Ootteko kokeilleet nettideittailua?

Minä olen ja kyllä hämmästykseni naisena oli suuri kun huomasin, että ikäiseni 60-70 vuotiaat miehet etsivät lähinnä 30-45 vuotiaita naisia. Naisten profiileissa en ole käynyt, joten en tiedä onko tuo nyt uusi "muoti" sukupuolesta riippumatta. Tiedä sitten miten nuo nuoret vanhoista käppyröistä innostuu, sitähän ei voi mistään saada selville. En sieltä kumppania löytänyt ja matka jatkuu yksin, mutta parempi yksin kuin kaverin kanssa joka nuorempia tiirailee "sillä silmällä".

123

2875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luehan noita aikaisenpia juttuja aiheestasi.
      Ei tarvitse sinun uutta kopiota typerehtiä.

H.

• Arvaten

Ei näöllä väliä kunhan rikas.

• maissiiii

Tottahan toki, olen kokeillut kaikkea mahdollista tähän ikään.
      Nettideittailuakin.

Itselleni tuo ilmiö on esiintynyt nuorten miesten yhteydenottoina.
      Joskus olen joitakin jututtanut ja kysellytmiksi tämmöistä ikääntynyttä ihmistä rinnallesi haet. Monenmoisia ovat selitykset olleet. Joitakin olen jopa ymmärtänyt.
      Olen etsinyt ikäistäni tai vanhempaa, pidän harmaasta charmista ja arvostan elämän kokemusta, nuoret eivät ole muuten kiinnostaneet.

Toisaalta en ole tuohon asiaan törmännyt koska olen vain viipynyt palstalla ja odottanut, että mies löytää minut, harvoin olen edes selaillut ikäisiäni. Mutta on siellä myös ikäisiäni, jotka etsivät saman ikäistä seuraa, flirteistä olen asian huomannut.

Tsemppiä sinulle, laita vain uusi ilmoitus, älä yhdestä kerrasta tympäänny.
      Mies sinua varten voi vaikkapa vasta huomenna keksiä, että mitäpä jos kokeilen pimeiden iltojen iloksi nttideittailua.

• Nuoremmat minuunkin pääasiassa yhteyttä ottivat, mutta en ole nuoremmista kiinnostunut. Kyllä siellä flirttiä laitetaan, vaikka sitten kun profiilia katsoo huomaa, että ihan eri ikäistä mies etsii. Minä en jäänyt pelkästään odottamaan, otin itse yhteyttä, mutta harvapa vaivautui mitään vastaamaan. Oli se pikkasen ankeaa huomata, että ikäiseni miehet pitävät ongelmajätteenä.

• meerileevi

Pressa Sauli on oiva esimerkki siitä, ettei ainut valintakriteeri ole vain kunhan sokeri sulaa suussa!

• Onhan noita treffipalstoja läpikäyty muutamaan otteeseen, ja saman havainnon olen tehnyt: naiset hakevat itseään nuorempia. Onneksi myös omanikäisiään. Huvittavimpia yhteydenottoja olen saanut kolmekymppisiltä kauniilta tyttösiltä. Toisinaan olen kysäissyt, mikä vanhassa rumassa miehessä kiinnostaa nuorta kaunista naista, ja siihen viestinvaihto on aina tyssännyt.

• 50plus_nainen

Tervetuloa todellisuuteen! Kokemuksesta voin sanoa, että 70 vuoden kieppeilläkin miehet etsivät parikymmentä vuotta nuorempaa naista. Ja omalla kohdallani on ollut sääntö ilman poikkeusta, että kyseisen ikäiset miehet ovat olleet naimisissa, omien sanojensa mukaan "kylmässä liitossa vuosikymmeniä" ja etsivät salaista seksisuhdetta. Sanomattakin on selvää, ettei kiinnosta. Sama ilmiö myös 50 v täyttäneillä miehillä, oman ikäiset naiset ei kiinnosta, etsitään noin 30 vuotiasta naista. Onnea ja menestystä meille naisille (ikään katsomatta) parisuhdemarkkinoilla!

• Ilmankos miehet sitten valittavat etteivät kelpaa kun odotukset ovat epärealistiset. Me naiset pärjäämme onneksi ilman miehiäkin.

• Kylmä.totuus

No kyllä siinä vaiheessa kun on eturauhassyöpä ja kyky mennyt niin kelpaa jo 6-kymppinenkin nainen passaamaan ja kuuntelemaan äijän valitusta. Siinä sitten haistelet kusen hajua kun äijä liruttaa ohi pytystä ja kuseskelee housuunsa ja sänkyynsä.

• näinonhyvä
        pal kirjoitti:

Ilmankos miehet sitten valittavat etteivät kelpaa kun odotukset ovat epärealistiset. Me naiset pärjäämme onneksi ilman miehiäkin.

Juuri noin!, me naiset pärjäämme paremmin ilman miehiiä tai no ainakin minä, olen niin kauan elänyt etäsuhteessa että en osaani vaihtais.

• Kylmä.totuus kirjoitti:

No kyllä siinä vaiheessa kun on eturauhassyöpä ja kyky mennyt niin kelpaa jo 6-kymppinenkin nainen passaamaan ja kuuntelemaan äijän valitusta. Siinä sitten haistelet kusen hajua kun äijä liruttaa ohi pytystä ja kuseskelee housuunsa ja sänkyynsä.

No no, samat ongelmat naisillakin, syöpä vienyt tissit ja kusi haisee Tenoista huolimatta. Vain rakkaus kantaa näiden yli.

• Terveystietoa

Juokaa nesteitä (= vettä / mehua) ihmiset riittävästi ettei virtsa ole tummaa, väkevää ja pistävälle haisevaa. Puolitoista - kaksi litraa päivässä on vähimmäismäärä jotta sisäelimet voivat hyvin. Jos käyttää alkoholia niin määrän tulee olla vieläkin isompi ja kahvikin kuivattaa.

Yleinen iäkkäitten ihmisten ongelma ja vaiva on se, että nesteitten juontia vähennetään jotta ei tarvitse juosta wessassa koko ajan. Se on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin kuivuminen, joka aiheuttaa monenlaista vaivaa ja sairautta elimistössä.

• jappaa
        Kylmä.totuus kirjoitti:

Entäpä sitten ? kun itsellesi tulee rintasyöpä tai kohdunkaulan syöpä, mieti sitä..
        Aika typerää tollainen kirjoittelu, kun joka kolmas elämänsä aikan sairastuu syöpään,
        J a mitä tulee yli kuusikymppisiin naisiin, kyllä joka toisella on pissan karkailu ongelma
        ja muutenkin sen ikäiset naiset .ovat yhtä tarpeettomiakuin ketjuton fillari,,

• nähtyjakoettuon
        jappaa kirjoitti:

Entäpä sitten ? kun itsellesi tulee rintasyöpä tai kohdunkaulan syöpä, mieti sitä..
        Aika typerää tollainen kirjoittelu, kun joka kolmas elämänsä aikan sairastuu syöpään,
        J a mitä tulee yli kuusikymppisiin naisiin, kyllä joka toisella on pissan karkailu ongelma
        ja muutenkin sen ikäiset naiset .ovat yhtä tarpeettomiakuin ketjuton fillari,,

Yhtä tarpeettomia on yli kuuskymppiset ukot......ei niistä mihinkään ole, varsinkaan jos jotain muutoksia pitäisi elämässä tehdä........naiselta kyllä osataan vaatia vaikka mitä, vaikka itsestä ei ole edes sänkyhommiin muuten kuin pisto kasto ja ravistus........

• Jappaa

Äly hoi ?
        Sun kaltaiset ihmiset, mitä sun päässä liikkuu,
        Ei yhtää kävis sääliksi enkä tuntisi myötä tuntoa, jos saisit syöpä diaknoosin,
        Silloin olis varmaan, eri ääni kellossa, jopa nimim, " koettu on "vanhat ukot,

• Jappaa

Ps,ja kirjoitti kylmätotuus, samat hänelle

• Vanharumaäijä
        nähtyjakoettuon kirjoitti:

Yhtä tarpeettomia on yli kuuskymppiset ukot......ei niistä mihinkään ole, varsinkaan jos jotain muutoksia pitäisi elämässä tehdä........naiselta kyllä osataan vaatia vaikka mitä, vaikka itsestä ei ole edes sänkyhommiin muuten kuin pisto kasto ja ravistus........

Etpä ole sitten kummosia ukkoja tavannut. Ei oo itseltä kunto minnekkään kadonnu. On tullut tavattua nuorempia ja Vanhempia eukkoja. Hyvin on kelvannut ja tyytyväisiä lienevät kun uusintaa tahtoo.Muijat ettii vaan nuorempia kun luulee et niillä ois kovempi kunto. Vanhempi sarvi , kovempi sarvi ainakin joskus.Mie uskon kuitenkin et lyhimmillään puolen tunnin puuhat passais aika monelle.

• äijä-

On kokeiltu muutamat nettitreffit, sovin treffit kahden kanssa, (siis näillä oli väliä enemmän, kuin vuosi) muutaman viestin ja puhelun jälkeen, koska asuivat samassa kaupungissa, yksi oli 100km:n päässä, se jäi textari ja puheluasteelle. Ihan mukavaa oli, toisen treffatun kanssa olimme 2-3 kk. ihan kimpassa ja suhteessa.
      Sanoisin et, kannattaa sopia tapaaminen mieluummin heti, kuin myöhemmin, varsinkin jos toinen vaikuttaa hyvältä tyypiltä, sillä jos textailee ja puhelee näkemättä, syntyy mielikuvia, jotka voivat olla ylipääsemättömiä tavatessa, ulkonäkö on kuitenkin myös hyvin tärkeä, näin koen.

• "äijä-"

Kehitteles jotain uutta ja omaa.
        Tuota huttua on luettu jo vuosia.

H.

• 50plus_nainen

Olitte suhteessa ihan peräti 2-3 kk!!!! Ei uskoisi...

• Taikuritässä

Mä olen äijän kanssa samaa mieltä. Pitäisi tavata, jos kerran haluaa jonkun kohdata. Tuossa Äijän tekstissä viitattiin ulkonäköön. Mutta moni pappa yliarvioi oman ulkonäkönsä. Nuoruus on siellä jossain kaukana takana, joten Äijäkin oli eri mies kuin silloin, joten sen puolen korostamisen voisi unohtaa. Oli niin eri asia hakea tansseissa sitä, mihin silmä mieltyi.
        Johtiko se mihinkään välttämättä?
        Nainenhan voi samoin ruotia sen papparaisen: päältä kalju, harmaantunut,
        kävelee hitaasti, pukeutuu vanhanaikaisesti, omaa piinttyneitä tapoja, keskustelu pyörii vain omien tekemisten ympärillä, papparainen hakikin kuuntelijaa loputtomille luennoille itsestä ja omista tekemisistään, omaa tuhat ja sata vaivaa, huomaavaisuus on kadoksissa, turhake jne. jne.
        Eli voi se treffeille tuleva nainenkin puntaroida. Ei se kutsun tekevä mies vielä ihmeellinen ole. Tärkeintä on hyväksyä oma ikänsä.
        Tämä juttu koostuu havainnoista langattomalla tutkaimella ja muiden kirjoituksista ja kertomasta.
        Siis rohkaisen testitreffeille oli kuvaa tai ei. Kokemus sekin.
        En ole koskaan elämäni vaiheessa nettijuttuja tms. kokeillut edes.

• IlkeäOletJaTyperäkinKai
        hunksz kirjoitti:

"äijä-"

Kehitteles jotain uutta ja omaa.
        Tuota huttua on luettu jo vuosia.

H.

Voi prrrrrr, sinä, typerä hunkszi-häirikkö-äijä,
        eivät kaikki roiku täällä jatkuvasti vuosikymmenestä toiseen, eivätkä kaikki lue kaikkia ketjuja, toisin kuin sinä. Monen näkemys saattaa myös muuttua vuosien myötä.

Lopeta ilkeä häiriköinti, ellei sinulla ole muuta sanottavaa. Saatan kokeilla, jos voisin vaikka onnistua hankkimaan sinulle porttikiellon, jos oikein ärsyynnyn. Pitäisikö ruveta kokeilemaan, vai onko sinulla muita, parempia ehdotuksia?
        .
        .
        ?

• IlkeäOletJaTyperäkinKai kirjoitti:

eivät kaikki roiku täällä jatkuvasti vuosikymmenestä toiseen, eivätkä kaikki lue kaikkia ketjuja, toisin kuin sinä. Monen näkemys saattaa myös muuttua vuosien myötä.

Lopeta ilkeä häiriköinti, ellei sinulla ole muuta sanottavaa. Saatan kokeilla, jos voisin vaikka onnistua hankkimaan sinulle porttikiellon, jos oikein ärsyynnyn. Pitäisikö ruveta kokeilemaan, vai onko sinulla muita, parempia ehdotuksia?
        .
        .
        ?

"IlkeäOletJaTyperäkinKai"

Pää-asia on että teet parhaasi.
        Tässäkin ongelmassasi.

H.

• IlkeäOletJaTyperäkinKai kirjoitti:

.
        .
        ?

Eiköhän ole parasta jättää tuo hunksi ihan omaan olemattomaan arvoonsa................

• lopputoivooemma

Samoin sinun jankuttavia tyhjänpäiväisiä renkutuksia.

• pitää.olla.komea

Olen kirjoitellut muutaman naisen kanssa täällä 24 palstalla. Keskustelut ovat sujuneet mukavasti ja kymmeniä viestejä vaihdettu, mutta sitten kun tulee kuvioon kuvan lähettäminen, vastaukset loppuvat kuin seinään. Naisille ei näköjään riitä vaikka mielenkiinnon kohteet ja ajatukset sopivat hyvin yhteen, ulkonäkö on kuitenkin se ratkaisevin tekijä.

• 50plus_nainen

Kuule, älä välitä. Ihan sama juttu toisinkin päin.

• kokeilkaa.fraaseja

Yhteydenottoon pitää muistaa lisätä ikiteesi "kuvan kestävä". Se antaa pientä toivon kipinää, josko vihdoinkin...
        Ja lopuksi todeta "ääh prkle pitihän se arvata, aurinko ei ole osunut risukasaan."

Pettymyksille ei pidä laskea saldoa. Niitä tulee ja menee. Uutta matoa koukkuun kun entinen ahven on pannulla.

• maissiiii

Ne palstathan antavat mahdollisuuden laittaa oman kuvansa heti kättelyssä profiiliin, silloin on kaikki selvää. Mitä sitä suotta kuvaansa pihtaamaan.

Tietysti kannattaa hieman miettiä, minkä kuvan itsestään sinne laittaa. Pyytää vaikka kaveriaan ottamaan kunnon kuvan, ei mitään edelliseltä vuosituhannelta jostain työporukka kuvasta leikattua pään kuvaa.

• Identiteettitallessas
        maissiiii kirjoitti:

Ne palstathan antavat mahdollisuuden laittaa oman kuvansa heti kättelyssä profiiliin, silloin on kaikki selvää. Mitä sitä suotta kuvaansa pihtaamaan.

Tietysti kannattaa hieman miettiä, minkä kuvan itsestään sinne laittaa. Pyytää vaikka kaveriaan ottamaan kunnon kuvan, ei mitään edelliseltä vuosituhannelta jostain työporukka kuvasta leikattua pään kuvaa.

Juu, kuvan voi laittaa, mut ikinä et saa sitä tyystin poistettua. Etkä tiedä missä sitä käytetään. Joten EI kiitos.

• maissiiii
        Identiteettitallessas kirjoitti:

Juu, kuvan voi laittaa, mut ikinä et saa sitä tyystin poistettua. Etkä tiedä missä sitä käytetään. Joten EI kiitos.

Kuka nyt tämmöisen tavallisen tallukan kuvaa haluaisi käyttää muihin tarkoituksiin. Mä tajuan jotkut nuoret kauniit ihmiset , mutta vanha rupsahtanut elämää nähnyt ja kokenut , ei tule yhtäkää asiaa missä semmoista voisi käyttää.

Kerro mulle niin lähetän heille kuvani ihan heti.

• pari.vaihtoehtoa
        maissiiii kirjoitti:

Kuka nyt tämmöisen tavallisen tallukan kuvaa haluaisi käyttää muihin tarkoituksiin. Mä tajuan jotkut nuoret kauniit ihmiset , mutta vanha rupsahtanut elämää nähnyt ja kokenut , ei tule yhtäkää asiaa missä semmoista voisi käyttää.

Kerro mulle niin lähetän heille kuvani ihan heti.

Jossain eläkemainoksessa tai arkkukaupan esitteessä.

• maissiiii
        pari.vaihtoehtoa kirjoitti:

Jossain eläkemainoksessa tai arkkukaupan esitteessä.

Hienoa,
        olisikin kiva katsoa mitä mainostaja saisi kuvastani aikaiseksi,
        mulla kun on vaan noita iloisii kuvii,
        käyttäisiköhän ne photoshoppii vai mitä tekniikkaa,,,

• Catfish_._
        maissiiii kirjoitti:

.Kyllä nuoremmillakin os tiä ongelmaa. Oletko koskaan katsonut amerikkalaista tosi-Tv-ohjelmaaa Catfish MTV:ltä? Siinä deittipalstaillaan ja kun toinen yrittää ihastuksissaan tavata niin tapaaminen peruuntuu aina milloin mistäkin tekosyystä. Syy on tietenkin se että profiilin nainen tai mies on jonkun netistä otetun mallin yms. kuva.
        https://www.mtv.fi/catfish

• O-Orvokki
        Identiteettitallessas kirjoitti:

No sinua ei sitten ole kuvattu koskaan, eikä kuviasi ole missään, vai?

Omia kuviani on julkaistu vuosien varrella monessakin paikassa sekä työ- että privaattikuvioissa. Haastatteluja olen antanut ja juttuun on liitetty joskus suurikokoisiakin kuviani. Ei ole ollut mitään erityistä syytä kieltäytyä, eikä ole tullut esiin mitään haittaa asiallisista jutuista.

Mitä väliä sillä on, jos joku tunnistaa? Jos on rehellisestä ihmisestä kysymys, tuskin mitään.

Deitti-ilmoitukseen kuvaa valitessa kannatta miettiä, millaisen kuva haluaa itsestään antaa. Nykyisin ovat jokamiehen ja -naisen kuvakuviot helpottuneet, kun kohtuullisen hyviä kuvia voi ottaa kännyköilläkin.

• Miksi sitä ns. ystävää voi katsella läiympäristöstä. Ei se netti ihmistä se ihmeellisemmäksi tee, suurempi mahdollisuus on saada täysi huti.
      Jokaisella on oma elämä ja omat ajatukset. Kun vielä järki pelaa, niin kahden yli kuuskymppisen ennestään oudon, ajatusmaailman yhteensovittaminen on likimain mahdotonta.
      Suurempi mahdollisuus on kymmenen vuoden päästä, kun vanhuudenhöperyys on saanut jo vallan.
      Onhan siinä mielikuvitukselle tilaa ja jännitystä, kun tuunaa itseään ensitreffeille. Siinä vanhakin jo nuortuu.

• Tämä aloitus ei aiheena minua kosketa, mutta sinulle laitan peukun!
        Kyllä livessä näkee heti, kuka, mikä ja mitä toinen on, virtuaalimaailman peittävä huntu kun puuttuu.

• Ancelina kirjoitti:

Tämä aloitus ei aiheena minua kosketa, mutta sinulle laitan peukun!
        Kyllä livessä näkee heti, kuka, mikä ja mitä toinen on, virtuaalimaailman peittävä huntu kun puuttuu.

En minä mitään kuolematonta ole kirjoittanut. Mutta onhan taivahan tosi , ettei yli kuuskymppinen ole enää hehkeimmässä iskussaan kun omassa mielikuvituksessaan.
        Tämä vielä kummallisempaa, kun aloittajan mainitsemat nuoret klopit etsivät vanhempien naisten seuraa.
        Mitähän ne ajattelee sitten, kun itse ovat nelikymppisiä, ja se mummo, jonka saivat pokattua, on yli kahdeksankymppinen.
        Menee vaan aloittajakin sinne Esson-baariin, ja esittää vähän tyhmän ongelman, niin innokkaita ratkaisijoita löytyy helpommin kun netissä. Mutta jäähän siinä mielikuvituksellinen joulupukinodotus pois.

• k-kotton kirjoitti:

En minä mitään kuolematonta ole kirjoittanut. Mutta onhan taivahan tosi , ettei yli kuuskymppinen ole enää hehkeimmässä iskussaan kun omassa mielikuvituksessaan.
        Tämä vielä kummallisempaa, kun aloittajan mainitsemat nuoret klopit etsivät vanhempien naisten seuraa.
        Mitähän ne ajattelee sitten, kun itse ovat nelikymppisiä, ja se mummo, jonka saivat pokattua, on yli kahdeksankymppinen.
        Menee vaan aloittajakin sinne Esson-baariin, ja esittää vähän tyhmän ongelman, niin innokkaita ratkaisijoita löytyy helpommin kun netissä. Mutta jäähän siinä mielikuvituksellinen joulupukinodotus pois.

Sait minut kuitenkin hymyilemään ja se on näinä aikoina peukun arvoinen teko.

• Aikuinen____
        Ancelina kirjoitti:

Sait minut kuitenkin hymyilemään ja se on näinä aikoina peukun arvoinen teko.

Minut saitte nauramaan.
        Asiasta ette mitään tiedä, ettekä ole kokeilleet, mutta tiedätte kuitenkin.

• Aikuinen____ kirjoitti:

Minut saitte nauramaan.
        Asiasta ette mitään tiedä, ettekä ole kokeilleet, mutta tiedätte kuitenkin.

Kiva että nauratti.

Juu, minä ainakaan en tiedä mitään, k-kottonin kirjoittamat mielikuvat saivat hymyn aikaan.
        Tosipaikka voi tietenkin olla jotain ihan muuta.

• Aikuinen____
        Ancelina kirjoitti:

Kiva että nauratti.

Juu, minä ainakaan en tiedä mitään, k-kottonin kirjoittamat mielikuvat saivat hymyn aikaan.
        Tosipaikka voi tietenkin olla jotain ihan muuta.

Voin vähän valaista nettitreffit-juttua oman kokemukseni pohjalta.
        Siellä oli pilvin pimein aivan upeita miehiä, Ehkä naisiakin upeita on, mutta siitä minulla ei ole kokemuksen antamaa tietoa.
        Kirjoittamalla ja puhelimessa juttelemalla tutustuu oikein mainiosti ja paljon paremmin kuin jossain Esson baarissa. Höpöheikit kyllä tunnistaa, kun ahkerasti jututtaa. Sitten vasta tapaamaan, kun olin kelpo mieheksi havainnut. Tapaamiset olivat hyviä, Ei tullut pettymyksiä. Ei ollut sänkypuuhia eikä kukaan miehistä sellaiseen painostanut. Herrasmiehiä jokainen olivat.
        Ongelmaksi muodostui se, ettei kumpikaan neistä oikeastaan halunnutkaan ketään elämäänsä. Luultiin vaan haluavamme. k-kotton mainitsikin sen suuntaista "kahden yli kuuskymppisen ennestään oudon, ajatusmaailman yhteensovittaminen on likimain mahdotonta". Tuskin tapaamani tyypit ovat vieläkään paria löytäneet. Enkä minäkään.

Voin vähän valaista nettitreffit-juttua oman kokemukseni pohjalta.
        Siellä oli pilvin pimein aivan upeita miehiä, Ehkä naisiakin upeita on, mutta siitä minulla ei ole kokemuksen antamaa tietoa.
        Kirjoittamalla ja puhelimessa juttelemalla tutustuu oikein mainiosti ja paljon paremmin kuin jossain Esson baarissa. Höpöheikit kyllä tunnistaa, kun ahkerasti jututtaa. Sitten vasta tapaamaan, kun olin kelpo mieheksi havainnut. Tapaamiset olivat hyviä, Ei tullut pettymyksiä. Ei ollut sänkypuuhia eikä kukaan miehistä sellaiseen painostanut. Herrasmiehiä jokainen olivat.
        Ongelmaksi muodostui se, ettei kumpikaan neistä oikeastaan halunnutkaan ketään elämäänsä. Luultiin vaan haluavamme. k-kotton mainitsikin sen suuntaista "kahden yli kuuskymppisen ennestään oudon, ajatusmaailman yhteensovittaminen on likimain mahdotonta". Tuskin tapaamani tyypit ovat vieläkään paria löytäneet. Enkä minäkään.

Mielenkiintoisia kokemuksia olet kuitenkin hankkinut.

• k-kotton kirjoitti:

Ei kuusikymppinen mutta me seitsemänkymppiset olemme huippu kamaa.

• Seikkailutko.petti

Väärä mielleyhtymä nettideittailu. Nettiseikkailu voisi olla sopiva määritelmä. Joskaan se ei sulje pois mahdollisuutta, että jotkut suhteet saattavat onnistua pitenpäänkin kuherteluun.

• teretule

Ikäiseni seuraa hain aikoinaan. Oli kaikenlaista .

• sinne.tänne

Minä pyörin nettideittipalstoilla 1990-luvun lopulla. Silloin ei ilmeisesti netti ollut ihan kaikan kansan väline, mutta kyllä deittailupalstat olivat vireitä. Silloin ei vielä ollut mahdollista laittaa kuvaa, joten sitten kun tavattiin, niin se ulkoinen olemus oli aina hieman yllätys. Tosin miehet olivat mitä olivat viestinvaihdossa kertoneetkin.

Juu, oli mukava tutustua miehiin, joita en koskaan olisi muutoin tosielämässä tavannut ja monet olivat ihan ok. Mitään pysyvää ei syntynyt, en muista hainkokaan sellaista, jonkinlaista seurustelusuhdetta kuitenkin.

Kokemuksesta kuitenkin sanoisin koko eliniältä, että mielenkiintoisimpiin ihmisiin, niin miehiin kuin naisiinkin tutustuu tosielämässä. Opiskelujen ja eri työpaikkojen kautta tutustuin moniin ja kun työstä oli pakko luopua, niin harrasteiden kautta. Niissä ihminen, minä itse myös, on ihan kokonaisena ja suht aitona, ei tarvi esittään mitään ja tulee tutuksi ihan luonnostaan.

Olen varma, että minkäikäinen tahansa löytäisi netistä (tai muualta) miehen, jos olisi varustettu "elämän kauneimmilla" perusarvoilla eli repäisty Kotiliesi-lehdestä. Ei kannata vähätellä itseään, vaikka ikää on, jos on sitä miesten odottamaa sorttia. Ei se ole kuin osaksi ulkonäkökysymys. Siinä kun hoidat ja holhoat, laitat ruokaa, silität solmioita ja sukkia ja muistat seksinkin olemassaolon niin menoa se on.

• Jouduit-siis-orjaksi

"Siinä kun hoidat ja holhoat, laitat ruokaa, silität solmioita ja sukkia ja muistat seksinkin olemassaolon niin menoa se on."

• sinne.tänne
        Jouduit-siis-orjaksi kirjoitti:

"Siinä kun hoidat ja holhoat, laitat ruokaa, silität solmioita ja sukkia ja muistat seksinkin olemassaolon niin menoa se on."

Et näemmä tajunnut, mitä kirjoitin. Vaikka ilmaisin asian selkeästi. Mutta ihminen lukee, mitä haluaa.

Tarkoitin luonnollisesti sitä, että perinteinen nainen löytää kumppanin, sellainen, joka on valmis tuohon vaihtokauppaan eli jolla toimii hoivavietti myös aikuisen miehen suhteen.

Minulla se ei ole koskaan toiminut. Arvostan omatoimisuutta. Jokainen huoltaa itsensä. Mutta sellainen nainen ei anna miehelle perusturvallisuutta.

• Jotakin ehkä tietäisin, olinhan siellä minäkin...

Aivan samoja juttuja olen pohdiskellut. En ole tilastoa tehnyt, mutta perstuntumalla väitän, että ehdoton enemmistö naisista hakee ikäistään nuorempaa miestä. Sitä en paheksu, niinhän monet miehetkin tekevät, mutta tietenkin se turhauttaa, jos hakee ikäistään kumppania.

Hyvin yleinen kuvaus itsestä on "nuorekas", mikä suomeksi tarkoittaa, että haussa on nuori mies. Tavallisin haku on sellainen, jossa esim. seitsekymppinen nainen hakee miestä iältään 55 - 70 vuotta. On helppo ymmärtää, ettei haussa ole seitsekymppinen, vaan yläraja on omissa vuosissa häveliäisyyssyistä. Toisinaan yläikäraja on rehellisesti oman iän alapuolella.

• EiPuumaNainen

Entä miehet? Siis ne 80 % treffailijoista, jotka profiilissaan kirjoittavat olevansa nuorekkaita.
        Mitä se kertoo? Että he ovat tunne tasolta 13-18 v?

• EiPuumaNainen kirjoitti:

Entä miehet? Siis ne 80 % treffailijoista, jotka profiilissaan kirjoittavat olevansa nuorekkaita.
        Mitä se kertoo? Että he ovat tunne tasolta 13-18 v?

Varmaankin sana kertoo saman asian kuin naisistakin, eli että mies pitää itseään jollakin tavoin muita ikäisiään parempana kumppanina ja sen, että mies siksi tavoittelee itseään nuorempaa naisystävää.

• Clixclox
    • netissä.kun.ollaan

Onko tuo hunkszin ja korppiksen suhde nettideittailua?

• Suusta.suuhun

Puhelin deittailua.

• juuvai

Tai korvasta korvaan korvessa.

• pettyneeeellleee

Sokea olisi nasta kaveri , ei tiiraile edes sillä silmällä .

• kokonain

Minun tärkeät mieheni ovat olleet/ovat minua vanhempia. He ovat vastaavasti kertoneet, että eivät hakeneet huomattavasti itseään nuorempaa naista. En minäkään välittäisi kovin nuoresta. Olen löytänyt mieheni nettiä vanhanaikaisemmilla tavoilla. Hienoja miehiä, myös nykyinen.

• hufty

En ole netissä deittaillut, mutta on tullut katseltua miehiä. Yllätys on, että muutama mies on näyttänyt noin 20 vuotta vanhemmalta kuin on. Minua ei kiinnosta mies, jolla on ylipainoa ja jos se on mahan kohdalla, hyi hitto.

• Koollaonväliää

• Syvältä

Olen. Ihan yhtä greisiä kuin koko tämän nettitoosan maailma.

• No comment, ei ole kokemusta

• jalajallaahalitulivei

Aloittajalle: kuinka ihmeessä huomiosi oli yllätys? Taidat olla eronnut tai jäänyt leskeksi äskettäin, muuten tuo olisi ollut itsestään selvää jo aikaisemmin. Niin maailma on maannut ainakin minun elinaikanani. Toisaalta sen ymmärrän, jos mies hakee vain halun nostattajaa, se löytynee nuoresta tai nuoremmasta ikäluokasta. Jos mies hakee muutakin, oma ikäluokka saattaa kiinnostaa joitakin, mutta ne yksilöt ovat harvassa. Varttuneet naiset taas hakevat vain ystävää, eivät väitä tarvitsevansa muuta. Se on vale. Tervetuloa reaalimaailmaan!

Mukavaa, miten valheellisesti tähän ulkonäköön suhtaudutaan eli näillä ikääntyneiden palstoilla sitä väheksytään: eihän nyt kukaan pelkän ulkonäön vuoksi jne.. Voi, voi, kyllä useampi meistä ja heistä tekee asioita ja tutustuu ihmisiin pelkän ulkonäön vuoksi ja yhtä usein myös hylkää jonkun pelkän ulkonäön vuoksi. Eikä se ole ikäkysymys. Jos kysymys ei olisi ulkonäöstä, miksi tarvittaisiin juuri ulkonäköön eli sen muuttamiseen perustuvaa valtavaa teollisuutta? Toinen tekijä on raha, jolloin vähemmän viehättävä ulkonäkökään ei välttämättä merkitse paljoa, jos tiedossa on sen sietämisestä korvaus.

Lottovoittajilla on tunnetusti ystäviä sen vaikuttamatta, ovatko he mukavia ihmisiä tai loistavia persoonallisuuksia. Rikkaat lesket ovat myös haluttuja kumppaneita ylipainosta ja rypyistä huolimatta. Ollaan nyt edes joskus rehellisiä. Senpä vuoksi Tindereistä ja deittihauista ei yleensä löydy enempää lottovoittajia kuin rikkaita leskiäkään, koske he saavat muutenkin seuraa, jos tiedossa on, että massia löytyy. Seurahauista löytyy keskiluokka ja alempi keskiluokka. Se uskoo sitkeästi persoonallisuuen voimaan vaikka naama olisi kun petoinnun eräs osa ja tili nollilla. Se myös uskoo, että kaikki puhuvat totta. Onnea vaan.

• Tuon voi allekirjoittaa suurelta osin. Ulkonäkö on tärkeä kriteeri senssipalstoilla, mutta ei ainoa. Kun lukee naisten vaatimuksia, ensimmäisenä tulee miehen pituus, jonka on oltava ikäluokan keskiarvon yläpuolella. Ts. puolet omanikäisistä karsiutuu siihen. Toisena tulee suhde alkoholiin ja sitten ikä, jonka on oltava oman iän alapuolella. Seuraavaksi asuinpaikka Etelä-Suomessa, sitten uskollisuuden vaatimus ym., ym. Tässä ikäluokassa raha ei enää ole kovinkaan tärkeä.

Yllättäviinkin vaatimuksiin törmää. Eräs nainen ei voinut ajatella kumppania, jolla on karvoja nenässään tai korvissaan. Ei sitten tullut mieleen ostaa joululahjaksi nenätrimmeriä? Jotkut hakevat tummaa, toiset vaaleaa, mutta kukaan ei harmaata, vaikka tämänikäisillä miehillä hiuksia on vain harvalla ja harvassa ja nekin harmaita.

• humpsistavaan

Melkoisia vaatimuksia asetetaan mahdolliselle kumppanille. Esim. ikähaitari muutaman vuoden ajalla. Omien kokemusten perusteella voi rakastua, niin ettei huomaakaan ulkonäköä. Tai tosi harvoin rakastuu , ikä ei ole este. Mulle kävi niin runsas vuosi sitten.

• jocus kirjoitti:

Tuon voi allekirjoittaa suurelta osin. Ulkonäkö on tärkeä kriteeri senssipalstoilla, mutta ei ainoa. Kun lukee naisten vaatimuksia, ensimmäisenä tulee miehen pituus, jonka on oltava ikäluokan keskiarvon yläpuolella. Ts. puolet omanikäisistä karsiutuu siihen. Toisena tulee suhde alkoholiin ja sitten ikä, jonka on oltava oman iän alapuolella. Seuraavaksi asuinpaikka Etelä-Suomessa, sitten uskollisuuden vaatimus ym., ym. Tässä ikäluokassa raha ei enää ole kovinkaan tärkeä.

Yllättäviinkin vaatimuksiin törmää. Eräs nainen ei voinut ajatella kumppania, jolla on karvoja nenässään tai korvissaan. Ei sitten tullut mieleen ostaa joululahjaksi nenätrimmeriä? Jotkut hakevat tummaa, toiset vaaleaa, mutta kukaan ei harmaata, vaikka tämänikäisillä miehillä hiuksia on vain harvalla ja harvassa ja nekin harmaita.

No minulla ainakin oli ainoa kriteeri ikä, eli -5 vuotta omasta iästäni, mutta eihän minua 5 vuotta vanhemmat miehet hakeneet ikäistäni naista vaan huomattavasti nuorempaa. Oli tietenkin niitäkin joille olisi ikäiseni nainen passannut, mutta kaupunkilaisena en ole valmis jonnekin Kainuuseen monen sadan kilometrin päähän lähtämään, pelkkä seurustelukin pitkän matkan taakse on hankalaa.

• pal kirjoitti:

No minulla ainakin oli ainoa kriteeri ikä, eli -5 vuotta omasta iästäni, mutta eihän minua 5 vuotta vanhemmat miehet hakeneet ikäistäni naista vaan huomattavasti nuorempaa. Oli tietenkin niitäkin joille olisi ikäiseni nainen passannut, mutta kaupunkilaisena en ole valmis jonnekin Kainuuseen monen sadan kilometrin päähän lähtämään, pelkkä seurustelukin pitkän matkan taakse on hankalaa.

Sehän se ongelma, kun me vanhat emme toisillemme kelpaa.

• O-Orvokki

On sinulla, Jocus, ihan onnistunut kuva ja ”nettiesittelykin”. - Jos olisin sinua lyhyempi ja pienempi nainen, saattaisin hyvinkin innostua heittämään viestillä. ;) Toivottavasti kohtaat vielä jonain kauniina päivänä oman ihanaisesi.

Itse olen todennut viihtyväni varsin monenlaisissa ja eri-ikäisissa seuroissa. Harrastaessa ja muissa yhteisöllisissä kuvioissa ei yleensä onneksi ole ikärajoituksia.

Mieleeni on jäänyt erityisesti yksi hauska ikäkeskusteluun liittyvä kokemus: viikonlopun melontaretkellä istuttiin nuotion ääressä ja juteltiin tuttujen kavereitten kanssa. Olimme liikkuneet jo useampia vuosia yhdessä ja aina välillä teimme pitempiäkin retkiä vain vähän vaihtelevan ryhmän kanssa.
        Joku keksi kysyä, kuinka vanha minä olen. Rehellisen vastaukseni jälkeen ryhmä hiljeni ja jotkut ilmiselvästi hämmentyivät. Miettivät varmaan, miten ”tuota kamalan vanhaa rouvaa” pitäisi puhutella. Koska oli jo melko myöhäistä, lähdin melko pian nukkumaan. Aihetta ei ole sen jälkeen käsitelty ainakaan niin, että olisin ollut kuulemassa.

• O-Orvokki kirjoitti:

On sinulla, Jocus, ihan onnistunut kuva ja ”nettiesittelykin”. - Jos olisin sinua lyhyempi ja pienempi nainen, saattaisin hyvinkin innostua heittämään viestillä. ;) Toivottavasti kohtaat vielä jonain kauniina päivänä oman ihanaisesi.

Itse olen todennut viihtyväni varsin monenlaisissa ja eri-ikäisissa seuroissa. Harrastaessa ja muissa yhteisöllisissä kuvioissa ei yleensä onneksi ole ikärajoituksia.

Mieleeni on jäänyt erityisesti yksi hauska ikäkeskusteluun liittyvä kokemus: viikonlopun melontaretkellä istuttiin nuotion ääressä ja juteltiin tuttujen kavereitten kanssa. Olimme liikkuneet jo useampia vuosia yhdessä ja aina välillä teimme pitempiäkin retkiä vain vähän vaihtelevan ryhmän kanssa.
        Joku keksi kysyä, kuinka vanha minä olen. Rehellisen vastaukseni jälkeen ryhmä hiljeni ja jotkut ilmiselvästi hämmentyivät. Miettivät varmaan, miten ”tuota kamalan vanhaa rouvaa” pitäisi puhutella. Koska oli jo melko myöhäistä, lähdin melko pian nukkumaan. Aihetta ei ole sen jälkeen käsitelty ainakaan niin, että olisin ollut kuulemassa.

Mitäs se pituusero haittaa, ja sinua O - Orvokki katsoo ylöspäin luonnostaan :)

• pirremiina kirjoitti:

Mitäs se pituusero haittaa, ja sinua O - Orvokki katsoo ylöspäin luonnostaan :)

Eihän se haittaakaan, jos miehen itsetunto on kunnossa. Minun ei ole. Totta puhut siinä, että teitä fiksuja naisia palstalla on useita (ja varmaan miehiäkin). Naisia vain on tässä ikäluokassa niin paljon enemmän, kun miehistä "niin monta, niin monta on tielle uupunut".

• pirremiinapa
        jocus kirjoitti:

Eihän se haittaakaan, jos miehen itsetunto on kunnossa. Minun ei ole. Totta puhut siinä, että teitä fiksuja naisia palstalla on useita (ja varmaan miehiäkin). Naisia vain on tässä ikäluokassa niin paljon enemmän, kun miehistä "niin monta, niin monta on tielle uupunut".

Päinvastoin, eiko olisi itsetuntoa kohottavaa kuökea uljaan ja fiksun naisen rinnalla.

• Ei missään rakkaudessa! Siinähän tuntisi itsensä vielä todellistakin vähäpätöisemmäksi.

• pirremiinapa
        jocus kirjoitti:

Ei missään rakkaudessa! Siinähän tuntisi itsensä vielä todellistakin vähäpätöisemmäksi.

Höpsö, äly korvaa pituuserot.

• pirremiinapa
        pirremiinapa kirjoitti:

Tarkoitin yleisellä tasolla ei kehenkään nimmariin viitaten, hups kun säikähdin ...

• pirremiinapa kirjoitti:

Mutta kun tutkimusten mukaan pitkät ihmiset ovat vielä älykkäämpiäkin.

• pirremiinapa
        O-Orvokki kirjoitti:

Eikö olekin, mitem noin hyvän näköinen mies ei muka löydä vaimoa, kranttu tietysti.

• pirremiinapa
        jocus kirjoitti:

Mutta kun tutkimusten mukaan pitkät ihmiset ovat vielä älykkäämpiäkin.

Ai, empä ole kuullutkaan, mutta pitänee paikkansa ainakin yhden orvokin kohdalla ☺

• poronsarvi

Ehdottomasti naisille yksi kriteeri on tärkeä, vaikka aina ei sanota ääneen, niin viriili pitäisi olla peitonheilunnassa.

• Varmaan onkin, mutta sitä ei laiteta profiiliin.

• jocus kirjoitti:

Varmaan onkin, mutta sitä ei laiteta profiiliin.

Riippuu tietenkin haettavan suhteen laadusta, ei mielestäni mikään itsestäänselvyys. Näillä vuosikymmenillä hyvä ystävyyskin on plussaa, ei välttämättä ole rakastajan tarvetta.

• Aikuinen____
        pal kirjoitti:

Riippuu tietenkin haettavan suhteen laadusta, ei mielestäni mikään itsestäänselvyys. Näillä vuosikymmenillä hyvä ystävyyskin on plussaa, ei välttämättä ole rakastajan tarvetta.

Tässähän te löysitte kaipaamanne ikäisensä seuran etsijän - pal ja jocus.
        Mitä aikailette!
        Siitä vaan seurustelemaan.
        Hopi, hopi!

Tässähän te löysitte kaipaamanne ikäisensä seuran etsijän - pal ja jocus.
        Mitä aikailette!
        Siitä vaan seurustelemaan.
        Hopi, hopi!

Juurihan totesin, ettemme me kelpaa toisillemme. Tällä kertaa tyssäsi jo välimatkaan.

• Aikuinen____
        jocus kirjoitti:

Juurihan totesin, ettemme me kelpaa toisillemme. Tällä kertaa tyssäsi jo välimatkaan.

On menossa asemasotavaihe. Kukaan ei liikahda tuumaakaan asemistaan.
        Vanhat ovat just sellaisia omaan poteroonsa jumittuneita. Oman korsun uumenista sanellaan, millainen pitää toisen olla, että kelpaisi.

On menossa asemasotavaihe. Kukaan ei liikahda tuumaakaan asemistaan.
        Vanhat ovat just sellaisia omaan poteroonsa jumittuneita. Oman korsun uumenista sanellaan, millainen pitää toisen olla, että kelpaisi.

Nimenomaan. Nuorena ihminen kykenee joustamaan ja mukautumaan kumppaninsa ajatuksiin ja tapoihin, ja monet tärkeät ratkaisut ovat edessäpäin. Ne voidaan tehdä yhdessä. Elämä on täynnä tienhaaroja, ja mitä useamman risteyksen ohitamme, sitä kauempana olemme toisistamme.

Jotta kykenisimme vanhoina kohtaamaan, meidän olisi pakitettava, peruttava tekemiämme valintoja, jotta voisimme löytää yhteisen suunnan. Se ei tietenkään usein ole mahdollista, ja siksi meidän on vain hyväksyttävä erilaisuutemme.

- Ei se todellakaan ole helppoa.

• jocus kirjoitti:

Nimenomaan. Nuorena ihminen kykenee joustamaan ja mukautumaan kumppaninsa ajatuksiin ja tapoihin, ja monet tärkeät ratkaisut ovat edessäpäin. Ne voidaan tehdä yhdessä. Elämä on täynnä tienhaaroja, ja mitä useamman risteyksen ohitamme, sitä kauempana olemme toisistamme.

Jotta kykenisimme vanhoina kohtaamaan, meidän olisi pakitettava, peruttava tekemiämme valintoja, jotta voisimme löytää yhteisen suunnan. Se ei tietenkään usein ole mahdollista, ja siksi meidän on vain hyväksyttävä erilaisuutemme.

- Ei se todellakaan ole helppoa.

Senkö vuoksi nuorempaa etsitään, että kuvitellaan että hän joustaa kun ei vanhana itse siihen kykene eikä ole haluakaan joustamiseen? Tuskin se ihan noinkaan onnistuu. Kyllä minä vielä tälläkin vuosikymmenellä ajattelen että jousto ja kompromissit on molempien hommaa. Ymmärrän toki hyvin sen, ettei esimerkiksi muutto kovin kauas täysin uusiin ympyröihin onnistu esim. lapsien takia. Tuossa kohtaa olen "kaavoihin kangistunut" itsekin, en halua liian kauas lapsista ja lapsien perheistä, enkä ystävistäkään muuttaa. Ihanne olisi tietenkin että sen kumppanin löytäisi omalta paikkakunnaltaan tai lähistöltä.

• pal kirjoitti:

Senkö vuoksi nuorempaa etsitään, että kuvitellaan että hän joustaa kun ei vanhana itse siihen kykene eikä ole haluakaan joustamiseen? Tuskin se ihan noinkaan onnistuu. Kyllä minä vielä tälläkin vuosikymmenellä ajattelen että jousto ja kompromissit on molempien hommaa. Ymmärrän toki hyvin sen, ettei esimerkiksi muutto kovin kauas täysin uusiin ympyröihin onnistu esim. lapsien takia. Tuossa kohtaa olen "kaavoihin kangistunut" itsekin, en halua liian kauas lapsista ja lapsien perheistä, enkä ystävistäkään muuttaa. Ihanne olisi tietenkin että sen kumppanin löytäisi omalta paikkakunnaltaan tai lähistöltä.

Näinhän se juuri on, lapset ja lastenlapset estävät yhteen muuttamisen. Nuoruus on kovaa valuuttaa tässä kaupankäynnissä, ja alakynnessä vanhus on nuoren kumppaninsa kanssa. Suotta ei ennen puhuttu naimakaupoista; tietynlaista kaupankäyntiähän tämä on. Joku kirjoitti, että seiskan naiset hakevat kympin miehiä, ja samahan tilanne on tietysti miestenkin kohdalla. Haetaan sitä "parasta" sopivimman esemesta, aivan niin kuin ihmiset voitaisiin asettaa paremmuusjärjestykseen.

• heihupsis

Miksi yhteen? Moneen täällä kirjoittavaan verrattuna elämäni on ollut joustavaa. On ollut ja on 10 -miehiä, joiden mielestä olen ollut/olen 10 -nainen. En virallisesti ole asunut samassa osoitteessa koskaan. Se kemia tulee kuvaan hupsista vaan ennen kuin huomaakaan ja muuta ei tarvitakaan.

• Aikuinen____
        heihupsis kirjoitti:

Miksi yhteen? Moneen täällä kirjoittavaan verrattuna elämäni on ollut joustavaa. On ollut ja on 10 -miehiä, joiden mielestä olen ollut/olen 10 -nainen. En virallisesti ole asunut samassa osoitteessa koskaan. Se kemia tulee kuvaan hupsista vaan ennen kuin huomaakaan ja muuta ei tarvitakaan.

Kosketus. Miltä se tuntuu. Se on tärkeintä.
        Cascada - Everytime We Touch https://www.youtube.com/watch?v=4G6QDNC4jPs

• Aikuinen____
        pal kirjoitti:

"jousto ja kompromissit on molempien hommaa"

Juuri niin!
        Tule vastaan https://www.youtube.com/watch?v=iWuEkqw9eKg

P.s. nettideittailuaikainen=vuosien takainen heilani lähetti tekstarin eilen illalla :)

• Aikuinen____
        Aikuinen____ kirjoitti:

"jousto ja kompromissit on molempien hommaa"

Juuri niin!
        Tule vastaan https://www.youtube.com/watch?v=iWuEkqw9eKg

P.s. nettideittailuaikainen=vuosien takainen heilani lähetti tekstarin eilen illalla :)

P.s.2 miesten oli mahdotonta sulattaa sitä, että mä olen raitis. Enkä jaksa katsellakaan humalaista. Alkoi kauhea suostuttelu. Pitivät minua viallisena ihmisenä, kun en alkoholia käytä.

P.s.2 miesten oli mahdotonta sulattaa sitä, että mä olen raitis. Enkä jaksa katsellakaan humalaista. Alkoi kauhea suostuttelu. Pitivät minua viallisena ihmisenä, kun en alkoholia käytä.

Tarjottelin kerran itseäni tupakoivalle naiselle. Hän torjui minut tupakoimattomuuden vuoksi ja kertoi, että jos hän minut hyväksyy, ennemmin tai myöhemmin yritän häntä käännyttää tai ainakin osoitan, etten tupakointia hyväksy.

Otin opikseni.

• heihupsis kirjoitti:

Niinpä, hyvä kysymys! Mutta se yhteen muuttaminen tuntuu joillekin miehille olevan se tärkein asia, jo profiilissa mainitaan että etsitään naista joka on valmis muuttamaan miehen luokse, tai sitten että mies ilmoittaa ettei ole paikkasidonnainen, vaan voi muuttaa naisen luokse minne päin tahansa. Onhan se parempi lähekkäin asua, sitä minäkin toivon, mutta päällimmäisenä toiveenani ei ole yhdessä asuminen, ainakaan heti "kättelyssä".

• bessie-
        jocus kirjoitti:

Näinhän se juuri on, lapset ja lastenlapset estävät yhteen muuttamisen. Nuoruus on kovaa valuuttaa tässä kaupankäynnissä, ja alakynnessä vanhus on nuoren kumppaninsa kanssa. Suotta ei ennen puhuttu naimakaupoista; tietynlaista kaupankäyntiähän tämä on. Joku kirjoitti, että seiskan naiset hakevat kympin miehiä, ja samahan tilanne on tietysti miestenkin kohdalla. Haetaan sitä "parasta" sopivimman esemesta, aivan niin kuin ihmiset voitaisiin asettaa paremmuusjärjestykseen.

"Haetaan sitä "parasta" sopivimman esemesta, aivan niin kuin ihmiset voitaisiin asettaa paremmuusjärjestykseen."

Mutta ihmisethän voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen, Jocus? Jos sattuisin saamaan suunnilleen samaan aikaan viisi vakavasti otettavaa ja kiinnostavaa yhteydenottoa, niin enhän minä heistä sitä ITSELLENI parasta ja sopivinta arpomalla valitse, vaan tietenkin asetan heidät paremmuusjärjestykseen.

• bessie- kirjoitti:

"Haetaan sitä "parasta" sopivimman esemesta, aivan niin kuin ihmiset voitaisiin asettaa paremmuusjärjestykseen."

Mutta ihmisethän voidaan laittaa paremmuusjärjestykseen, Jocus? Jos sattuisin saamaan suunnilleen samaan aikaan viisi vakavasti otettavaa ja kiinnostavaa yhteydenottoa, niin enhän minä heistä sitä ITSELLENI parasta ja sopivinta arpomalla valitse, vaan tietenkin asetan heidät paremmuusjärjestykseen.

Minun lienee tuota turha miettiä, kun en ole tarjokkaista saanut jonoa syntymään. Siihenhän tarvitaan vähintään kaksi.

Sopivuus ei ole absoluuttista vaan suhteellista paremmuutta.

• bessie-
        jocus kirjoitti:

Minun lienee tuota turha miettiä, kun en ole tarjokkaista saanut jonoa syntymään. Siihenhän tarvitaan vähintään kaksi.

Sopivuus ei ole absoluuttista vaan suhteellista paremmuutta.

Eipä ole minullakaan jonoksi asti ole kiinnostavia tarjokkaita ollut. Miehenä sinä kuitenkin olet vahvemmilla kuin minä, meistä naisista ensinnäkin on ylitarjontaa ja vielä kun olen kiinnostunut vain suunnilleen itseni ikäisistä tai vanhemmista miehistä. Kyllähän noita itseäni huomattavasti nuorempia miehiä parveilee liikaakin, mutta heitä ei lasketa.

Suhteellistapa hyvinkin, mutta ellet pidä tapanasi vastata ihan kaikille sinua lähestyneille niin kaipa sinä jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen heidät laitat ja 'parhaimmille' vastaat?
        Tietysti valitset silloinkin kun itse teet aloitteen.

• bessie- kirjoitti:

Eipä ole minullakaan jonoksi asti ole kiinnostavia tarjokkaita ollut. Miehenä sinä kuitenkin olet vahvemmilla kuin minä, meistä naisista ensinnäkin on ylitarjontaa ja vielä kun olen kiinnostunut vain suunnilleen itseni ikäisistä tai vanhemmista miehistä. Kyllähän noita itseäni huomattavasti nuorempia miehiä parveilee liikaakin, mutta heitä ei lasketa.

Suhteellistapa hyvinkin, mutta ellet pidä tapanasi vastata ihan kaikille sinua lähestyneille niin kaipa sinä jonkinlaiseen paremmuusjärjestykseen heidät laitat ja 'parhaimmille' vastaat?
        Tietysti valitset silloinkin kun itse teet aloitteen.

Minä katselen itselleni sopivinta, en parasta. Tähän asti olen vastannut kaikille, paitsi muutamille parikymppisille kaunottarille.

• miehet_sanoo_ei_kiitos

Kokemukseni miehistä koko elinikäni ajalta on, että miehet ovat kauhean kranttuja. Eikä kyse ole ulkonäöstä.

Miksi aina sanotaan, että naiset valikoivat? Ei se pidä paikkaansa. Tai siis varmasti monet valikoivatkin, mutta minun kokemukseni mukaan miehet ne vasta kranttuja ovat. Ihan tavalliset lyhyenlännät ässävikaiset miehetkin, tällä halusin vain kuvata sitä, että en tarkoittanut ketään yli-ihmisiksi itseään kokevia, joille ei kukaan kelpaa.

Ammattiauttajia myöten on vuosikymmeniä pohdittu, miksi en kelpaa, ei ole löydetty vastausta. En ole mitenkään epätoivoinen enkä takertuja enkä mitään sellaista, mikä ensimmäiseksi tulee mieleen. Itsetuntoni on ihan normaali, en ole mikään reppana, jos en ylimielinenkään. Ulkonäkö samoin normaali. Osaan keskustella fiksusti ja ottaa toisen huomioon.

Nettikin aikanaan kokeiltu, sama tulos. No nyt en ole enää aikakausiin ketään etsinyt mitään enkä kantanut huolta, ettei ole miesystävää seksuaalisessa mielessä. Oma apu paras apu.

Se on vain mystinen asia, miksi jotkut kelpaavat, toiset eivät. Jokin haju ihmisessä? Tai muu järjellä ja tunteilla selittämätön, hieman yliluonnollinen asia.

• Sitäontaiei

Sen "yliluonnollisen" nimi on kemia.

• vastauus
        Sitäontaiei kirjoitti:

Sen "yliluonnollisen" nimi on kemia.

Aivan oikein sitä kemiaa täytyy olla parisuhteessa
        Sen jos joskus on kokenut niin tietää mitä se on.
        Nettideittailu on koettu eikä sieltä mitää käteen jää - turhaa ajanhukkaa
        Kyllä se oma "susi tulee vastaan ja syö punahilkan" kun aika on .
        Sitä ootelessa....

https://m.youtube.com/watch?v=aCUiTlK41r8

• Sushihukkanen-ko

Mitä toi sun lainausmerkkien välissä oleva teksti meinaa?

• Taikuritässä

Siis minäkin tarkistan, onko kyseessä Hilkka vai sittenkin kerttu.

https://youtu.be/8FnTlkSa6Ig
        En voinut vastustaa kiusausta. Pakko oli panna tämä. ( hihhihhih)😎

• Syövainitsesi

Makaan en voi vatsustaa tarvetta sanoa ja kertoa, että näillä tempuilla sitä aikaa ei tule ikinä.

• Seurustelimme yli 20 vuotta tutustuttuamme nettideitin kautta yhden miehen kanssa. Emme koskaan muuttaneet virallisesti yhteen, vaikka meillä oli toistemme avaimet. Sovimme aina etukäteen kumman kodissa olimme, ja ainakin minä kaipasin välillä myös ihan omaa tilaa itsekseni. Mies oli varsin vahva persoona ja oli tottunut käyttämään omaa valtaansa elämän eri osa-alueilla. Vaikka hän omasta mielestään pitikin suhdettamme tasa-arvoisena, hän tuntui ottavan välillä paljon tilaa.

Oli useampia erilaisia syitä, miksi olimme myös välillä itseksemme omissa kodeissamme. Suhde toimi erittäin hyvin, kunnes eläkkeelle jäätyään mies rupesi käyttämään alkoholia enemmän. Hän saattoi olla päihdyksissä jo silloin, kun minä tulin töistä, vaikka meillä olisi ollut jotain yhteistä ohjelmaa sovittuna. Mies vaihtoi minut viskipulloon. Surullista.

Jonkin ajan kuluttua mies luopui alkoholin käytöstä kokonaan, mutta se tapahtui suhteemme kannalta liian myöhään. Olin tehnyt jo ero- ja surutyöni, enkä tuntenut enää kiinnostusta parisuhteeseen hänen kanssaan. Jonkinlaisia tuttavia ja kavereita olemme edelleen, mutta ei enempää. Se jokin ehti kuitenkin kadota, eikä näytä palaavan, vaikka yhteydenpitomme on jatkunut ja olen esimerkiksi taas tänä viikonloppuna menossa kutsuttuna vieraana hänen syntymäpäiväkutsuilleen.

Uutta kumppania ei ole tullut vastaan, vaikka saattaisin ihan mielelläni aloittaa uuden suhteen, jos sopiva osuisi kohdalle. Pituuteni saattaa myös olla yksi rajoittavista tekijöistä. Meidän ikäluokkamme taitaa yleisesti ottaen olla nuorempia lyhyempi, ja useimmat ikäisemme miehet haluavat seurustella itseään lyhyemmän naisen kanssa.

Nuorten miesten kiinnostus jaksaa hämmästyttää minua ja olen kokeillutkin kerran yhden kanssa suhteen aloittamista. Huomasin, että me olimme eläneet hieman erilaisessa maailmassa, eivätkä yhteiset keskustelut ja pohdinnat kulkeneet saman suuntaisia latuja. Sopivaa ikäeroa on mielestäni vaikea määritellä, koska ihmiset voivat olla hyvin erilaisia. Ehkä /- 20 vuoden alueelta voisi löytyä se oikeakin. Pelkkää ihotason suhdetta en ole koskaan halunnut, vaan toivoisin sitoutunutta parisuhdetta, jossa voisimme jakaa mahdollisimman paljon muutakin. (Aikoinaan nuorina aikuisina avioiduimme parhaan ystäväni kanssa.)

Välillä on mieleeni tullut erilaisissa ympyröissä ihmisiä kohdatessani, että pitäisiköhän alkaa mainostaa omaa vapautta tai alkaa kysellä kiinnostavalta vaikuttavilta miehiltä, ovatko he vapaita vai varattuja. - No, oikeastaan luotan siihen, että joku oikeanlainen kumppaniehdokas saattaa vielä jonain kauniina päivänä - tai sateisenakin - tulla vastaani, jos on tullakseen.

Odottelen kiinnostuneena, mihin elämä kuljettaa. Kaikissa kuvioissa on omat hyvät ja myös joitain vähemmän hyviä puolia.

Toivotan kiinnostavia kohtaamisia kaikille sellaisista kiinnostuneille!
      Älkää turhaan aristelko ja kulkeko oman onnenne ohi!
      ;) :D

.

• Nettideittailun a ja o on se että tapaa nettiystävänsä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ja ei sitten tietenkin se että ei aseta mitään mahdottomia vaatimuksia hänelle. Yhdessä sitten voi kasvaa ja kehittyä, vielä eläkeläisenäkin, koska me kaikki muokkaamme jatkuvasti toinen toistamme. Tuolla ylempänä joku kertoi että vanhempi ihminen on niin jumittunut omaan poteroonsa että yhteiselämä toisen jumittuneen kanssa on lähes mahdotonta. Oma kokemukseni on kuitenkin osoittanut että muuntautumista, sopeutumista tapahtuu koko ajan, puolin ja toisin. Ei kaikissa asioissa; Legolassi ei vieläkään halua matkustaa lentokoneessa, mutta nyt se kiroilee jo englanniksi ihan sujuvasti.

• enmuistanimmaria

Luonnollisesti kyseessä on kemia, mutta mikä sen kemian aikaansaa?

Sitä en ymmärrä vieläkään, miksi se toimii yksipuolisesti. Minä olen ollut kiinnostunut monista miehistä, tuntenut fyysistä ja muutakin vetoa, mutta ne toiset eivät. En ole seksuaalisesti kiinnostava ihminen, vaikka itse koen olevani seksuaalinen olento. Olen sitä edelleen, mutta en enää etsi seuraa minkään väylän kautta.

Miehet kun ovat niin kranttuja. Jos ne olivat sitä, kun olin 20, 30 tai 40, niin sitä suuremmalla syyllä ne ovat sitä nyt.

• Kuinmagneetti

Ei ole olemassa mitään kemiaa jos sitä ei ole molemmin puolin. Omat 'kemiasi' ovat vain omiasi; haluja, tahtoja, luuloja, haaveita, unelmia ... Niillä ei ole mitään tekemistä kenenkään toisen ja hänen asioittensa kanssa.

Kun kemiaa on, niin kappaleet vetävät toisiaan puoleensa eikä sille mitään mahda vaikka kuinka estää yrittää.

• soppiiyhteen

Kranttu olen minäkin ollut ja olen vieläkin. Hyvin harva mies on kiinnostanut, mutta kemiallista vetovoimaa on syntynyt. Ihania miehiä.

• Taikuritässä

Peruskysymys: mitä ihmiset haluavat ja etsivät?
        Kun tapaa uusia ihmisiä, niin ei kait siinä kemioita mieti ellei sitten pariskunta notku pubin baarissa.
        Teoreettinen ajatus: jos joutuisin treffeille jonkun hra x:n kanssa (olettakaamme tällainen tilanne, mitä ei tosin voi tulla), en haluaisi tulla hulluksi rakkaudesta. En haluaisi mitään kipinöitä, sillä nehän polttavat rakkuloita elimeen, mitä sydämeksi sanotaan. En haluaisi mitään vaaleanpunaisia laseja. Lempi, lämpö ja läheisyys olisi hyvä paketti ja kun se syntyy kiintymyksestä. Vetoisia voimia en sulkisi pois.

• .
        Ihastuminen ja hupsuusjakso voivat tarjota kiehtovia elämyksiä sekä jättää monenlaisia kauniita ja hassujakin muistoja.

Itse olen kokenut pari kolme ihastumisjaksoa elämäni aikana, enkä haluaisi, että olisivat jääneet kokematta, vaikka kahdessa tapauksessa en oikein itsekään ymmärtänyt miten ja miksi olin ihastunut henkilöön, jonka kanssa en missään tapauksessa olisi kyennyt, enkä halunnutkaan elää parisuhteessa. Silmät avautuvat ja ihastumisesta voi toipua muutaman viikon jälkeen, tai parhaassa tapauksessa ihastuminen voi kasvaa rakkaudeksi, joka voi jatkua vaikka lopun elämää, jos molemmat tahtovat ja oikein hyvä tuuri käy.
        .

• enmuistanimmaria

Jälleen kerran suomi24 temppuilee eikä anna vastata siihen viestiin, johon haluaisin, joten on kirjoitettava ketjun jatkeeksi.

Minun mielestäni yksipuolista kemiaa voi olla, olen kokenut sitä useinkin. Kun toinen vetää puoleensa niin että on vaikea pitää hänestä sormiaan irti. Ei se ole pelkkiä haaveita ja toiveita. Sellainen yksipuolinen rakkaus voi kestää pitkäänkin.

• Taikuritässä

Enmuistanimmaria. Vaikuttaa kurjalta. Oletko aivan varma, että se on ollut yksipuolista ja oletko saanut tietää vasta pitkän ajan kuluttua, että tällä toisella ei olekaan tunteita. Voi kun ihmiset voisivat sanoa toisille tunteistaan ja kysyisivät ja kykenisivät ottamaan vastauksen. Mietin kirjoituksesi perusteella, onko niin, että rakkautta saavaa imartelee toiselta saadut tunteet. Ja tämä on, miten nyt nätisti sanoisin, epäreilua toista, tässä sinua kohtaan. En pystyisi tuollaiseen tilanteeseen.
        Luulen, vahvasti luulen, en tiedä, mutta moni on voinut kokea joskus samankaltaista - nuorempana, molemminpäinkin. Tuossa esimerkissäni edellä
        koska en ole enää nuori, niin riutua ja räytyä - eipäs kiitos.
        Jos tässä yhteydessä heittäytyisi teoreetikoksi taas, voisi miettiä, miten tärkeää on osata rakastaa toista - enemmänkin kuin itseään ja saada vastarakkautta. Sinun pitää saada vastarakkautta.
        Nuorena mulle joku puhui investoinnista tunteisiin. Romantikolle. Ja-a.
        Mutta etsisin sinuna edelleen....
        En sitten ole minkään valtakunnan ihmissuhde-expertti, vaan tässä arkiajattelija ja tämänikäinen.
        Voi olla, että oli ihan tyhmä vastaus.

• Aikuinen____
        Taikuritässä kirjoitti:

Enmuistanimmaria. Vaikuttaa kurjalta. Oletko aivan varma, että se on ollut yksipuolista ja oletko saanut tietää vasta pitkän ajan kuluttua, että tällä toisella ei olekaan tunteita. Voi kun ihmiset voisivat sanoa toisille tunteistaan ja kysyisivät ja kykenisivät ottamaan vastauksen. Mietin kirjoituksesi perusteella, onko niin, että rakkautta saavaa imartelee toiselta saadut tunteet. Ja tämä on, miten nyt nätisti sanoisin, epäreilua toista, tässä sinua kohtaan. En pystyisi tuollaiseen tilanteeseen.
        Luulen, vahvasti luulen, en tiedä, mutta moni on voinut kokea joskus samankaltaista - nuorempana, molemminpäinkin. Tuossa esimerkissäni edellä
        Jos tässä yhteydessä heittäytyisi teoreetikoksi taas, voisi miettiä, miten tärkeää on osata rakastaa toista - enemmänkin kuin itseään ja saada vastarakkautta. Sinun pitää saada vastarakkautta.
        En sitten ole minkään valtakunnan ihmissuhde-expertti, vaan tässä arkiajattelija ja tämänikäinen.

"Voi kun ihmiset voisivat sanoa toisille tunteistaan ja kysyisivät ja kykenisivät ottamaan vastauksen."

Ei, ei ja ei!!!!!! Mitään en elämässäni kadu niin kuin sitä, että nuorena kerroin tunteistani. Halusin olla vihdoinkin hänen kohdallaan reipas, kun elämä oli viemässä meitä kauas toisistamme. Sain jotain epämääräistä, ja omahyväisyyttä lisää sai hän.
        Kyyneleet https://www.youtube.com/watch?v=u33ggX0Big0

• nettideitille

https://youtu.be/MKNIuiW2NwE
        Tulit elämääni
        yllättäen, odottamatta..
        Ojensit vain kätesi
        ja veit minut mukanasi…
        Muistan sen tunteen,
        kun vedit minut itseäsi vasten
        se tuntui niin turvalliselta
        ja annoimme musiikin viedä…
        Se piiitkä ilta..
        jolloin tutustuimme toisiimme,
        muutti elämäni.
        Toit minulle auringon valon..
        Olemme toisissamme kiinni
        rakkauden pauloin..
        Katsomme illoin samaa tähteä..
        Vaikka et olekaan luonani,
        silti olemme
        saman tähtitaivaan alla..

• enmuistanimmaria
        Taikuritässä kirjoitti:

Mukava, kun vastasit!

Minulla on kuvaamiani kokemuksia useita, en edes jaksa laskea. Jotkut ovat sanoneet suoraan että en kiinnosta, jotkut osoittaneet sen muilla tavoin.

Olen persoonallisuudeltani jotenkin erilainen kuin naiset yleensä, en mitenkään tietoisesti, vaan siksi koska minä olen minä. Miehet haluaavat naisia, jotka muistuttavat äitiä, siskoa, naapurin tyttöä tai ylipäätään jotakuta tuttua. Minä en muistuta ketään.

Yksipuolinenkin rakastuminen on ollut ihanaa. Mutta kuluttavaa se on. Olen edelleen hieman rakastunut yhteen mieheen, johon rakastuin muutama vuosi sitten. Hän ei ollut minusta kiinnostunut enkä näe häntä enää missään yhteydessä. Toivottavasti elämäni viimeinen rakkaus. Olen kyllästynyt tuhlaamaan tunteita, kun en saa vastavuoroisesti mitään.

Onneksi viihdyn itsekseni. Ja myös muiden ihmisten seurassa. Parisuhde, vaikka vain lyhytkin, olisi ollut mukava kokea. Siis vastavuoroinen parisuhde, mutta nyt menen hautaan sitä kokematta.

• O-Orvokki

Eihän sitä voi etukäteen tietää, vaikka tulisi jossain ihan yllättäen vastaan vaikka huomenna... tai ylihuomenna. Odotapa vaan, mitä voi tapahtua, juuri kun olet päättänyt jotain.... ihan muuta. ;)

• teretule

Kaikki olivat tavallaan huoria. Mikä oli Eeva raamatussa?

• KuvottaaTyperäHistor

Ja ovatko kaikki miehet huoripukkeja?
        Sinun mielestäsi.

• teretule

Nuoret haluavat vanhaa kokenutta miestä, minä en halua nuorta on vielä järki.

• eitälläistä

18 naiset hakee nykyään 50-60 miehiä siinä ei oikeasta seurustelusta ole kyse vaan kummatkin käyttää toistaan hyväksi miehet hakevat vaki seuraa mut kun löytävät niin vaki seuran ollessa päivisin poissa nää nuoret viihdyttää tai jos vaikka yksin jäävät yöksi niin nää nuoret tulee uni kaveriksi siksi miehet eivät vaki suhdetta enää hae kiitokseksi nää miehet antavat rahaa tai jotain tavaroita mitä nää naiset haluaa osa naisista seurustelee myös vakituisesti ikäisensä miehen kanssa Maailma on mennyt sekaisin

• .
      Jotkut, luultavasti monetkin, etsivät jotain ihan muuta kuin kumppania. Joku hakee palvelijaa, joku rahoittajaa, joka kustantaa kalliimpia juttuja ja nostaa omaa elintasoa. Vastikkeeksi voidaan aina välillä tarjota intiimejäkin palveluita. Jotkut eliittivaimot lopettavat läheiset kontaktit avioitumisen tai viimeistään yhteisen lapsen synnyttämisen jälkeen.

Itse olen todennut, että vain tasa-arvoinen parisuhde sopii minulle. Kun on ehtinyt elää monenlaisissa kuvioissa ja perehtyä asioihin, se vaikuttaa moniin asioihin ja niistä voi käynnistyä useinkin mielenkiintoisia, suorastaan kiehtovia keskusteluita, jotka voivat jatkua pitkään.

Intiimiin läheisyyteen liittyy paljon, paljon muutakin kuin vain kangistuneet tökkimiset ja mahdollinen laukeaminen. Aikuinen voi tyydyttää läheisensä ja tuottaa paljon nautintoa, vaikkei kangistuisikaan. Hellyys, ihokontaktit, kiireettömyys ja hyvän olon hetket voivat tarjota todella paljon erilaista hyvää. - Ellei ole kokemusta ennestään, kannattaa alkaa testata omia ja rakkaan ihmisen tuntemuksia mahdollisimman tasa-arvoisen kumppanin kanssa viimeistään nyt.

Tietysti palvelija ja palvelutkin voivat kiinnostaa. Itse huomasin kokemuksen kautta, että nuoret miehet eivät ole minun parisuhde-juttuni, vaikka voivatkin olla mukavia kavereita monenlaisissa kuvioissa. Kiinnostavia keskusteluja tulee aina välillä käytyä myös eri ikäluokkien edustajien kanssa.
      .

• maissiiii

Näkyy vielä pyörivän tämä aloitus tässä, lisäänpäs vähän...
      joitakin vuosia sitten kun jatkuvasti olin noilla treffipalstoilla,
      käytin yhtä maksullista ja sitten tätä ilmaista.

Koskaan en viitsinyt lähteä treffeille mihinkään kuppilaan tai ravintolaan
      mä kutsuin, että tules mun luo kahville.
      Sitten kun oli kahviteltu yms rupateltu niin sitten mulla oli yksi hyvä konsti millä erotti jyvät akanoista ja eli rohkeat ei rohkeista.
      Samalla tuli huumorintaju testattua.
      Ehdotin, että mitäs jos lämmitettäisiin sauna...
      se kysymys sai kyllä aikaan monenmoisia ilmeitä miehissä.
      Vastaukset oli vertaansa vailla. Ja selitykset miksi ei voi lähteä olivat joskus jopa hupaisia.
      Mutta joskus jopa saunottiinkin.

Sehän on mitä oivin keino , siinä ei enää photoshop kuvat paina kun saunan lauteilla istutaan.
      Siinä sitä nähdään toistemme kummut ja kukkulat , todetaan, että viehättääkö värkit vai eikö, jatketaanko vai häivytäänkö.
      Jututkin saunan lauteilla ovat jotenkin erilaisia, ehkä aidoimpia.

• tööttt

- joskus kauan aikaa sitten... kuvittelin että aidosti tekstailen iäkkään leskimiehen kanssa ystävällisesti
      -lähetti jopa kuvansakin. Yllätys oli että ett' jouduin ns ganstauksen kohteeksi ja henkilö, joka kannoilla pyöri - oli myös poliisin kv- etsintäkuulutuspalstoilla omassa maassaan ep'iltynä 27 nuoren naisen murhasta - jännempää elämää mummuikäisen elo jokatapauksessa - jännittävämpää kuin uuden kahvipaketin osto lähikaupasta - voi hyvä sylvi sentään......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      237
      2228
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1818
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      65
      1511
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1235
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1095
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1088
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1008
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      844
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      842
    Aihe