Juu eli siis kaikenlaisia kysymyksiä tahansa
Kysy 14-vuotiaalta mitä tahansa
8
266
Vastaukset
- sdfvsd
Montako Ladaa on Dnepropetrovskissa tällä hetkellä?
Millainen paikka Kuopio on asua? Mikä on hyvää ja mikä huonoa?
Kyllä kiinnostaa. Olen saanut kunnian syntyä Kuopiossa, Kallaveden kainalossa.
Ja minulla on onneksi jo töitä, mutta kiitos huolenpidosta.
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
Miksi koit merkittäväksi kertoa etukäteen juuri iän?- sdfvbsdf
Miksi et sulata lauseenvastikkeita? Ne olisivat kirjoitukseen makua tuovia kastikkeita.
sdfvbsdf kirjoitti:
Miksi et sulata lauseenvastikkeita? Ne olisivat kirjoitukseen makua tuovia kastikkeita.
Miksi vainoat ihmisiä anonyyminä?
Olen jo perustellutkin, etkä osoita minkäänlaista vastavuoroisuutta. Onko pyrkimyksesi tuottaa pahaa oloa?
- Allahabad
https://youtu.be/CiiZN2NumB8?t=1350 En tiiä kuka lie, joku ex jehova mutta muistuttaapa aika paljon Riku Niemistä
Niin, muistuttaako hän? Voisiko olla ehkä serkku tai veli peräti? Riku ainakin on Kajaanista kotoisin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3221610Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361561Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281539Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73973
- 58944
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644