Seuraa muista nettideittailuun kyllästyneistä?

OotanYhäVaan

Olen aivan loputtoman kyllästynyt qruisereihin ja muihin treffisivustoihin.
Kun ei niistä näytä löytyvän mitään järkevää.
Onko nettideittailu tosiaan tällaista?
Lupaavasti alkaneetkin tuttavuudet saattavat yhtäkkiä kadota mitään ilmoittamatta.

Ymmärtäisin jos sanoisin tai tekisin jotain ikävää /ilkeää, en kunnioittaisi toista, en pitäisi yhteyttä, en ehdottaisi tapaamisia, en olisi kiinnostunut toisen asioista.
Ehkä se on sitten ulkonäkö. Eihän tässä mikään maailman kaunein ole, muttei minua kukaan vielä säikähtänytkään ole :D
Taisihan tuossa yksi päivä lehdessäkin olla otsikko, kuinka tavallinen ihminen ei kelpaa, pitäisi olla yli-ihminen että nettitreffailussa pärjäisi.
Tuntuu ettei haluta tutustua siihen ihmiseen kaikkine puolineen, vain pintaan.

Ajattelinkin nyt kirjoittaa tänne. Josko täältä löytyisi samaa asiaa miettineitä ja saman asian kanssa tuskailleita.
Samanlaisia yksinäisiä. Alkaahan tämä pidemmän päälle tympiä.

Varsinkin tähän vuodenaikaan se korostuu, kun ei ulkonakaan huvita liikoja pyöriä. Kaipaisi seuraa tuohon kainaloon.
Tykkään luoda tunnelmaa kynttilöillä ja valoilla, laittaa jotain hyvää pientä syötävää, katsoa vaikka leffaa ja ottaa lasillisen.
Olisi vain joku sen jakamassa.

Vaikka asun kaupungissa, pidän luonnosta ja liikkumisesta. En ole todellakaan himourheilija, mutta kävely ja pyöräily kuuluvat elämään.
Pidän lemmikeistä, itseltäkin sellainen löytyy.
Pidän myös mm. ruoanlaitosta/leipomisesta, lukemisesta, käsitöistä ja askartelusta, uusien asioiden oppimisesta, junassa matkustamisesta, elokuvissa käymisestä, pitkistä keskusteluista ja siitä, että toinen laittaa joskus ensin viestin :)
Ja monesta, monesta muusta asiasta.

En väitä olevani mitenkään ihmeellinen ihminen. Minua ilahduttavat eniten elämän pienet asiat ja tavallinen arki, välillä pienellä piristyksellä.
Olen rauhallinen ja maanläheinen, enkä erityisemmin välitä ihmisistä joilla on jatkuva tarve olla oikeassa/päteä, tai joiden on koko ajan oltava menossa johonkin.
Olen välillä vakava ja välillä aivan täysi pelle :D

Jos joku sellainen tämän sattui lukemaan, joka löysi itseään tekstistä, ja haluaisi lähteä ihan ennakkoluulottomasti tutustumaan, kommentoithan ihmeessä :)
En tuijota numeroita suurennuslasilla jos sopiva ihminen sattuu vastaan, mutta heitän suuntaa antavaksi ikähaarukaksi 25-35 :)

29

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitään nettideittailun ongelmaa ei mulla ole. Haluaisitko jutella yksityisesti?

      • Kysynpäsnyt

        Ootsä se treffipuolen mainoskasvo? Se tapahtumien mainostaja?


      • Kysynpäsnyt kirjoitti:

        Ootsä se treffipuolen mainoskasvo? Se tapahtumien mainostaja?

        Mä vaan tykkään kertoa tapahtumista, joista muutkin naiset saattavat olla kiinnostuneita. Ja hauskinta on kun saadaan kokoon ryhmä, joka osallistuu johonkin tai tekee jotain yhdessä. Mm. naisten peliryhmä kokoontuu jo.


    • Facetofaceee

      Olen myös kyseenalaistanut tuon nettideittailun. Jotenkin tuntuu, että sinne ajautuu tietynlainen marginaaliryhmä. On besserwisseriä, vedättäjiä, naisina esiintyviä miehiä ja ihan muuten vaan normi elämässä sosiaalisilta taidoilta vajaavaisia tyyppejä.

      • ashgfy

        Joo aika harvakseltaan tuntuu kultakimpaleita löytyvän, joiden kanssa siirrytään sinne oikean elämän puolelle, harmi.


    • hhkgg

      no ku kattoo esim suomi24 treffi l-naisten ilmoituksia.. suurin osa jotai pottunokkia jotka ilmeisesti vajakkeja sosiaalisilta taidoilta.. ja läskejä.. Huohh.

      • Eijatkoon

        Olen huomannut suomi24 treffi puolella on aina ns. päivystäjät, samat henkilöt aamusta yöhön onlinessa. Itseäni ainakin etoo tuollaiset tyypit joilla ei oo muuta elämää.


      • ValitettavanVähän
        Eijatkoon kirjoitti:

        Olen huomannut suomi24 treffi puolella on aina ns. päivystäjät, samat henkilöt aamusta yöhön onlinessa. Itseäni ainakin etoo tuollaiset tyypit joilla ei oo muuta elämää.

        Tosi ikävää, että myös niin moni on feikki tavalla tai toisella. Valehenkilöitä tosi paöjon liikkeellä mitä erilaisimmalla motiiveilla.Hyviä, suht koht fiksuja ja aidolla, oikealla motiivilla liikkeellä olevia on jotenkin vaan niin valitettavan äärimmäisen vähän... Hyvä jos edes jokseenkin terveellä järjellä varustettu uskaltaa laittaa ilmoitusta saati sitten ainakaan kuvaansa tuonne, tiedä minkä psykopaattisen vainoojan saa peräänsä..


      • Läskisuomi

        Ylipaino tuntuu vaivaavan meitä vähemmistöä suhteellisesti enemmän, sen huomaa noista deitti kuvista. Mistäköhän se johtuu?


      • Oppimishäiriöt_

        Ja pinnallisuus, tyhmyys ja töykeys sekä lukihäiriöt (deittikuva kirjoitetaan yhteen).


    • OotanYhäVaan

      Harmi ettei tähän tule niitä kaipaamiani vastauksia ollenkaan :/

      • Mikämiellyttää

        Siis, minkälaisia vastauksia haluat?


    • Milap

      Mistä päin olet? Itselläni samat kokemukset nettideittailusta, into lopahtanut täysin. Silti sitä kaipaa elämään toista ihmistä johon tutustua ja viettää aikaa. :)

      • OotanYhäVaan

        Voisiko sulle kirjoittaa jonnekin, sähköposti tms? :)


      • Ikävänettideittailu

        Hei,
        Oon myös hyvin kyllästynyt qruiseriin, tinderiin sun muihin. Järkevää tyyppiä joka oikeesti haluisi keskustella, vaikka ihan muuten vaan ei tule vastaan..


    • kgffch

      Rekisteröikää nimimerkit. Sitten voi priv.kirjoittaa!!

    • Haluaisinniin

      Mä kans ihan loputtoman kyllästynyt nettideittailuun. Jotenkin koskaan ei tuu sellaista matchia, jonka kanssa sujuu luontevasti juttelu ja mun on h.koht. vaikea ihastua sellaisella ihastuksenhakutarkoituksella.. 😐

    • Pk-seudulta

      Olisi kiva tavata vaikka rennosti porukalla, esimerkiksi kahvin tai muunkin merkeissä. Itsekin vierastan nettideittailuja. Tahtoisin tutustua ihmisiin kavereina, mutta ennen kaikkea löytää elämänkumppanin.

    • peehoo91

      Meitä samanhenkisiä kun tuntuu täällä jonkin verran olevan, niin olisi kiva vaikka tosiaan nähdä porukalla. Olisiko Helsinki-miittiin kiinnostuneita joskus joulukuun puolella? Vaikka ihan vaan kaffelle juttelemaan. Itse juuri Helsinkiin vasta muuttanutkin. :)

      • ToivottavastiToteutuu

        Mitä jos jokainen paikalle rohkeneva tai asiasta kiinnostunut olisi tosiaan uudet samanhenkiset tuttavat-asenteella liikkeellä ja jättäisi ne mielikuvat tai ennakko-odotukset ainakin 1. miittinkiin tästä kainaloon sopivasta henkilöstä sinne kotiin. Kynnys on osallistua varmasti matalampi ja niitä odottamattomia yllätyksiä voi myös tapahtua:)
        Nyt vaan se ajankohta, klo:n aika ja paikka lukkoon sekä tietenkin info muille onko tulossa vai ei.
        Valitettavasti mulle matka liian pitkä.


    • uusiatuuliapuhaltaa

      Kannatan tapaamista, kaikki kiinnostuneet mukaan. Kahville vaan porukalla, eikös?
      Olisiko mitään ideaa sopia tässä tapaamispaikka ja pvm & aika, josta sitten voitaisiin lähteä vaikka johonkin lähipaikkaan?
      Kivoja kahviloita on paljon, esim. Kallion Karhupuiston kahvila.

    • OotanYhäVaan

      Tähän asti kaksi ihmistä on ilmaissut haluavansa tutustua ja heidän yhteystietonsa ehdin nappaamaan ennen kuin ne poistettiin...
      Noh, toinen vastasi yhden viestin verran, ja toinen ei vastannut lainkaan... Niin, tätä juuri aloituksessani tarkoitin ja tähän olen kyllästynyt, miten kukaan voi löytää ketään, kun jo pelkkä viestittely on näin vaikeaa??

      Ja nyt näköjään tästä ketjusta on tullut joku pk-seudun miitti.

      • NäinVaanMenee

        No, ensinnäkin suomi24:lla on ihan omat treffisivustot, miksi et käytä niitä? Toisekseen keskustelupalsta on tarkoitettu pelkkään keskusteluun ja sitä varten on erikseen sitten treffipalsta. Ei hirveän vaikeaa ole laittaa sama treffi-ilmoitus sille varsinaiselke sivustolle eli treffipalstalle. Samat ihmiset ne täälläkin käy kirjoittelemassa kuin varsinaisella treffipalstalla. Kolmanneksi ohjeissa on varmaan kielletty yhteystietojen jakaminen keskustelupalstoilla (koska keskustelupalstat on tarkoitettu vain keskusteluun ja treffipalstat sitten on erikseen).

        Sitten kirjoitat olevasi kyllästynyt nettitreffailuun, mutta itseasiassa kirjoituksellasi kuitenkin haet nettitreffejä itsellesi. Aika ristiriitaista.

        Lisäksi se nyt vaan on niin, että niin moni netissä on syystä tai toisesta feikki tai ei ole tosissaan. Ikävä tosiasia, mutta näin se vaan oikeasti on.

        Sepä se. Tutustuminen ja löytäminen on niin hankalaa nykyaikana. Ennen vanhaan (20 vuotta sitten) jotenkin oli jopa helpompaa kun oli perinteiset kirjeet vielä käytössä..vaikka ei se mitenkään sen luotettavamnaksi ihmistä tehnyt. Aniharvaan ikävä kyllä voi luottaa. Tosi harva on valmis sitoutumaan. Monella on mt-ongelmia. Moni pettää jne. Moni kirjoittaa vain viestin tai kaksi ja sitten häviää. Osa tekee oharit. Osa feikkaa ja kokeilee. Osa on vaan uteliaita, että minkälaisia ne lepakot ylipäätänsä on. Osa on niin älyttömän vaativia, että mikään ei kelpaa. Osa keksii tekosyitä miksi ei voi seurustella, vaikka kuinka sopiva ja ihana vastapuoli olisi. Osa lopettaa heti kun menee vähänkin vakavammaksi. Osa pelkää rakastua oikeasti. Sitten jos live-elämästä sen naisen löytää niin eikös joku pirun kateellinen änkee siiheen väliin yrittäen tuhota kaiken. Näin tämä vain menee. Ihmisistä on tarkoitus tehdä vissiin perheettömiä, että on helpompi mobilisoida paikasta A paikkaan B, saada muuttamaan työn perässä ties minne korpeen, saada hiljakseen masentumaan, että tekisi itsarin, työpaikkoja ja asuntoja vapautuisi sitten nille lellikeille ja ylivanhoilliset jäärät haluaisivat tuhota kaikki homot maapallolta...


    • Tutustutaann

      Täällä ois kiinnostunut pk-seudun miittiin tulija :)

    • Asp_mieli

      Minä myös olen kiinnostunut miitistä, jos tämmöinen piirun verran yli viisikymppinen miittiin mukaan mahtuu. ; )
      No totta kai mahtuu, miksi ei.

      Olen myös tuota nettideittailua muutama vuosi sitten yritellyt, mutta se ei ole ihan mun juttuni, koska minulle kävi myös niin, että muutaman meilin jälkeen häippäistiin sanomatta mitään, ja sellaisesta en pidä. Paljon parempi olisi olla reilu ja suoraan sanoa, että ei enää kiinostakaan. En minä ainakaan rehellisistä sanoista loukkaannu.
      Joten tapaan ihmisiä mieluummin välillä myös livenä.
      Toisaalta voisin kyllä jonkin aikaa taas koettaa kirjoitellakin. Pitääpä tehdä tuonne treffiosastoon profiili.

      Olenpas minä nyt häilyväisellä päällä tänään: ei kiinnosta nettideittailu mutta toisaalta kiinostaakin : )
      Porukkatapaamiseen lähden mielelläni mukaan vaikka olen kyllä aivan tolkuttoman ujo.

    • hyväidea-kahville

      Kyllä meitä on täällä muutamia, joita rennosti porukalla tapaaminen kiinnostaa :) vaikka kahvin merkeissä.
      Sain yhden ystävänkin innostumaan porukkatapaamisesta.

      Sama täällä: tahtoisin tutustua ihmisiin kavereina ja myös löytää elämänkumppanin.

      Onko joku jo ollut aktiivinen, tehnyt ilmon tuonne treffipuolelle? :)

    • Nolottaa

      Minä puolestani olen se idiootti, joka katosi ilman minkäänlaista syytä. Tuli eteen yhtä jos toista, enkä enää kehdannut kirjoittaa pitkän tauon jälkeen. Oikeastaan taisin jopa vähän pelästyä, sillä ko. mimmi oli sinkkuvuosien jälkeen eka, joka herätti oikeasti mielenkiintoni. Se voisit itse asiassa olla jopa sinä, ap. Tein kuten minullekin oli tehty... katosin. Suunnittelematta. Ajattelemattomasti. P.S. Jos se olit sinä, niin olit kyllä söpö. :)

    • EkakertalaisenaTäällä

      Miten mä tavoittaisin sut?

      • vilkuiliii

        Kenet?


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe