Ätmit ei uskalla naisiin koskea

ytmi-

Vaikka nainen antais luvan ja nainen olisi alasti ätmin edessä. Ei vaikka nainen olisi todella kaunis.

19

397

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitäpäsitä

      sitähän se ätmeily on, sosiaalista ja seksuaalista ahdistuneisuutta

    • kaisanoasaa

      En uskaltaisi koskea naiseen edes pitkällä mulkulla.

    • Sinkkunainen--

      Ätmien pahin pelko on ujous. Pelkäävät tehdä alotteita naisille.

      • Aina enemmän ätmit tekevät naisille aloitteita kuin naiset miehille. Naisille ujous on sallittua, miehille ei. Ujoa miestä ei arvosteta, ellei mies ole todella komea tai rikas. Siinä taas yksi osoitus naisten arvostamasta "tasa-arvosta" ja kaksoisstandardeista.


    • RumaMiesEiKelpaa

      Oonks mäkin ätmi, kun en mä uskaltaisi koskea alastomaan naiseen.
      Menisin takuulla paniikkiin, kun en osaa alastonta naista käsitellä.
      Onneks en koskaan joudu tilanteeseen, et nainen olis alasti mun seurassa.
      Oon senverran ruma, et kukaan nainen ei meikän seuraan tuppaa.

    • OnnekasMies

      Onneksi ap mainitsemaa tilannetta ei tule ikinä vastaan.

    • ätmänpätmän

      Sitä se tekee, puhuminenkin on harvinaista herkkua. Ei siinä pitäisi ytmillä olla valitettavaa kun on mistä valita.

    • Nykyaikana ei kannata mennä koskettelemaan naisia, olivat nämä alasti taikka vaatteissa, tuttuja taikka tuntemattomia. Ei ainakaan ennen kuin asiaankuuluvat veiverit on yhteisesti läpikäyty ja allekirjoitettu.

      Esim:

      Minä xxxx sotu ja minä yyyy sotu olemme yksissä tuumin päättäneet olla seksuaalisessa kanssakäymisessä keskenämme allekirjoitushetkellä ja sitä välittömästi seuraavien minuuttien aikana.

      Yhdessä sopimamme seksuaalinen kanssakäyminen tulee käsittämään kehon intiimialueen ja rintojen koskettelua käsin, huulilla, kielellä ja sukupuolielimellä; pitämään sisällään suutelua, suuseksiä ja yhdynnän. Kaikki ylläkuvatut toimet on sovittu tehtäväksi tavanomaisella hellyydellä ja ilman väkivaltaa. Kummallekaan osapuolelle ei saa ylläkuvatuista toimista aiheutua vähäisiä naarmuja ja hiertymiä kummempia vammoja. Lisäksi yhdyntä ja muu koskettelu on lopetettava välittömästi, jos toinen osapuoli sitä ääneen vaatii.

      Olemme tarkistaneet toistemme henkilöllisyyden passeista ja todenneet kumpikin, että kumppanimme on tämän asiakirjan allekirjoirjoitushetkellä täysi-ikäinen. Kumpaakaan meistä ei ole asetettu holhoukseen, joten olemme kumpikin täysivaltaisia tämän asiakirjan allekirjoittamaan.

      Allekirjoittaneista kumpikin luopuu oikeudestaan syyttää toista allekirjoittanutta raiskauksesta taikka muusta seksuaalirikoksesta, mikäli tällä asiakirjalla sovittu seksuaalinen kanssakäyminen suoritetaan sovitulla ja tässä asiakirjassa tarkemmin kuvatulla tavalla.

      Päivämäärä Paikka Kellonaika

      Minä xxxx Minä yyyy

      Olemme kumpikin allekirjoittaneet tämän asiakirjan vapaasta tahdostamme ja täysin tietoisina sen mahdollisista seuraamuksista.


      Allekirjoitukset oikeaksi todistaa: Akka Naapuri

      • Hyvä sopimusluonnos. Ehkä olisi tarpeen jonkin sukupuoliyhteys- ja seksuaalihyväilyliiton määritellä yleiset ohjeet siitä mikä kuuluu hyvään naintitapaan. Silloin sopimuksessa voisi viitata siihen.


      • Buhahaha
        scrg kirjoitti:

        Hyvä sopimusluonnos. Ehkä olisi tarpeen jonkin sukupuoliyhteys- ja seksuaalihyväilyliiton määritellä yleiset ohjeet siitä mikä kuuluu hyvään naintitapaan. Silloin sopimuksessa voisi viitata siihen.

        Turha sopimus, koska sen saa mitätöityä hetkessä ilmoittamalla että en halua enää, tämä loppui nyt tähän, vaikka homma olisi kuinka kesken. Sen takia tuon etukäteen allekirjoitetun sopimuksen todistusarvo on olematon. Pikemminkin homman jälkeen pitäisi allekirjoittaa todistus siitä että homma tapahtui alusta loppuun asti yhteisymmärryksessä.


      • Buhahaha kirjoitti:

        Turha sopimus, koska sen saa mitätöityä hetkessä ilmoittamalla että en halua enää, tämä loppui nyt tähän, vaikka homma olisi kuinka kesken. Sen takia tuon etukäteen allekirjoitetun sopimuksen todistusarvo on olematon. Pikemminkin homman jälkeen pitäisi allekirjoittaa todistus siitä että homma tapahtui alusta loppuun asti yhteisymmärryksessä.

