Homoaktivistien kampanja on siirretty jopa hautausmaalle, jossa homoaktivistin hautamuistomerkiksi on tehty suuri keltasininen laatikko, joka on silminnähden mauton ja loukkaa muita ihmisiä jotka käyvät samalla hautausmaalla ja joiden omaisia on laskettu haudan lepoon ko. hautausmaalle. Edes kuolemassa ei siis kunnioiteta muiden ihmisten oikeuksia.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201711222200553337_ul.shtml
Nyt häiriköidään hautausmaallakin
104
1259
Vastaukset
Miten tuo hauta sinua häiritsee?
mummomuori kirjoitti:
Jospa hän viettää paljon aikaa Italiassa?
Ainakin niitä tuntuu häiritsevän pahasti joiden lähiomaisia on haudattu ko. hautausmaalle, jokainen voi tietysti kuvitella miltä tuntuisi tuollainen tekele oman lähiomaisen haudan vieressä.
- olet.homottaja
mummomuori kirjoitti:
Jospa hän viettää paljon aikaa Italiassa?
"Monet italialaiset raivoissaan - homoaktivistin hauta on liian räikeä"
Lukutaitoa mummomuori! - luetun.ymmärtäminen
olet.homottaja kirjoitti:
"Monet italialaiset raivoissaan - homoaktivistin hauta on liian räikeä"
Lukutaitoa mummomuori!Kyllä mummomuori ihan oikein luki, sillä hän vastasi Pe.kulle joka kysyi, miten tuo hauta aloittajaa häiritsee.
ArtoTTT kirjoitti:
Ainakin niitä tuntuu häiritsevän pahasti joiden lähiomaisia on haudattu ko. hautausmaalle, jokainen voi tietysti kuvitella miltä tuntuisi tuollainen tekele oman lähiomaisen haudan vieressä.
Mauton se on. Tosin kyllä noita mauttomia hautoja on ympäri maailmaa, ehkäpä jopa italiassakin. Miten vain, miksi se esim. sinua häiritsee?
- pedawbi
mummomuori kirjoitti:
Mauton se on. Tosin kyllä noita mauttomia hautoja on ympäri maailmaa, ehkäpä jopa italiassakin. Miten vain, miksi se esim. sinua häiritsee?
Pitääkö kaiken häiritä mitä kommentoi?
- LainahöyhenisäTaivaaseen
Erittäin mautonhan tuo on, mutta tämä on makuasia.
Hautausmaa on kaiketi roomalaiskatolilaisten oma, tosin en tunne Italian hautauskulttuuria, ovatko kaikki kirkkokunnat siellä samalla hautausmaalla.
Toisaalta homostelu ei liene kuulu kirkon oppiin joten tässä mielessä mauton hauta ei kuuluisi ainakaan room.kat.kirkon hautausmaalle. Tuskin sinne on muitakaan eriuskoisia haudattu, kuten esim. juutalaisia, muslimeja, mormoneja ym. ei-kristittyjä. Kullekin oma paikkansa.
Toisaalta, juridisesti, jos mainittu homppeli oli uskoltaan roomalaiskatolilainen, asia kai on sinänsä laillinen.
Tässä mielessä muiden katolilaisten on vain siedettävä erilainen veli vierellään, tai sisar, tai jokin näiden välimuoto, ei kaiketi kissa kuitenkaan, tiedä heistä koskaan... - veteraanin.kunnia
Mun ukki sotaveteraanihävittäjälentäjä. Ajattelin että olisi kiva laittaa hautakiveen Suuomen lentokoneiden sodanaikainen tunnus, eli hakaristi. Ei se ketään loukkaisi.
veteraanin.kunnia kirjoitti:
Mun ukki sotaveteraanihävittäjälentäjä. Ajattelin että olisi kiva laittaa hautakiveen Suuomen lentokoneiden sodanaikainen tunnus, eli hakaristi. Ei se ketään loukkaisi.
Tässä sinulle tietoa
http://www.karjalanilmailumuseo.fi/artikkelit/suomalaisen_hakaristin_(swastikan)_historia/
No jopas, itse vainajatkin on loukkaantuneita. Vetää voiton jo erään suomalaisen ruumiin herätys yrityksistä, josta ei seurannut mitään. Tässä on parempi keino herätellä aivotkin jo poistettua kuollutta potilasta!
Samaa asiaa ihmettelin.
"Se loukkaa muita saman hautausmaan vainajia". IL
Ovat varmaan olleet kovinkin myrtsejä!- ajatellaki.saa
Aberkios kirjoitti:
Samaa asiaa ihmettelin.
