olis tarkoitus hiekkapuhalluttaa ja maalata näin aluksi ainaski telakuormaaja, ehkä jos rahat ja aika riittää niin myös pillari D6.
nyt olis sellanen ongelma että kuka tekis tämän edullisesti täällä vaasan lähistöllä? jos oikeen halvalla saa niin kannattaa ajaa jopa kauemmaks :)
ittellä on kyllä joku pieni hiekkapuhallus säiliö, mutta se toimii korkeintaan tunnin jos on hyvä päivä... ja tehoja ei kyllä pahemmin löydy, menis varmaan monta viikkoo puhaluttaa ruosteet koneista.
maalit vois kyllä vetää itte, kunhan sais pinnan puhtaaksi.
Hiekkapuhallus ja maalaus
6
2939
Vastaukset
- On.
Suvilahdessa on hiekkapuhaltamo ja samassa maalaavat.. Kannattaa maalata saman tien että ei ole heti "ruskea"
Toinen paikka josta voisi kysellä on Se metallifirma joka on lintuvuoressa ihan toisessa nurkassa.. Saattaisivat suostua. (taisi olla onkilahden metalli) Heillä on sika iso puhalluslaitteisto siellä..
Toinen asia on että kannattaako moinen toimenpide?
Hiekaakun menee ihan joka paikkaan ja sen puhalluksen jälkeen maalauksesta tulee yleensä röpelöinen ikään kuin keltainen apelsiini..- telafriikki
kone on todella pahasti ruostunut, ainaski telasto! telakuormaaja on ollut aikoinaan kaatopaikka hommis, joten se on syöpynyt aika hirveesti.
onneksi nois laitteissa on metallii tarpeeks, ei tarvi lähtee heti pelillä paikkaan :D
maalipinalla ei ole niin hirveesti välii, kuhan se ei näytä keltaiselta ruoste zebralta (niinku nyt)
kuvia löytyy täältä:
http://discuss.ibdozing.com/discus/index.html
-> Massey (Massey Furgeson, Massey Harris)
-> MF 3366 trac loader
toi pillari ei oo niin paha, se voi olla että riittäis kun pesis höyrypesurilla ja maalit sen jälkeen.
onko miranoli tarpeeks hyvä maali tollaseen värkkiin? ruiskulla olis kait tarkoitus vetää. - On.
telafriikki kirjoitti:
kone on todella pahasti ruostunut, ainaski telasto! telakuormaaja on ollut aikoinaan kaatopaikka hommis, joten se on syöpynyt aika hirveesti.
onneksi nois laitteissa on metallii tarpeeks, ei tarvi lähtee heti pelillä paikkaan :D
maalipinalla ei ole niin hirveesti välii, kuhan se ei näytä keltaiselta ruoste zebralta (niinku nyt)
kuvia löytyy täältä:
http://discuss.ibdozing.com/discus/index.html
-> Massey (Massey Furgeson, Massey Harris)
-> MF 3366 trac loader
toi pillari ei oo niin paha, se voi olla että riittäis kun pesis höyrypesurilla ja maalit sen jälkeen.
onko miranoli tarpeeks hyvä maali tollaseen värkkiin? ruiskulla olis kait tarkoitus vetää.Kulkeeko tuo eteenpäin? Jos olisi lunta niin ajaisit lumihangessa.. Alkaa lähtemään se ruoste ja vieläpä lähes ilmaiseksi. Missä tuota on säilötty? Meinaan vaan että tuossa on lasit ehjät Jne. Ei ole pahemmin vandalisoitu.
Oletko muuten se samainen mies joka myit joskus taannoin MUNCK kaivuria (Norjalainen)
Jos päädyt puhallukseen ja maalaukseen niin ota paljon kuvia prejektin varrella ja sitten kuvat nettiin.. Juu tuosta Miranolin käytöstä kannattanee kysellä vaikk ajossakin väriliikkeestä. Mielestäni EI mutta teet kuten teet.. telafriikki kirjoitti:
kone on todella pahasti ruostunut, ainaski telasto! telakuormaaja on ollut aikoinaan kaatopaikka hommis, joten se on syöpynyt aika hirveesti.
onneksi nois laitteissa on metallii tarpeeks, ei tarvi lähtee heti pelillä paikkaan :D
maalipinalla ei ole niin hirveesti välii, kuhan se ei näytä keltaiselta ruoste zebralta (niinku nyt)
kuvia löytyy täältä:
http://discuss.ibdozing.com/discus/index.html
-> Massey (Massey Furgeson, Massey Harris)
-> MF 3366 trac loader
toi pillari ei oo niin paha, se voi olla että riittäis kun pesis höyrypesurilla ja maalit sen jälkeen.
onko miranoli tarpeeks hyvä maali tollaseen värkkiin? ruiskulla olis kait tarkoitus vetää.en laittaisi, ei kestä kulutusta.
Hiekkapuhalluksen jälkeen uretaanipohjamaalimaali (kaksikomponenttinen) ja sitten varsinainen väri. Kysele maalaamoista, millainen.
Näin siitä tulee ikuinen!- telafriikki
sitroen kirjoitti:
en laittaisi, ei kestä kulutusta.
Hiekkapuhalluksen jälkeen uretaanipohjamaalimaali (kaksikomponenttinen) ja sitten varsinainen väri. Kysele maalaamoista, millainen.
Näin siitä tulee ikuinen!kannattaa kyllä laittaa kunnon värit ettei tarvi heti laittaa uusiks. pitääpä kysellä tuota urtsu värii!
- ---
---
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466