Vastaan kaikille :)
Kysykää mitä vaan 15v tytöltä jota vähän vituttaa
38
517
Vastaukset
- andruka-
Mites rikollis-case meni? Saitko korvauksia?
- andruka-
Rikos-case*
- andrukela
Piiskatin kirjoitti:
Ai mikä?
Onko niitä monta?
- täältä.sivukylältä
Jokos pääsettä pian pois siitä homekoulusta johonki parakkiin? Onko Kumpulaine vielä rechtorina? Entä Pennanen luokanvalvoojana?
Mut ollaan huostaanotettu maatilalla olevaan lastenkotiin eli joo pääsin pois sieltä koulusta :d
Miten menee noin yleisesti (vitutusta lukuunottamatta)?
Miksi vituttaa?- Yrjö.Örvelö
Tiiän ainakin yhen semmosen nuorisokodin, jonka eräät mun sukulaiset omistaa, Pohjois-Savossa. Komee kartano, vaan enpä oo vissiin ku kerran käyny. Mutta kai niitä on useitakin, en tiiä sitten onko juuri maatilatyyppisiä
- Tyralle.tuli.Banksit
Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta
Tyralle.tuli.Banksit kirjoitti:
Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta
Jaa no en sitte asu siellä
- Älä.jystä.ystävää
Piiskatin kirjoitti:
Jaa no en sitte asu siellä
Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin
Älä.jystä.ystävää kirjoitti:
Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin
Joo ite joudun olee keskellä peltoja ja metsää :D
- LuuhamaaSEonLAISKApaikka
Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy
LuuhamaaSEonLAISKApaikka kirjoitti:
Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy
Niin no onhan täällä ihan kivoja elukoita, ku ei oo muutakaan.
- kyselijää
Uskotko voittavasi suurimman osan ikäisistäs pojista tappelus potkaisemalla heitä munille?
- Jokumielenhäiriö_
Muistatko mut?
Piiskatin kirjoitti:
Eilen mietin sua :D
Miten sulla nykyään menee? Ootko saanu apua?No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
Elii siin tais olla kaikki :)- andrukela
Sekotyttö kirjoitti:
No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
Elii siin tais olla kaikki :)Onko suunnitelmaa?
Ps. en suosittele. andrukela kirjoitti:
Onko suunnitelmaa?
Ps. en suosittele.Hukuttautuminen ja hirttäytyminen.
Mut siis tuskin oikeest teen kun oon nii säälittävä :)Sekotyttö kirjoitti:
No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
Elii siin tais olla kaikki :)Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?
Piiskatin kirjoitti:
Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?
En siis kuollu ku vaan ylireagoin yhtee juttuu :)
- Fittgenstein
Vähäinen vitutus silloin tällin on varmaan normaalia, muttei kannata pitkittää.
Siitä saa kurttuja otsaan ja harmaita hiuksia:) - kunhan_kyselen
kuinka usein tyydytät itseäsi ?
- kunhan_kyselen
Piiskatin kirjoitti:
En nykyään melkein ollenkaan.
miksi et ?
- kunhan_kyselen
Piiskatin kirjoitti:
Ei vaan oo oikeen intoo. :D
miksi ei ?
- Juuunnaaas
Voisko sulta saada nudei?
- sdfdsfg
Nuudeleita saa Lidlistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756