Vastaan kaikille :)
Kysykää mitä vaan 15v tytöltä jota vähän vituttaa
38
530
Vastaukset
- andruka-
Mites rikollis-case meni? Saitko korvauksia?
- andruka-
Rikos-case*
- andrukela
Piiskatin kirjoitti:
Ai mikä?
Onko niitä monta?
- täältä.sivukylältä
Jokos pääsettä pian pois siitä homekoulusta johonki parakkiin? Onko Kumpulaine vielä rechtorina? Entä Pennanen luokanvalvoojana?
Mut ollaan huostaanotettu maatilalla olevaan lastenkotiin eli joo pääsin pois sieltä koulusta :d
Miten menee noin yleisesti (vitutusta lukuunottamatta)?
Miksi vituttaa?- Yrjö.Örvelö
Tiiän ainakin yhen semmosen nuorisokodin, jonka eräät mun sukulaiset omistaa, Pohjois-Savossa. Komee kartano, vaan enpä oo vissiin ku kerran käyny. Mutta kai niitä on useitakin, en tiiä sitten onko juuri maatilatyyppisiä
- Tyralle.tuli.Banksit
Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta
Tyralle.tuli.Banksit kirjoitti:
Valkonen kuvan mukaan. On kuin temppeli, hienoa pylvästä ja tiilikattoa. Tuosta oli joskus josai lehesä juttua, ehkä videokuvaakin jostai sielä asuvasta nuoresta
Jaa no en sitte asu siellä
- Älä.jystä.ystävää
Piiskatin kirjoitti:
Jaa no en sitte asu siellä
Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin
Älä.jystä.ystävää kirjoitti:
Ok, se on Salahmin kartano josta puhuin
Joo ite joudun olee keskellä peltoja ja metsää :D
- LuuhamaaSEonLAISKApaikka
Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy
LuuhamaaSEonLAISKApaikka kirjoitti:
Olkoonkin että nykymetsät ovat pääasiallisesti tylsiä parin kasvilajin puupeltoja, taimikoita tai avohakkeluksia niin eikö se kuiten voita rivitaloalueet tai jotkin metsokangasmaiset uusia asuntomessutaloja täynnä olevat alueet. Eipä munkaan ikkunasta muuta ku peltoo ja metää näy
Niin no onhan täällä ihan kivoja elukoita, ku ei oo muutakaan.
- kyselijää
Uskotko voittavasi suurimman osan ikäisistäs pojista tappelus potkaisemalla heitä munille?
- Jokumielenhäiriö_
Muistatko mut?
Piiskatin kirjoitti:
Eilen mietin sua :D
Miten sulla nykyään menee? Ootko saanu apua?No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
Elii siin tais olla kaikki :)- andrukela
Sekotyttö kirjoitti:
No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
Elii siin tais olla kaikki :)Onko suunnitelmaa?
Ps. en suosittele. andrukela kirjoitti:
Onko suunnitelmaa?
Ps. en suosittele.Hukuttautuminen ja hirttäytyminen.
Mut siis tuskin oikeest teen kun oon nii säälittävä :)Sekotyttö kirjoitti:
No nyt vanhemmat tietää että viiltelen kun yks tyyppi joka kai sit on mun kaveri kerto niille. No se aatteli että olin tappamassa itteni nii kai se oli oikeutettu :). Vähän aikaa sit mulle diagnosoitiin autimi eli vituttaa aika paljon. Mut siis just eilen päätin vihdoin joko karkaavani kotoa tai tappavani itteni ma-ti yönä.
Elii siin tais olla kaikki :)Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?
Piiskatin kirjoitti:
Tosi surullista kuulla että sulla taitaa mennä huonommin ku sillo vuos sitte. En tiiä onko liian myöhästä sanoo, mutta älä tee sitä itsemurhaa. Itekki mietin välillä karkaamista, sen takii ku on vaan paha olla. Miks sä muuten haluut karata? Tai osaaks sä kertoo, et mitkä asiat tekee sun elämästä kamalaa?
En siis kuollu ku vaan ylireagoin yhtee juttuu :)
- Fittgenstein
Vähäinen vitutus silloin tällin on varmaan normaalia, muttei kannata pitkittää.
Siitä saa kurttuja otsaan ja harmaita hiuksia:) - kunhan_kyselen
kuinka usein tyydytät itseäsi ?
- kunhan_kyselen
Piiskatin kirjoitti:
En nykyään melkein ollenkaan.
miksi et ?
- kunhan_kyselen
Piiskatin kirjoitti:
Ei vaan oo oikeen intoo. :D
miksi ei ?
- Juuunnaaas
Voisko sulta saada nudei?
- sdfdsfg
Nuudeleita saa Lidlistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453