Onko täällä semmoisia henkilöitä, jotka käyttää lääkkeitä päihtymistarkoitukseen tai imppaavat? Mitä te käytätte? Millaisen tunteen siitä saa?
Lääkkeet ja liuottimet
8
138
Vastaukset
Kuinka monta 400mg Buranaa otat?
- sdfvdf
https://youtu.be/jtVjU6QflOY?t=12 Vitsi mikä tyyppi. Vähän ku joku BB-Niko mutta ei kuitenkaan miltään homolta vaikuta. Hyvälle tuuleelle saa
- andrukela
Yskänlääkettä väärinkäytän
Niillä saa halvalla pään sekasin. Pysyvästi.
Mieti vähän.Ikkuna1 kirjoitti:
Onko sulla henkilökohtasesti kokemusta? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Riippuu siitä, mitä henkilökohtaisella kokemuksella tarkoitat.
Ei, en todellakaan ole väärinkäyttänyt lääkkeitä tai impannut. Olen kuitenkin joutunut seuraamaan sivusta - mutta läheltä - sellaisten ihmisten elämää, jotka ovat. Olen joutunut yrittämään heidän ongelmiensa ratkaisemista, mutta hyväkään yritys ei riitä, jos ihmisen oma tahto puuttuu tai vahinko on jo ehtinyt tapahtua ja jäänyt pysyväksi.
Siihen on hyvä syy, että liuottimia työssään käyttävät käyttävät hengityssuojaimia ja että pöntön sekoittavat lääkkeet ovat reseptitavaraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972