Kysykää mitä vaan 15v tytöltä jota vähän vituttaa

Piiskatin

Vastaan kaikille :)

38

531

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andruka-

Mites rikollis-case meni? Saitko korvauksia?

• andruka-

Rikos-case*

• andruka- kirjoitti:

Rikos-case*

Ai mikä?

• andrukela
        Piiskatin kirjoitti:

Ai mikä?

Onko niitä monta?

• Piiskatin
        andrukela kirjoitti:

Onko niitä monta?

En ymmärrä miks kysyt multa tommosii kysymyksii :D

• täältä.sivukylältä

Jokos pääsettä pian pois siitä homekoulusta johonki parakkiin? Onko Kumpulaine vielä rechtorina? Entä Pennanen luokanvalvoojana?

• Mut ollaan huostaanotettu maatilalla olevaan lastenkotiin eli joo pääsin pois sieltä koulusta :d

• Miten menee noin yleisesti (vitutusta lukuunottamatta)?
      Miksi vituttaa?

• Ihan hyvin nyt, mut yleensä ahistaa tai masentaa.

Koska en tykkää tästä laitoksesta.

• Yrjö.Örvelö

Tiiän ainakin yhen semmosen nuorisokodin, jonka eräät mun sukulaiset omistaa, Pohjois-Savossa. Komee kartano, vaan enpä oo vissiin ku kerran käyny. Mutta kai niitä on useitakin, en tiiä sitten onko juuri maatilatyyppisiä

• Minkä värinen talo on tuo Pohjois-Savossa oleva?

• Tyralle.tuli.Banksit

Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta

• Tyralle.tuli.Banksit kirjoitti:

Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta

Jaa no en sitte asu siellä

• Älä.jystä.ystävää
        Piiskatin kirjoitti:

Jaa no en sitte asu siellä

Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin

• Älä.jystä.ystävää kirjoitti:

Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin

Joo ite joudun olee keskellä peltoja ja metsää :D

• LuuhamaaSEonLAISKApaikka

Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy

• LuuhamaaSEonLAISKApaikka kirjoitti:

Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy

Niin no onhan täällä ihan kivoja elukoita, ku ei oo muutakaan.

• kyselijää

Uskotko voittavasi suurimman osan ikäisistäs pojista tappelus potkaisemalla heitä munille?

• En tiiä, mutta onneks mun tuskin ees tarvii tietää.

• Jokumielenhäiriö_

Muistatko mut?

• Eilen mietin sua :D

Miten sulla nykyään menee? Ootko saanu apua?

• Piiskatin kirjoitti:

Eilen mietin sua :D

Miten sulla nykyään menee? Ootko saanu apua?

No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
        Elii siin tais olla kaikki :)

• andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.

Onko suunnitelmaa?

Ps. en suosittele.

• andrukela kirjoitti:

Onko suunnitelmaa?

Ps. en suosittele.

Hukuttautuminen ja hirttäytyminen.
        Mut siis tuskin oikeest teen kun oon nii säälittävä :)

• Sekotyttö kirjoitti:

Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?

• Piiskatin kirjoitti:

Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?

En siis kuollu ku vaan ylireagoin yhtee juttuu :)

• Sekotyttö kirjoitti:

En siis kuollu ku vaan ylireagoin yhtee juttuu :)

Mihin?

• Piiskatin kirjoitti:

Mihin?

Johonki mitä luki mun jossai papereis

• Fittgenstein

Vähäinen vitutus silloin tällin on varmaan normaalia, muttei kannata pitkittää.
      Siitä saa kurttuja otsaan ja harmaita hiuksia:)

• kunhan_kyselen

kuinka usein tyydytät itseäsi ?

• En nykyään melkein ollenkaan.

• kunhan_kyselen
        Piiskatin kirjoitti:

En nykyään melkein ollenkaan.

miksi et ?

• kunhan_kyselen kirjoitti:

miksi et ?

Ei vaan oo oikeen intoo. :D

• kunhan_kyselen
        Piiskatin kirjoitti:

Ei vaan oo oikeen intoo. :D

miksi ei ?

• kunhan_kyselen kirjoitti:

miksi ei ?

En osaa sanoo

• Juuunnaaas

Voisko sulta saada nudei?

• sdfdsfg

Nuudeleita saa Lidlistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      91
      3973
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      412
      1452
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1137
    4. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      239
      967
    5. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      943
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      293
      852
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      822
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      747
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      731
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      43
      726
    Aihe