Kysykää mitä vaan 15v tytöltä jota vähän vituttaa

Piiskatin

Vastaan kaikille :)

38

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • andruka-

      Mites rikollis-case meni? Saitko korvauksia?

      • andruka-

        Rikos-case*


      • andruka- kirjoitti:

        Rikos-case*

        Ai mikä?


      • andrukela
        Piiskatin kirjoitti:

        Ai mikä?

        Onko niitä monta?


      • andrukela kirjoitti:

        Onko niitä monta?

        En ymmärrä miks kysyt multa tommosii kysymyksii :D


    • täältä.sivukylältä

      Jokos pääsettä pian pois siitä homekoulusta johonki parakkiin? Onko Kumpulaine vielä rechtorina? Entä Pennanen luokanvalvoojana?

      • Mut ollaan huostaanotettu maatilalla olevaan lastenkotiin eli joo pääsin pois sieltä koulusta :d


    • Miten menee noin yleisesti (vitutusta lukuunottamatta)?
      Miksi vituttaa?

      • Ihan hyvin nyt, mut yleensä ahistaa tai masentaa.

        Koska en tykkää tästä laitoksesta.


    • Yrjö.Örvelö

      Tiiän ainakin yhen semmosen nuorisokodin, jonka eräät mun sukulaiset omistaa, Pohjois-Savossa. Komee kartano, vaan enpä oo vissiin ku kerran käyny. Mutta kai niitä on useitakin, en tiiä sitten onko juuri maatilatyyppisiä

      • Minkä värinen talo on tuo Pohjois-Savossa oleva?


      • Tyralle.tuli.Banksit

        Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta


      • Tyralle.tuli.Banksit kirjoitti:

        Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta

        Jaa no en sitte asu siellä


      • Älä.jystä.ystävää
        Piiskatin kirjoitti:

        Jaa no en sitte asu siellä

        Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin


      • Älä.jystä.ystävää kirjoitti:

        Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin

        Joo ite joudun olee keskellä peltoja ja metsää :D


      • LuuhamaaSEonLAISKApaikka

        Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy


      • LuuhamaaSEonLAISKApaikka kirjoitti:

        Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy

        Niin no onhan täällä ihan kivoja elukoita, ku ei oo muutakaan.


    • kyselijää

      Uskotko voittavasi suurimman osan ikäisistäs pojista tappelus potkaisemalla heitä munille?

      • En tiiä, mutta onneks mun tuskin ees tarvii tietää.


    • Jokumielenhäiriö_

      Muistatko mut?

      • Eilen mietin sua :D

        Miten sulla nykyään menee? Ootko saanu apua?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Eilen mietin sua :D

        Miten sulla nykyään menee? Ootko saanu apua?

        No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
        Elii siin tais olla kaikki :)


      • andrukela
        Sekotyttö kirjoitti:

        No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
        Elii siin tais olla kaikki :)

        Onko suunnitelmaa?

        Ps. en suosittele.


      • andrukela kirjoitti:

        Onko suunnitelmaa?

        Ps. en suosittele.

        Hukuttautuminen ja hirttäytyminen.
        Mut siis tuskin oikeest teen kun oon nii säälittävä :)


      • Sekotyttö kirjoitti:

        No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
        Elii siin tais olla kaikki :)

        Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?

        En siis kuollu ku vaan ylireagoin yhtee juttuu :)


      • Sekotyttö kirjoitti:

        En siis kuollu ku vaan ylireagoin yhtee juttuu :)

        Mihin?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Mihin?

        Johonki mitä luki mun jossai papereis


    • Fittgenstein

      Vähäinen vitutus silloin tällin on varmaan normaalia, muttei kannata pitkittää.
      Siitä saa kurttuja otsaan ja harmaita hiuksia:)

    • kunhan_kyselen

      kuinka usein tyydytät itseäsi ?

      • En nykyään melkein ollenkaan.


      • kunhan_kyselen
        Piiskatin kirjoitti:

        En nykyään melkein ollenkaan.

        miksi et ?


      • kunhan_kyselen kirjoitti:

        miksi et ?

        Ei vaan oo oikeen intoo. :D


      • kunhan_kyselen
        Piiskatin kirjoitti:

        Ei vaan oo oikeen intoo. :D

        miksi ei ?


      • kunhan_kyselen kirjoitti:

        miksi ei ?

        En osaa sanoo


    • Juuunnaaas

      Voisko sulta saada nudei?

      • sdfdsfg

        Nuudeleita saa Lidlistä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe