Tietäisikös kukaan kun minulla on ups powerware 3110,niin saako sitä pitää päällä silloinkin kun ei käytä konetta.Ajattelin kun siinä on ne akut että se lataa liikaa niitä esim:kun minä nukun ja ups on vaan päällä.Voikohan tommoset laitteet aihuttaa tulipalovaaran?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
UPS apua?
Tietämätön:(
3
317
Vastaukset
- M2KD
Katsoppa laitteen manuaalista mitä siinä sanotaan...
Kaikki laitteet jossa on sähkö aiheuttavat tulipalovaaran, mutta se kuinka suuren on eri asia, ei sun yöunias kannata sen takia varmaankaan menettää. =)- Tietämätön:(
Manuaalissa ei lue mitään siitä asiasta!
Ei tarvitse, siellä elektroniikka huolehtii ettei akku keitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886