Paras kauppa

kukkuuupi

Parhaat tarjoukset?

20

733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raappanahousut

määränen

• Prumprum

Ei oo koko kylässä. Kajaanissa käyn samalla kun ajan töissä päevittäi

• Kajaaniin

Kajaaniin asti pitää tosiaan mennä vaikka en ajakaan päivittäin.

• katkeroitunut

Joo Kajaani se on ja Oulu se vasta on jotain. Minun vaimo ei käy enää vessassakaan Suomussalmella, on kuulema jotenkin tunkkainen koko kylä.

Itse haen kaikki rakennustarpeet Oulusta siellä on kaikkea halvalla, kun olen remontti alalla.

En ymmärrä miten joku voi edes mennä paikallisiin ns. kauppoihin siellä on vain köyhiä juoppoja ja taviksia hyllynvälit täynnä??

Ps, Tehdään kaikki ostokset vastedes muualla, niin saavatpa paikalliset kauppiaat nenileen, hah hah haa.

• Anselimiz

Käyhän vaan ruuvisi aluslevyineen Oulusta. Siellä on halpaa.

• RemonttiReiskaoon

Oulusta saa remonttitarpeet puoleen hintaan suomussalmeen verrattuna. Kajaanista aa toki vielä halvemmalla, mutta kukapa sitä nyt Kajjjjjaaniin....

• kenentuppieiheilu

Minä en ottaisi töihini yhtään paikkakuntalaista remonttiukkoa tuhertamaan, ovat vain tekevinään töitä.

• Huphuphup

Pitäkööt kinkkunsa ja muut evväänsä. En osta täältä mitään.

• reiskaremontti

Sitä tulloo naulalaatikolle hintaa kun Oulusta, tai Kajaanista hakee?!

• Takuumiesww

Osta kivijalkaliikkeistä kaikki, takuut pelaa.

• Hinnatkohillaa

Tahvanaisella hk-lenkki 5.35 ja sininen maito 0.86/l.

• toktokman

Kaupungista tietysti tavarat hankin, onhan se paljon hienonpaa ja halvenpaakin, tavallaan. Kajaanin ja Oulun Tokmannin aivan ihania liikeitä. Kipin kapin sinne kaikki me Suomussalmelaiset vain tekemään jouluostokset......

• kaupallrikastuu
        toktokman kirjoitti:

Kaupungista tietysti tavarat hankin, onhan se paljon hienonpaa ja halvenpaakin, tavallaan. Kajaanin ja Oulun Tokmannin aivan ihania liikeitä. Kipin kapin sinne kaikki me Suomussalmelaiset vain tekemään jouluostokset......

Kuusamon kaupat on paljon mukavampia. Ja ollaanhan me kuusamolaisten kanssa samalla aaltopituudella, samanlaista mehtäläisporukkaa.

• Pohjoistakohti

On ostettu Kuusamostakin, siellä hyvä urheiluliike, oliko Intersport, mutta hyvät valikoimat.

• khkhkhkhkhkhjö

olinko eka joka sano että lidl....jes:D

• Olit eka ja liiteriin en pistä jalakaani enää...paskakauppa.

• nörddi

Lidlin ruoat maistuu oudolle. Minä tilaan kaikki netistä. Suuri osa ei peri ees toimituskuluja.

• ouvolle

Se on yleisin maku ruuassa ainakin lapsilla tuo outo, aina maistii ouvolle kaikki.

• internetti

Netistä olen ostellut tuotteet viime vuosina. Niin taitavat tehdä muutkin, kun koko kylä on täynnä tyhjiä liiketaloja

• hinnatnousseet

Hauskin kauppa on Tokmanni; laskee ripustusnarun pituuden joulukoristeen halkaisijan mittaan! Eikä ole enää mikään halppis kauppa, ostin pyykinpesunestettä ja Herkkukirsikassa sama tuote olisi ollut edullisempi normaali hinnalla, ja tämä on vain yksi esimerkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3125
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1595
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1359
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1314
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1283
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1242
    Aihe