Nyt ostamme uudet joustinpatjat sänkyyn

Amandaniemi

Mutta millaiset sitä ostaisi.
Ei erikoisuuksia, ei kalliita, mutta hyvät ja kunnolliset silti, pehmeät.

23

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häiritkää nyt...seksuaalisestikin.
      Te rumat, jotka ette tunne ansaitsevanne koskettelua tyytykää lukemaan.

      H.

      • Kuten hunksi jo patjoista aikaisemmin aloittikin.


      • Niinpä....
        Joidenkin koskettelu on vähemmän häiritsevää, mistähän sekin johtuu. Ei kai ulkomuodosta?
        Eikö eduskunnalla ole tärkeämpää tekemistä mitenkään väheksymättä ahdistelua. Jos ahdistelija on ylempiarvoinen niin ei kai sen kummemmin uskalleta asiasta ilmoittaa. Moni pelkää seurauksia, olivat sitten millaisia hyvänsä ja olisivat haitaksi monelle. Kun nämä ahdistelijat tulisivat järkiinsä, vaikka pelosta että heidät ilmiannetaan.
        Kun ihmisillä on hätä jokapäiväisestä leivästä leipäjonoissa niin ehkä heitä ei nämä ahdisteluasiat juuri kiinnosta.
        Patjoistahan aloitus olikin, osta napakka vaahtomuovipatja, siihen hyvä petauspatja. Eivät tule kovin kalliiksikaan.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Niinpä....
        Joidenkin koskettelu on vähemmän häiritsevää, mistähän sekin johtuu. Ei kai ulkomuodosta?
        Eikö eduskunnalla ole tärkeämpää tekemistä mitenkään väheksymättä ahdistelua. Jos ahdistelija on ylempiarvoinen niin ei kai sen kummemmin uskalleta asiasta ilmoittaa. Moni pelkää seurauksia, olivat sitten millaisia hyvänsä ja olisivat haitaksi monelle. Kun nämä ahdistelijat tulisivat järkiinsä, vaikka pelosta että heidät ilmiannetaan.
        Kun ihmisillä on hätä jokapäiväisestä leivästä leipäjonoissa niin ehkä heitä ei nämä ahdisteluasiat juuri kiinnosta.
        Patjoistahan aloitus olikin, osta napakka vaahtomuovipatja, siihen hyvä petauspatja. Eivät tule kovin kalliiksikaan.

        Tylsimys!!
        Läpytys lujasti pyllyllys!!
        Tällainen kommentti kuuluu minun aloitukseeni :)

        H.


    • Kontinentaalisänkyyn kontinentaalipatja tarpeeksi korkea että pääsee helpolla yöllä vessaan. :)) Etenkin kun vuodet karttuvat ja yöunet lyhenevät ja vanhuus ahdistaa ja jaloista vetää suonta...
      Hyvään sänkyyn ja hyviin patjoihin kannattaa satsata. Jo mammakin tiesi tämän.

    • ö-Öö

      Hyvä/halpa, kaks eri tuotetta.

      Patja painon mukaan. Siis käyttäjän painon. Kovasti keskilihava tarttee mahan kohdalle jäykemmät vieterit. Vietereitä muutenkin hyvä olla runsaasti, se maksaa. Vieterit pusseissa, ei narise, sekin maksaa. Päällyskankaiden oltava hyvät, ei ilmaista. Petari erittäin tärkeä, ei halpoja. Mieluiten foamia, aika kallista.

      Pehmeys ei muuten välttämättä ollenkaan hyvä asia.

      Kattele luottotietos ja mee jononkin oikeeseen sänkykauppaan katteleen. Joisain on jotain painemittareita, joilla tutkaillaan painonjakaumaa jne.

      Olet jo sen verran vanha, kandee samalla ostaa sähkösänky. Helpottaa vaipanvaihoa, estää makuuhaavoja, helpompi siirtyä pyörätuolista sänyyn ja toisinpäin. . Osta samalla muovilakana jo valmiiksi. Se hirsipuu, missä käsikahva ittensä ylöskampeamista varten ei paljoa maksa.

      =DW=

      • Amandaniemi

        "Olet jo sen verran vanha, kandee samalla ostaa sähkösänky."
        Olen vielä työelämässä.
        Ja olen hoitanut ihmisiä vuoskymmenet, tiedän apinapuut ja muut vekottimet vuoteissa. Sähkösänkyä en halua, siihen syynä nähdyt haitat....


      • Samaa mieltä, että pehmeys ei välttämättä hyvä asia. Ja että halpa ja hyvä ovat eri asioita. Joskaan ei korkea hintakaan välttämättä takaa tyytyväisyyttä. Itsellä tempur tyyppiset patjat kotimyynnistä, melkoisen kalliit. Uutena kyllä ihan hyvät mutta saisi ne kauemmin kestää. Kalliiksi tulee nukkuminen.

        Viimeisen kappaleen ehkä olisit voinut jättää kirjoittamattakin.


      • Amandaniemi

        "että pehmeys ei välttämättä hyvä asia. "
        Mutta minä tykkään pehmeästä sängystä.
        Ja olen sitä mieltä, että sänkykauppiaat rahastaa kalliilla sängyillä ja patjoilla, ei hintansa väärtejä nuo älyttömän kalliit sängyt, vaan turhuutta.