"Se loukkaa muita saman hautausmaan vainajia". IL
Ovat varmaan olleet kovinkin myrtsejä!Homon puolison mielestä värikäs hauta " kuvaa elämää, iloa ja rakkautta". Kenelle hän mahtaa sitä kuvata? Näkeekö kuollut homo haudassaan sen hautainstallaation? Vai olisiko kyse elävistä ihmisistä ja heidän muistoistaan kuolleesta henkilöstä.
ajatellaki.saa kirjoitti:
Homon puolison mielestä värikäs hauta " kuvaa elämää, iloa ja rakkautta". Kenelle hän mahtaa sitä kuvata? Näkeekö kuollut homo haudassaan sen hautainstallaation? Vai olisiko kyse elävistä ihmisistä ja heidän muistoistaan kuolleesta henkilöstä.
Siinäpä sinulle miettimistä.
- ajatellaki.saa
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Siinäpä sinulle miettimistä.
Mutta ei vieläkään vastausta ole kuulunut.
Huonoa makua voi toki osoittaa joku muukin kuin homoaktivisti. Ja muualla maailmalla on erilaiset käytännöt kuin meillä. Meillä hautausmaiden ulkonäkö on hyvinkin säädeltyä.
Ymmärrettävää mielestäni on se, että haluaa läheiselleen jonkinlaisen muistomerkin ja joskus ne muistomerkit loukkaavat jotakuta toista.
Jännä miten sinä etsit näitä todisteita homoaktivistien tekemisistä osoittaaksesi, että homoaktivistit eivät kunnioita muiden oikeuksia. Pitäisikö muiden kunnioittaa homoaktivistien oikeuksia, mitä luulet?- HomoHuusiKaivossa
Oletko mielestäsi pahansuopa?
Onko tottelemattomuus Jumalaa kohtaan uskoa Jeesukseen vai epäuskoa Jeesukseen? HomoHuusiKaivossa kirjoitti:
Oletko mielestäsi pahansuopa?
Onko tottelemattomuus Jumalaa kohtaan uskoa Jeesukseen vai epäuskoa Jeesukseen?Vähän outo kommentti, oletko varma, että olet oikeassa ketjussa?
#Pitäisikö muiden kunnioittaa homoaktivistien oikeuksia, mitä luulet? #
Kummasti ne homoaktivistien "oikeudet" poistavat tuhansien muiden oikeudet????ArtoTTT kirjoitti:
Kummasti ne homoaktivistien "oikeudet" poistavat tuhansien muiden oikeudet????Ketä tuhansia muita tarkoitat ja mitä oikeuksia tarkoitat siis?
- AteistinenEduskuntaAhnee
Ketä tuhansia muita tarkoitat ja mitä oikeuksia tarkoitat siis?
Minulla jokaisena päivänä muistaessani eläväni kansalaisena maasssa jossa homostelu synti on eduskuntatalossa hyväksyttäväksi julistettu on hengellistä pahoinpitelyä. Olen vaarassa joutua kansan syntihyväksyntäisyyden takia nahkurin orsille Googin tai islamin invaasiossa, joko rotan hännällä lävistetyksi tai pääni puukolla irtiotetuksi.
Kummatkin odottavat hetkeään. Kun mahdi saapuu niin yllätysiskut alkavat samanaikaisesti ? YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Jos ihmisen moraali sallii homouden ja kaikki pervoudet mitä ihminen keksii se kertoo, ettei hänellä ole mitään moraalia ja kunnioitusta mitään arvoja kohtaan!
- koska.tapaatte
usko.vainen kirjoitti:
Jos ihmisen moraali sallii homouden ja kaikki pervoudet mitä ihminen keksii se kertoo, ettei hänellä ole mitään moraalia ja kunnioitusta mitään arvoja kohtaan!
Koska aiot tavata Repen????
koska.tapaatte kirjoitti:
Koska aiot tavata Repen????
Ihan koska vain Repeliinille sopii :D
- sopiva.aika
usko.vainen kirjoitti:
Ihan koska vain Repeliinille sopii :D
Siitä.sopimaan sitten aikaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15082049/reperuutikallo-ja-usko-vaisen-tapaaminen sopiva.aika kirjoitti:
Siitä.sopimaan sitten aikaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15082049/reperuutikallo-ja-usko-vaisen-tapaaminenKaikki käy :D
- eihäntoki
ArtoTTT kirjoitti:
Kummasti ne homoaktivistien "oikeudet" poistavat tuhansien muiden oikeudet????"Kummasti ne homoaktivistien "oikeudet" poistavat tuhansien muiden oikeudet????"
Olet ymmärtänyt väärin. Totta kai sinäkin voit tuollaisen muistomerkin haudallesi saada. - sopiva.aika
usko.vainen kirjoitti:
Kaikki käy :D
Uusi ketju, johon voit ehdottaa aikoja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15082069/repen-ja-usko-vaisen-tapaaminen sopiva.aika kirjoitti:
Uusi ketju, johon voit ehdottaa aikoja:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15082069/repen-ja-usko-vaisen-tapaaminenRepeliini saa päättää 😂
- naperolaatikko
Saat vastaukseksi ympäripyöreätä mutua jos ylipäätänsä vastaa. Huomasin asian toisessa ketjussa.
naperolaatikko kirjoitti:
Saat vastaukseksi ympäripyöreätä mutua jos ylipäätänsä vastaa. Huomasin asian toisessa ketjussa.
Harvemmin näiltä tosiaan mitään järkeviä vastauksia saa.
Aika typerä pitää kuitenkin olla kun kirjoittaa ensin näin:
"Kummasti ne homoaktivistien "oikeudet" poistavat tuhansien muiden oikeudet???? "
Eikä kuitenkaan sitten pysty kertomaan vastausta tähän:
:-)- ArtoTTTT
Aika typerä pitää kuitenkin olla kun kirjoittaa ensin näin:
"Kummasti ne homoaktivistien "oikeudet" poistavat tuhansien muiden oikeudet???? "
Eikä kuitenkaan sitten pysty kertomaan vastausta tähän:
:-)Toki voin vastata, mutta onko siitä mitään hyötyä kenellekkään onkin toinen juttu, sinä et lopeta jankkaamista vaikka vastaisin, joten kannattaako se???? Sanopa se.
#Ketä tuhansia muita tarkoitat ja mitä oikeuksia tarkoitat siis? #
Tässä tapauksessa yhden homoaktivistin mauton ja häiritsevä hautamerkki, joka on ehkäpä enemmänkin poliittinen kannanotto kuin hautamuistomerkki, on vienyt mahdollisuuden muilta hautausmaan vierailijoilta käydä katsomassa hautausmaalla omien läheistensä hautoja ja muistelemassa heitä ilman häiriötekijöitä ,Ilman että joku on tehnyt hautausmaasta oman poliittisen sirkuksen jatkon. Tätä voisi verrata tilanteeseen että joku uusnatsi olisi vetäissyt hakaristin äitisi hautausmaan portinpieleen. Tässä siis yhden homoaktivistin poliittisella muistomerkillä häiritään tuhansien muiden ihmisten henkilökohtaista surutyötä. ArtoTTTT kirjoitti:
Toki voin vastata, mutta onko siitä mitään hyötyä kenellekkään onkin toinen juttu, sinä et lopeta jankkaamista vaikka vastaisin, joten kannattaako se???? Sanopa se.
Tässä tapauksessa yhden homoaktivistin mauton ja häiritsevä hautamerkki, joka on ehkäpä enemmänkin poliittinen kannanotto kuin hautamuistomerkki, on vienyt mahdollisuuden muilta hautausmaan vierailijoilta käydä katsomassa hautausmaalla omien läheistensä hautoja ja muistelemassa heitä ilman häiriötekijöitä ,Ilman että joku on tehnyt hautausmaasta oman poliittisen sirkuksen jatkon. Tätä voisi verrata tilanteeseen että joku uusnatsi olisi vetäissyt hakaristin äitisi hautausmaan portinpieleen. Tässä siis yhden homoaktivistin poliittisella muistomerkillä häiritään tuhansien muiden ihmisten henkilökohtaista surutyötä."on vienyt mahdollisuuden muilta hautausmaan vierailijoilta käydä katsomassa hautausmaalla omien läheistensä hautoja ja muistelemassa heitä ilman häiriötekijöitä ,"
Väärin, he voivat täysin vapaasti edelleen käydä hautausmaalla eikä kukaan heitä häiritse. Heidän ei toki tarvitse pitää kaikista hautausmaalla olevista muistomerkeistä, makuasia on makusasia.
"Tätä voisi verrata tilanteeseen että joku uusnatsi olisi vetäissyt hakaristin äitisi hautausmaan portinpieleen."
Miten tätä voi verrata tuohon tilanteeseen? Miten rinnastat hakaristin joka symboloi tällä hetkellä miljoonien ihmisten murhaamista keskitysleireissä yhteen hautamuistomerkkiin?
"Tässä siis yhden homoaktivistin poliittisella muistomerkillä häiritään tuhansien muiden ihmisten henkilökohtaista surutyötä. "
Miten tämä muistomerkki on poliittinen?ArtoTTTT kirjoitti:
Toki voin vastata, mutta onko siitä mitään hyötyä kenellekkään onkin toinen juttu, sinä et lopeta jankkaamista vaikka vastaisin, joten kannattaako se???? Sanopa se.
Tässä tapauksessa yhden homoaktivistin mauton ja häiritsevä hautamerkki, joka on ehkäpä enemmänkin poliittinen kannanotto kuin hautamuistomerkki, on vienyt mahdollisuuden muilta hautausmaan vierailijoilta käydä katsomassa hautausmaalla omien läheistensä hautoja ja muistelemassa heitä ilman häiriötekijöitä ,Ilman että joku on tehnyt hautausmaasta oman poliittisen sirkuksen jatkon. Tätä voisi verrata tilanteeseen että joku uusnatsi olisi vetäissyt hakaristin äitisi hautausmaan portinpieleen. Tässä siis yhden homoaktivistin poliittisella muistomerkillä häiritään tuhansien muiden ihmisten henkilökohtaista surutyötä.ArtoT. Olet melkoinen mielipuoli, jos voi nätisti sanoa.
Olen nähnyt elämäni aikana monenmoisia hautoja. On ollut värikästäkin. Ei ne ainakaan minua ole mitenkään häirinneet.Meillä Suomessa hautausmaat ovat hyvinkin samanlaisia, joten tuollaista ongelmaa ei meillä ole. Sitä voi sitten pohtia , että haluavatko kaikki katsella hautausmaalla vaikka enkelipatsasta.
Ulkomailla hautausmaat näyttävät olevan aivan toisenlaisia ja jos sääntöjä ei ole, hautausmaalla on sellaisia monumentteja kuin kukin haluaa , eikä sille sitten mitään voi. Ihmisillä on erilaista mieltymyksiä myös hautapaikan suhteen. Ja koska hautausmailla on paljon hautoja, väkisin jonkun hautakoristelu ei kaikkia miellytä. Jos se sitten estää omaa surutyötä tai haudalla käyntiä, voi ehkä miettiä sitä, että hautausmailla on ihmisten koko kirjo, hekin jotka ovat "erilaisia".
Jos haluaa närkästyä jonkun hautamuistomerkistä, kannattaa ehkä miettiä miksi haluaa närkästyä.- ArtoTTTT
torre12 kirjoitti:
ArtoT. Olet melkoinen mielipuoli, jos voi nätisti sanoa.
Olen nähnyt elämäni aikana monenmoisia hautoja. On ollut värikästäkin. Ei ne ainakaan minua ole mitenkään häirinneet.#ArtoT. Olet melkoinen mielipuoli, jos voi nätisti sanoa.#
Tuskin vielä mitään sinun rinnallasi jos voi nätisti sanoa... ArtoTTTT kirjoitti:
#ArtoT. Olet melkoinen mielipuoli, jos voi nätisti sanoa.#
Tuskin vielä mitään sinun rinnallasi jos voi nätisti sanoa...Ai jaa, heh. Tässä me kaksi enemmän ja vähemmän mielipuolta. Minä en ainakaan lähtenyt hakemaan organisaatioa, joka kaataisi tehdyn avioliittolain. Olin ainakin sinua järkevämpi.
- ajatellaki.saa
torre12 kirjoitti:
Ai jaa, heh. Tässä me kaksi enemmän ja vähemmän mielipuolta. Minä en ainakaan lähtenyt hakemaan organisaatioa, joka kaataisi tehdyn avioliittolain. Olin ainakin sinua järkevämpi.
Niin että Setaa et kannata?
ajatellaki.saa kirjoitti:
Niin että Setaa et kannata?
En hahmota miten nimenomaan Seta olisi edesauttanut sen, että olen nyt miehen kanssa avioliitossa. Muuten millään organisaatiolla ei ole enää merkitystä. En ole ollut koskaan Setan kanssa tekemisissä kuin vain kerran kävin.
- evita-ei.kirj
Suomessa on kuitenkin hautarauha, ja hautuumaat tarkkaan määriteltyjä, miten ne tulee olla.
Tietenkin jos joku täysin poikkeaa ja aiheuttaa pahennusta, kannattaako sellaiseen ruveta. Aika mauton tuo minustakin on. Olipa sitten kenen hauta tahansa.Mauttomuus on eri asia kun onko tuo hautamuistomerkki luvallinen.
Jos se on ko. hautausmaan säädösten mukainen niin silloin asia on tietysti ok.- evita-ei.kirj
Mauttomuus on eri asia kun onko tuo hautamuistomerkki luvallinen.
Jos se on ko. hautausmaan säädösten mukainen niin silloin asia on tietysti ok.Olipa luvallinen tai ei, en minä sitä kehumaankaan ala vain sen vuoksi kun se on jonkun homoaktivistin hauta.
Toisaalta voihan sitä alkaa epäilemään luvattomaksi jos toisten haudat ovat tyystin erilaisia. evita-ei.kirj kirjoitti:
Olipa luvallinen tai ei, en minä sitä kehumaankaan ala vain sen vuoksi kun se on jonkun homoaktivistin hauta.
Toisaalta voihan sitä alkaa epäilemään luvattomaksi jos toisten haudat ovat tyystin erilaisia.Asiasta kouhkaavat eivät ainakaan ole löytäneet tietoa että olisi luvaton. Joko siis ei ole luvaton tai sitten nämä kouhkaajat ovat liian typeriä löytääksen tiedon luvattomuudesta.
- evita-ei.kirj
Tietenkin, katsoin äskettäin ohjelmaa jostakin, olikohan se, etelä-Amerikasta, missä uurnat laitettiin jollekin näkyvälle paikalle, aivan kuin aidaksi. Se oli tosi iloisen värikäs kun jokainen oli laittanut siihen vainajalle rakkaimpia muistoesineitä, kukia nauhoja sunuita.
Se ei tietenkään häiritse jos maan kulttuurin kuuluu iloiset hautajaiset ja kirkkaat värit, ja kun ne muutenkin sopii joukkoon, eikä erotu siitä poikkeavasti. - evita-ei.kirj
evita-ei.kirj kirjoitti:
Tietenkin, katsoin äskettäin ohjelmaa jostakin, olikohan se, etelä-Amerikasta, missä uurnat laitettiin jollekin näkyvälle paikalle, aivan kuin aidaksi. Se oli tosi iloisen värikäs kun jokainen oli laittanut siihen vainajalle rakkaimpia muistoesineitä, kukia nauhoja sunuita.
Se ei tietenkään häiritse jos maan kulttuurin kuuluu iloiset hautajaiset ja kirkkaat värit, ja kun ne muutenkin sopii joukkoon, eikä erotu siitä poikkeavasti.Korjaus, kukkia, nauhoja sun muita.
- evita-ei.kirj
Asiasta kouhkaavat eivät ainakaan ole löytäneet tietoa että olisi luvaton. Joko siis ei ole luvaton tai sitten nämä kouhkaajat ovat liian typeriä löytääksen tiedon luvattomuudesta.
Kai siitä kuitenkin saa oman mielipiteensä lausua oli luvaton tai ei.
Tuskinpa sitä kehumaankaan tarvitsee ruveta, jos pitää tekoa mauttomana. Minun silmääni hautamuistomerkki on mauton, mutta sehän ei olekaan minun läheiseni hautapaikka. Jos säännöt sallivat, ihmiset tekevät omaisensa haudasta omannäköisensä. Minusta se on aika luonnollista, vaikka kaikki ei olisikaan minun mieleeni. On vain opittava hyväksymään se, että kaikki eivät pidä samoista asioista.
Itseasiassa itse toivoisin meidän hautausmaillemme hiukan vähemmän säntillistä ulkoasua, mutta silti hautausmaamme ovat viivottimella piirrettyinä suorissa riveissä ja suurin piirtein saman näköisiä.Eerikatässämoi kirjoitti:
Minun silmääni hautamuistomerkki on mauton, mutta sehän ei olekaan minun läheiseni hautapaikka. Jos säännöt sallivat, ihmiset tekevät omaisensa haudasta omannäköisensä. Minusta se on aika luonnollista, vaikka kaikki ei olisikaan minun mieleeni. On vain opittava hyväksymään se, että kaikki eivät pidä samoista asioista.
Itseasiassa itse toivoisin meidän hautausmaillemme hiukan vähemmän säntillistä ulkoasua, mutta silti hautausmaamme ovat viivottimella piirrettyinä suorissa riveissä ja suurin piirtein saman näköisiä.Samoin, tuo muistomerkki oli mauton.
Nykyään alkaa jo suomalailla hautausmailla olla ihan persoonallisiakin muistomerkkejä. Toivon mukaan meillä ei kuitenkaan mennä noihin raflaaviin "muistomerkkeihin" kenenkään osalta.mummomuori kirjoitti:
Samoin, tuo muistomerkki oli mauton.
Nykyään alkaa jo suomalailla hautausmailla olla ihan persoonallisiakin muistomerkkejä. Toivon mukaan meillä ei kuitenkaan mennä noihin raflaaviin "muistomerkkeihin" kenenkään osalta.En jaksa uskoa, että kovin raflaava hautausmaakäytäntö saa meillä sijaa. Meille hautausmat ovat hartaita paikkoja.
- RuotsalaisuusKunniaan
Kauniit Ruotsin lipun värit siellä...
Olisi rasismia arvostella ruotsalaisuutta ja kyseisen lipun värejä! Minusta homojen kannttaisi öerustaa se oma kirkkonsa niin saavat sitten tehdä omat mieleisensä sateenkaarihautausmaatkin 🤗
Minusta homojen kannttaisi perustaa se oma kirkkonsa niin saavat sitten tehdä omat mieleisensä sateenkaarihautausmaatkin 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Minusta homojen kannttaisi perustaa se oma kirkkonsa niin saavat sitten tehdä omat mieleisensä sateenkaarihautausmaatkin 🤗
Jutusta päätelle hautamuistomerkki ei ole mitenkään ko. hautausmaan sääntöjen vastainen. Joten hautamuistomerkillä on siis yhtäläinen oikeus olla ko. hautausmaalla kun muillakin hautamuistomerkeillä.
Se onko ko. muistomerkki tyylikäs on makuasia. Ja makuja on monia.YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Jutusta päätelle hautamuistomerkki ei ole mitenkään ko. hautausmaan sääntöjen vastainen. Joten hautamuistomerkillä on siis yhtäläinen oikeus olla ko. hautausmaalla kun muillakin hautamuistomerkeillä.
Se onko ko. muistomerkki tyylikäs on makuasia. Ja makuja on monia.Kun ei tiedä tuon Italialaisen kaupungin sääntöjä, mutta ehkä siellä nuo ovat sallittuja.
mummomuori kirjoitti:
Kun ei tiedä tuon Italialaisen kaupungin sääntöjä, mutta ehkä siellä nuo ovat sallittuja.
Eivät todellaan ole. Mutta homot aggressiivisuudessaan menevät aina mauttomuuksiin.😉
usko.vainen kirjoitti:
Eivät todellaan ole. Mutta homot aggressiivisuudessaan menevät aina mauttomuuksiin.😉
Mitä agressiivista tuossa hautamuistomerkissä on? Onko muistomerkki pahoinpidellyt jonkun?
usko.vainen kirjoitti:
Sinä, joka et todellakaan tiedä mitään sääntöjä.
Olen nähnyt hautoja, jotka ovat räikeämpiä kuin muut haudat. Ei tarvitse olla homo saadakseen näyttävämmän haudan. Tolloksi sinua voi hyvällä syyllä sanoa.YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Mitä agressiivista tuossa hautamuistomerkissä on? Onko muistomerkki pahoinpidellyt jonkun?
Etkö lukenut aloitusta ja katsonut kuvia 😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä katsoin. Veikkaatko, että on koristeltu vastoin sääntöjä? Jutun mukaan taisi olla niin, että konservatiiviset närkästyivät?
torre12 kirjoitti:
Kyllä katsoin. Veikkaatko, että on koristeltu vastoin sääntöjä? Jutun mukaan taisi olla niin, että konservatiiviset närkästyivät?
Kysyinkö sinulta jotakin?
usko.vainen kirjoitti:
Tietysti, mutta mikä se agressiisivuutta tuossa siis on?
usko.vainen kirjoitti:
"Suoraa fyysistä aggressiota ovat taistelu tai siihen valmistuminen. Epäsuoraa fyysistä aggressiota ovat omaisuuden tuhoaminen tai läheisten uhkaaminen. Suoraa verbaalista aggressiota ovat kiroilu, kritisoiminen tai taistelulla uhkaaminen. Epäsuoraa verbaalista aggressiota ovat juoruilu ja kiristäminen"
Eli mitä tuollaista hautamuistomerkissä on?YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Tietysti, mutta mikä se agressiisivuutta tuossa siis on?
Se on ympäristöstään hyökkäävä ja päällekäyvä. Eikö se tule hyvin alotuksen linkistä esille 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Se on ympäristöstään hyökkäävä ja päällekäyvä. Eikö se tule hyvin alotuksen linkistä esille 🤗
Eihän se hyökkää, eikä käy päälle, se on aivan paikallaan.
Eihän se hyökkää, eikä käy päälle, se on aivan paikallaan.
Heko-heko 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Heko-heko 🤗
Ei ainakaan uutisissa ole mainittu että muistomerkki olisi käynyt kenenkään päälle tai hyökännyt. Vai mitä?
Ei ainakaan uutisissa ole mainittu että muistomerkki olisi käynyt kenenkään päälle tai hyökännyt. Vai mitä?
Visuaalisesti näyttää käyneen ja hyökänneen lukuisten ihmisten silmille 😂
usko.vainen kirjoitti:
Visuaalisesti näyttää käyneen ja hyökänneen lukuisten ihmisten silmille 😂
Ei ole tehnyt niinkään. Muistomerkkihän vain on, ei hyökkäile.
Ei ole tehnyt niinkään. Muistomerkkihän vain on, ei hyökkäile.
Sana visuaalinen ei ilmeisesti kuulu sinun sanavarastoosi 😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Eikä sana agressivisuus sinun.
usko.vainen kirjoitti:
Sitä paitsi ketään ei pakoteta katselemaan tuota muistomerkkiä, ihan oma valinta jos menee sinne.
