Sims 4 kyse:
siirsin vahingossa sims 4 -kansion työpöydälle, joka sisältää nuo mods, saves, eli tämännäköinen kansio: https://www.google.fi/search?q=sims 4 kansio&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLoMfj0q_XAhUJP5oKHfYyBTIQ_AUICigB&biw=1313&bih=951#imgrc=0ugsune30ANY5M:
Lisäksi originin alla on sellainen the sims 4 -kansio, jossa _installer, Data, Delta, EP01 jne. kansioita... Mihin tuo The Sims 4 eka kansio kuuluu???
Apua!! Siirsin kansion eri paikkaan, mistä??
2
393
Vastaukset
Vastaukseni taitaa tulla hiukan myöhään - olet varmaan jo löytänyt oikean paikan - mutta veikkaan Sims 4 kansion kuuluvan esimerkiksi tiedostopolun "tietokone > WINDOWS (C:) > käyttäjät > user > tiedostot > Electronic Arts > The Sims 4" alle sellaisenaan. Tipauta sinne ja kokeile toimiiko. Ellei toimi (tai polku on toisen näköinen) on sinulla uudempi tietokone ja/tai uudempi käyttöjärjestelmä kuin minulla - ja tuo WINDOWS (C:) voi tietenkin olla (D:), (E:), (F:) jne.
HUOM! EI kantsi tipauttaa sinne mistä löysit " _installer, Data, Delta, EP01 jne." [se on eri polku ja lienee Program (86):n alla], vaan lähde "käyttäjät"-polulle.
Tietskat on erilaisia, käyttikset samoin, mutta Electronic Arts lienee sama ja sen asennukset PC:lle noudattelevat samoja linjoja.Korjaus edelliseen. P.o: Electronic Artsin "alle", jos kansion nimi on "The Sims 4" ja polku näyttää muutoin edellä kuvatun kaltaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629