"Kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua

tämähän.on.tiedetty

108

1642

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • copypaste

      "Olen välillä liian rehellinen. Kerran baarissa kaverini yritti parittaa minua vanhemmalle naiselle vastustuksestani huolimatta. Nainen tuli luokseni ja lirkutti, että ’tuo kaverisi yrittää parittaa meitä, voisin ikäni puolesta olla äitisi’. ’No, sitä minäkin kaverilleni sanoin’, vastasin hänelle. Naisen naama meni ihan rusinaksi.

      Tinderkin on tosin ihan kamala, sen käyttäminen on matka helvetin läpi. Kaikki mies- ja naisstereotypiat ovat siellä voimissaan. Miehen pitää ihan ensimmäiseksi Tinderissä todistaa, ettei ole hyypiö. Kerran tapasin sen avulla ihanan nuoremman naisen. Mutta hän oli niin helmi, etten halunnut vaivata häntä ongelmillani.

      Naisilla on usein epärealistisia odotuksia miehistä. He odottavat, että prinssi saapuu ja kohtelee heitä kuin prinsessaa. Miehellä pitäisi olla naista paremmat tulot ja statusta. Miehet eivät odota naisilta samalla tavalla asioita.

      Aika usein miestä vain hyväksikäytetään, jos hän yrittää olla mukava naisille. Fiksujen naisten kanssa sitä ongelmaa ei ole. "

      • ihmiseltäihminenoppii

        Noiden juttujen perusteella tyypillä on selvä torjuva kiintymystyyli, mikä on ensimmäinen syy miksi pariutuminen on vaikeaa. Torjuvuus näkyy siinä miten vittuilee tolle vanhemmalle naiselle ja nuoremman kohdalla torjuu tekosyyllä "ei halua vaivata ongelmilla" (ei voi oikeasti tietää toisen puolesta vaivaako ongelmat toista vai ei).


      • JartsiJaakko

        Kun edes naisille riittäisikin hyvin koulutettu ja paksun lompakon omaava mies mutta kun ei

        Ylitse muun edellä mainitun lisäksi naiset vaatii että mies on riittävän pitkä alle 180 s pituisilla miehillä ei juurikaan ole mahiksia pitää olla myös riittävän komea

        NAISET OVAT TULLEET ERITTÄIN OIKUKKAIKSI NYKYÄÄN


      • eiootyhmillähelppoa
        JartsiJaakko kirjoitti:

        Kun edes naisille riittäisikin hyvin koulutettu ja paksun lompakon omaava mies mutta kun ei

        Ylitse muun edellä mainitun lisäksi naiset vaatii että mies on riittävän pitkä alle 180 s pituisilla miehillä ei juurikaan ole mahiksia pitää olla myös riittävän komea

        NAISET OVAT TULLEET ERITTÄIN OIKUKKAIKSI NYKYÄÄN

        Tai sit vaan just sille naiselle sopiva. Miehet jotka on ilman naista luulee, et naiset on jotain numerolaadutettua metritavaraa, eikä osaa yhtään kattoo millainen nainen itselle sopisi. Sit isketään jotain ihan vääränlaista donnaa ja vedetään hirveet angstipallerot et naisille monikossa ei kelpaa mikään.


      • lklklklkb

        Ajattelutapasi vuoksi sinun onkin hyvä olla ilman naista.


    • tuo_ei.ole.ätmi

      Tuo huumekauppias ainakin on jännämies, jolle pillua piisaa. Hän on vain nirsoilija jolle nainen ei kepaa esim. väärän musiikkimaun takia

      • ei.ole.gangsteri

        No jaa. Kannabis ei ole varsinainen huume. Ei ole tuo kaveri mikään gangsteri vaan pikemminkin, joku ihme hippi.


      • TotuusSattuuQXQX
        ei.ole.gangsteri kirjoitti:

        No jaa. Kannabis ei ole varsinainen huume. Ei ole tuo kaveri mikään gangsteri vaan pikemminkin, joku ihme hippi.

        "Kannabis ei ole varsinainen huume."

        Paitsi Suomen lainsäädännön mukaan.


      • Ruiskutarallaa
        ei.ole.gangsteri kirjoitti:

        No jaa. Kannabis ei ole varsinainen huume. Ei ole tuo kaveri mikään gangsteri vaan pikemminkin, joku ihme hippi.

        Luokitellaan huumeeksi siinä ei vähättelyt auta, huume on huume ja nisti on nisti pahe on pahe ja se huonopuoli siinä on että se tappaa, noo tappaahan se ylensyöntikin mutta en ikinä ole kuulut että pitää varastaa kanssaeläjiltä että voi ylensyödä.


      • fghffhffh

        Eikös ole kuitenkin jännää että ensinäkin sun klataset tuntuu nauttivan kun ns jänämies tappaa vaikkapa naisen ja sitten jos nainen valitsee jonkun muujn ku sut niin sehän on heti jännämies, oletko koskaan katsonut peiliin ja miettinyt syitä miksi et löydä naista, esim jos käyttäytyisit paremmin, heittäsit stereotyypit romukoppaan, rakastaisit itseäsi sekä olisit sinut ittes kans sekä virheidesi ja vikojesi myös, osaisit kehua myö sitteäs just nuo helpottaa sitä että voisit olla itsevarma mies mikä ei kyllä jää huomaamatta, sitten se että ole oma ittes.

        Kumma juttu että kun itse menneisyydessäni myin huumeita ja käytin sekä rötöstelin niin ei kyllä naiset kinnostunu, kauhistui ja juoksi karkuun lähinnä mutta kun pääsin takas pohjalta normi elämään, sain taas työt takasin ja asiat kuntoon niin kylläpä tuolla vaan osa naisista ihastuu muhun ja en ole mikään ns jännämies, olen avoin kolmekymppinen mies, uskallan rohkeasti kertoa myös menneisyydestäni koska en halua valehdella tai että nainen kuulis muualta ja senkin takia että olen sinut virheideni ja vikojeni kanssa sekä menneisyyteni kanssa niin miksi pitäs olla kertomatta, olen luonteeltani aina ollut kiltti ja herkkä, selvinny rankoista jutuista mikä opetti paljon, teki musta henkisesti tosi vahvan ja kaikesta väkivallasta ja kuolemasta mitä oli menneisyydessä kiltti ja herkkä puoli säilynyt, osaan myös olal kova tarvittaessa, tarkotan nyt esim sitä että jos pitää puolustaa naistansa, kasvoistani normaalin näkönen, pidän kunnostani huolta mutta se kroppa ei ole pääasia vaan että on jkunnossa, sitäpaitsi ihan sama vaikak kaikki ei tykkää niin olen kuitenki oma itteni. Olen myös huomaavainen ja osaan käyttäytyä, ei tarvi vedellä mitään rooleja enkä yleistä tai ajattele stereotyyppisesti taikka mustavalkosesti, älykäs myös olen, äkkipikasuus on yksi huono puoli mutta sitäkin oppinu hallitteen.

        Tuskin pointtini meni perille mutta joskus auttaa jos myöntää itellensä että on ollu kusipää ja sen takia ei oo naiset kiinnostunu sen sijaan että leimais ja haukkuis muita kun ei ite löydä ketäöän, usko pois katkeruus pahentaa vaan asiaa ja kohta olet niin kyyninen että se näkyy ja kauas ja siitä on vaikeampi nousta ja se on isompi urakka selvittää sellanen sotku.

        Ai niin on muutaki elämää kuin tämä ja ihan oikeessa elämässäkin olen niinku kirjotan ja uskallan kyllä asiani sanoa päin naamaa


    • jokumies83

      Entäs jos on työtön mutta koulua on käyty yliopistoa myöten? T. sellainen jota työnantajat hylkivät.

      • Hämärän_rajoilta

        Minä en ajattele olevani "korkeasti koulutettu", vaikka yliopistosta olenkin valmistunut. Työnantajien silmissä olen turhanpäiväisen tutkintoni kanssa samalla viivalla kuin ne, joiden opinnot päättyivät peruskouluun.

        En liioin odota naisilta arvostusta vain papereideni vuoksi, kun on selvää, etten koskaan pysty elättämään edes itseäni, perheestä puhumattakaan.

        Toisin sanoen, on oma valinta, haluaako tässä tilanteessa itse arvostaa omia opintosuorituksiaan — kukaan muu ei kuitenkaan niille arvoa anna. Minulla oli joskus vaihe, jolloin tartuin solipsistisesti omaan erinomaisuuteeni niin opiskelijana kuin musiikintekijänä: pidin itseäni parempana kuin sosiaalinen asemani antoi ymmärtää. Sitten kuitenkin ymmärsin, ettei ole olemassakaan muuta todellisuutta kuin se, joka muodostuu muista ihmisistä ympärillämme. Heidän silmissään en ole mitään, ja se on ainoa totuus, jolla on väliä.


      • koulupoika28
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Minä en ajattele olevani "korkeasti koulutettu", vaikka yliopistosta olenkin valmistunut. Työnantajien silmissä olen turhanpäiväisen tutkintoni kanssa samalla viivalla kuin ne, joiden opinnot päättyivät peruskouluun.

        En liioin odota naisilta arvostusta vain papereideni vuoksi, kun on selvää, etten koskaan pysty elättämään edes itseäni, perheestä puhumattakaan.

        Toisin sanoen, on oma valinta, haluaako tässä tilanteessa itse arvostaa omia opintosuorituksiaan — kukaan muu ei kuitenkaan niille arvoa anna. Minulla oli joskus vaihe, jolloin tartuin solipsistisesti omaan erinomaisuuteeni niin opiskelijana kuin musiikintekijänä: pidin itseäni parempana kuin sosiaalinen asemani antoi ymmärtää. Sitten kuitenkin ymmärsin, ettei ole olemassakaan muuta todellisuutta kuin se, joka muodostuu muista ihmisistä ympärillämme. Heidän silmissään en ole mitään, ja se on ainoa totuus, jolla on väliä.

        "vaikka yliopistosta olenkin valmistunut. Työnantajien silmissä olen turhanpäiväisen tutkintoni kanssa samalla viivalla kuin ne, joiden opinnot päättyivät peruskouluun. "

        Tämä nyt oli ihan höpönlöpöä ellei tutkintosi ole jostain sukupuolentutkimuksesta.

        Esimerkiksi fysiikan maisteri on ihminen jolle pitäisi kumartaa kadullakin vaikkei tienaisi senttiäkään. Tiedemiehet pitävät maailman pystyssä.


      • Hämärän_rajoilta
        koulupoika28 kirjoitti:

        "vaikka yliopistosta olenkin valmistunut. Työnantajien silmissä olen turhanpäiväisen tutkintoni kanssa samalla viivalla kuin ne, joiden opinnot päättyivät peruskouluun. "

        Tämä nyt oli ihan höpönlöpöä ellei tutkintosi ole jostain sukupuolentutkimuksesta.

