Mikä estää

Mikäwhat

Ottamasta yhteyttä kaivattuunne????

74

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän ei voi sietää minua....
      <3

• appelsiinikahvi

Eläpä huijaa palstalla......
        <3
        :).............

• appelsiinikahvi kirjoitti:

Eläpä huijaa palstalla......
        <3
        :).............

Totta se on.....
        Hän ei tahdo tavata minua.....
        <3

• Voivoivoe

Voi sinua, Risto :(

• sitruunakahvi
        Risto_ kirjoitti:

Totta se on.....
        Hän ei tahdo tavata minua.....
        <3

Ootko ikinä ees kysynyt?:(((

• sitruunakahvi kirjoitti:

Ootko ikinä ees kysynyt?:(((

Juu, olen......
        <3

https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ

• ikkunan.toispuolelta

Omon_ mies?

• tuplakoo

Ei mikään estä. En vain halua.

• siinäpäsesyyonkin

En halua koskaan enää kokea sitä tunnetta kun jää ilman vastausta.. :(

• Samtäääk

Sama syy mullakin

Nöyryyttävää...

• niimpäniinjooh

appelsiinikahvi ;:D hyvä uusi lempinimi itselleni jälleen, alkaa olla jo niin paljon lempinimiä että en edes muista kaikkia.

Aloittajan tarkoitus oli varmaankin kysyä että mikä estää tutustumasta paremmin, sen voi estää varmaan torjumisen pelko juurikin, myöskin nykyinen internetin tietoturva, jolloin on mahdotonta tietää mistä päin maailmaa kukakin kirjoittelee.

• cafelattea

Oisin halunnut tavata jo monesti.
      Hän ei kai halua.
      Ollaan eri paikkakunnilla...
      Selityksiä löytyy..
      Ehkä seuraavassa elämässä.
      Jos Luoja suo....

• isoeste

Se mies on naimisissa ja se on melkoinen este. Missään tapauksessa en lähde sorkkimaan kenenkään perheonnea.

• Se_on_tapauskohtaista

se isoeste ei ole edes hidaste...

• filippiinos

Ei kai mikään varsinaisesti estä, paitsi torjunta jos hän ei haluaisi/ehtisikään tavata. Olisin nolannut itseni ihan turhaan ja tehnyt itsestäni tyrkyn. Häntä kyllä ikävöin koko ajan mutta sitä en todellakaan kehtaisi hänelle sanoa.

• selväsyysiis

Se kun vain toisella on tunteita :/

• Einytoikeinsuju

Kulunut aika. En tiedä mitä sanoisin. Pelkään, ettei vastaisi tai että ahdistuisi tai jotain muuta vastaavaa. Ei ole hyvää syytä. Kuulumisia voisin kysyä, mutta en nyt halua ottaa riskiä, koska en kestäisi huonoa lopputulosta. Voisin mennä juttelemaan, jos nähtäisiin sopivassa paikassa. Muutoin hänen pitää antaa välillä jokin elonmerkki tai vihje itsestään. Ilman sellaista en vain pysty tekemään mitään. Ehkä hän ei ajattele minua ollenkaan.

• erästänaistaajattelen

Tai sitten ajattelee sinua juuri nytkin..... :/

• Milloinviimeksi
        erästänaistaajattelen kirjoitti:

Tai sitten ajattelee sinua juuri nytkin..... :/

Milloin viimeksi olitte yhteydessä kyseisen naisen kanssa?

• erästänaistaajattelen
        Milloinviimeksi kirjoitti:

Milloin viimeksi olitte yhteydessä kyseisen naisen kanssa?

Viime viikolla.

• Sejollaeisuju

No jos olette olleet ihan vasta yhteydessä, niin jatkakaa siitä. Vuosien päästä on huomattavasti hankalampaa....

• erästänaistaajattelen
        Sejollaeisuju kirjoitti:

No jos olette olleet ihan vasta yhteydessä, niin jatkakaa siitä. Vuosien päästä on huomattavasti hankalampaa....

Jos se olisikin minun päätettävissäni niin tietenkin jatkaisimme tästä ja nyt. Ei minua omalta osaltani tuo kuluva aika pelota. Olen tuntenut näin jo pitkään ja tiedän ettei tämä nyt ole hetkessä menossa ohi. Hänen tunteet minuun, ne taitaa olla häviämään päin. Ei tunnu kamalan kivalta tällä hetkellä, mutta ehkä parempi näin jos toisella kerran paljonkin pienemmät tunteet.

• mistätiedät

Mistä päättelet hänen tunteidensa olevan häviämään päin?

• erästänaistaajattelen

Ei ole viime aikoina antanut mitään merkkiä, että olisi enää tunteita minua kohtaan.

• Nainenmiestäkaipaa
        erästänaistaajattelen kirjoitti:

Ei ole viime aikoina antanut mitään merkkiä, että olisi enää tunteita minua kohtaan.

Saako kysyä millaisia elonmerkkejä on antanut aiemmin mitä ei ole enää?

• erästänaistaajattelen
        Nainenmiestäkaipaa kirjoitti:

Saako kysyä millaisia elonmerkkejä on antanut aiemmin mitä ei ole enää?

Olimme jonkin aikaa yhdessäkin. Nyt ei oikeastaan enää edes laitella viestejä. Kaikki on kylmentynyt.

• einäinvaanvoi

se kun ei arvosteta kanssakäymisessä samoja asioita.. en halua olla vaan viestitse tekemisissä vaan aitoja asioita tahdon.

• pata_kattilaa

Milloin viimeksi itse sitten esim. soitit hänelle?

• rehellisyysmukaan

Se kun ei se ole rehellistä. Haluan asioiden menevän rehellistä tietä. En ole rikollinen joten en myöskään kannata tai liputa rikollisten tapojen perään. Jos haluaa rikollisuutta kannattavan naisen hommaa naisen jolla on rikosrekisterit.

Minun kanssa mennään oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden teitä tai sitten ei ollenkaan

Minä olen kunniallinen ja suoraselkäinen ja minua ei ostella kauniilla puheilla hyväksyyn rikoksia ja vääryyttä.

• Kyllänytpysynerossa

Perkele mitä paskaa. Luuletko todellakin ettei vituttanut oma naama peilissä tänä aamuna. Vain sinä pystyt horjuttamaan vaivalla rakennettuja perustuksia. Käytät valtaasi minuun väärin.

• Helppoa_

Ei mikään. Otan yhteyttä kun siltä tuntuu.

• yksinäisyydestäni

Pelkään, että rakastuisin, saisin elämäni parasta seksiä, kaikki olis hirveen kivaa ja joutusin luopumaan

• yksinolevalle

Mahtava vastaus. Ei voi kuin toivoa, että kohdallasi se toinenkin ajattelisi samoin ja saisitte tarinanne etenemään ja ihanan joulun ajan!

• assjaboops

ah sinäkö se oot? Seksi olikin ihanaa

• josnytoikeinluin

sanaton viesti.

• kannattaahuomioidase

Ehkä luit väärin!!!

• Surullistaettänäin

Hän hävisi eikä ole mitään hänen yhteystietojaan.

• kaisinätiedätsen

Nimen perusteella voi osoitteen selvittää!

• Hkhkl

Entäs kun ei ole sukunimeäkään tiedossa, jo vähän hankalampaa.

• eienäämainostamista

En voi enää ottaa, koska en tiedä hänen puhelinnumeroaan ja minä olen tehnyt aloitteita menemällä juttelemaan hänen kanssaan, mutta hän on osoittanut yhtä monta kertaa ettei ole kiinnostunut minusta. En enää tee mitään, koska tuollainen käytös on satuttanut. Odotan muutaman vuoden josko hän ottaisi yhteyttä, mutta viihdyn hyvin yksin enkä näe siinä mitään ongelmaa vaikka eläisin niin loppuelämäni ajan. Nautin pienistä asioista elämässä, mutta ainoa mitä minulta puuttuu on vakituinen hyvä työpaikka.

• JospaMeneeVäärin

Viime viikot on olleet lehdet täynnä kirjoittelua siitä, miten miehet ahdistelevat naisia.

Täytyy nyt olla extravarovainen, ettei tee virheaskelia.

Taidan pariksi viikoksi muuttaa johonkin kaupunkiin, jossa ei ole ollenkaan naisia.

Ihan varmuuden vuoksi.

:(

• hyvä_päätös

Tee rauhassa niin, muuta erakoksi jonnekin jos et kestä naisten "lätinää" ahdisteluista.
        Jos et käsitä ja hahmota mikä on ero ahdistelun ja normaalin lähestymisen välillä niin valintasi on oikea.

• Hetkenkylläkuvittelin

Hän on suhteessa, vaikuttaa vakavalta.

Että se siitä...pelkkä päiväuni siis.

• numerohugassa

Puhelinnumero katosi puhelimen hajottua jo vuosi sitten.
      Olisin halunnut olla yhteydessä.

J(m) -> R(n)

• Tämähänseongelma

Kun se kiusaa minua. Kertoen yhdelle mitä olen kertonut ja tekee siitä hauskaa toisen kanssa. Tässä kun ilmi tuli muuta kautta. Joten toki vastaillut sille mutta täysin yksinkertaiset vastaukset mutta jotenkin niistäkin ovat saaneet väännettyä jutun joten vältän yhteyksiä pitämästä. Hauskaa oli ja luulin sen antaneen anteeksi tyhmyyteni mutta ei siihen kyennyt. Arvasin kun kuulin mitä oli kertonut minusta ja varsinkin mitä olin tehnyt. Ehkä joskus voin sille takaisin antaa tämän kaiken paskan. Mutta olen tilanteessa jossa hän päättää mitä haluaa minun tekevän. Loukussa olen enkä irti pääse. Pitäkööt hauskaa kuten tahtoo. Kun totuus ei ole tuo mitä on kertonut. Tiedän olevani kaikkien naurunalaisena. Enkä todellakaan kaipaa edes mutta olen niin tyhmä etten nähnyt minkälainen on todellisuudessa. Ilmankos leikkiin ryhtyi kanssani. No nyt sitten Vastailen mahdollisimman yksinkertaisesti. Kun on hiljaa tulee tarve kysyä mistä nyt tuulee kun kukaan ei enään kysy olenko todella näin vedätettävänä. Hänenkin vastaukset eivät tyydytä. Harmittaa kun niin sokeana yhteyttä pidin kun luulin sen antaneen anteeksi. Ei näymmä ole eikä nähtävästi osaa antaa. Estää se paljonkin kun toisen motiiveja tälle ei ymmärrä muutakuin koston.

• olemme-erilaisia

Pelko ..., koska hän jo torjuisi minua kerran, hänen mielestä me ollaan erilaisia...
      Hän varmasti jo unohti koko tämä juttu, mutta se on satuttanut minua kamalasti..... : (
      Naiselta ---- Miehelle

• osuikooikeaan

Onko tämä jostain Turun seudulta? Murteesta päätellen vaan.

• ennemminkin
        osuikooikeaan kirjoitti:

Onko tämä jostain Turun seudulta? Murteesta päätellen vaan.

Joku muu äidinkieli kuin suomi?

• getoverit

Monta syytä. Pakenee aina vain kauemmaksi.

• Janaisellevaimiehelle

Minne päin suomea menee?

• vaikeita

Otan esimerkin. Kiikarissani on kiinnostava nainen, suudelmia ei ole vaihdettu vaan tutustuttu tosi hyvin, joskin pitkälti kaveripohjalta. Itse odottelen, en ehkä vielä uskalla torjumisen pelossa - unelma on parempi kuin särkynyt unelma. Aion kyllä ottaa yhteyttä, sillä elämässä pitää ottaa riskejä, mutta en välttämättä saa mitä haluan.

• jokupelokas

Ei mikään muu kuin pelko siitä, ettei ole yhteydenottoni toivottu hänen puoleltaan.

• VastausOikea

Tässähän se oikeastaan on kiteytettynä.

• elämästä
        VastausOikea kirjoitti:

Tässähän se oikeastaan on kiteytettynä.

Pelko estää täälläkin.

• Juhankaa

Sain Juhan suuttumaan, koska hän otti kysymykseni jankuttamisena. Olkoon sitten. Jos käsitys rehellisyydestä on yhtään eri tasoilla, on parempi itkeä yksi päivä kuin surra loppuelämä.

• Ikäväonmuttaenvoi

Sen ex on syy enkä voi sitä sille kertoa. No hiljaa seurailen ja välillä kysyn vointia en muuta. Pakko oli itse vähentää yhteyksiä kun näyttää seuraavan meitä. Ja kun viimeksi laittoi yhteyksiä sain varmistuksen että näkee ja sain vihaisen uhkauksen. En pysty sanomaan että ei muiden silmien edessä esitetä mitään kun se ei näymmä ymmärrä että olemme pelkkiä kavereita.

• ohikaikki

Paljastui varatuksi enkä voi enää olla yhteydessä häneen näin ollen.
      Olen järkyttynyt koska luulin että hänen kaltaisensa ihminen ei pelailisi toisten kanssa jos olisi varattu.
      Nyt on vain sammutettava tunteet vaikka se sattuukin.

• Lähinnäensimmäinen

Olen nilkasta kiinni parvekkeen ovessa ! Puhelin loistaa vihreää ja takapihan aidassa on pistorasia. Metsä hohkaa sinistä ja sormessa on känsä. Ei kärsi painaa numeroita ?
      Nämä asiat estää. Ja tietysti se puhelinnumeron puuttuminen.

• tarpeidenmukaan
    • Avio-onneton

Olen naimisissa. Hänen kanssaan.

Mutta ei ole yhteyttä.

:(

• Divorce

Eroa.

• samaneuvo
        Divorce kirjoitti:

Eroa.

Terävä neuvo.

• tuuttuuttuu

Vain soittamalla voitte tietää on ihastuksenne juuri sillä hetkellä varattu.

• si1mälasikäärme

En tiedä miehestä kuin etunimen, eikä mulla ole hänen yhteystietoja tai muutakaan. Viimeksi nähty yli 2 vuotta sitten. Huokaus.

• facekyylä

facebookista löytyy melko helposti jos jo etunimen tiedät, etsit vain paikkakunnalta :)

• si1mälasikäärme

Helsingin kokoisessa kaupungissa on varmaan aika monta samannimistä miestä. SItä paitsi heppu saattaa olla Espoostakin tai jostain muualta.. Kiitti yrityksestä kuitenkin:)

• facekyylä

no helpostihan se yks mies löytyy jos on naama muistissa. Ellei sitten satu olemaan yks niistä harvoista ihmisistä joilla ei ole facebookkia, ei ole oma kuva profiilissa tai piilotettu profiilikuva.

• kolmesyytä

Ujous, pelko ja epävarmuus.

• Valoltasuojattu

Pelkään ettei hän halua minusta kuulla. Sähläsin asiani solmuun vuosia sitten, otin etäisyyttä etten vetäisi häntä mukaan (väkivaltainen psyko ex). En vaan pääse hänestä yli. Enkä halua, olen mieluumin yksin. Hänestä ei ole vuosiin kuulunut edes sähköpostia, olen ajatellut että hänellä on uuso tai elämä muuten jatkuu. Eikä häntä taida kiinnostaa minun touhuni, olisihan hän kuulumisia kysellyt kun tietää minun sairastuneen vakavasti. Jaksan elää kun haaveilen että tavattaisiin ja pääsisin vie hänen syliinsä. En vain uskalla ottaa sitä riskiä että totuus vie fantasiatkin.

• Tulinjärkiini

Järki.

• TunneIhminenn

Haita nyt...... ;P Heitä ny se järki jo romukoppaan!

• hu-huh

Pelko siitä, ettei hän hyväksy minua sellaisena kuin olen....
      Huokaus ..... : (
      n -> m

• ekarjalasta

Halusin oikeaa suhdetta, mies vain seksiä. Kaipaan sitä aikaa, kun mies oli sellainen mukava, lähetti aforismeja, kivoja kuvia luonnosta ja työpaikaltaan. Muuttui jotenkin eri persoonaksi.
      Edelleen laittaa joskus viestejä, mutta niistä puuttuu jotain.
      Eli itseni takia on unohdettava tuo mies.

• pakoilija

Häpeä. Jännite on selkeästi molemmin puoleinen mutta oma elämä ja mielenterveys ei ole läheskään vielä kasassa, vaikka kovasti asian eteen työskentelenkin. Tarkoitus ei ollut että hän huomaisi ihastumistani ollenkaan ja nyt tilanne on kiusallinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      9062
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      60
      3343
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      42
      2728
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2241
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      38
      2207
    6. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2195
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1937
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1773
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      68
      1715
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18