LuterilaisuusVastattu 7 v

Eli näin tämä menee

Israel auttaa Jordaniaa lasten pelastamiseksi. Suomessa olevat muslimit ovat pelastaneet monia suomalaislapsia. Uskonto ei määrittele ihmisen halua auttaa. Tänään kun fillaroin, niin nähtävästi suomalaiset olivat kutsun…
LuterilaisuusVastattu 8 v

Jeesus vai ei?

Jeesus on yhtä epätodennäköinen kuin hänen taivaaseen meno. Yksikään ei silminnäkijänä kirjoittanut mitään siitä kun kyseinen hemmo taivaaseen meni. Ja Jeesusta odotetaan takaisin. On aika hullu juttu

Elävät vedet

Sain Facebookissa raportin , jossa kyselyyn vastanneista kukaan ei ollut hyötynyt yrityksistä eheyttää. Tapaaminen Elävät Vedet kanssa Helsingissä osoitti, ettei ko. yhdistys enää eheytä. Tosin jos leireillä joku kokee …

Migri antoi ohjeita

Joulukuussa 2018 on valtioneuvos antanut ratkaisuja. Se tosin ei ole vielä ollut. Ja maihin palautetaan kaikki, koska kaikissa maissa on turvallisia alueita. Tosi mukavaa.

Homo on paha ihminen

Ja heterot ovat hyviä ihmisiä ja jos ovat vielä uskovia Tämä linja on tullut nyt esiin. Tunnen ikävä kyllä surkeita heteroja ja hyviä homoja ja lesboja, että ei voi vetää hyvän ja pahan rajaa seksuaalisen suuntauksen pe…

Yksi.Uskis sanoo

Sanoi niin, että Jumala on rankaissut moniavioisia miehiä. Tuskin Raamatusta löytyy yhtään esimerkkiä. Jumala kun yhä antaa ohjeet ja lain niille miehille, jotka ottavat toisenkin vaimon. Se on siis myönteistä Jumalan k…

juhani1965 ja se avioliitto

juhani1965 sanoo: "Puhun itse avioliitosta ja sen olemuksesta. Yhden naisen ja yhden miehen välinen avioliitto ei ole synti Raamatun mukaan vaan Raamatun ihanne aviolitosta". Raamatun aikaan ei ollut avioliittoja, vaan …

Olen katunut

Koskien armomurhan keskustelua. Talvella näin ihmisen, jonka tiesin kuolevan syöpään. Hän tuli esiin eräällä päivällä huoneestaan. Ajattelin ottaa häneen kontaktin myöhemmin. Seuraavana päivänä kerrottiin hänen kuolleen…

yksi.uskis ja elävät vedet

Sanot, että homoudesta voi varmasti parantua, jos tahtoa on. Elävät vedet tekevät tässä erinomaista työtä. Onko niin, että elävät vedet saa aikaan tahdon parantua homoudesta? Eikö oma tahto riitä? Itse olin naisen kanss…

Hassu juttu

Paavali kuulemma estää tiettyjä asioita, sekä puhuu asioita ohi Jumalan. Jumala kuulemma ei salli homo/lesboseksiä harrastavien päästä valtakuntaansa. Tosiasiassa Jumala ei ole sanonut sanakaan siitä mitä lesboseksiä ha…

Ev.lut.-papit

On ollut valheita ev.lut- papeista. Taas kerran totesin 6.12. juhlajumalanpalveluksessa papin puhuvan nimenomaan Jumalasta/Jeesuksesta, jotka papit ovat muka panneet sivuun. Torreviejassa sanoma kirkkokansalle oli: Anna…

usko.vainen ja muiden harhat

Homoseksuaalisten avoliitoista: Lyhyempä matka maistraalista on väestönkirjaan. Kirkosta ja maistraatista on yhtä lyhyt Suomen avioliiton viralliseen asemaan. On tässä tätä elämänkokemusta. Ja tuo toinen älytön: ei tarv…

uksi. uskis ja ajatuksenjuoksu

yksi.uskis kysyy roomalaiskirjeestä "Miten miehet syttyvät toisiinsa ja naiset syttyvät tosiinsa. Eikös tällaisia kutsuta homoseksuaalisiksi?" No jos on ollut "luonnollisessa yhteydessä", niin Paavali ei varmasti tarkoi…

Kysymys ja vastaus pappien vihkimisistä

"Mielenkiintoista, miten virkamies voi saada varoituksen siitä, että on toiminut Suomen lakien mukaan?" On vastattu: "Ei ollenkaan koska toimi työnantajaansa vastaan. Suomen laki ei pakota pappeja vihkimään homoja". Ehk…
LuterilaisuusVastattu 9 v

yksi. uskis on

sanaillut ja tehnyt "tieteellistä tutkimusta" ihan lonkalta vaan. yksi.uskis: "Luomiskertomuksessa ei tarkoitettu romanttista ajatusta että jokaisella olisi yksi ainoa oikea puoliso. Pikemminkin, että vastakkaiset sukup…

Toisesta ketjusta

"Homoseksuaalisuus tulee ihmiseen kun hän harjoittaa seksiä saman sukupuolisen kanssa". Minulla on tästä lukuisia kokemuksia, Yksikään hetero ei ole homoksi muuttunut, vaikka on kanssani seksiä harrastanut. Eli tässä on…
LuterilaisuusEi vastauksia

ArtoTTT on kysellyt

Että olenko ollut kuinka monen naisen kanssa? Ajatellaan, että olen biseksuaali, ja olen voinut siten olla miehen tai naisen kanssa. Siten ArtoTTT:n ideoilta putoaa pohja, sillä homo ei voi noin vain olla muuta kuin sam…

ARTOTTT ja "homouden lisääntyminen"

Hän sanoo homouden olevan "muoti-ilmiö". Hän vähättelee antamaani tietoa siitä, että en ole nakurannoilla havainnut yhtään enempää homopareja kuin vuosia sittenkään Espanjassa (2009). No en ole vastaavasti havainnut het…

pertsa osallistui homoketjuun

Ja esitti kertoneensa "oikean tien". Mutta on ollut niin sekavaa. On uskoa ja kasetta. On sitä, että joka tekee mitä Jeesus käskee. On,ettei saa olla homo. Siinä on monta asiaa, mikä ei Raamatussa olekaan "oikea tie". S…