Eikä sana agressivisuus sinun.
Ei niin. Minun sanavarastooni kuuluu sana aggressiivissus 🤗
Sitä paitsi ketään ei pakoteta katselemaan tuota muistomerkkiä, ihan oma valinta jos menee sinne.
Jaahas, että homojen ehdoilla saa käydä jo hautausmaillakin 😂😂😂
usko.vainen kirjoitti:
Jaahas, että homojen ehdoilla saa käydä jo hautausmaillakin 😂😂😂
Ei kukaan ole kaiketi mitään ehtoa ko. hautausmaalle käymiselle asettanut. Sinne voi mennä jos haluaa tai olla menemättä. Oma valinta.
Ei kukaan ole kaiketi mitään ehtoa ko. hautausmaalle käymiselle asettanut. Sinne voi mennä jos haluaa tai olla menemättä. Oma valinta.
Kyllä se homojen ehdoilla käykistä on jos homoutta hierotaan naamaan jo hautapaikoissakin 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä se homojen ehdoilla käykistä on jos homoutta hierotaan naamaan jo hautapaikoissakin 🤗
Ei ole. Ihan itse jokainen sen päättää meneekö hautausmaalle vai ei mene, mitään ehtoa ei ole. Se jos ei pidä jostain hautamuistomerkistä ja sen takia ei halua ko. hautausmaalle mennä on jokaisen oma päätös.
:-)YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Ei ole. Ihan itse jokainen sen päättää meneekö hautausmaalle vai ei mene, mitään ehtoa ei ole. Se jos ei pidä jostain hautamuistomerkistä ja sen takia ei halua ko. hautausmaalle mennä on jokaisen oma päätös.
:-)Kyllä se on. Homoille omat hautausmaat jos eivät kunnioita muita!
usko.vainen kirjoitti:
Kyllä se on. Homoille omat hautausmaat jos eivät kunnioita muita!
Tietenkään mitään ehtoa ei ole. Se on vapaa valinta meneekö ko. hautausmaalle vai ei.
Lisäksi muistomerkki ainakin uutisten mukaan ei ole ko. hautausmaan sääntöjen vastainen joten se on siis ihan ok.
Kunnioitatko sinä muuten homoja?Eilen muuten sanoint täällä toisessa ketjussa näin:
"Nimenomaan pitää arvioida kirjoitusta eikä kirjoittajaa :D:D:D"
Nyt sitten itse arvioitkin kirjoittajaa (minua), et kirjoitusta.usko.vainen kirjoitti:
Kyllä se on. Homoille omat hautausmaat jos eivät kunnioita muita!
Kas ylläpito sitten poistikin sen alaarvoisen kommenttisi jossa kutsuit minua homonatsiksi.
Vastoin sitä mitä eilen sanoit: "Nimenomaan pitää arvioida kirjoitusta eikä kirjoittajaa :D:D:D"
Tietysti ei ole yllätys että toimit täysin vastoin omia kommenttejasi täällä.
Ps. se kommenttisis näkyy edelleen ilmoituksissa joten turha väittää ettet olisi sitä kirjoittanut.
Ennen vanhaan hautakiviin laitettiin pelkästään oleellista tietoa. Syntymäkunnassani hautausmaalla on vanha hautakivi, jossa tekstit:
Talollinen N.N.
Vaimo N.N.
Naitu tytär N.N.
Näiden lisäksi kivessä ei ole muita nimiä.
On tuota "Naitu tytär" -nimitystäkin moni ihmetellyt. Ehkä tänä päivänä sitäkin paheksuttaisiin, jos sellainen hautakiveen pantaisiin. Tai "Naitu poika" tahi "Naitu henkilö"!Veikkaan että kysymys ei ole tuosta hautamuistomerkistä vaan siitä kuka sinne on haudattu.
Jos haudassa olisi seurakunnan entinen tukija ei mitään mekkalaa olisi.Eikös Suomessa vallitse ainakin se käytäntö, että kirkko määrittelee muistomerkin kriteerit tietyllä tavalla, ja edellyttää lisäksi, että niiden puitteissa ei sitten saa esiintyä mitään hautausmaan, vainajan, omaisten tms. arvoa loukkaavaa? Jos vastaava käytäntö on Italiassa, niin sille ei sitten voi mitään muuta kuin äänestää jaloillaan - no siis vainajathan eivät enää voi. Jos eivät oman asuinmaan hautauskäytännöt kelpaa, niin on muutettava johonkin, missä käytännöt kelpaavat.
- aloitus_aktivistille
Keski-Suomalaisen uutisoinnin mukaan 2016 Itsenäisyyspäivään liittyen Hietaniemen hautausmaalla sotkettiin mm. Rauhanturvaajien muistomerkkiä jonkin kulkueen toimesta.
Mitenkähän aloituksessa esitetty aktivismi mahtaa esiintyä ja konkretisoitua täällä kotisuomessa aloittajan mielestä? - isänmaallinen_hauta
Joku isänmaallinen Ukrainalainen homo oli ilmeisesti kuollut. Ukrainan homolippu olisi myös sopinut haudan koristeluun?
- ajatellaki.saa
Ja kun uusnatsin haudalle laitetaan hakaristi siitäkin joku loukkaantuu kovasti.
Minkähän takia Arton on oltava jossain haudalla Italiassa?
Tekemällä tehty uutinen ja tulee myös muistaa se, ettei tuo vainaja voi enää asiaan vaikuttaa.
Näitä klikkausotsikoita on usein, joissa on jotain erikoista maailmanlta, paljon etenkin iltapäivälehdissä.
- Kiree.pipo
Koko ketju todistaa kuinka ahdasmielistä luterilaisuus on.
Niin, se on sinusta varmaan ikävää kun kaikki maailassa ei ole karnevaalia ja Prideä vaan on myös arvokkaita asioita 😳
usko.vainen kirjoitti:
Niin, se on sinusta varmaan ikävää kun kaikki maailassa ei ole karnevaalia ja Prideä vaan on myös arvokkaita asioita 😳
Pride on itse asiassa arvokas asia, se edustaa mm. seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja siten myös länsimaisia arvoja.
Eri asia sitten jos ei pidä länsimaisia arvoja arvokkaana, niihinhän kuuluu mm. sinunkin paljon hyväksikäyttämäsi uskonnonvapaus ja sananvapaus.YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Pride on itse asiassa arvokas asia, se edustaa mm. seksuaalivähemmistöjen oikeuksia ja siten myös länsimaisia arvoja.
Eri asia sitten jos ei pidä länsimaisia arvoja arvokkaana, niihinhän kuuluu mm. sinunkin paljon hyväksikäyttämäsi uskonnonvapaus ja sananvapaus.Minusta irstailuilla ylpeilyssä ei todellakaan ole mitään arvokasta 😏
usko.vainen kirjoitti:
Minusta irstailuilla ylpeilyssä ei todellakaan ole mitään arvokasta 😏
Seksuaalivähemmistöjen yhdenvertaiset oikeudet yhteiskunnassa eivät ole irstailua. Ne ovat niitä samoja oikeuksia joita sinullakin on. Tietysti jos olet sitä mieltä että omat oikeutesi ovat irstailua se on sinun asiasi.
Seksuaalivähemmistöjen yhdenvertaiset oikeudet yhteiskunnassa eivät ole irstailua. Ne ovat niitä samoja oikeuksia joita sinullakin on. Tietysti jos olet sitä mieltä että omat oikeutesi ovat irstailua se on sinun asiasi.
Homous on perversio ja irstaus!
usko.vainen kirjoitti:
Seksuaalivähemmistöjen oikeudet eivät ole, ne ovat samoja oikeuksia kun sinullakin on, mutta jos pidät omia oikeuksiasi irstautena ja perverssiona niin se on sinun asiasi.
Seksuaalivähemmistöjen oikeudet eivät ole, ne ovat samoja oikeuksia kun sinullakin on, mutta jos pidät omia oikeuksiasi irstautena ja perverssiona niin se on sinun asiasi.
Perversio se on ja piste!
usko.vainen kirjoitti:
Perversio se on ja piste!
Edelleenkään seksuaalivähemmistöjen oikeudet eivät ole, ne ovat samoja oikeuksia kun sinullakin on, mutta jos pidät omia oikeuksiasi irstautena ja perverssiona niin se on sinun asiasi. Mutta outoa tietysti että pidät omia oikeuksiasi perverssiona.
Edelleenkään seksuaalivähemmistöjen oikeudet eivät ole, ne ovat samoja oikeuksia kun sinullakin on, mutta jos pidät omia oikeuksiasi irstautena ja perverssiona niin se on sinun asiasi. Mutta outoa tietysti että pidät omia oikeuksiasi perverssiona.
Homous on perversio nikottelet mitä nikottelet 😂
LOPPU!usko.vainen kirjoitti:
Homous on perversio nikottelet mitä nikottelet 😂
LOPPU!MIelipiteesi on vain mielipide eikä sitä tule mitenkään sekoittaa faktaan.
usko.vainen kirjoitti:
Voi voi!
Ei kenenkään mielipiteillä ole mitään merkitystä. Siksi kommenttisi on turha. Etkö ikinä opi mitään?YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
"...outoa tietysti että pidät omia oikeuksiasi perverssiona. "
Aika hyvä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1337864- 565834
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813302Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72953Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101650Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341370Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091