Ihana Sillanpää

eeewrrrwwg

14

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pingvg

      Hän on ihana. Antaa oikeasti postiivista energiaa elämään. Tykkään.

    • Ei.tule.mieleen

      Kuka on Jari Sillanpää.!

      • Etkö.tiedä

        Kaveri siellä sillan päässä.


    • En ole erityisemmin pitänyt ikinä Sillanpäästä. Ymmärrän jos joku tykkää, osaa kyllä laulaa.

      • Sama juttu.
        Jostain luin, että on jossain etelän mailla, laulelee kadulla, kerjuulaukku jalkakäytävällä.


      • eppu2 kirjoitti:

        Sama juttu.
        Jostain luin, että on jossain etelän mailla, laulelee kadulla, kerjuulaukku jalkakäytävällä.

        No heh. Näitkö sen kuvan myös tai luitko jutun. Siinä kuvassa Jari oli siisteissä sortseissa ja t-paidassa hymy huulissa. Isui kadulla ja toimittaja otti kuvan. Eppu sinä annat Jarista nyt sellaista kuvaa joka ei välttämättä ole totta. Jarin ei tarvitse kerjätä ja hän soitti siinä kadulla kitaraa toimittajan kuvatessa. Ei vaikuttanut ollenkaan kerjäläiseltä, päihtyneeltä tai rupsahtaneelta. Näin ne juorut leviää! Ja media kiittää.


      • siilenämää kirjoitti:

        No heh. Näitkö sen kuvan myös tai luitko jutun. Siinä kuvassa Jari oli siisteissä sortseissa ja t-paidassa hymy huulissa. Isui kadulla ja toimittaja otti kuvan. Eppu sinä annat Jarista nyt sellaista kuvaa joka ei välttämättä ole totta. Jarin ei tarvitse kerjätä ja hän soitti siinä kadulla kitaraa toimittajan kuvatessa. Ei vaikuttanut ollenkaan kerjäläiseltä, päihtyneeltä tai rupsahtaneelta. Näin ne juorut leviää! Ja media kiittää.

        Tietenkin jokainen tietää että kuva on lavastettu.
        Aika huonoa makua osoittava joka tapauksessa.
        Ihan kuin ilkkuisi kerjäläisille joiden on pakko tehdä noin kuten Jari, muka vitsinä.
        Jari on suht. nuori mies vielä, on silti voimakkaasti elähtäneen näköinen.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Tietenkin jokainen tietää että kuva on lavastettu.
        Aika huonoa makua osoittava joka tapauksessa.
        Ihan kuin ilkkuisi kerjäläisille joiden on pakko tehdä noin kuten Jari, muka vitsinä.
        Jari on suht. nuori mies vielä, on silti voimakkaasti elähtäneen näköinen.

        No onneksi me muut ollaan säilytty freeseinä ;). Itse en ottanut julkaisia ollenkaan kerjäläisiä pilkkaavana, Jarihan tuotiin esille tuossa kuvassa lähinnä katusoittajana ja eikä näitä ole kesäisin jokaisella vähääkään isommalla paikkakunnalla joka kadun kulmassa.
        Viina, yöelämä (myös työyö-) eikä mitkään päihteet kaunista ihmistä.

        Jarila on loistava huumorintaju, tykkään. Löysätäänpäs vähän mekin täällä nutturaa ja huivinnyörejä!


      • siilenämää kirjoitti:

        No heh. Näitkö sen kuvan myös tai luitko jutun. Siinä kuvassa Jari oli siisteissä sortseissa ja t-paidassa hymy huulissa. Isui kadulla ja toimittaja otti kuvan. Eppu sinä annat Jarista nyt sellaista kuvaa joka ei välttämättä ole totta. Jarin ei tarvitse kerjätä ja hän soitti siinä kadulla kitaraa toimittajan kuvatessa. Ei vaikuttanut ollenkaan kerjäläiseltä, päihtyneeltä tai rupsahtaneelta. Näin ne juorut leviää! Ja media kiittää.

        Kyllä näin kuvan ja jutun luin.
        En minä mitään kuvaa hänestä anna, kyllä hän on tehnyt sen ihan itse.
        Aikaisemmassa kommentissani vain sanoin, mitä hänen lehti kertoi tehneen, en siihen mitään kantaa ottanut.


      • eppu2 kirjoitti:

        Kyllä näin kuvan ja jutun luin.
        En minä mitään kuvaa hänestä anna, kyllä hän on tehnyt sen ihan itse.
        Aikaisemmassa kommentissani vain sanoin, mitä hänen lehti kertoi tehneen, en siihen mitään kantaa ottanut.

        Näkyisköhän esilletuomasi kuva tässä:
        https://web.stagram.com/p/BbG90LWlX1y



    • kyllä on elähtäneen näköinen huumeidenkäyttäjä, kaukana on ne ajat kun oli vielä karismaa ja ulkonäköä.

      • Se on kyllä jännä kun ihmisellä menee hyvin riittää selkääntaputtelijoita ja häntäheikkejä. Kun sitten elämässä menee huonommin, alkaa jukinen teurastus. Kuka meistä on loppupeleissä viaton?


    • Vauv

      Hän on ihana. Hassua, kun ihmisillä on tarve haukkua ihmisiä. Mut Sillanpää on mahtava. Tekee elämästä mukavampaa. Ihan mahtava. Kiva ihminen. Sellanen oma itsensä. Ja hyvä ääni. Jee!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe