Sopiva ikäero pariskunnalla?

VieläkinKiinnostaa

Millainen teidän mielestänne on sopivin ja paras ikäero on pariskunnalla?

Pitääkö miehen olla vanhempi?

Voiko nainen alkaa seurustella nuoren miehen kanssa?

Miksi nuoret miehet haluavat nykyisin alkaa seurustella vanhemman naisen kanssa?

Omat parisuhdekokemukseni liikkuvat 15 vuotta nuoremman ja 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Myös vähän pienempiä ikäeroja on ollut.

Millaisia ovat teidän kokemuksenne ja mielipiteenne?

33

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teretule

50 vuotta.

• tiinapks

Ikäero voi olla ihan mitä vaan. Monest isanotaan että pitää olla samanikäisiä tärkeintä on että molemmat ovat onnellisiä. Tiedän pariskunnan että mies on 96v ja nainen 32v ja ovat todella onnellisia. Tiettävästi mies on vielä niin viriili että heillä on vielä seksiäkin. Ei tuo 64vuoden ikäero ole este suinkaan

• maissiiii

Sopivin ja paras ikäero on täysin pariskunnan oma asia.

Yleispäteviä sääntöjä ei parane esitellä, rakkaus on niin kimurantti juttu ja useinhan pariskunnasta kun kyse on, niin rakkauskin siellä myllää seassa.

Mitään ei pidä olla.

Toki nuoren miehen kanssa voi seurustella, niin nuori kuin vanhempi nainen.

Seuraavaan kysymykseen tietää vastauksen vain nuori mies, no voihan sitä kysäistä myös tältä vanhemmalta naiseltakin tasapuolisuuden nimissä.

Omat parisuhdekokemukseni ovat omanikäiseni tai hieman vanhempien herrojen rinnall.
      Mielipitteitä minulla ei ole mihinkään.

• HormoonitHiljaaJo

Mummojen kanssa mies voi luottaa, ettei tule yllätysläpsia. On suuri etu, ellei halua lapsia syystä tau toisesta. Nuoret naiset voivat onnistua huijaamaan miestä, kun hormonit hyrrää.

• Kaik.käy

Entä homo tai lesbon kohdalla, entä afrikkalaisen ja suomalaisen parisuhteen ikäero.
      Näyttävä pari olisi 150 senttisen mummon rinnalla lähes kaksimetrinen nuori Masai heimon soturi näin karrikoiden mikä mielyttää kun hormoonit hyrrää.

• OlenSellainen

Entä millainen mies 180 senttiselle mummolle?

• jhftyuhxvhjjg

Mies 50, varallisuus hankittuna ja valmiina lastentekoon. Nainen noin 30 ja halukas perheen perustamaan.

• Vanhakin.nuortuu

Juu hyvin joutaisi lapsia hoitamaan täytys löytää ensin lisääntymis ikäinen kumppani.

• Rahalla_onnea

Tärkeintä ei ole naisen ikä, vaan paino. Pitää olla alle 53 kg/yli 165 cm mutta oikeista kohdista pyöreä. Roikkua ei saa.

• Onpa edes yks kelpuuttanut yli 60 kg/alle160cm kokoisen, pyöreyttä kyllä löytyy, enkä jaksa kauaa roikkua, olkapäät ei kestä tämmöstä painoa.

• Pitkäpätkä

Olet melkoinen näky, kun vaaka ja mittakeppi mukana seuraa haet 😅

• Rahalla_onnea"
        Millainen itse olet? Rahalla saa, nyt iltalehden mukaan on jopa viidentoista minuutin lemmenhetket hinnoiteltu. Kuulemma jää luppoaikaa jos mies maksaa puolesta tunnista :)

• hyväjakelvollinen

minäkin olen sitten ihan sopiva, pituus 160 cm ja paino 85 kg, mutta en roiku

• Mitämuutajäänytväliin

Jos "yli 165 cm" pitkä painaa "alle 53 kg" niin hän sairastaa anoreksiaa. Toivottavasti olet vahva ja jaksat hoitaa ihanteesi sekä fyysiset että varsinkin henkiset 'vaivat'.

• Ei kai se syntymävuodesta ole kiinni vaan siitä, miten muutoin ollaan samalla aaltopituudella- Tosin jos olisin ottamassa, itseäni kovin paljoa nuorempaa en edes kattelis.

• EnMääJummarra

Mitä tarkoitat? Olisitko kok o ajan silmät kiinni?
        Miksi ihmeessä?

• EnMääJummarra kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Olisitko kok o ajan silmät kiinni?
        Miksi ihmeessä?

No syytön ja minä siihen olen jos sinä et ymmärrä 🤓

• mimmimum-..mi

Ei aina rakastuminen ikää katso....amerikkalainen Erika Eiffel vihittiin Eiffel-tornin kanssa avioliittoon....Eiffel-torni on 128vuotta vanha....

• Siitä.repikää

Jasminin ja Jarmon ikäero about 15v. Onnellisia ovat. Sauli ja Jenni.

• 55V_Mies

>Amerikkalainen Erika Eiffel vihittiin Eiffel-tornin kanssa avioliittoon<

OHO... Aika ovela veto Erikalta. Eiffel tornilla lienee olla aikamoiset vuositulot, joten Erika on tainnut laskea sen varaan, että avioliittonsa kautta pääsee jaolle Eiffel tornin vuosituloista.

Miten lienee amerikkalaisen lainsäädännön kanssa sitten, mutta selvästi tuossa on raha ja juridiikka ollut ajatuksissa kun tuollaista kehitelmää ovat alkaneet rakennella.

• Jos viihtyy yhdessä niin ei ikä ole este. Hyvät hetket kannattaa elää eikä miettiä turhia.
      Hyvin suuri ikäero voi olla erottava tekijä myöhemmin, mutta usein samanikäisetkin eroavat.
      En sentään ottaisi mitään kirjavatukkaista lökäpöksyä, mitä lapsetkin ajattelisivat ? :)

• MinulleEiMerkise

Mitä lapsetkin ajattelisivat? Onko se tärkeätä, mitä muut ajattelevat?
        Miksi?

• MinulleEiMerkise kirjoitti:

Mitä lapsetkin ajattelisivat? Onko se tärkeätä, mitä muut ajattelevat?
        Miksi?

Se oli meikäläisen puujalka huumoria. Kun kirjoitin lökäpöksystä en edes ajatellut että voi ottaa tosissaan.
        Tyttäreni on hyvillään jos olen tyytyväinen elämääni, meillä on läheiset välit.
        Muiden mielipide on yhtä tyhjän kanssa.

• että.intiimisti

Tärkeintä on, että yhteiselämän fyysinen puoli toimii, ts. syntyy parisuhde.

• Eri mieltä. Tärkeintä on henkinen parisuhde. Sen myötä sitten tulee fyysisenkin. Ilman henkistä yhteyttä ei tule fyysistäkään. Pelkkä fyysinen ilman tunteita YÖK.

• IkäOnUseinNummero

Miesteni ikäero on ollut minuun verrattuna -10 ja 10 vuotta. Tilapäisseuraa on ollut paljonkin nuorempaa, mutta en muista että olisi ollut paljonkaan yli 10 vuotta vanhempaa.

• Kaeppa10

Meillä on 31 vuotta ikä-eroa.Nainen 37 ja minä 68 ja hyvin menee
      Minusta se on sopiva ikä- ero.Pärjäämme taloudellisesti hyvin?Voimme käydä Aasiassa 2 kertaa vuodessa ja nauttia elämästä
      Minusta on ihanaa katsella kotona kaunista,siroa,iloista vaimoa ja hän rakastaa minua koska ei tarvi käydä töissä.Hän saa harrastaa kasvimaataja kukkien hoitoa kesäisin.Talvet olemme aasiassa

• nautikunvielävoit

Onneksi olkoon. Sinulla on rahaa joten vaimo pysyy luonasi, valitsee kahdesta pahasta pienemmän.
        Toinen paha olisi Aasiassa köyhyydessä raatamassa, valitsee mukavan elämän vaikka pitääkin katsella vanhaa ukkelia.

• näin-on-hyvä

Alotttajalle pohtimista,

Kansanedusta Litmanen meni naimisiin 30 v vanhemman naisen kanssa nainen yli 50 v
      sai hänelle nyt hiukan ennen itsenäisyyspäivää muistaaksen tyttö-vauvan,
      Litmanen itse jotain yli 30 vuotisa,

siinä alotuksentekijälle hyvä esimerkki sopivasta ikäerosta,

• Heikunkeikku

Huomenta taas täältä.

Olen mielipiteetön, mitä tulee muiden ihmisten aatoksiin ikäeroista.
      Mistä ihmeestä voi tietää, millä tavalla kukin ajattelee?
      Ja vielä semmonenkin juttu, että en ole laisinkaan kiinnostunut miten jokainen parisuhteensa muodostaa.
      Eikä se ees minulle kuulu. Mielestäni se ei kuulu kenellekään muulle, kuin vain niille ihmisille,
      jotka oman parisuhteensa muodostaa.

Minä itse ajattelen, että minulle sopii/sopisi suurinpiirtein samanikäinen mies.
      Jotain haarukkaako pitäis? Sanotaan sitten, että hmmmm.... vaikkapa 5v nuorempi tai 5v vanhempi.
      Jotain tuommosta ehkä?

Aloituksessa kyseltiin jos jotakin muutakin.
      Niihinkin sanon, että keskittykööt jokainen omiin asioihinsa ja jättäkööt muiden ihmisten touhujen pohtimiset sikseen.

• PP56v

Eri treffi palstoilla tuntuu trendi menevän näin
      40 naiset heillä tuntuu tuo raja menevän max.49 vuodessa minkä kelpuuttavat , vastaustahan ei tule näin vanhalle.
      50 oho .... sama raja tuli vastaan sielläkin.... nuorta hakusessa....
      Sitten ne lapset .... mikä kauhistus kun tän ikäisellä on pari ihanaa iltatähteä .... ala-koulu iässä vielä.

• Lemmenkäinen

Ikäerolla niin väliä, itulaatikossa kuiteskin saman pituiset :)

• Parin vuoden ikäero suuntaan tai toiseen ei haittaa, mutta yli viiden vuoden ero alkaa olla jo liikaa - minulle. Nuorena miehenä tietysti olisi ollut hyvä saada opetusta vanhemmalta naiselta, mutta eipä osunut kohdalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      256
      2733
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      87
      2125
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1930
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1383
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1335
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1280
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1128
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1100
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      964
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      953
    Aihe