Jätkän outo snäppi käyttäytyminen?

ellynooor

Elikkä oon snäpännyt tän yhen jätkän kanssa about 3 kuukautta joka päivä. Meillä on myös pari seksikokemusta. Nyt yhtäkkiä tämä kyseinen jätkä laittaa mulle snäppiä vain parikertaa päivässä viimeisen 5 päivän aikana ja nyt musta tuntuu että oon tehnyt jotain väärää ja suututtanut sen vaikka en kyllä ole omasta mielestäni. Mutta olemme nähnyt toisemme muutaman kerran kaupungilla tämän 5 päivän sisällä ja hän aina tuijottaa mua ja kun katon häntä päin hän nopeesti kääntää katseen. Minulla ei varsinaisesti ole tunteita tätä jätkää kohtaan mutta kyllä se vähän ärsyttää ja mietityttää että miksi se on nyt ihan yhtäkkiä alkanut tekemään tommoista.

6

1253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla kiireitä. Onko hän lukiolainen? Niillä on nimittäin monilla nyt koeviikko.

      Suoraan kysyminen kannattaa.

      • Ei oo lukiolainen.
        Nii pitäis varmaa kysyy suoraa mut en vaa viittii.:/


    • Moi.

      Onhan meitä muitakin miehiä, jotka kaipaisi seuraa...
      Voitaisko vaikka kirjotella ja tutustua?
      Kirjota mun meiliin suoraan.

      • Onkohan tämä nuortenpalsta nyt ihan paras paikka etsiä seuraa...?

        FYI: pitämällä sähköpostiosoitteen näkyvillä profiilissasi saat profiilisi piilotetuksi muilta käyttäjiltä. Ai mistäkö tiedän? Klikkaappa profiiliani, niin näet...


      • Oldie kirjoitti:

        Onkohan tämä nuortenpalsta nyt ihan paras paikka etsiä seuraa...?

        FYI: pitämällä sähköpostiosoitteen näkyvillä profiilissasi saat profiilisi piilotetuksi muilta käyttäjiltä. Ai mistäkö tiedän? Klikkaappa profiiliani, niin näet...

        Oho. En edes katsonu missä palstalla olin. Luin vain hänen kommentointejaan ja päädyin tänne. Vaikutti olevan seuran tarpeessa kuten minäkin, joten mikäs jottei.
        Ja kyllä tuonne voi sähkiksen laittaa ihan vapaasti. treffipalstan profiiliinhan sitä ei saa laittaa, mutta tuonne nimimerkin alle aivan vapaasti ja näkyy kyllä muillekkin.


      • miekkonen35v kirjoitti:

        Oho. En edes katsonu missä palstalla olin. Luin vain hänen kommentointejaan ja päädyin tänne. Vaikutti olevan seuran tarpeessa kuten minäkin, joten mikäs jottei.
        Ja kyllä tuonne voi sähkiksen laittaa ihan vapaasti. treffipalstan profiiliinhan sitä ei saa laittaa, mutta tuonne nimimerkin alle aivan vapaasti ja näkyy kyllä muillekkin.

        Tottakai sen sähköpostin sinne profiilikuvaukseen VOI laittaa, mutta samalla ottaa riskin siitä, että ylläpito piilottaa profiilin.

        Minä luulin aikoinaan samalla tavalla, kuin sinä. Lopputuloksena oli se, että profiilikuvauksessani lukee: "Profiilisi on piilotettu. Syy: yhteystietoja näkyvillä." Ja ei palaudu näkyviin, vaikka olen yhteystiedot poistanut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe