minulla on isompi erillinen näyttö läppärissä hdmi johdolla liitettynä mistä johtuu,että joskus se tekee sen,että se menee pimeäksi ja siinä lukee tarkista hdmi johto olen kokeillut 3 eri johtoa,mutta kaikilla sama juttu se tekee sen aina silloinkun koneella ei tehdä mitään,pitää aina naputella Backspace nappia sillä saa kuvan takaisin?Koneessa ei ole päällä mitään virransäästö asetusta ja näytöstäkin on pantu elä sammuta koskaan tilaan?Näytön säästäjä on kytketty 10 minuuttin,jos koneella ei tapahdu mitään ja siihen se useimmiten meneekin,mutta joskus ei tarvitse,kuin minuutti,kun se panee näytön pimeäksi.Käyttis on windows 10.
Ulkoinen näyttö menee pimeäksi
kaijajoo
72207
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 7
Vanhimmat
Se on näitä windowsin omituisuuksia :(
Löytyykö väitteellesi mitään perusteluja?
Kyllä perusteluja on jokaisella windowsia käyttäneellä.
Olisko se sen näytön säädöissä se jippo? Se näyttökin voi vaatia hetken latautumiseen.
Ulkoisessa näytössä itsessäänkin voi olla erilaisia asetuksia.
Mulla yhden näytön ohjeissa noin
Automaattisen lepotilan käyttö
Näyttö tukee Kuvaruutunäyttö (OSD) -vaihtoehtoa nimeltä Auto-Sleep Mode (automaattinen lepotila),
jonka avulla voit ottaa käyttöön tai poistaa käytöstä näytön virransäästöominaisuuden. Kun Auto-
Sleep-tila on otettu käyttöön (käytössä oletusarvon mukaan), näyttö siirtyy virransäästötilaan kun
isäntätietokone viestittää alhaisen virran tilan (ei vastaanota vaaka- tai pystysignaalia).
Tässä virransäästötilassa näyttö pimenee, taustavalo sammutetaan ja LED- merkkivalo muuttuu
keltaiseksi. Näyttö käyttää alle 0,5 W virtaa tässä tilassa. Näyttö herää säästötilasta kun
isäntätietokone lähettää aktiivisen signaalin näytölle (esimerkiksi jos aktivoit hiiren tai näppäimistön).
Voit poistaa automaattisen lepotilan käytöstä kuvaruutunäytössä. Paina jotakin viidestä etulevyn
painikkeesta painikkeiden aktivoimiseksi ja paina sitten Menu (Valikko) -painiketta kuvaruutunäytön
avaamiseksi. Valitse kuvaruutunäytössä Power Control (Virranhallinta) > Auto-Sleep Mode
(Automaattinen lepotila) > Disable (Poista käytöstä
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/62480/ggsbf/HP-Z27s-27-IPS-LED-naytto
Voi myös olla että koneen tai näytön liitäntä on hajalla jolloin signaalia ei tulekaan