Jätkän outo snäppi käyttäytyminen?

ellynooor

Elikkä oon snäpännyt tän yhen jätkän kanssa about 3 kuukautta joka päivä. Meillä on myös pari seksikokemusta. Nyt yhtäkkiä tämä kyseinen jätkä laittaa mulle snäppiä vain parikertaa päivässä viimeisen 5 päivän aikana ja nyt musta tuntuu että oon tehnyt jotain väärää ja suututtanut sen vaikka en kyllä ole omasta mielestäni. Mutta olemme nähnyt toisemme muutaman kerran kaupungilla tämän 5 päivän sisällä ja hän aina tuijottaa mua ja kun katon häntä päin hän nopeesti kääntää katseen. Minulla ei varsinaisesti ole tunteita tätä jätkää kohtaan mutta kyllä se vähän ärsyttää ja mietityttää että miksi se on nyt ihan yhtäkkiä alkanut tekemään tommoista.

6

1168

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla kiireitä. Onko hän lukiolainen? Niillä on nimittäin monilla nyt koeviikko.

Suoraan kysyminen kannattaa.

• Ei oo lukiolainen.
        Nii pitäis varmaa kysyy suoraa mut en vaa viittii.:/

• Moi.

Onhan meitä muitakin miehiä, jotka kaipaisi seuraa...
      Voitaisko vaikka kirjotella ja tutustua?
      Kirjota mun meiliin suoraan.

• Onkohan tämä nuortenpalsta nyt ihan paras paikka etsiä seuraa...?

FYI: pitämällä sähköpostiosoitteen näkyvillä profiilissasi saat profiilisi piilotetuksi muilta käyttäjiltä. Ai mistäkö tiedän? Klikkaappa profiiliani, niin näet...

• Oldie kirjoitti:

Onkohan tämä nuortenpalsta nyt ihan paras paikka etsiä seuraa...?

FYI: pitämällä sähköpostiosoitteen näkyvillä profiilissasi saat profiilisi piilotetuksi muilta käyttäjiltä. Ai mistäkö tiedän? Klikkaappa profiiliani, niin näet...

Oho. En edes katsonu missä palstalla olin. Luin vain hänen kommentointejaan ja päädyin tänne. Vaikutti olevan seuran tarpeessa kuten minäkin, joten mikäs jottei.
        Ja kyllä tuonne voi sähkiksen laittaa ihan vapaasti. treffipalstan profiiliinhan sitä ei saa laittaa, mutta tuonne nimimerkin alle aivan vapaasti ja näkyy kyllä muillekkin.

• miekkonen35v kirjoitti:

Oho. En edes katsonu missä palstalla olin. Luin vain hänen kommentointejaan ja päädyin tänne. Vaikutti olevan seuran tarpeessa kuten minäkin, joten mikäs jottei.
        Ja kyllä tuonne voi sähkiksen laittaa ihan vapaasti. treffipalstan profiiliinhan sitä ei saa laittaa, mutta tuonne nimimerkin alle aivan vapaasti ja näkyy kyllä muillekkin.

Tottakai sen sähköpostin sinne profiilikuvaukseen VOI laittaa, mutta samalla ottaa riskin siitä, että ylläpito piilottaa profiilin.

Minä luulin aikoinaan samalla tavalla, kuin sinä. Lopputuloksena oli se, että profiilikuvauksessani lukee: "Profiilisi on piilotettu. Syy: yhteystietoja näkyvillä." Ja ei palaudu näkyviin, vaikka olen yhteystiedot poistanut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1602
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      812
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe