Tarvin pikaista apua!

rttertetertert

En tiedä miksi mun aloitus poistettiin täältä mutta haluan kysyä onko se normaalia että peniksessä on verisuonet pinnassa vai onko kyse jostain vakavemmasta. Eilen huomasin myös sellaisia violetteja hiussuonia peniksessä. Onkohan ne ihan normaaleja laskimoverisuonia vai pitäisikö asiasta olla huolissaan. Ei ole ollut mitään eriktio-ongelmia ja ikää on 28-vuotta.

Kävin kyllä juuri urologilla toisen vaivan takia eikä sanonut että olis havainnut mitään tavallisuudesta poikkeavaa joten voinkohan unohtaa koko jutun? Voisko esim Burana 800mg aiheuttaa tällaista kun joudun nyt syömään sitä säännöllisesti eturauhas tulehduksen takia?

9

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rttertetertert

      Niin ja minulla on kyllä jo pitkään ollut peniksen varressa sellaisia pinnassa olevia verisuonia molemmin puolin ja ainakin yksi niistä näyttää hieman mutkittelevan.

      • syötliikaa

        Mitäpä jos kokeilisit laihdutusta.


    • rttertetertert

      Oon kyllä ihan normaalipainoinen enkä syö mielestäni liikaa.

    • rttertetertert

      Voisko johtua siitä että tuo Burana nostaa voimakkaasti verenpainetta ja sen takia tulee suonet näkyviin? Täytyy varmaan lopettaa tuon 800 Buranan syöminen.

    • Tulehduskipulääkkeen jatkuva syöminen ei ole koskaan hyväksi keholle. Se voi nostaa verenpainetta, aiheuttaa vatsahaavan tai muita sisäistä verenvuotoa, lisäksi kyseinen lääke menettää tehonsa ajan mittaan. Sinun pitäisi jutella lääkärisi kanssa tuosta lääkityksestäsi.
      Kroonistunut eturauhasen tulehdus on todella ikävä ja kivulias vaiva. Tulehduksen uusiutumista voi yrittää ehkäistä lämpimillä istumakylvyillä vaikka päivittäin, tärkeää on myös pukeutua todella hyvin lämpimästi. Myös kylmässä istumista tulee välttää (esim autossa hyvä käyttää penkinlämmitintä ainakin alkuun kun sinne istuu.

      • rttertetertert

        Ei minulla ainakaan toistaiseksi ole todettu kroonista eturauhas tulehdusta eli 2 viikon Burana kuuri ja lämpö pitäisi auttaa. Jos nuo ei auta niin sitten tilanne pitää arvioida uudelleen.


    • Moikka
      Laskimosuonet voivat näkyä penikseen pinnassa. Onko niitä ollut ennenkin vai ovatko ilmaantuneet nyt?
      Mikäli sinulle on määrätty Buranaa eturauhastulehdukseen, kannattaa Buranaa syödä niinkuin lääkäri on määrännyt. Yleensä 2-3 vk 3x päivässä. Mikäli syöt Buranaa krooniseen eli jatkuvaan eturauhastulehdukseen, kysyisin asiasta hoitavalta lääkäriltä.
      Mielestäni tässä ei ole syytä huolestua. Suoria kannattaa näyttää urologille mikäli kipeytyvät tai kovettuvat. Et kertonut urologin käynnistä, mutta joskus penikseen tutkimisen ja tiettyjen toimenpiteiden jälkeen verisuonet saattavat olla hetken enemmän näkyvillä ärsyyntymisen jälkeen.

      • rttertetertert

        Kiitos asiallisesta vastauksesta!

        Nyt kun mietin asiaa niin on niitä hiusverisuonia joskus ennenkin saattanut näkyä ja isompia suonia on ainakin varmuudella ollut ennenkin.

        Tuossa joku mies oli huolissaan samasta asiasta ja lääkäri oli vastannut että on ihan normaalia että peniksessä voi näkyä violetteja hiusverisuonia joita kutsutaan kapillaarilaskimoiksi.

        http://www.terve.fi/kysy-asiantuntijalta-anonymous-verisuonet-2-march-2010-2026

        Lähinnä mietin että olisinko alkuvuonna voinut saada jonkun vamman penikseeni kun se kerran hieman vääntyi seksin aikana. Sen voin kuitenkin sanoe ettei siihen ainakaan mitään murtumaa voinut tulla kun sen olis kyllä varmasti huomannut kovasta kivusta, mustelmasta ja tuskin olisin kyennyt saamaan erektiota. Tuo juttu tapahtui kuitenkin jo helmikuussa ja olen sen jälkeen harrastanut seksiä useita kertoja ja hommat on sujunut normaalisti kuten myös masturboiminen joten en oikein usko että tuolla tapahtumalla olisi yhteyttä nyky hetken tilanteeseen. Vaikka mistäpä sitä varmaksi voi tietää?


      • rttertetertert kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta!

        Nyt kun mietin asiaa niin on niitä hiusverisuonia joskus ennenkin saattanut näkyä ja isompia suonia on ainakin varmuudella ollut ennenkin.

        Tuossa joku mies oli huolissaan samasta asiasta ja lääkäri oli vastannut että on ihan normaalia että peniksessä voi näkyä violetteja hiusverisuonia joita kutsutaan kapillaarilaskimoiksi.

        http://www.terve.fi/kysy-asiantuntijalta-anonymous-verisuonet-2-march-2010-2026

        Lähinnä mietin että olisinko alkuvuonna voinut saada jonkun vamman penikseeni kun se kerran hieman vääntyi seksin aikana. Sen voin kuitenkin sanoe ettei siihen ainakaan mitään murtumaa voinut tulla kun sen olis kyllä varmasti huomannut kovasta kivusta, mustelmasta ja tuskin olisin kyennyt saamaan erektiota. Tuo juttu tapahtui kuitenkin jo helmikuussa ja olen sen jälkeen harrastanut seksiä useita kertoja ja hommat on sujunut normaalisti kuten myös masturboiminen joten en oikein usko että tuolla tapahtumalla olisi yhteyttä nyky hetken tilanteeseen. Vaikka mistäpä sitä varmaksi voi tietää?

        Olen nähnyt urani aikana pari kertaa penikseen murtuman ja tiedän et kipu on niin valtava että olisit hakeutunut hoitoon. Jotenkin en usko että syy on tuosta vääntämisestä. Seuraile rauhassa jonkin aikaa ja jos kipua ilmenee tai jos suonet kovettuvat niin käy näyttämässä. Eli ei paniikkia ja nou hätä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe