Onkohan olemassa jotain ohjelmia joilla voisi ottaa "kuvakaappauksen" kerralla sellaisesta isosta netin sivusta mikä ei kerrallaan mahdu näytölle - vaan josta osa on näkyvissä.
Print Screenillä tulee tallennukseen mukaan vain se mitä silmätkin näkevät, eikö näin ole.
Print Screen isosta sivusta?
7
201
Vastaukset
- fweqefeffef
Tästäkin sivusta Firefox selaimella. Klikkaa hiiren oikosella johonkin ja valitsee Ota kuvakaappaus.
- vain_osan_ottaa
Alt PrtSc todellakin vaikka ottaa ikkunakaappauksen, kaappaa vain sen näkyvän osan ikkunaa (systeemi Mint 18.1, aloittajalla taitaa olla joku muu).
- näitäpiisaa
Heti eka https://www.techradar.com/news/software/applications/the-best-screen-capture-software-2016-1325138 osaa tuon vieritettävän ikkunan kuvankaappauksen.
Joku jo mainitsikin myös uuden Firefox 57>:n. - Kätevää
Printtaat nettisivuja ja luet sitten paperilta? 😁
- Kokemus-opettaa
Jos minun olisi tarve ottaa kuvakaappaus vaikka tästä sivusta, tekisin sen näin:
gnome-web-photo https://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/tietotekniikka out.png
Asennus jos se vielä jolta-kulta puuttuu:
sudo apt-get install gnome-web-photo - 167-176
Kätevä tuo uuden Firefoxin kuvakaappaustoiminto, kannttaa kuitata enisn tuo evästeilmoitus kun se tulee muuten mukaan kuvaan. Siis hiiren oikealla näppäimellä avautuu valikko jossa alimmaisena on tuo kuvakaappaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 1165886
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465377Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323475- 603149
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252671- 272432
- 432380
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132080On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na162020