        Esimerkiksi fysiikan maisteri on ihminen jolle pitäisi kumartaa kadullakin vaikkei tienaisi senttiäkään. Tiedemiehet pitävät maailman pystyssä.

        Tutkintoni on juuri tuollainen humpuukitutkinto (kirjallisuustiede). Jotakin alasta kertoo se, että sain gradustani arvosanan laudatur, vaikka motivaationi opiskeluun oli jo tässä vaiheessa nolla, halveksuin koko puuhastelua enkä ollut enää vuosiin lukenut yhtäkään muuta kaunokirjallista teosta kuin ne, joita opinnäytetyössäni käsittelin. (Ja valmistumiseni jälkeen en ole lukenut mitään. Kaikki vähänkin ns. sivistykseen viittaavat harrastukset ovat jääneet elämästäni pois. Minkäs teet kun ei kiinnosta.)


      • TotuusSattuuQXQX
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Tutkintoni on juuri tuollainen humpuukitutkinto (kirjallisuustiede). Jotakin alasta kertoo se, että sain gradustani arvosanan laudatur, vaikka motivaationi opiskeluun oli jo tässä vaiheessa nolla, halveksuin koko puuhastelua enkä ollut enää vuosiin lukenut yhtäkään muuta kaunokirjallista teosta kuin ne, joita opinnäytetyössäni käsittelin. (Ja valmistumiseni jälkeen en ole lukenut mitään. Kaikki vähänkin ns. sivistykseen viittaavat harrastukset ovat jääneet elämästäni pois. Minkäs teet kun ei kiinnosta.)

        "Tutkintoni on juuri tuollainen humpuukitutkinto (kirjallisuustiede)."

        Varsinkin kunnilla ja valtiolla on paljon virkoja ja työsuhteita joissa vaatimus on "soveltuva korkeakoulututkinto". Tämä sitten voi olla käytännössä monesti melkein mikä vain jos työnantaja katsoo hakijan työhän sopivaksi.
        Myös yksityisellä puolella moniin tehtäviin edes jotain korkeakoulututkintoa pidetään osoituksena siitä että henkilö kykenee vähän monipuolisempaan ajatteluun ja vaativampiin työtehtäviin joihin sitten oppii käytännössä työn myötä. Voisit hämmästyä miten monenlaisilla tutkinnoilla ihmisiä on varsin hyvissäkin viroilla.


      • kertoosejostain

        Niin, kyllä se yliopistotutkinto yleensä tarkoittaa sitä, että henkilöllä on ollut kykyä ja halua käydä läpi suuria tietomääriä, käsitellä kyseistä tietoa ja ajatella. Ja tehdä tätä - 5 vuoden ajan. Oli sitten varsinainen pääaine vähän hömpämpikin.


      • Hämärän_rajoilta
        TotuusSattuuQXQX kirjoitti:

        "Tutkintoni on juuri tuollainen humpuukitutkinto (kirjallisuustiede)."

        Varsinkin kunnilla ja valtiolla on paljon virkoja ja työsuhteita joissa vaatimus on "soveltuva korkeakoulututkinto". Tämä sitten voi olla käytännössä monesti melkein mikä vain jos työnantaja katsoo hakijan työhän sopivaksi.
        Myös yksityisellä puolella moniin tehtäviin edes jotain korkeakoulututkintoa pidetään osoituksena siitä että henkilö kykenee vähän monipuolisempaan ajatteluun ja vaativampiin työtehtäviin joihin sitten oppii käytännössä työn myötä. Voisit hämmästyä miten monenlaisilla tutkinnoilla ihmisiä on varsin hyvissäkin viroilla.

        On totta, että "soveltuva korkeakoulututkinto" on määritelmänä ympäripyöreä, mutta käytännössä kaikilla muilla korkeakoulututkinto on soveltuvampi kuin minulla, mitä tulee kuntien ja valtion virkoihin. Vielä suurempi ongelma minulla on työkokemuksen puute; kun jokaiseen avoimeen työpaikkaan on satoja hakijoita, joukossa on aina satoja minua parempia ja sopivampia.

        Kolmas, varsinkin kunnan työpaikkojen saamiseen liittyvä ongelma on se, että ainakin meillä soveltuvuutta ja työkokemusta vielä tärkeämpi kriteeri on olla sukua jollekin kuntapolitiikassa merkittävässä asemassa olevalle. Minulla ei ole vaikutusvaltaisia tuttuja.

        Olen minä näitäkin töitä hakenut. Ensimmäinen ja viimeinen vastaus tulee siinä vaiheessa, kun ilmoitetaan, kuka/ketkä työhön on valittu. En ole eläessäni päässyt koskaan edes työhaastatteluun asti.

        Tuli aihetta sivuten mieleen eräs absurdi huomio. Olen hakenut myös lehden- ja mainostenjakajan hommia, koska tällaiset koulutusta vaatimattomat entry level -työt ovat ainoita, joihin minulla on mahdollisuus päästä edes teoriassa. No, luonnollisesti en ole noitakaan saanut, mutta joskus pihatöitä tehdessäni olen nähnyt postilaatikollamme niitä, joille olen hävinnyt kilpailun työpaikasta. Aika usein postia jakaa teini, joka on liikkeellä autolla – jota kuljettaa oma iskä tai äiskä.

        Siinä, että tällainen simppeli pienipalkkainen homma vie kahden ihmisen ajan, ei aluksi tunnu olevan mitään järkeä. Mutta on siinä sittenkin. Uhraamalla omaa aikaansa kuljettajana toimimiseen vanhemmat huolehtivat siitä, että lapsensa saa arvokasta työkokemusta, jotta tämän ei sitten 33-vuotiaana nolla-CV:llä tarvitse marista keskustelupalstalla siitä, ettei pääse edes lehtiä jakamaan. Sellaista on tulevaisuuteen investoiminen!


      • jokumies83
        kertoosejostain kirjoitti:

        Niin, kyllä se yliopistotutkinto yleensä tarkoittaa sitä, että henkilöllä on ollut kykyä ja halua käydä läpi suuria tietomääriä, käsitellä kyseistä tietoa ja ajatella. Ja tehdä tätä - 5 vuoden ajan. Oli sitten varsinainen pääaine vähän hömpämpikin.

        Ainakin itse olen törmännyt siihen että koulutus papereilla ei saa mitään. Vaikka se on it-alalta/tietoliikenteestä niin yritykset eivät arvosta lainkaan, ainoastaan arvostavat kokemusta. Koulupapereilla saa täällä suomessa pyyhkiä takapuolensa.. aion äänestää muutaman vuoden sisään jaloillani ja häipyä rapakon taakse jossa koulutusta arvostetaan kunhan saa ensin viisumi muut asiat selväksi.


      • 720
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        On totta, että "soveltuva korkeakoulututkinto" on määritelmänä ympäripyöreä, mutta käytännössä kaikilla muilla korkeakoulututkinto on soveltuvampi kuin minulla, mitä tulee kuntien ja valtion virkoihin. Vielä suurempi ongelma minulla on työkokemuksen puute; kun jokaiseen avoimeen työpaikkaan on satoja hakijoita, joukossa on aina satoja minua parempia ja sopivampia.

        Kolmas, varsinkin kunnan työpaikkojen saamiseen liittyvä ongelma on se, että ainakin meillä soveltuvuutta ja työkokemusta vielä tärkeämpi kriteeri on olla sukua jollekin kuntapolitiikassa merkittävässä asemassa olevalle. Minulla ei ole vaikutusvaltaisia tuttuja.

        Olen minä näitäkin töitä hakenut. Ensimmäinen ja viimeinen vastaus tulee siinä vaiheessa, kun ilmoitetaan, kuka/ketkä työhön on valittu. En ole eläessäni päässyt koskaan edes työhaastatteluun asti.

        Tuli aihetta sivuten mieleen eräs absurdi huomio. Olen hakenut myös lehden- ja mainostenjakajan hommia, koska tällaiset koulutusta vaatimattomat entry level -työt ovat ainoita, joihin minulla on mahdollisuus päästä edes teoriassa. No, luonnollisesti en ole noitakaan saanut, mutta joskus pihatöitä tehdessäni olen nähnyt postilaatikollamme niitä, joille olen hävinnyt kilpailun työpaikasta. Aika usein postia jakaa teini, joka on liikkeellä autolla – jota kuljettaa oma iskä tai äiskä.

        Siinä, että tällainen simppeli pienipalkkainen homma vie kahden ihmisen ajan, ei aluksi tunnu olevan mitään järkeä. Mutta on siinä sittenkin. Uhraamalla omaa aikaansa kuljettajana toimimiseen vanhemmat huolehtivat siitä, että lapsensa saa arvokasta työkokemusta, jotta tämän ei sitten 33-vuotiaana nolla-CV:llä tarvitse marista keskustelupalstalla siitä, ettei pääse edes lehtiä jakamaan. Sellaista on tulevaisuuteen investoiminen!

        Ai sä haitkin mainosten-, etkä lehtien jakajan hommia. No, katsoivat varmaan sut "ylikoulutetuksi" niin vähäpätöiseen duuniin.


    • Nainen39vee

      Miksi kouluttamattoman, puoliksi syrjäytyneen miehen pitäisi saada nimenomaan älykäs ja kaunis nainen? Miksi hänelle ei kelpaa sitten kouluttamaton, puoliksi syrjäytynyt nainen? En tarkoita, että koulutus olisi älykyyden synonyymi, mutta yleensä ne älykkäimmät naiset vaan eivät ole niitä kouluttamattomia - elleivät sitten ole löytäneet työuraa ja ammattia jotenkin muuten. On sellaisia kouluttamattomia, työttömiä miehiä, jotka ovat ihan ok ja tilanteelle löytyy jokin siedettävä selitys. Mutta ikävä sanoa - todennäköisesti taustalla on jotain syitä, joiden vuoksi ei ole kouluttauduttu eikä päästy työelämään. Luultavasti ne syyt ovat samalla niitä, jotka saavat älykkään naisen karttamaan tällaista seuraa.

      Uskon, että tuolla Hesarin haastattelemalla voi oikeasti olla ollut huono onni ja huonot lähtökohdat. Mutta jos katsotaan tilannetta nyt: työttömyys, ahdistus- ja masennusdiagnoosi, huumekauppa... Ei kyllä voi naisia syyttää siitä, jos eivät lähte "pelastamaan" tätä kaveria. Vai suosittelisiko palstan katkerien miesten raati fiksuille naisille kumppaniksi tyyppiä, joka elättää itsensä kannabista myymällä? Ja kyllähän tuo kaveri suhtautui hiukan halveksivasti korkeasti koulutettuihin ihmisiin - miksi siis joku koulutettu nainen hakeutuisi sellaiseen seuraan?

      Mietin myös, että jos ei ollut varaa valmennuskurssiin, niin eikö yliopiston laajasta opetustarjonnasta todellakaan löytynyt MITÄÄN kiinnostavaa, jonne olisi voinut hakea ilman valmennuskurssia? Lähinnä valmennuskursseja tarvitaan oikeustieteelliseen ja lääketieteelliseen. Luulisi, että jokin muu tiedekunta olisi kuitenkin voinut olla syrjäytymistä parempi vaihtoehto. Ja opiskeluhan ei ole pois suljettu vaihtoehto edelleenkään, ja ehkä YTHS:llä saisi mielenterveysongelmiinkin paremmin apua kuin julkisella puolella. Kokeilla varmaan kannattaisi, jos tuntuu ettei mitään menetettävääkään ole. Eri asia sitten, jos HALUAA myydä kannabista ja uhriutua. Olisihan hänellekin ollut naisseuraa tarjolla, mutta musiikkimaku ei natsannut... :D Elämä on valintoja, ja kyllä tämäkin jäbä on itse vaikuttanut asioihin.

      Sitten tuo toinen taas syyttää naisia epärealistisista odotuksista, vaikka eihän hän voi tietää, mistä naisten kiinnostumattomuus on johtunut. Ja hänellähän on tyttöystävä - eli on kuitenkin kumppanin löytänyt. Se, että jos joskus ei jostain miehestä kiinnostu, voi johtua sadasta eri asiasta. Ei se aina siitä johdu, että toivotaan isoja tuloja tms. Aina ei kiinnosta vaikka siksi, että ei edes halua seurustella. Aina, kun joku masentunut ja hukassa oleva valittaa, että seuraa ei löydy kun naiset toivovat isoja tuloja, soi kylä hälytyskellot - kyllä se masennus ja toivottomuus vaikuttaa niin paljon henkilön käytökseen ja elämään, että sitä kautta toista ihmistä ei vaan voi kohdata. Eikä kukaan halua ryhtyä terapeutiksi ihmiselle, joka tarvitsisi suhteen sijaan mielenterveyshoitoa. Mutta toivottavasti tällä miehellä nyt kuitenkin menee paremmin! Pitää myös muistaa, että nuoruus on usein vaikeaa aikaa niillekin, joilla ns. menee paremmin.

      • 8756

        Fiksu kirjoitus. Valitettavasti vain liian fiksu palstan ätmeille. Ei heidän kaaliinsa noin älykäs teksti uppoa. Ovat liian yksinkertaista sakkia.


      • naisetpilalla

        Miksi Nainen39vee puolustaa sokeasti naisten etuja ja puolta joka viestissään? Nainen39vee tuntuu olevan täysin kykenemätön näkemään miten epäreilun vaikeaa on miesten elämä modernin Suomen parisuhdepelissä.
        Olen seurannut tämän nettihenkilön kirjoituksia pidempään kuin tahtoisin myöntää ja jokainen kirjoitus on vain naamioitua feminismiä, eli sitä perinteistä feminismiä joka lähtee liikkeelle naisten edusta.

        Tyypillinen Nainen39vee viesti on juurikin tällainen "miksi teidän miesten tulisi ansaita yhtään mitään, koska.." -tyyppinen. Onko tuo nyt sitten kovin älykäs lähestymistapa, kun se on se tapa jolla hän lähestyy joka ikistä dilemmaa? Tätä kirjoittajaa jotkut erehtyvät kehumaan jopa älykkääksi (mille itse nauran joka kerta), mutta mitä se sormella osoittelu ja vastakkaisen sukupuolen syyttely lopulta vaatii? Ei puoliakaan siitä, mitä empaattinen ymmärrys ja toisen asemaan asettuminen vaatisi. Mutta mitäpä nainen voisi ymmärtää miehen tuskasta, kun naisen lähtökohta on se, että ei miehillä ole mitään vaikeaa tässä maailmassa. Kumma juttu miten kaikki syrjäytyneet ja pahoinvoivat ihmiset sitten ovat miehiä. Nainen39vee sanoo, että tämä on miesten omaa syytä ja heristää jälleen sormea.
        Ymmärrys sukupuolen kuilun ylitse puuttuu täysin. Nainen39vee on nurkkapatriootti joka on linnoittautunut naiseuden bunkkeriinsa ja huutelee sieltä mielipiteitä joita hän itse pitää niin fiksuina että leijailee jossakin itseylpeyden tunkkaisessa pilvessä.

        Nainen39vee, mene töihin tai tee elämälläsi jotain rakentavaa. Pseudoälykkäiden kirjoitusten verhoon naamioitu miesviha ja katkeruus paistaa läpi vähänkin fiksummalle lukijalle.


      • Bi-nainen__
        naisetpilalla kirjoitti:

        Miksi Nainen39vee puolustaa sokeasti naisten etuja ja puolta joka viestissään? Nainen39vee tuntuu olevan täysin kykenemätön näkemään miten epäreilun vaikeaa on miesten elämä modernin Suomen parisuhdepelissä.
        Olen seurannut tämän nettihenkilön kirjoituksia pidempään kuin tahtoisin myöntää ja jokainen kirjoitus on vain naamioitua feminismiä, eli sitä perinteistä feminismiä joka lähtee liikkeelle naisten edusta.

        Tyypillinen Nainen39vee viesti on juurikin tällainen "miksi teidän miesten tulisi ansaita yhtään mitään, koska.." -tyyppinen. Onko tuo nyt sitten kovin älykäs lähestymistapa, kun se on se tapa jolla hän lähestyy joka ikistä dilemmaa? Tätä kirjoittajaa jotkut erehtyvät kehumaan jopa älykkääksi (mille itse nauran joka kerta), mutta mitä se sormella osoittelu ja vastakkaisen sukupuolen syyttely lopulta vaatii? Ei puoliakaan siitä, mitä empaattinen ymmärrys ja toisen asemaan asettuminen vaatisi. Mutta mitäpä nainen voisi ymmärtää miehen tuskasta, kun naisen lähtökohta on se, että ei miehillä ole mitään vaikeaa tässä maailmassa. Kumma juttu miten kaikki syrjäytyneet ja pahoinvoivat ihmiset sitten ovat miehiä. Nainen39vee sanoo, että tämä on miesten omaa syytä ja heristää jälleen sormea.
        Ymmärrys sukupuolen kuilun ylitse puuttuu täysin. Nainen39vee on nurkkapatriootti joka on linnoittautunut naiseuden bunkkeriinsa ja huutelee sieltä mielipiteitä joita hän itse pitää niin fiksuina että leijailee jossakin itseylpeyden tunkkaisessa pilvessä.

        Nainen39vee, mene töihin tai tee elämälläsi jotain rakentavaa. Pseudoälykkäiden kirjoitusten verhoon naamioitu miesviha ja katkeruus paistaa läpi vähänkin fiksummalle lukijalle.

        Nainen39vee kirjoittaa fiksusti hyväksyvän rakkauden tunteesta käsin, mutta se on sellaista rakkautta, joka ymmärtää toisen (jokaisen!) ihmisen aktiivisena toimijana ja oman elämänsä päähenkilönä. Tämä ei tietenkään tunnu mukavalta silloin kun on siinä oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä.

        Nainen39vee on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Pertti-setä Palstamäen. Ja kiitos Nainen39veen, palstalle on tullut myös muita fiksusti kirjoittavia naisia.


      • naisetpilalla
        Bi-nainen__ kirjoitti:

        Nainen39vee kirjoittaa fiksusti hyväksyvän rakkauden tunteesta käsin, mutta se on sellaista rakkautta, joka ymmärtää toisen (jokaisen!) ihmisen aktiivisena toimijana ja oman elämänsä päähenkilönä. Tämä ei tietenkään tunnu mukavalta silloin kun on siinä oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä.

        Nainen39vee on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Pertti-setä Palstamäen. Ja kiitos Nainen39veen, palstalle on tullut myös muita fiksusti kirjoittavia naisia.

        "Bi-nainen" sanoo keskustelijaa "Nainen39vee" älykkääksi. Naur. Ratkaiseva yhteinen tekijä on tuo nimimerkeissä oleva sana "nainen."

        Onko käynyt mielessä, että ehkä ette ole älykkäitä, olette molemmat vain samalla tavalla miehiä kritisoivia naisia? On helppoa kokea kaikki samalla lailla tuntevat ihmiset älykkäiksi, koska kukaanhan ei itseään pidä tyhmänä vaikka olisi kuinka väärässä.

        "oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä"
        Kuvailit juuri naisen.
        Naisten suusta ei tule mitään muuta kuin valitusta miehistä. Miehet liian köyhiä, miehet sikoja, miehet rumia..


      • vastaa.äläkä.valita
        naisetpilalla kirjoitti:

        "Bi-nainen" sanoo keskustelijaa "Nainen39vee" älykkääksi. Naur. Ratkaiseva yhteinen tekijä on tuo nimimerkeissä oleva sana "nainen."

        Onko käynyt mielessä, että ehkä ette ole älykkäitä, olette molemmat vain samalla tavalla miehiä kritisoivia naisia? On helppoa kokea kaikki samalla lailla tuntevat ihmiset älykkäiksi, koska kukaanhan ei itseään pidä tyhmänä vaikka olisi kuinka väärässä.

        "oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä"
        Kuvailit juuri naisen.
        Naisten suusta ei tule mitään muuta kuin valitusta miehistä. Miehet liian köyhiä, miehet sikoja, miehet rumia..

        Etkä sinä hyvä naisetpilalla, vastannut kysymykseen: miksi kauniin ja koulutetun naisen pitäisi huolia kouluttamaton, lähes syrjäytynyt mies?


      • 12121212121212
        Bi-nainen__ kirjoitti:

        Nainen39vee kirjoittaa fiksusti hyväksyvän rakkauden tunteesta käsin, mutta se on sellaista rakkautta, joka ymmärtää toisen (jokaisen!) ihmisen aktiivisena toimijana ja oman elämänsä päähenkilönä. Tämä ei tietenkään tunnu mukavalta silloin kun on siinä oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä.

        Nainen39vee on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Pertti-setä Palstamäen. Ja kiitos Nainen39veen, palstalle on tullut myös muita fiksusti kirjoittavia naisia.

        Suomennettuna.

        Hyväksyvä rakkaus = nainen hyväksyy miehen, tämän toistettua kykynsä hankkia resursseja, statusta ja korkeampi asema sosiaalisessa hierarkiassa.

        Ja nimen omaan miehen tulee olla "oman elämänsä päähenkilö". Naisen ei tarvitse olla, se riittää kun on nainen.

