väri koodi

Helvi

Olen katsastellut 2003-2005 aveniksien värejä ja tykkäännyin erityisesti shampanjan väriseen. Mikä on tämän ulkovärin koodi? Tiedätkö?
Kaikkein muiden värien koodit kyllä tiedän. Kiitos vastauksesta.

5

1659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm..Tarkoitatkohan Avensiksessa Autumn Bronze väriä,vaiko Light Olivea?Toyotan sivuilta löytyy koodit noille,mut tässä nämä kanssa:

Autumn Bronze: 4Q9
      Light Olive: 6T1

www.Toyota.fi

• Helvi

Kiitos sinulle. Tiesinkin jo noiden värien koodit. Olen vain nähnyt kullan/shampanjan värisen Avensiksen liikenteessä... sulatti sydämeni... Olisikohan se sitten tilattu väri??
        Light olive 6Ti ja 1E5 on myös kivat! 4Q9 Autumn Bronze ei oikein iskenyt. No eiköhän se pian selviä! Mukavaa päivää!

• Helvi kirjoitti:

Kiitos sinulle. Tiesinkin jo noiden värien koodit. Olen vain nähnyt kullan/shampanjan värisen Avensiksen liikenteessä... sulatti sydämeni... Olisikohan se sitten tilattu väri??
        Light olive 6Ti ja 1E5 on myös kivat! 4Q9 Autumn Bronze ei oikein iskenyt. No eiköhän se pian selviä! Mukavaa päivää!

Kiitos kiittämisestä :)) voipi hyvinkin olla,jotta on tilannu tehtaalta omalla värillään auton,taikka sitten maaluuttanut.Enpä ees kysynyt paljonko maksaa ja kauanko vie,jos haluaapi erikoisvärillä auton..Ei ilmeisestikkään ihan lahjapuuhaa :)
        Ite tykästyin Avensiksen Light Olive väriin.Harmitti ja harmittaa kun kuitenkin päädyin Corolla Versoon ja siihen ei ko.väriä saanut.Noh,sitten tein kompromissin ja otin punasen,heh :)
        Väreistä sen verran,jotta Mazdalla on varsin maukas sininen väri.Tuossa kun tuota autokauppaa hierottiin,niin luonnolisestikkin siinä oli myös kilpailevia merkkejä Toyotalle.Mazdalla (nimenomaan Mazda 6:seen) on sellainen kuin Blue Pacific (25B) väri.näyttelytilassa oli tollainen auto ja sen värin oisin halunnu tohon tojoonkin.Mut Toyotan kummatkin siniset ovat suhteellisen tummia ja ne ei sitten oikein istunut mun mieleen.Noh,se siitä :) Teehän hyvät autokaupat sitten aikanaan..Kehotan tutustumaan tohon Corolla Versoonkin ;) :)

Turvallisia kilometrejä siulle,kuin muillekkin tuonne tien päälle!

• Armon Enkeli
        make.roadrunner kirjoitti:

Kiitos kiittämisestä :)) voipi hyvinkin olla,jotta on tilannu tehtaalta omalla värillään auton,taikka sitten maaluuttanut.Enpä ees kysynyt paljonko maksaa ja kauanko vie,jos haluaapi erikoisvärillä auton..Ei ilmeisestikkään ihan lahjapuuhaa :)
        Ite tykästyin Avensiksen Light Olive väriin.Harmitti ja harmittaa kun kuitenkin päädyin Corolla Versoon ja siihen ei ko.väriä saanut.Noh,sitten tein kompromissin ja otin punasen,heh :)
        Väreistä sen verran,jotta Mazdalla on varsin maukas sininen väri.Tuossa kun tuota autokauppaa hierottiin,niin luonnolisestikkin siinä oli myös kilpailevia merkkejä Toyotalle.Mazdalla (nimenomaan Mazda 6:seen) on sellainen kuin Blue Pacific (25B) väri.näyttelytilassa oli tollainen auto ja sen värin oisin halunnu tohon tojoonkin.Mut Toyotan kummatkin siniset ovat suhteellisen tummia ja ne ei sitten oikein istunut mun mieleen.Noh,se siitä :) Teehän hyvät autokaupat sitten aikanaan..Kehotan tutustumaan tohon Corolla Versoonkin ;) :)

Turvallisia kilometrejä siulle,kuin muillekkin tuonne tien päälle!

Olen sitä mieltä että on aivan sama minkävärinen auto on, kunhan se vaan on musta!

• ave
        Helvi kirjoitti:

Ettei vain olisi ollut platinum eli hopea, näyttää tietyssä valossa kullan/shampanjan väriseltä, itsekin kerran ihmettelin että mikäs väri tuo on mutta tarkasteltuani autoa tarkemmin huomasin sen olevan hopea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3113
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      720
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      703
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      581
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      567
    6. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      560
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      510
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      509
    9. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      501
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36