        No, sehän oli tarkoituskin solmia vain aluksi. Yhdynnän jälkeen voidaan tehdä toinen, missä kumpikin toteaa seksuaalisen kanssakäymisen tapahtuneen kuten esisopimuksessa oli sovittu.


    • poitsu48

      Minä ainakin uskallan, jos saan äiskältä vaan luvan! Ja oon kyllä herrasmies, että pyydän tytöltä heti anteeksi, kun kosken.

    • Buhahaha

      Kerropa tilanne missä nainen voisi päätyä ätmin eteen alasti? Siitä nyt puhumattakaan, että nainen ihan kysymättä luvan antaisi (eli itse kehottaisi) koskea.

      Niinpä niin, täysin teoreettinen tilanne. Naiset eivät noin vaan ilmesty alastomina miesten eteen (tai no ehkä ytmien) eivätkä anna erikseen lupaa koskea (paitsi ehkä ytmeille).

      Edes ketmit eivät pääse tuollaisesta herkusta osalliseksi, paljon pitää töitä tehdä, ennen kuin pääsee sen alastoman naisen eteen, ja silloinkin pitäisi pystyä arvaamaan että haluaako se nainen vaan esitellä itseään, vaiko jotain toimintaakin. Kumpikin on yhtä todennäköistä.

    • Ätminki

      Miten sitten ätmit uskaltaa koskee maksulliseen naiseen ??

    • Onkohan sellaista ätmiä edes olemassa? Taitaa kyseessä olla myytti, sillä kyllä ätmikin tuolaisessa tilanteessa toimii.

      Sen sijaan joillakin voi olla jotain esteitä. Esimerkiksi itse en oikein halua naisia kaadella silleesti paljoa sen takia, että minulla 20 trauma vanhempien riitelystä ja avioeroprosessin alkuhetkistä. Äiti oli mustasukkainen ja olotila oli todella huono. Omassa elämässään ei sellaista halua enää kokea. Itse en halua aiheuttaa omissa suhteissani sellaisia mustasukkaisuuden syitä, joten vähän mietin ketä kosken varsinkin alasti. Monia saa vapaasti halata, mutta kaadot jättää mieluummin mahdollisimman vähäisiksi. Minulle mahdollisimman vähän naisten koskettamisia on paras ellei kysessä ole joku vaimo. Sinkkuna ystävänä heitä saa olla jonkin verran. Minä pelkään mustasukkaisuutta ja riitelyä parisuhteessa. Joku ätmi pelkää jotain muuta? Siitä esteet?

      • Buhahaha

        Miten teet jostain naisesta vaimon koskettamatta häntä mitenkään?


      • Buhahaha kirjoitti:

        Miten teet jostain naisesta vaimon koskettamatta häntä mitenkään?

        No meinaan minä tietysti koskea. Kunhan heitän läppää. Kerran olin erään erikoispoliisin kuultavana niin heitin kuulustelevan virkailijalle poistuessani, että minä olen sitten "fundamentti uskovainen, nolla yhdyntää". Sanonnan kieli oli englanti, mutta mihin pyrin oli se, että yritin esittää silloin mahdollisimman enkeliä poliisille. Jos olisi kysytty niin olisin pystynyt osoittamaan, että käyn kirkossa ja olisin pystynyt vaikka Raamatulla vannomaan, että en ole sinä vuonna ollut kenenkään naisen kanssa eli nolla yhdyntää. Sitä paitsi se oli siihen tilanteeseen sopiva vitsi. Se poliisi haki minusta tietoja sen jälkeen ja halusin antaa hänelle kuvan uskovaisesta kiltistä pojasta, mistä en kovin kaukana totuudesta ollutkaan. Liioittelin lähes totuudenmukaisesti, sillä katsoin, että se oli minun etuni siinä tilanteessa. Halusin näyttää niin viattomalta kuin mahdollista.

        Olen täällä jossain myöntänyt, että jotakin ollut, mutta toisaalta olen melko pidättyväinen ja syy on siinä, että naisia on kumminkin ihastunut ja tulee ihastumaan, joten mahdollisella elämänkumppanilla on kilpailijoita,, mustasukkaisuutta?. Pitää hänellekin esittää totuudenmukaisesti jotain, että muiden kanssa sillä hetkellä nolla yhdyntää. Rehellisesti ei ole kovin vilkasta, vaikka on paljon naisystäviä, mutta vain ystävinä. Jos tyttöystävälle tai vaimolle on varmasti uskovainen ja nolla jotain muitten naisten kanssa seurustelun aikaan niin on rauha kotona?? :)


    • Totuus-

      En edes halua koskea naiseen kun tulee syyte ahdistelusta.

    • ex_ätmi

      Itse olin ätmi 36vuotiaaksi saakka(poikuus tallella), mutta jo ekoilla treffeillä päädyttiin yhteiseen yönviettoon sitten ja pantiin jopa kolme kertaa yön/aamun aikana. Nautin koko sielullani naisen kosketuksesta, sekä saavana, että antavana osapuolena. Olin odottanut sitä niiiin pitkään, liian pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe