Kuka tekee alumiini vanteiden hiekkapuhalluksen ja maalauksen kohtuu hintaa tampereella/lähikunnissa. Renkaat ovat vanteissa joten kuuluuko niiden poisto myös hommaan.
Vanteiden maalaus pirkanmaa
2
3940
Vastaukset
Tamcorro Oy. Itse käytin vuosi sitten omat 2-osaiset aluvanteeni siellä(4kpl vanteita). Kehät ja keskiöt maalattiin eri värein. Työhön kuului hiekkapuhallus, pohjamaalaus, pintavärin maalaus ja lakkaus(jauhemaalauksina). Hinta taisi olla hieman alle 300€ mihin sai tingittyä. Hiekkapuhalluksen ja pulverimaalauksen pinnastahan on hankala saada mitään viimeisen päälle näyttelytasoista, mutta tuolla menetelmällä saa varmasti kestävän ja kuitenkin ok maalipinnan. Renkaiden irroitus ei kuulunut hintaan.
Toinen firma mikä kuulemma tekee ''vimpanpäälle'' hyvää jälkeä on Haapanen OY, mutta itse en aikoinaan saanut sinne kehenkään yhteyttä, varmaan kiirettä pitää..Periaatteessa kesäkäytössä olevat vanteet ei tarvitse kuin hiekkapuhalluksen ja pintavärin maalauksen. Tuollainen operaatio taisi olla noin 200€/sarja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1761704
- 921588
- 691543
- 80924
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6915- 68861
- 59835
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes160773