      • Tarjonta-niukkaa
        Amandaniemi kirjoitti:

        "että pehmeys ei välttämättä hyvä asia. "
        Mutta minä tykkään pehmeästä sängystä.
        Ja olen sitä mieltä, että sänkykauppiaat rahastaa kalliilla sängyillä ja patjoilla, ei hintansa väärtejä nuo älyttömän kalliit sängyt, vaan turhuutta.

        Eipä sinulle ole muita vaihtoehtoja kuin JYSK puljun myymät halpis "jenkkisängyt".
        Totuushan on, että halvalla ei saa laatua, puhun materiaaleista, en nukkumamukavuudesta.
        Runkohan voi olla vaikka vaneripalanen, mutta satsaa sopivan pehmoiseen petauspatjaan. Niitä saa paksunakin.
        Eikä sellainen 12 000 euron sänky ole yhtään parempi kuin 120 euron sänky. Ihmisille myydään pelkkiä mielikuvia, ei unimukavuutta.


      • flegmaatti

        Tunnustuksen sana. Patjakonsultiksi olet pätevä!
        Kandee ostaa riittävän nuorena koska nuo kuvaamasi tuotteet säilyttävät ominaisuutensa pitkään. Perikunta tuskin hyödyntää käyttämättä jääviä loppuvuosia.


      • RealistiN
        Tarjonta-niukkaa kirjoitti:

        Eipä sinulle ole muita vaihtoehtoja kuin JYSK puljun myymät halpis "jenkkisängyt".
        Totuushan on, että halvalla ei saa laatua, puhun materiaaleista, en nukkumamukavuudesta.
        Runkohan voi olla vaikka vaneripalanen, mutta satsaa sopivan pehmoiseen petauspatjaan. Niitä saa paksunakin.
        Eikä sellainen 12 000 euron sänky ole yhtään parempi kuin 120 euron sänky. Ihmisille myydään pelkkiä mielikuvia, ei unimukavuutta.

        "Eikä sellainen 12 000 euron sänky ole yhtään parempi kuin 120 euron sänky."

        Et nyt taida kirjoittaa kokemuksesta?


      • mitenpetaatsitennukut
        RealistiN kirjoitti:

        "Eikä sellainen 12 000 euron sänky ole yhtään parempi kuin 120 euron sänky."

        Et nyt taida kirjoittaa kokemuksesta?

        ja varmana on,,olen nukkunut halvoissa ja tosikalliissa petissä,,ero on huomattava unen laatu on paljon paree kalliissa,kun ikean halpis patjalla


    • HyviäUnia

      Unikulmaan vaan, siellä osataan valita sinulle juuri oikea patja.
      Aina olen ollut tyytyväinen heidän ammattitaitoiseen valintaansa.

      • ei-vain-unia-varten

        ja kannattaa esittää toive että on kans sopivasti joustoa niin petipuuhastelu on mukamukamukavampaa :D


    • Vedenpitävää

      Kannattasko ostaa sellaset hoitopaikkojen käyttämät muovipäälliset, säästyy patjojen pesemiseltä.

    • Askosta olen ostanut niiden omaa tuotantoa, ja ovat olleet hyviä. kaupassa osaavat neuvoa, ei täältä kannata kysellä.

    • vuosien_kokemuksella

      Osta Tempur patja. Sen päällä nukkuminen toiseksi parasta mitä sängyssä voi tehdä;)

      • Simp-sala-pimp

        Minulla on Temppu`s, sellainen yhden nukuttava mutta kahden maattava, ja kyllä, parasta ennen ja jälkeen kaiken.


    • viilosohvi

      Joustinpatjaa hankittaessa tulee monesti tehdyksi se virhe, että ottaa liian pehmeän. Saa tuntua aika napakalta niin ettei omalla painolla liikaa uppoa, niin säästyy tältä osin selkä- ja nivelvaivoilta.

    • Huonouninen

      No ei kovaakaan kannata ottaa. Itse ostin Bonnelpatjan Askosta, ei kuulemma enää monikaan osta, kun on korvaavia. Myyjä ei ollut ammattitaitoinen, kun ei kertonut että minun painollani ei olisi saanut olla niin jämäkät jouset vai onko vaikuttava tekijä jousien määrä. Nyt tuntuu vähän liian kovalta, pehmustin paksulla, kalliilla sijauspatjalla, vähän parani. Kokonaisuus maksoi 700 euroa, joten ei vaihtaakaan viitsi.

    • Patja-kuin-patja

      Itse löysin hyvän Hässink patja mallin jo nuorena.

      Läpi elämäni olen käyttänyt saman nimikkeisiä, ei ollenkaan huonoja. Myös Hässink vesipatjoja olen käyttänyt. Ensimmäinen hässink oli pettymys, kyllä, se heilui ja loiskui kuin mikäkin halpis vesisäkki ja meinasi heittää olijat lattialle. Vaihdoin täysvaimennettuun kalliiseen.

      Hyvää hässink-joulua, älkää hässätkö liikaa, ettei tule kinkkusydäriä

    • laatuahaluan

      Ostin JYSKISTÄ sellaisen 8 cm paksun petauspatjan . Se on liian pehmeä minulle ,nukkuessa selkä tulee kipeäksi ja vaikea päästä sängystä ylös. Tiedättekö onko ja missä sellaisia melko jäykkiä ja riittävän kovia petauspatjoja täällä itä-Helsingissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe