Kaikista pelottavimmalta ja vaikeimmalta asialta tuntuu tällä hetkellä että mun pitäisi kertoa tunteistani ihmiselle keneen olen ihastunut. Eihän mun ole pakko sitä tehdäkään mutta asia piinaa päätäni koko ajan. Ainoa mihin pystyn on epämääräinen huumorin siivittämä vihjailu, mikä on suorastaan ääliömäistä jopa omasta mielestä.
Apuja, vinkkejä? En osaa tätä.....
En uskalla paljastaa tunteitani
8
508
Vastaukset
Pakota itsesi........
<3- Minäkerroin
Tunteistani miehelle ja alun epäröinnin jälkeen alkaa suhde syvenemään. Kannattaa olla rehellinen, eikä puhua muunneltua totuutta.
- yksinkertainenonparas
Hyvä ja ehkä paras vinkki, kiitos
- Enainen
Minä tiedän niistä tunteistasi.
- Tunteistapuhuminen
Haluaisin erota vaimostani sillä en rakasta häntä. Meillä ei ole enää mitään yhteistä. Käyn syömässä vaimon laittamaa ruokaa ja palaan takaisin koneelleni kirjoittelemaan tänne. Vaimo menee toiseen huoneeseen omalle läppärille. Meillä ei ole mitään yhteisiä ruutiineita. Vaimo käy lasten kanssa saunassa ja minä käyn yksinään suihkussa. Telkkaria katsomme kumpikin omassa huoneessa. Vaimo nukkuu makuuhuoneessa ja minä olohuoneen sohvalla. Olemme kuin kämppiksiä. Minä haluaisin erota mutta vaimo ei halua lähteä kotoaan mihinkään.
- Ollaankomepari
Onpas takiainen tuo sun vaimo. Eikö se halua olla sun kaveri? Kai se nyt sun kaveri haluaa olla kun yhteisiä lapsiakin hankittuna. Et sinä vaimon lupaa tarvitse eroon. Senkun kävelet ovelle ja lähdet. Miksi sen vaimon pitäisi lähteä? Toki voit Vittuilla ja tapella vimmatusti niin eiköhän kyllästy ja lähde. Etkö osaa vai mikä ihme tämän tarinan takana on? Eikö se kaveri jotenkin ymmärrä lähtöäsi vai miksi jäät saman katon alle?
- YksiRatkaisu
Lähde sinä sitten?
- Mietintätä
Oletko ap nainen vai mies? Onko hän kertonut tunteistaan sinuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769132Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422738
- 272251
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto412223Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649