        Mies voi rakastua naiseen vaikka tämän sosioekonominen luokka olisi alhaisempi, asema sosiaalisessa hierarkiassa heikompi, ja rahaa/varallisuutta olisi huomattavasti vähemmän. Mutta ei toisin päin.

        Tämä kertoo sen että miehet ovat kykenevämpiä rakastumaan ihmiseen itseensä, siinä missä naiselle "mies" = mies tämän resurssit, status, jne.

        LMS. Looks, Money, Status.


      • 98797987989
        12121212121212 kirjoitti:

        Suomennettuna.

        Hyväksyvä rakkaus = nainen hyväksyy miehen, tämän toistettua kykynsä hankkia resursseja, statusta ja korkeampi asema sosiaalisessa hierarkiassa.

        Ja nimen omaan miehen tulee olla "oman elämänsä päähenkilö". Naisen ei tarvitse olla, se riittää kun on nainen.

        Mies voi rakastua naiseen vaikka tämän sosioekonominen luokka olisi alhaisempi, asema sosiaalisessa hierarkiassa heikompi, ja rahaa/varallisuutta olisi huomattavasti vähemmän. Mutta ei toisin päin.

        Tämä kertoo sen että miehet ovat kykenevämpiä rakastumaan ihmiseen itseensä, siinä missä naiselle "mies" = mies tämän resurssit, status, jne.

        LMS. Looks, Money, Status.

        Ei ytm rakastu rumaan ja lihavaan yhäriin.

        "Naiset aina sanovat.." Älä nyt enää jauha sitä, etteivät naiset allekirjoita palstatotuuksia.

        Vanhalle, rumalle, lyhyelle, lihavalle, köyhälle miehelle kuuluu vanha, ruma, lyhyt, lihava ja köyhä nainen. Mitä tuomittavaa?

        Sievä kassaneiti ei valikoidu akateemisen ytmin lasten äidiksi. Ennemmin ulkonäöltään kasin akateeminen nainen.


      • hypergaminen.tantta

        "Miksi kouluttamattoman, puoliksi syrjäytyneen miehen pitäisi saada nimenomaan älykäs ja kaunis nainen? Miksi hänelle ei kelpaa sitten kouluttamaton, puoliksi syrjäytynyt nainen? "

        Kyllä miehille kelpaa, mutta kun kouluttamattomille ja "puoliksi syrjäytyneille" naisille ei kelpaa itsensä tasoinen mies. Tätähän täällä on kuukausitolkulla yritetty selittää ja EI VIELÄKÄÄN ole mennyt jakeluun.


      • Nainen39vee
        hypergaminen.tantta kirjoitti:

        "Miksi kouluttamattoman, puoliksi syrjäytyneen miehen pitäisi saada nimenomaan älykäs ja kaunis nainen? Miksi hänelle ei kelpaa sitten kouluttamaton, puoliksi syrjäytynyt nainen? "

        Kyllä miehille kelpaa, mutta kun kouluttamattomille ja "puoliksi syrjäytyneille" naisille ei kelpaa itsensä tasoinen mies. Tätähän täällä on kuukausitolkulla yritetty selittää ja EI VIELÄKÄÄN ole mennyt jakeluun.

        "Kyllä miehille kelpaa, mutta kun kouluttamattomille ja "puoliksi syrjäytyneille" naisille ei kelpaa itsensä tasoinen mies. Tätähän täällä on kuukausitolkulla yritetty selittää ja EI VIELÄKÄÄN ole mennyt jakeluun. "

        Siitä en tiedä mitään, mutta lehtijutun perusteella tuo työtön ja syrjäytynyt mies oli itse torjunut jonkun naisen musiikkimaun takia. Eli joku nainen oli ollut hänestä kiinnostunut, mutta silti hän tulee lehteen uhriutumaan, että nimenomaan älykkäät ja koulutetut naiset eivät ole kiinnostuneet. Syyksi esitetään oma kouluttamattomuus, mutta kuitenkin samassa jutussa kerrotaan, että hän elättää itsensä myymällä kannbista - siis laittomasti. Onko ihme, jos älykäs nainen (koulutettu tai ei) jättää väliin?

        Kylläpä siitäkin melkoinen äläkkä palstalla nousisi, jos joku kaunis ja koulutettu nainen ottaisi kumppanikseen tyypin, joka myy pimeästi kannabista :D Heti valitettaisiin, että kunnon miehet ei kelpaa... no eikö tämä nyt siltä kuulosta, että nimenomaan ne kunnon miehet saattaisivat kelvata, kun syrjäytyneet "huumekauppiaat" jätetään väliin?


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        Suomennettuna.

        Hyväksyvä rakkaus = nainen hyväksyy miehen, tämän toistettua kykynsä hankkia resursseja, statusta ja korkeampi asema sosiaalisessa hierarkiassa.

        Ja nimen omaan miehen tulee olla "oman elämänsä päähenkilö". Naisen ei tarvitse olla, se riittää kun on nainen.

        Mies voi rakastua naiseen vaikka tämän sosioekonominen luokka olisi alhaisempi, asema sosiaalisessa hierarkiassa heikompi, ja rahaa/varallisuutta olisi huomattavasti vähemmän. Mutta ei toisin päin.

        Tämä kertoo sen että miehet ovat kykenevämpiä rakastumaan ihmiseen itseensä, siinä missä naiselle "mies" = mies tämän resurssit, status, jne.

        LMS. Looks, Money, Status.

        "Mies voi rakastua naiseen vaikka tämän sosioekonominen luokka olisi alhaisempi, asema sosiaalisessa hierarkiassa heikompi, ja rahaa/varallisuutta olisi huomattavasti vähemmän. Mutta ei toisin päin."

        Hei. Opetelkaa ymmärtämään myös lukemanne. Nyt kuulostaa siltä että on luettu pelkkä otsikko. Ei tuossa ollut kyse siitä, että vaadittaisiin tiettyä koulutusta. Kyse oli siitä, että kaveri on ainakin puoliksi syrjäytynyt ja hankkii rahansa myymällä kannabista - laittomasti. Ei ole kyse enää mistään sosioekonomisesta luokasta. Kyllä niitä luokkarajat ylittäneitä suhteita on molemminpäin. Ei sosiaaliluokka saati varallisuus minunkaan kiinnostukseeni vaikuta - olen ollut ihastunut/rakastunut yhtä lailla vähän kouluttautuneeseen ja tohtoriin.


      • naisetpilalla kirjoitti:

        "Bi-nainen" sanoo keskustelijaa "Nainen39vee" älykkääksi. Naur. Ratkaiseva yhteinen tekijä on tuo nimimerkeissä oleva sana "nainen."

        Onko käynyt mielessä, että ehkä ette ole älykkäitä, olette molemmat vain samalla tavalla miehiä kritisoivia naisia? On helppoa kokea kaikki samalla lailla tuntevat ihmiset älykkäiksi, koska kukaanhan ei itseään pidä tyhmänä vaikka olisi kuinka väärässä.

        "oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä"
        Kuvailit juuri naisen.
        Naisten suusta ei tule mitään muuta kuin valitusta miehistä. Miehet liian köyhiä, miehet sikoja, miehet rumia..

        Jos kirjoituksessa olisi kritisoitu naisia, pitäisit kirjoittajaa älykkäänä ja empaattisena. Mutta kun hän kirjoittaa naisen näkökulmasta, halveksit hänen mielipidettään. Niinpä, jos ei hyväksy muita mielipiteitä kuin omaansa tukevia, ei voi paljon omallakaan älykkyydellään rehvastella.


      • Nainen39vee
        Bi-nainen__ kirjoitti:

        Nainen39vee kirjoittaa fiksusti hyväksyvän rakkauden tunteesta käsin, mutta se on sellaista rakkautta, joka ymmärtää toisen (jokaisen!) ihmisen aktiivisena toimijana ja oman elämänsä päähenkilönä. Tämä ei tietenkään tunnu mukavalta silloin kun on siinä oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä.

        Nainen39vee on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Pertti-setä Palstamäen. Ja kiitos Nainen39veen, palstalle on tullut myös muita fiksusti kirjoittavia naisia.

        "Nainen39vee kirjoittaa fiksusti hyväksyvän rakkauden tunteesta käsin, mutta se on sellaista rakkautta, joka ymmärtää toisen (jokaisen!) ihmisen aktiivisena toimijana ja oman elämänsä päähenkilönä. Tämä ei tietenkään tunnu mukavalta silloin kun on siinä oman elämänsä olosuhteiden uhri -positiossa ja odottaa toisilta pelkkää päänsilitystä.

        Nainen39vee on parasta mitä palstalla on tapahtunut sitten Pertti-setä Palstamäen. Ja kiitos Nainen39veen, palstalle on tullut myös muita fiksusti kirjoittavia naisia. "

        Mukava kuulla :)


      • Nainen39vee
        naisetpilalla kirjoitti:

        Miksi Nainen39vee puolustaa sokeasti naisten etuja ja puolta joka viestissään? Nainen39vee tuntuu olevan täysin kykenemätön näkemään miten epäreilun vaikeaa on miesten elämä modernin Suomen parisuhdepelissä.
        Olen seurannut tämän nettihenkilön kirjoituksia pidempään kuin tahtoisin myöntää ja jokainen kirjoitus on vain naamioitua feminismiä, eli sitä perinteistä feminismiä joka lähtee liikkeelle naisten edusta.

        Tyypillinen Nainen39vee viesti on juurikin tällainen "miksi teidän miesten tulisi ansaita yhtään mitään, koska.." -tyyppinen. Onko tuo nyt sitten kovin älykäs lähestymistapa, kun se on se tapa jolla hän lähestyy joka ikistä dilemmaa? Tätä kirjoittajaa jotkut erehtyvät kehumaan jopa älykkääksi (mille itse nauran joka kerta), mutta mitä se sormella osoittelu ja vastakkaisen sukupuolen syyttely lopulta vaatii? Ei puoliakaan siitä, mitä empaattinen ymmärrys ja toisen asemaan asettuminen vaatisi. Mutta mitäpä nainen voisi ymmärtää miehen tuskasta, kun naisen lähtökohta on se, että ei miehillä ole mitään vaikeaa tässä maailmassa. Kumma juttu miten kaikki syrjäytyneet ja pahoinvoivat ihmiset sitten ovat miehiä. Nainen39vee sanoo, että tämä on miesten omaa syytä ja heristää jälleen sormea.
        Ymmärrys sukupuolen kuilun ylitse puuttuu täysin. Nainen39vee on nurkkapatriootti joka on linnoittautunut naiseuden bunkkeriinsa ja huutelee sieltä mielipiteitä joita hän itse pitää niin fiksuina että leijailee jossakin itseylpeyden tunkkaisessa pilvessä.

