Onko normaalia että peniksessä

OnnetonMies-

On violetteja pieniä mutkitteleviä ohuita verisuonia näkyvissä vai eihän kyse ole jostain vakavemmasta jutusta? Onko muilla miehillä tuollaisia suonia näkyvissä? Mietin sitä että voiko munaankin tulla suonikohjuja kun mulla on toisesta jalasta leikattu suonikohjut.

Joudunko nyt pelkäämään jotain laskimovuotoa peniksessä ja sitä että jossain vaiheessa menetän erektio kykyni lopullisesti. Olen vasta lähemmäs 30-vuotias mies niin olis todella ikävää jos jo nyt tulis tällaisia ongelmia.

9

5850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka. Suonien näkyminen on ihan normaalia. Suonikohjuja voi tulla myös penikseen. Kannattaa seurata suonia, mikäli alkavat kipeytyä tai kovettua, kannattaa näyttää lääkärillle. Mutta siis suonien näkyminen normaalia!

    • OnnetonMies-

      Mitä tarkalleen ottaen kovettunut suoni tässä kohtaa tarkoittaa? Minkälainen se on verrattuna normaaliin verisuoneen?

      Entä jos tulee suonikohjuja penikseen niin kannattaako niille tehdä mitään? Onko siinä olemassa veritulpan vaara tai että tulee erektiohäiriö?

      On mulla kyllä pari isompaa pinnassa olevaa suonta molemmin puolin penistä mutta ne on olleet siinä jo aika kauan enkä ole aikaisemmin juuri asialla päätäni vaivannut kun ei ne ole paljonkaan haitannut.

    • OnnetonMies-

      Niin ja piti kysyä myös että miten ne suonikohjut hoidetaan jos niitä tulee penikseen ja se vaatii hoitoa?

      Voin kuvitella että on varmaan kivulias juttu lähteä sellaisia munasta leikkauttamaan ja itseä ainakin pelottais myös mahdolliset leikkaukseen liittyvät komplikaatiot. Kauankohan siinä menis että pystyis taas harrastamaan seksiä tai itsetyydytystä?

      • kosketusherkkä

        finniä muistuttava arka näppy ilmestyi peniksen päähän mistähän lienee kyse huomasin vuorokausi sitten ,mitä mahtaa olla?


    • Kovettunut suoni tuntuu ”kovalta” - voisi verrata turpoamiseen johon littyy myös kovaa kipua. Eli älä huolehdi. Suonikohjut ovat mahdollisia, mutta harvinaisia! Hoidetaan lääkkeillä.

    • hahhahhahhahhhaaa

      Ethän vaan ole saanut siihen ientulehdusta jonkin huonosti hoidetuista hampaista.

    • Anonyymi

      Oletko käyttänyt penispumppua?Monilla miehillä on suonikas penis ihan normaalisti,jos on se haittaa ja vaivaa Sinua käy urologilla näyttämässä

    • Anonyymi

      Mulla hoidettiin ruiskuttamalla tyvestä neulan kautta vaahtoa suoneen. Suoni suli pikkuhiljaa pois. Vähän nipisti mutta viikon päästä jo kunnossa.

    • Anonyymi

      Mulla myös ollut kohta kuukauden ajan noin sentin pituinen pieni suoni peniksen sivulla noin sentin päässä terskasta. Tuntuu esinahan läpi rivilnä pieniä patteja ja esinahan alta tunnustellessa noin sentin pituiselta hivenen kaarevalta suonelta.
      Lähinnä sellainen onkisiiman paksuinen ja kova suoni ihon alla.

      Nyt pari päivää hieronut siihen Hirudoid Forte voidetta jonka pitäisi auttaa, mutta toistaiseksi ei vielä muutosta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe