Sims 4 kyse:
siirsin vahingossa sims 4 -kansion työpöydälle, joka sisältää nuo mods, saves, eli tämännäköinen kansio: https://www.google.fi/search?q=sims 4 kansio&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLoMfj0q_XAhUJP5oKHfYyBTIQ_AUICigB&biw=1313&bih=951#imgrc=0ugsune30ANY5M:
Lisäksi originin alla on sellainen the sims 4 -kansio, jossa _installer, Data, Delta, EP01 jne. kansioita... Mihin tuo The Sims 4 eka kansio kuuluu???
APUA! Mihin kuuluu kansio, jossa mods, saves ym.?
6
1943
Vastaukset
Tiedostopolun "tietokone > WINDOWS (C:) > käyttäjät > user > tiedostot > Electronic Arts > päähän. Siellä se nököttää mulla ja toimii toistaiseksi.
- aprfyj
H.. jaksatko avata tuon kansion ja katsoa, onko siellä vielä erikseen samanniminen kansio? Tai missä niistä kansioista olisi nuo mods, saves ym.? kokeilin laittaa tuon kansion vain jonon jatkoksi, mutta savetukset eivät tulleet takaisin, eikä myöskään nuo ladatut modet...
- aprfyj
Ja minulla ei siis ole lainkaan sellaista kansiota kuin EA Games, on vain Origin, ja sen alla The sims 4, sen alla nuo _installer, Data, Delta, EP01 jne. Ja erikseen tuo The sims 4, josta laitoin tuon linkin.. Sille pitäisi löytää alkuperäinen sijainti :(
Jos sulla on peli toiminut, niin melko varmaan on toinenkin tiedostopolku, kuin mistä löytyy mainitut _installer, Data, Delta, EP01 yms. jotka mullakin toki löytyvät MUTTA löytyvät polulta Program Files (x86) > Origin Games, jonka alla sitten on tuo The Sims 4-kansio, joka sisältää mainitut _installer, Data, Delta, EP01 jne.
Kuvauksesi perusteella sun työpöydällä oleva täsmälleen samanniminen (The Sims 4) kansio, joka sisältää kansion "Mods" ja paljon muuta (tyypillisesti mutta ei välttämättä esimerkiksi tiedostot UserSettting, UserData.lock, Options, GameVersion, Events, EAWebKitCookies jne. ja KANSIOT VideoCameraStates, Tray, Screenshots, saves, SavedSimInfoData, Recorded Videos jne. jne) kuuluu toiseen tiedostopolkuun, joka sattumalta mulla on muotoa > käyttäjät > user > tiedostot > Electronic Arts ja sen alle tulisi sitten oletettavasti tuo The Sims 4, joka sisältää modit.
Yhteenveto: Sekaannusmahdollisuus on olemassa koska kansioita on samalla nimellä kahdessa eri tiedostopolussa. Sisällön perusteella ratkeaa kumpaan polkuun kysessäoleva kuuluu. :)
- aprfyj
Ahaa!! Kokeilen siis laittaa tuonne nyt.. Löysin nimittäin sittenkin tuon EA-kansionkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629