        Nainen39vee, mene töihin tai tee elämälläsi jotain rakentavaa. Pseudoälykkäiden kirjoitusten verhoon naamioitu miesviha ja katkeruus paistaa läpi vähänkin fiksummalle lukijalle.

        "Miksi Nainen39vee puolustaa sokeasti naisten etuja ja puolta joka viestissään? Nainen39vee tuntuu olevan täysin kykenemätön näkemään miten epäreilun vaikeaa on miesten elämä modernin Suomen parisuhdepelissä.
        Olen seurannut tämän nettihenkilön kirjoituksia pidempään kuin tahtoisin myöntää ja jokainen kirjoitus on vain naamioitua feminismiä, eli sitä perinteistä feminismiä joka lähtee liikkeelle naisten edusta.

        Tyypillinen Nainen39vee viesti on juurikin tällainen "miksi teidän miesten tulisi ansaita yhtään mitään, koska.." -tyyppinen. Onko tuo nyt sitten kovin älykäs lähestymistapa, kun se on se tapa jolla hän lähestyy joka ikistä dilemmaa? Tätä kirjoittajaa jotkut erehtyvät kehumaan jopa älykkääksi (mille itse nauran joka kerta), mutta mitä se sormella osoittelu ja vastakkaisen sukupuolen syyttely lopulta vaatii? Ei puoliakaan siitä, mitä empaattinen ymmärrys ja toisen asemaan asettuminen vaatisi. Mutta mitäpä nainen voisi ymmärtää miehen tuskasta, kun naisen lähtökohta on se, että ei miehillä ole mitään vaikeaa tässä maailmassa. Kumma juttu miten kaikki syrjäytyneet ja pahoinvoivat ihmiset sitten ovat miehiä. Nainen39vee sanoo, että tämä on miesten omaa syytä ja heristää jälleen sormea.
        Ymmärrys sukupuolen kuilun ylitse puuttuu täysin. Nainen39vee on nurkkapatriootti joka on linnoittautunut naiseuden bunkkeriinsa ja huutelee sieltä mielipiteitä joita hän itse pitää niin fiksuina että leijailee jossakin itseylpeyden tunkkaisessa pilvessä.

        Nainen39vee, mene töihin tai tee elämälläsi jotain rakentavaa. Pseudoälykkäiden kirjoitusten verhoon naamioitu miesviha ja katkeruus paistaa läpi vähänkin fiksummalle lukijalle. "

        Ei tämä mihinkään naisten etuun liittynyt. Tai no, kai se periaatteessa on naisen etu olla aloittamatta suhdetta miehen kanssa, joka käy katukauppaa kannabiksella ja on ainakin puoliksi syrjäytynyt ellei kokonaan. Mutta ei tuo Hesarin haastattelema kannabismyyjä edusta mitään "tavallista miestä" eikä hänen ongelmansa ("naisia kyllä olisi tarjolla, mutta musamaku ei natsaa" tai "en ole saa älykästä ja kaunista naista") edusta mitään normaalia yksinäisen miehen rakkaudenkaipuuta.

        Masennus on masennusta, ei mikään miessukupuoleen sidottu ominaisuus, jota "naiset vaan ei ymmärrä". Aika monella naisellakin on masennusta. Eikä masennusta tietenkään pidä vähätellä, mutta ei tuo juttu kerro tavallisista miehistä, jotka jostain käsittämättömistä syistä eivät kelpaa naisille. Jutussa oli mies, jolla on tyttöystävä, mutta jolla oli ilmeisesti kestänyt kauan löytää kumppani - osasyy voi olla masennus lieveilmiöineen. Ja jutussa oli toinen mies, joka ei kelpuuttanut niitä naisia, jotka olisi voinut saada, myi huumeita ja uhriutui sitten lehdessä, ettei saa kaunista ja älykästä naista ja esitti syyksi sen, ettei ole korkeasti koulutettu. Niin, huumeillahan ei ole mitään vaikutusta asiaan, jos älykäs nainen jättää väliin. Eli toisin sanoen hän ei vaan saanut sellaista naista, jonka olisi halunnut.

        Olisihan juttuun voinut etsiä jonkun sellaisenkin miehen, joka ei ole sotkeutunut laittomiin päihteisiin.

        Mitäpä luulisit, että tällä palstalla olisi sanottu, jos vastaavanlainen kaveri (myy kannabista, ei ole opiskellut, ei halua mennä töihin) olisi saanut jonkun sellaisen naisen, jota muutkin tavoittelevat? Oltaisiinko oltu tyytyväisiä vai olisiko alkanut taas se sama laulu, että "aina rikolliset saa naisia"? No, nyt kun ei saanutkaan (ainakaan niitä fiksuimpia naisia), niin yllättäen sekään ei ole hyvä.

        Eli onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että palstan miesten mielestä naisten pitäisi aina olla kaikkien miesten saatavilla ihan riippumatta siitä, millainen tyyppi on kyseessä ja sopiiko vaikkapa miehen huumekuviot ollenkaan naisen omaan elämään?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Suomennettuna.

        Hyväksyvä rakkaus = nainen hyväksyy miehen, tämän toistettua kykynsä hankkia resursseja, statusta ja korkeampi asema sosiaalisessa hierarkiassa.

        Ja nimen omaan miehen tulee olla "oman elämänsä päähenkilö". Naisen ei tarvitse olla, se riittää kun on nainen.

        Mies voi rakastua naiseen vaikka tämän sosioekonominen luokka olisi alhaisempi, asema sosiaalisessa hierarkiassa heikompi, ja rahaa/varallisuutta olisi huomattavasti vähemmän. Mutta ei toisin päin.

        Tämä kertoo sen että miehet ovat kykenevämpiä rakastumaan ihmiseen itseensä, siinä missä naiselle "mies" = mies tämän resurssit, status, jne.

        LMS. Looks, Money, Status.

        En tiedä, mistä ammennat tätä loputonta sontaa siitä, miten mies ottaisi minkä naisen vain, mutta naiselle ei mikään kelpaa. Et sinäkään huolisi mitä tahansa vosua, jos valitsemaan pääsisit. Ei yksikään mies valitsisi rumempaa ja lhavampaa, jos tarjolla olisi nuori ja nätti. Vain epätoivoiselle miehelle kelpaa kaikki, ja epätoivo karkoittaa naiset takuuvarmasti saavuttamattomiin. Ja siitäkös katkeruus ja epätoivo vain kasvaa.


      • Nainen39vee
        8756 kirjoitti:

        Fiksu kirjoitus. Valitettavasti vain liian fiksu palstan ätmeille. Ei heidän kaaliinsa noin älykäs teksti uppoa. Ovat liian yksinkertaista sakkia.

        "Fiksu kirjoitus. Valitettavasti vain liian fiksu palstan ätmeille. Ei heidän kaaliinsa noin älykäs teksti uppoa. Ovat liian yksinkertaista sakkia. "

        Mukava kuulla, että arvostat :)


      • Nainen39vee kirjoitti:

        "Fiksu kirjoitus. Valitettavasti vain liian fiksu palstan ätmeille. Ei heidän kaaliinsa noin älykäs teksti uppoa. Ovat liian yksinkertaista sakkia. "

        Mukava kuulla, että arvostat :)

        Valkoritari nuolee feministilesbon persettä ja lortto kiittelee. Shaming language ja henkilöhyökkäys "ätmejä" kohtaan turvallisesti kotona internetin anonyymissä maailmassa jossa voi leikkiä oman elämänsä sankaria.

        Kuten aikaisemmin mainittiin: "Onko käynyt mielessä, että ehkä ette ole älykkäitä, olette molemmat vain samalla tavalla miehiä kritisoivia naisia? On helppoa kokea kaikki samalla lailla tuntevat ihmiset älykkäiksi, koska kukaanhan ei itseään pidä tyhmänä vaikka olisi kuinka väärässä."

        Ja kahdelle pässille tämä ei mene jakeluun, vaan kehuvat toisiaan kilpaa ilman pienintäkään järkevää argumentaatiota mihinkään tai krittiikkiä omia vääristyneitä ajatuksiaan kohtaan.


      • OnnetartenOttoLapsi
        hypergaminen.tantta kirjoitti:

        "Miksi kouluttamattoman, puoliksi syrjäytyneen miehen pitäisi saada nimenomaan älykäs ja kaunis nainen? Miksi hänelle ei kelpaa sitten kouluttamaton, puoliksi syrjäytynyt nainen? "

        Kyllä miehille kelpaa, mutta kun kouluttamattomille ja "puoliksi syrjäytyneille" naisille ei kelpaa itsensä tasoinen mies. Tätähän täällä on kuukausitolkulla yritetty selittää ja EI VIELÄKÄÄN ole mennyt jakeluun.

        Asia on niin että pillu on pillu vaikka naisella ei olisi missin mittoja ja ikää olisi kertynyt myös. Olen itse työtön , velkainen ja koulut kesken jättänyt mies. Hyviä puolia minulla on urheilullinen ja komea ulkonäkö, älykkyys ja sanavalmius. Ikinä en ole naisenpuutetta kokenut. Lapsiakin on siunaantunut neljä kappaletta. Olen huomannut että naisille tärkeintä on tarina ja se mitä tunteita osaa herättää hänessä. Pelisilmää pitää olla, katsoa mitä nainen on esim. Ravintolasta hakemassa. Kaikki eivät etsi elättäjää tai puolisoa! Seksikumppaniksi kelpaa köyhempikin Alfa-uros. Lisäksi voi lyhyissä suhteissa kevyesti valehdella. Ihmisillä on luontainen tarve tulla rakastetuksi, naisetkin jopa maksavat siitä. Itse olen nyt ollut seitsemän vuotta parisuhteessa 10 vuotta nuoremman naisen kanssa joka on työelämässä, ei haittaa vaikka tienaa enemmän kuin minä;)


      • ätmi.on.puhunut
        OnnetartenOttoLapsi kirjoitti:

        Asia on niin että pillu on pillu vaikka naisella ei olisi missin mittoja ja ikää olisi kertynyt myös. Olen itse työtön , velkainen ja koulut kesken jättänyt mies. Hyviä puolia minulla on urheilullinen ja komea ulkonäkö, älykkyys ja sanavalmius. Ikinä en ole naisenpuutetta kokenut. Lapsiakin on siunaantunut neljä kappaletta. Olen huomannut että naisille tärkeintä on tarina ja se mitä tunteita osaa herättää hänessä. Pelisilmää pitää olla, katsoa mitä nainen on esim. Ravintolasta hakemassa. Kaikki eivät etsi elättäjää tai puolisoa! Seksikumppaniksi kelpaa köyhempikin Alfa-uros. Lisäksi voi lyhyissä suhteissa kevyesti valehdella. Ihmisillä on luontainen tarve tulla rakastetuksi, naisetkin jopa maksavat siitä. Itse olen nyt ollut seitsemän vuotta parisuhteessa 10 vuotta nuoremman naisen kanssa joka on työelämässä, ei haittaa vaikka tienaa enemmän kuin minä;)

        Kuten itse sen sanoit: komea ulkonäkö, älykkyys ja sanavalmius.

        Uskon näistä väitteistäsi ensimmäisen ja viimeisen, ja ne riittävät. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole komistuksia tai sanavalmiita, näitä miehiä nämä ongelmat koskettavat. Mitä sinä edes täällä teet on minulle täysi kysymysmerkki. Kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt etteikö komea mies saisi naista vaikka katuojassa maatessaan.


      • RealitiesOfLife
        elämänpeli1 kirjoitti:

        En tiedä, mistä ammennat tätä loputonta sontaa siitä, miten mies ottaisi minkä naisen vain, mutta naiselle ei mikään kelpaa. Et sinäkään huolisi mitä tahansa vosua, jos valitsemaan pääsisit. Ei yksikään mies valitsisi rumempaa ja lhavampaa, jos tarjolla olisi nuori ja nätti. Vain epätoivoiselle miehelle kelpaa kaikki, ja epätoivo karkoittaa naiset takuuvarmasti saavuttamattomiin. Ja siitäkös katkeruus ja epätoivo vain kasvaa.

        Tämähän se, mutta ei palstan jankkaajat ota loogisia argumentteja kuuleviin korviinsakaan. Kaikki järkevät kirjoitukset ignoorataan ihan tyystin, koska ne eivät tue sitä omaa epärationaalista ja katkeruuden sävyttämää maailmankuvaa. Kyllä näille miehille olisi tarjolla naisia, ne naiset vain eivät satu olemaan viehättäviä yleisillä ulkonäköstandardeilla. Siitähän se kenkä todella puristaa. Tämä tulee selväsi esille palstan kirjoituksissa, tällaiset pointit eivät saa minkäänlaista vastakaikua heiltä. Syy sille on päivänselvä: ei haluta myöntää itselleen, että sitä rimaa joutuu laskemaan reilusti.


    • Puoli-vaari

      Mitä enempi antaa ja mitä useammille ,sitä vaatimaksi käyvät.
      Lopuksi löytää sen luserin,jonka kanssa joutuu elämään loppu elämän
      lapsi pakko/velkaelämää.Vanha systeemi parempi,nuorena "Rakkauden"
      on löydyttävä.Tällainen vaihto pullo/pantti tasinkot eivät toimi.

    • "Kaunis ja älykäs nainen". Siinä on sellainen miehisen halun itseisarvo, jota ei edes sovi kyseenalaistaa.

    • miksi_pitäisi

      Miksi korkean markkina-arvon omaava nainen haluaisi matalan markkina-arvon omaavan miehen?

    • kovapanomies

      Jännämiehet saavat yliopistobimboilta reidet kosteiksi. Plussana jos on vielä kaukaa tullut kova iphöööne panomies!!!!

      • JänisMies

        Mikä on jännämies, onko sillä jännäkakka housuissa, täh ?


    • eivät_ätmejä

      Molemmat miehet ovat päässeet paneskelemaan, joten en kutsuisi heitä ätmeiksi

    • CashManTalk

      Miks pitäisi olla töissä, jos pätäkkää on pankissa niin paljon, että joka kuukausi on rahaa käytössä enemmän, kuin mitä töissä palkkaa saisi ja riittää ihan eläkkeelle asti.
      Voihan sitä leikkiä menevänsä töihin, että lähtee aamulla niinkuin duuniin ja viettää päivän jossakin ja tulee sit takaisin klo 16 jälkeen.

      • Nainen39vee

        Ei se työssäkäynti tuossa ole pääasia, vaan se, Hesarin haastattelema tyyppi myi pimeästi kannabista ja oli joko syrjäytymisvaarassa tai syrjäytynyt. Miksi kenenkään naisen täytyisi ottaa riesakseen joku kannabistrokari, jos ei kerran itse sellaista elämää elä eikä halua tulla vedetyksi mukaan tuollaiseen? Eihän se tietenkään heroiinikauppaan verrattava rikos ole, mutta kyllä tuokin voi murhetta tuottaa läheisille.

        Sitäpaitsi - pitää muistaa, että hänestähän oli ollut joku nainen kiinnostunut, mutta naisen musamaku ei miellyttänyt, joten sen vuoksi mies päätyi antamaan Hesarille lausunnon, että "naisille ei kelpaa työtön ja kouluttamaton mies".


    • aaaaahahaha

      En mäkää ottais mitää rumaa ja idioottia naisekseni, kyllä fiksu pitää olla :)

    • Työtön ei ole mikään ongelma... mutta jos on täysin kouluttamaton (ainoastaan peruskoulu), niin sitten kyllä jo harkitsisin kaksi kertaa. Ei varmaan kukaan mieskään haluaisi seurustella täysin kouluttautumattoman naisen kanssa? Toki eihän se monella ole oma valinta jos on syrjäytymisestä kyse. Jos tapaisin syrjäytyneen miehen, jolla kuitenkin halu kouluttautua tulevaisuudessa kunhan oma terveys sallii, niin sitten olen avomielisempi. Mutta varsinkin jos on kouluttautumaton omasta valinnasta ja elelee tyytyväisesti tuilla haluamatta panostaa mihinkään, niin kierrän kaukaa.

    • Kaiken kaikkiaan argumentit ovat vähissä, että älykkään ja kauniin naisen olisi mitään mieltä seurustella minkäänlaisen miehen kanssa.

      • lurpahta

        Olempa kerrankin samaa mieltä kanssasi.


      • Mutta kun "älykkään ja kauniin" naisen ikä alkaa lähestyä neljääkymppiä, niin hän toteaa ettei ole lasta ja kanan logiikka äärirajoilla päättelee, että lapsen tekemiseen tarvitaan mies.

        Onneksi suomalaiset, mielestään tasa-arvoa kannattavat, feministit ovat päättäneet että miehet ja isät ovat täysin turhia ja vahva ja itsenäinen kurppa voi vetäistä spermat sisäänsä käymällä jossain klinikalla.

        Sitten on jälleen yksi ihminen lisää maailmassa joka ei tapaa koskaan isäänsä. Mutta sehän on vain hyvä asia, koska feministit ovat päättäneet niin.


    • 6432642

      Opiskelen pääaineenani teoreettista fysiikkaa Helsingin yliopistossa. Käyn salilla, pianotunneilla ja kirjoitan vapaa-ajallani runoja ihmiselämästä ja rakkauden kaipuusta. Ei ole ketään toistaiseksi kiinnostanut, mutta toisaalta huolinkin vain kunnollisia naisia ja tämä tuntuu olevan liikaa vaadittu. Mitä tuohon aloitusviestin uutiseen tulee, huomauttaisin että älykäs nainen ei huutele missään mediassa millaisen miehen hän tahtoo. Oikeasti älykäs ja empaattinen nainen ottaa vaikka syrjäytyneen miehen jos näkee tässä potentiaalia lähteä toteuttamaan itseään tulevaisuudessa. Joku tässä ketjussa taisi kirjoittaa vastaavaa.

      Mutta takaisin sinkkuuteeni. En tahtoisi kehua, mutta anonyymisti voin sanoa, että olen moniulotteinen, älykäs, taiteellinen ja hyvässä kunnossa. Minusta huokuu käsitys ihmisestä, joka panostaa siihen että oman elämän palikat pysyy kasassa nyt ja tulevaisuudessakin. Tämän myötä olen kieltämättä muuttunut jokseenkin nirsoksi, mutta kokemuksieni mukaan sitä ne naisetkin ovat. Pienestä pitäen tytöt opetetaan päivät pitkät listaamaan sen täydellisen prinssin ominaisuuksia, joista lähes kaikki ovat ulkoisia tai sosiaaliseen statukseen liittyviä. Reiluna miehenä vaadin naiselta semmoiset 20% siitä säntillisyydestä, mitä itse omistan. Sanotaan nyt vaikka, että on fiksu ja pystyy pitämään reitensä kiinni jopa jännämiehen sattuessa eteen. Tämäkin on usein liikaa vaadittu.
      Olen sitä mieltä, että naiset ovat keskimäärin aivan liian yksinkertaisia ja pinnallisia. Suurinta osaa jopa yliopistogimmoista kiinnostaa vain opiskelijabileet, kalliit vaatteet ja hetken huuma seksikkäiden miesten kanssa, joita voi esitellä kuin sitä calvin kleinin laukkua ja niin edespäin. Tästä syystä hylkäsin ainejärjestöni. Olen suorastaan hämmästynyt, miten vähän maailmasta löytyy naisia joita aidosti kiinnostaa abstraktit asiat kuten tietoisuus ja kvanttimekaniikka, ja jotka ajattelevat että neitsyys on paras lahja tulevalle aviomiehelle. 99% naisista tuntuu roikkuvan hyvin tiukasti kiinni elämän pinnallisissa asioissa, koska laukut ja seksi on naisten mielestä tärkeää ja matikka turhaa.

      Jos vaadin vaikkapa raitista neitsytnaista itselleni, minut heitetään hiuksista helvettiin samantien sovinististen vaatimuksieni takia ja käsketään katsomaan peiliin. Mutta miksi minun tulisi antaa bimbojen vaatimuksille mitään painoarvoa jos minä olen panostanut omaan elämääni sataprosenttisesti ja minun ei silti anneta sanoa mitään siitä, miten nykynaiset elävät ja käyttäytyvät?
      No, ei siinä. Ollaan kai siinä tilanteessa, että te ette pidä minusta ja minä en pidä teistä. Ongelmaa ei sinänsä ole. Sanon vain sen, että tienaan sitten valmistuttuani 5-8k kuussa ja pysyn raittiina vastaisuudessakin kun tuleva jännämiehenne hakkaa teitä, että se oli ihan oma valinta. Tiedän, että minulle on kysyntää ulkomailla, joten opintojen jälkeen suuntaan sinne.

      • lukenutnainen

        Kiva ettet sä ole ollenkaan katkera. :)
        (Ihan pienesti olin semmoista aistivinani tuosta, mutta mä olenkin tyhmä.)

        Haukotus 😴


      • 6432642

        Se on aina hienoa kun panostaa pitkään ja perusteltuun viestiin, ja joku laukkuneiti pyyhkii koko viestin töräyttämällä katkeruudesta kun ei muutakaan osaa.
        Jos viestissäni on mitään oikeita epäkohtia niin osoita ne ja kumoa ne. Niin se argumentointi eli kypsien ihmisten välinen keskustelu toimii. Ei haukottelulla ja katkerokortteja heiluttelemalla.


      • Naisasialooser11

        Niin oletkin ja katkeruuskortin käyttäminen tekee sinusta vieläpä todella nolon ja säälittävän. Oletko muuten kirjoituksessa maininttu bimbo? Tottakai naisen kuuluu antaa neitsyytensä vain aviomiehelleen.


      • lukenutnainen

        Ihan tunnen puolestanne kyllä. Olen vähän tyhmä sillä tavalla. :)
        Suorastaan pakahdun tuskaan! ;) (Vai oliko se.... tukahd--- pask---)
        Noo, eniveis, kuten niin usein tällä palstalla.

        Haukotus 😴


      • lukenutnainen kirjoitti:

        Ihan tunnen puolestanne kyllä. Olen vähän tyhmä sillä tavalla. :)
        Suorastaan pakahdun tuskaan! ;) (Vai oliko se.... tukahd--- pask---)
        Noo, eniveis, kuten niin usein tällä palstalla.

        Haukotus 😴

        "Lukenutnainen", mitä oot lukenut, Cosmopolitania?


      • lukenutnainen
        Sähkäle kirjoitti:

        "Lukenutnainen", mitä oot lukenut, Cosmopolitania?

        Tuon pitkän sepustuksen lukenut tuossa yllä. :) Sen lukenut nainen.
        Mitä, luulitko minun erityisesti ihan lukeneen, siis opiskelumielessä, jotain?
        Kaikki viisaushan on täällä, miksi lukea mikään muuta??
        :D


      • lukenutnainen kirjoitti:

        Tuon pitkän sepustuksen lukenut tuossa yllä. :) Sen lukenut nainen.
        Mitä, luulitko minun erityisesti ihan lukeneen, siis opiskelumielessä, jotain?
        Kaikki viisaushan on täällä, miksi lukea mikään muuta??
        :D

        Joo luulin kyllä että olisit lukenut yliopistossa jotakin.

        Kai mäkin oon voimamies koska ylipaino on ylivoimaa, ja viisas koska viina on viisasten juoma. Mitäs ne naiset enää valittaa?


      • Nainen39vee

        "ja jotka ajattelevat että neitsyys on paras lahja tulevalle aviomiehelle"

        Tämä kohta paljasti, että teksti on provo.


      • neitsyys.ei.muistissa
        Nainen39vee kirjoitti:

        "ja jotka ajattelevat että neitsyys on paras lahja tulevalle aviomiehelle"

        Tämä kohta paljasti, että teksti on provo.

        "ja jotka ajattelevat että neitsyys on paras lahja tulevalle aviomiehelle"

        "Tämä kohta paljasti, että teksti on provo."

        Tämä kohta taas paljasti, että kirjoittaja on huora.


      • satunnainenviersilija

        Todella hyvä teksti. Mahtavaa, että sinulla on rehti arvomaailma. Toivottavasti löydät vastinkappaleesi. Oma arvomaailmani on samansuuntainen, vaikka nuoruuden hurmassa luulin hyväksikäyttöä rakkaudeksi. Lopulta tulin jännämiehen hakkaamaksi ja jättämäksi yhäriksi. En kuitenkaan koe menneisyyteni vähentäneen ihmisarvoani. En enää kuitenkaan unelmoi tasapainoisesta parisuhteesta.


      • sellaistaseon

        "Ollaan kai siinä tilanteessa, että te ette pidä minusta ja minä en pidä teistä."

        Kerrankin joku sanoo suoraan ääneen mistä on kyse tässä ikisinkkumieskulttuurissa.


    • Naisella tuntuu olevan yhteiskunnallinen yksinoikeus vaatia mieheltä korkeakoulutusta, lihaksia ja loistavia sänkytaitoja vaikkei itse olisi muuta kuin yksinhuoltaja amispohjalta. Tätä ei kukaan kyseenalaista.
      Mutta jos mies vaatii hyväkroppaista naista jolla on neitsyys tallessa, kutsutaan koko maailman feministit apuun tuhoamaan tämä vääryys.
      "Hyi mikä katkero" sanotaan minullekin kun neitsyenä miehenä vaadin neitsyttä naista. Miksi? Onko mies lähtökohtaisesti ansainnut vain omaa tasoaan alemman kumppanin?

      Hohhoijaa. Ja yksikään nainen ei eläessäni ole myöntänyt asian olevan näin, vaikka se on fakta. No, tavallaan naisilta ihan fiksua ja kieroa pitää etuoikeutettu asema salassa niin kukaan ei vahingossa vie sitä pois, ja ollaan taas askel lähempänä matriarkaattia.
      Niin ja heittäkää naiset jo se katkerokortti tähänkin, en jaksa odotella.

      • Nainen39vee

        Tässähän ei ollut kyse siitä, että naiset oikeasti kaikki vaatisivat mieheltä tietyn tasoista koulutusta. Se oli tuon kannabiksenmyyjän oma tulkinta tai näkemys. Kyllä minä näin tuossa kaverissa vähän muita syitä pakeille kuin koulutuksen puuttumisen.

        Ja kyllä mies voi vaatia myös, mitä lystää. Kuka vaan voi. Eri asia sitten, mikä on realistinen toive. Näkisin, että on ihan realistista etsiä miestä, joka ei ole syrjäytynyt - eikä se mikään kohtuuton vaatimus ole. Samoin ei ole kohtuutonta jos antaa pakit tyypille, joka joko käyttää tai myy kannabista. Monen mielestä se on harmitonta hippeilyä, mutta kyllä noita velttoja hippejä on sen verran vuosien aikana nähty, että kyllä itsekin kiertäisin heidät kaukaa.

        Kyllä sinäkin voit etsiä nimenomaan neitsyttä, jos se on sinulle tärkeä kriteeri. En minä ainakaan näe, että siinä olisi mitään pahaa. Mutta se kannattaa muistaa, että moni oikeasti neitsyt saattaa silti kokea negatiivisesti sen, jos nimenomaan sitä pidetään hänen "hyvänä puolenaan".


    • Palapelin_palat

      Vakka kantensa löytää. Pultti ja mutteri. Täytyy olla oikeata kierreprofiilia. Silloin voi mätsätä. Niin se menee. Vähän kuin palapelin palaset. Niin erilaiset mutta oikein asetettuna täydellinen sovitus. Aktiivinen pitää olla. Piilosta ja varjosta harvemmin ketään etsitään ja löydetään. Toki poikkeuksia on. Se on elämää.

      • fiksustisanottu

        Palapelin palaset on ihan paras vertaus!!!


    • belseboop

      No sepä se ,,mutta ONNEKSI on noita Afrikantuliaisia heillekkin joille eivät Suomalaiset tavalliset miehet kelpaa.Kas tunnettuahan on,että heillä on korkeakoulututkinnot ja insinöörinpaperit jokaisella,mutta ne ovat vaan jääneet kotimaahan,tai pudonneet mereen.

    • Työttömyys on aikalailla tätä päivää, kouluja käymättömyys taas ei. Yleensä jonkunlainen tutkinto löytyy. Todistukset on kovassa huudossa ja työkokemus. Jos kumpaakaan ei ole halutulle alalle, niin on aika ihmeissään työnsaannin kanssa.

    • vika.ei.ole.maailmassa

      Tuo vaatimus-kortti on kokemattomien ja rakkautta pelkäävien ressukoiden keino välttyä kaikilta läheisiltä ihmiskontakteilta, joissa joutuisi ottamaan riskin, että sydän särkyy, tulee petetyksi ja jätetyksi. Sen takia on paljon helpompi vaatia jotain, mistä itsekin syvällä tajuntansa syövereissä tietää, ettei koskaan tule saamaan. Samalla voi sitten kätevästi uhriutua yksinäisyyteensä ja puutteeseensa, kun "en ole saanut sitä mitä olen vaatinut, koska valikoima on niin huonoa" ja haukkua sen vastakkaisen sukupuolen, jota raivokkaasti pelkää ja himoitsee.
      Jokaisella on toki oikeus vaatia vaikka pientä vihreää naista kuudella tissillä ja kahdella vaginalla. Samalla on syytä kuitenkin todeta, että tuo oikeus vaatia koskee myös naisia ja jos sinä katsot oikeudeksesi vaatia itsellesi jotain, on se sama oikeus myös muilla. Eivät muiden vaatimukset välttämättä kohtaa omiesi kanssa, mutta siltikään sinun vaatimuksesi eivät ole sen oikeampia tai oikeutetumpia kuin muiden.

      • Nainen vaatii ja mies osaa sopeutua faktoihin.


      • vika.ei.ole.maailmassa
        Sähkäle kirjoitti:

        Nainen vaatii ja mies osaa sopeutua faktoihin.

        Itsehän sinäkin tuossa ylempänä vaadit kokemattomana neitsytmiehenä samanlaista naista. Sulla on siihen oikeus, mutta jotenkin vaikuttaa siltä ettet kuitenkaan ole ihan sinut vaatimuksesi kanssa, kun täällä valitat. Oikeus vaatia ja oikeus saada vaatimansa kun ovat kaksi ihan eri asiaa ja se on tainnut selvitä pikkuhiljaa sullekin. Ne neitsytnaiset kun saattavat omasta puolestaan myös vaatia jotain, ja se et olekaan sitten sinä. Kumpi on oikeassa, sinä vai neitsytnainen - omien vaatimustenne kanssa?
        Ja jos olisit osannut sopeutua faktoihin. olisit hankkiutunut neitsyydestäsi eroon, jolloin voisitkin jo vaatia naisia vähän laajemmalla skaalalla. Eikö?


      • kurpparaivohälytys
        vika.ei.ole.maailmassa kirjoitti:

        Itsehän sinäkin tuossa ylempänä vaadit kokemattomana neitsytmiehenä samanlaista naista. Sulla on siihen oikeus, mutta jotenkin vaikuttaa siltä ettet kuitenkaan ole ihan sinut vaatimuksesi kanssa, kun täällä valitat. Oikeus vaatia ja oikeus saada vaatimansa kun ovat kaksi ihan eri asiaa ja se on tainnut selvitä pikkuhiljaa sullekin. Ne neitsytnaiset kun saattavat omasta puolestaan myös vaatia jotain, ja se et olekaan sitten sinä. Kumpi on oikeassa, sinä vai neitsytnainen - omien vaatimustenne kanssa?
        Ja jos olisit osannut sopeutua faktoihin. olisit hankkiutunut neitsyydestäsi eroon, jolloin voisitkin jo vaatia naisia vähän laajemmalla skaalalla. Eikö?

        "Itsehän sinäkin"

        Itte oot -defenssi :D

        Osui ja upposi? :D


      • siinäfaktat

        Fiksusti sanottu. Se on myös iso turn off, jos ulkoistaa kaikki omat tunteensa maailman ominaisuuksiksi tai toisten vioiksi.

        Jos on kokematon ja oikeasti haluaa vaan niitä kokemuksia, niin kyllähän se vaatimustaso sitten putoaa. Mutta ätmit halua olla turvassa elämältä ja syyttää siitä muita.


    • 3w4etgsdfgwergt

      Voihan sitä valehdella omaavansa vaikka millaiset paperit, ennenkin joka kylän juoppo oli muukalaislegioonan käynyt taistelija.

      • Legioonalainen-

        Toi oli HYVÄ! Heh, heh.....


    • Ulkonäkö-on-kemia

      Eihän työtön kouluttamaton nainenkaan halua työtöntä miestä. Eikä kouluja käynyt mies saa naista jos on ruma.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Suomessahan on tämmöinen juttu ettei koulutetutkaan saa nykyään töitä. Joku pakolainen saa töitä koska se tekee halvalla työt. Yhdessä muuttofirmassa on 10 pakolaista ja 10 suomalaista heitettiin pois, minutkin Pakolainen tekee työt 60% halvemmalla. Sama juttu monessa työpaikassa, ei kelpaa suomalainen, enoni on maalausfirmassa ja kertoo että sinne tullut useita pakolaisia töihin. Menkääs vaan työttömät työkkäriin ja pyytäkää töitä, eivät varmaan anna työtä eivätkä osoita paikka mistä saisi töitä. Silti työttömiä haukutaan laiskoiksi. Onko naiset muka älykäitä, on naisiakin työttömänä mutta eivät ne kelpuuta työtöntä miestä.

    • Jos ei ole köyhyydestä tietoa silloin on todenäköistä että ei halua seurustella mutta he jotka näkevät surua ja köyhyyttä ymmärtävät paremmin

    • Kaisanoasaa

      Ei suomessa ole köyhiä. Jokainen saa kelalta rahaa ilmaiseksi jotta ei tarvii olla köyhä. Jokaisella on läppäri ja puhelin ja muita kalliita vehkeitä kotonaan. En näe köyhyyttä. Naiset on tosi nirsoja miehet kelpaa vaikka kukaan ei ole köyhä. Työttömyys ei välttämättä johdu työttömyydestä. On paljon koulutettuja työttöminä. Miksi työsön mies ei ole samanarvoinen työttömän naisen kanssa, en ymmärrä sitä.

      • Kyllä sitä köyhä on. Toisilla on varaan verhoihin harrastuksiin mattoihin kuntoutuksiin terapioihin mutta köyhien lapsilla ei ole.
        Se että meillä on ilmainen hygieenia mahdollisuus koulutukseen mutta sairastamiseen ei varaa eikä ennalta ehkäisyyn. Ensin pitää tippua niin alhaalle että lapsen mielenterveys menee että saa apua


      • Sekö on oikein haen pelastakaa lapset paikastakin avustajaa lapselleni mutta heillä ei kerätä rahaa niihin.


      • Eli yksinkertaisesti ei säästetä ennalta ehkäisyllä vaan kitkutellaan ja ihmisenterveydellä leikitään rumasti.


      • Pelikoneen voi maksaa osamaksulla mutta tietääkseni terapiaa ei voi


      • Lääkäri julkisella puolella ihan sairasta et saa apua vasta kun joudut päivystykseen meneen. Turhia yleislääkäri käyntejä tulee paljon kun et saa hoitoa oikeeseen asiaa.


      • Opiskelu välineet nykypäivänä pakollinen varsikin tietokone ja kännykkä pakollinen lapsen turvallisuuden vuoksi erottamattomia köydestä yms.


      • Mistä haen oikeutta lapselleni?


      • Puheterapia yritti lykätä poikaani päiväkotiin vaikka kokemukseni on huono päiväkodista.


      • Se että kielellinen erityisvaikeus ei johdu siitä ettei päiväkodissa ole, vaan ongelmat vaan lisääntyvät niillä.
        Kerhotoiminnan riittää sosiaaliseen tukeen ja säännöllisiin kavereihin mutta päiväkoti esikoisen pojan kohdalla ja itseni kohdalla nämä eivät ole tukeneet.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se että kielellinen erityisvaikeus ei johdu siitä ettei päiväkodissa ole, vaan ongelmat vaan lisääntyvät niillä.
        Kerhotoiminnan riittää sosiaaliseen tukeen ja säännöllisiin kavereihin mutta päiväkoti esikoisen pojan kohdalla ja itseni kohdalla nämä eivät ole tukeneet.

        Päiväkoti ei ole siis tukenut Vaikka kuinka tilastot kertoo toisin.


    • Rimamies35

      Minulla ollut kolme exää. Ilmeisesti eivät olleet älykkäitä koska seurustelivat kanssani. Olivat kyllä kauniita mielestäni.

      • senuskon

        Tyhmiä olivat


    • HaastatellutEivätSyrj

      Kylläpä masensi lukea tuo artikkeli. Siellä Helsingissä on asiat paljon paremmin. Kummallakin naiskokemuksia useitakin. Olivat sosiaalisia, oli kavereita, huumekauppaa, hanttihommiakin Helsingistä löytyy syrjäytyneille miehille, toisin kuin täällä. Matu oikein valitti, kun ei ollut tyttöystävää kuuteen vuoteen. Suomessa on ihmisiä, joilla ei ole ollut kuuteenkymmeneen vuoteen. Itsellä vajaa puolet tuosta kuudestakympistä ilman naista.

      Olisivat haastatelleet nyt jotain enemmän syrjäytynyttä. Ehdoton vaatimus, että ei ole koskaan seurustellut eikä ollut töissä. Löytyy sellaisia miehiä Suomesta PALJON. Ja he eivät ole yleensä sosiaalisia eikä heillä ole ystäviäkään.

    • Keski-suomi34

      Hesan naiset onkin maan pinnallisimpia. Muuttakaa keski-suomeen niin alatte saada naisia. Täällä rumempikin mies saa naista kuten itsekkin olen saanut.

      • Nainen39vee

        Ei Hesarin jutun miesten ongelma ollutkaan se, etteivätkö he saisi naisia. Esim. se toinen ei vaan saanut niin kaunista ja älykästä naista kuin olisi tahtonut, ja lisäksi hän halusi naisella olevan juuri tietynlaisen musiikkimaun. Kyse oli siis miehen omista kriteereistä, ei naisten epärealistisista toiveista.


      • Enpä nyt sanoisi. Pääkaupunkiseudun väkiluku on viisinkertainen Keski-Suomeen verrattuna. Siihen mahtuu monenlaista hiihtäjää, ja mahdollisuudet löytää sopiva ovat paremmat.


      • naisiaviliseepitkinmäkiä

        Jaaha, Multialtako lohkeaa? Vai ehkä Konnevedeltä?

        Eli eiköhän tässä Keski-Suomella tarkoiteta lähinnä Jyväskylää. Se nyt on suomalaisittain jo ihan city, ja tämän sanon vaikka asun itse pk-seudulla.


      • naisiaviliseepitkinmäkiä kirjoitti:

        Jaaha, Multialtako lohkeaa? Vai ehkä Konnevedeltä?

        Eli eiköhän tässä Keski-Suomella tarkoiteta lähinnä Jyväskylää. Se nyt on suomalaisittain jo ihan city, ja tämän sanon vaikka asun itse pk-seudulla.

        No Jyväskylän seutuun verrattuna pk-seudun väestömäärä on sitten kymmenkertainen.


      • naisetviliseepitkinmäkiä

        Niin, viittasinkin juuri tuohon ekaan, joka kehotti muuttamaan Keski-Suomeen, missä kuitenkin on vain tuo yksi isompi kaupunkiseutu yliopistoineen ja bisneksineen. Loput ovat sitten sitä multiakeuruuta, eli eipä taidan kauheasti irrota paitsi joltain pohjaan asti naidulta baariruusuyhäriltä.


    • 12121212121212

      Hyvä muuten että tuossa myönnetään MAT:n yleisten kriteerien pitävän paikkansa.

      Matalan statuksen mies ei voi saada kaunista naista = nainen vaihtaa kauneutensa pariutumismarkkinoilla miehen tarjoamiin resursseihin.

      Jos ajatus miehen rahan ja statuksen vs naisen kauneuden merkityksestä vaihtokaupassa _ei_ pitäisi paikkaansa, mikäpä estäisi älykästä alisuorittajaa naimasta toista älykästä alisuorittajaa?

      • iuiuyiuyiuyi

        Muhku on ollut täällä ainoa nainen, joka on väittänyt vastaan. Sekin tosin itse otti nuoren, komean miehen. Silti kyllästyttää, koska aina sinkkupalstalla flirttailemassa. Äijä sitten taas raataa toisaalla niska limassa!

        Kysy muuten asiasta myös ytmien yökerhoissa pyöriviltä parikymppisiltä naisilta..


    • Buhahaha

      Ööh... miksi tämä on kohdistettu noin suppeaan joukkoon?

      Sen olisi voinut hyvin typistää muotoon "Kukaan nainen ei halua seurustella työttömän ja kouluttautumattoman miehen kanssa"

    • MiesSaaPillua

      No hanki töitä ja lopeta uliseminen.

      Vauva.

      • mieluumminrentuksi

        Ei kannata mennä töihin vain töiden takia, jos saa vain jotain matalapalkkaisia duunarihommia. Status naisten silmissä ei nouse lainkaan, paremminkin päin vastoin: sen jälkeen mies nähdään vain ammattiryhmänsä edustajana ("se on vain semmoinen varastomies/kuski/pesulatyöntekijä). Kannattaa siis pysytellä mieluummin ideologisesti työttömänä ja omaksua pahapoika-taiteilijaimago, niin saa naista.


      • älä.ulise.ulisemisesta

        Lopeta muiden ulisemisesta uliseminen ja muista paiskia nöyrästi töitä, että me työttömät saadaan meidän ansaitsemat päivärahat. :)


    • CarlesLänsman

      Tuliko molemmat yhtä aikaa, tiedä häntä sitten.

    • tarkkanäköinen

      Paljon on Suomalais "naisia" , joiden pesä syhyy siihen malliin, että aivan tunkeutuvat vokkeihin. Ilmeisesti työllistetty, lukutaidoton koneinsinööri on Suomalais naisen kriteerit täyttävä aviomies , jonka kanssa tulevaisuus nyrkin ja hellan välissä "kirkkoliina" päässä ja käärinliina ulkoilu asuna, on tila jota tavoitella.Vilpittömät onnittelut ja menestystä Tolkun mieheltä, kaikille "onnistuneille"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe