Lähetitkö joulukortteja ???

SinkkumiesKokkolan

Tänään on viimeinen päivä, kun kortteja saa lähettää edeullisemmin. Laskeskelin, että 5€ kallimmaksi olisivat tulleet, jos en tänään olisi kortteja postittanut.
Joulukorttien lähettäminen sukulaisille ja tuttaville on enemmänkin tapa, kuin sen suurempia tunteita herättävä traditio.
Yleensä joulukortteja ei sen kummemmin ihmetellä, vaan kun kortti tulee, niin katsotaan keneltä on tullut ja kortti menee tulleiden joulukorttien pinoon, ei siinä ole eritysiä tunteita.

Aivan eri asia on, jos kortin antaa jollekin ihanalle naiselle.
Silloin kortin täytyy ehdottomasti olla itse tehty, eikä mikään kaupan valmis kortti.
Paljon enemmän tunteita liittyy itse tehtyyn joulukorttiin, jolloin antaja on todella ajatellut saajaansa, kun korttia askartelee.
Kumpaa arvelette naisen enemmän arvostavan, jos mies hänelle joulukortin antaa.
Kaupan valmiin joulukortin vai itse tehdyn ???
Minä en voisi antaa ihastukselleni mitään kaupan valmista korttia, vaan sen tulee olla ehdottomasti itse tehty ja onpa tänä jouluna ihastulselle kortti annettu.

15

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ilman muuta naiset arvostavat enemmän sellaista mistä välittyvät lähettäjän tunteet. Samoin kuin merkkipäivien muistaminen on yhtä lailla tärkeää. Meitsi on antanut kullalleen koruja muun muassa lahjaksi budjetin sallimissa rajoissa, niistä kun naiset erityisesti tykkäävät. Rihkamaan ei kannata kylläkään vähäisiä eurojaan haaskata. Tuosta se kuule lähtee.. :-)

• kateeksi_käy

Seukkaatko sen venäläis taustaisen mallikaunottaren kanssa?

• Täytyypä tässä samalla lähettää muiskut meikän salarakkaalle ja sitten sille uhkeapoviselle ja pitkäsääriselle blondille myöskin joka meitsiin on ollut ihastunut viimeiset pari vuotta.. :-¤

• No voihan hittolainen kun jäi 'tulenpalavasti' ollut ja ihastunut -sanojen välistä pois.. ;-D

• muistakaa_tämä

Älkää hyvät ihmiset käyttäkö punaisia kuoria joita posti tuputtaa. Vaivalla kirjoitetut kortit häviävät sen siliän tien, kun posti hukkaa koko satsin. Perille menevät muutenkin.

• PahvinenKortti

Paremmin ne kortit pysyy tallessa siinä punaisessa kirjekuoressa, kuin irrallisina.
        Posti nappaa kasan irrallisia kortteja ja samalla muutama kortti tipahtaa matkalle ka katoaa.
        Tämä joulukortti rumba on aika turhanpäiväistä ja tulee kalliiksi, jos kortteja on paljon.
        Ei ole yhtään huonompi jouluntervehdys toivottaa hyvää joulua facebookissa, sähköpostilla tai soittaa läheiselle jouluntervehdyksen.
        Paras jouluntervehdys on tietenkin, kuten aloittaja jo mainitsi, itse tehty joulukortti, jonka henkilökohtaisesti antaa naiselle.

• IhastuksenKohteelle

Itsetehdyn joulukortin muassa konvehtirasia tms.? Geishan sydämmen muotoinen vaikkapa.

• mistä_teitä_löytää

Olette miehet aarteita jotka muistatte kumppania jouluna ja merkkipäivänä. Normaali tavismies ei sellaiseen kykene, pölynimuri tai kurasyöppö ilmestyy korkeintaan eteiseen. Siinä sitä lahjaa.

• SinkkumiesKokkolan

Olette te naisetkin todellisia aarteita. En minä voinut jättää antamatta ihastukselleni itse tekemääni joulukorttia, jossa kehuin ihastustani, koska hän on vaan niin valtavan ihana.
        Vaikka todennäköisesti en ihastustani tule koskaan saamaan, mutta silti.
        On se vaan niin ainutlaatuinen hetki, kun saa kuulla naiselta kiitoksen.
        Ehkä minussa on ripaus romantiikkaa, kun haluan saada naisen onnelliseksi näillä pienillä teoilla, vai onko se romanttista naisten mielestä ???
        Naista tulisi muistaa joka päivä ja joka hetki, varsikin ihastukselle on mukava antaa jotain pientä, mikä kyllä yllättää ihastuksen, koska hän yllättyy siitä iloisesti takuulla.
        Mikään ei ole niin mukavaa nähdä, kuin se, että nainen sädehtii onnellisuudesta.
        Miehen tehtävähän on suojella naista ja tehdä nainen onnelliseksi ja siihen ei tarvita mitään suuria tekoja, pienelläkin elellä on suuri merkitys ja vaikutus naiseen silloin, kun se tulee miehen sydämestä ja nainen kyllä aistii sen ja antaa kyllä ihanaa palautetta.

Ihmetyttää joidenkin miesten tyly käytös heille viesrasa naista kohtaan, vaikka nainen ei olisi millään tavoin syypää miehen pahaan oloon, niin silti saatetaan tuiskia ja vihoitella täysin syyttömälle naiselle, että siistikääpä sitä käytöstä naisia kohtaan.
        Raukkamaista toimintaa mieheltä, tulkaa vihoittelemaan toista miestä kohtaa, jolloin ollaan tasaväkisiä, mutta ette taida uskaltaa.

Jaa, että mistä meitä löytää, ei ainakaan kapakoista, vaan ihan lenkkipoluilta, pyöräteiltä, lähiliikuntapaikoilla, kaupasta, harrastusten parista mm.
        Minä vietän mielummin rauhallista koti-iltaa, kokkaan jotain, leivon ym. kuin lähtisin kapakkaan, koska en muutenkaan alkoholia käytä..
        Harrastan paljon pyöräilyä, kuntoilua, kuvataidetta....
        Sinkku olen, en ole tarpeeksi komea, että naisten vaatimukset täyttäisin....
        Jos voisi olla edes ystävä ihastukselle/naiselle, niin se olisi jo valtavan suuri asia.
        Minä ainakin arvostaisin ystävyys suhdetta tosi suuresti ja haluaisin antaa naiselle pieniä yllätyksiä, koska hän on ystäväni.

• ulkonäöstä_viis
        SinkkumiesKokkolan kirjoitti:

Olette te naisetkin todellisia aarteita. En minä voinut jättää antamatta ihastukselleni itse tekemääni joulukorttia, jossa kehuin ihastustani, koska hän on vaan niin valtavan ihana.
        Vaikka todennäköisesti en ihastustani tule koskaan saamaan, mutta silti.
        On se vaan niin ainutlaatuinen hetki, kun saa kuulla naiselta kiitoksen.
        Ehkä minussa on ripaus romantiikkaa, kun haluan saada naisen onnelliseksi näillä pienillä teoilla, vai onko se romanttista naisten mielestä ???
        Naista tulisi muistaa joka päivä ja joka hetki, varsikin ihastukselle on mukava antaa jotain pientä, mikä kyllä yllättää ihastuksen, koska hän yllättyy siitä iloisesti takuulla.
        Mikään ei ole niin mukavaa nähdä, kuin se, että nainen sädehtii onnellisuudesta.
        Miehen tehtävähän on suojella naista ja tehdä nainen onnelliseksi ja siihen ei tarvita mitään suuria tekoja, pienelläkin elellä on suuri merkitys ja vaikutus naiseen silloin, kun se tulee miehen sydämestä ja nainen kyllä aistii sen ja antaa kyllä ihanaa palautetta.

Ihmetyttää joidenkin miesten tyly käytös heille viesrasa naista kohtaan, vaikka nainen ei olisi millään tavoin syypää miehen pahaan oloon, niin silti saatetaan tuiskia ja vihoitella täysin syyttömälle naiselle, että siistikääpä sitä käytöstä naisia kohtaan.
        Raukkamaista toimintaa mieheltä, tulkaa vihoittelemaan toista miestä kohtaa, jolloin ollaan tasaväkisiä, mutta ette taida uskaltaa.

Jaa, että mistä meitä löytää, ei ainakaan kapakoista, vaan ihan lenkkipoluilta, pyöräteiltä, lähiliikuntapaikoilla, kaupasta, harrastusten parista mm.
        Minä vietän mielummin rauhallista koti-iltaa, kokkaan jotain, leivon ym. kuin lähtisin kapakkaan, koska en muutenkaan alkoholia käytä..
        Harrastan paljon pyöräilyä, kuntoilua, kuvataidetta....
        Sinkku olen, en ole tarpeeksi komea, että naisten vaatimukset täyttäisin....
        Jos voisi olla edes ystävä ihastukselle/naiselle, niin se olisi jo valtavan suuri asia.
        Minä ainakin arvostaisin ystävyys suhdetta tosi suuresti ja haluaisin antaa naiselle pieniä yllätyksiä, koska hän on ystäväni.

Noilla ominaisuuksilla sut ottaa kuka vaan, saat olla vaikka saappaan näköinen!

• SinkkumiesKokkolan

Vaikee uskoo, koska nainen tekee ensimmäisen johtopäätöksen miehestä ulkonäön perusteella.
        Jos ulkonäkä ei miellytä, on siis ugly, niin syvempää tuttavuutta ei voi syntyä, kun nainen katoaa paikalta.
        Olen sisäistänyt olevani ugly, mut muutaman naisen kanssa olen päässyt juttelemaan.
        Yksi kaunis nainen tuli jopa juttelemaan ja kerran kävelyllä ollessani tuli tuli yksi nainen juttelemaan, ajattelin, että nainen ohittaa minut, mut jäikin seuraani.
        Olin kyllä ällikällä lyöty, koska en odottanut koskaan tuollaista tapahtuvan.
        En tiiä olenko täysin ugly naisten silmissä, mutta omasta mielestäni olen kyllä ja siitä ei niin vaan pääse yli, kun olettaa olevansa kaikkien naisten silmissä ugly.
        Jos pääseekin juttelemaan naisen kanssa, niin alitajunnassa pyörii koko ajan ajatus, että olen varmaan niin ugly, ettei minulla ole mahdollisuuksia tähän naiseen ja että nainen torjuu minut, vaikka nyt juttelee kanssani, mutta ei tästä kuitenkaan mitään tule.

Kyllä naisellakin täytyy olla mies, jota nainen jaksaa katsoa ja saa katsomisesta hyvän mielen.
        Se olisi väärin naista kohtaan, jos nainen joutuisi katselemaan uglyä miestä, vaikka mies olisi kuinka hellä ja hyvä naista kohtaan, niin se ei ole oikein naista kohtaan.

• olet_väärässä

No ei mene noin alkuunkaan! Ulkokuoren perusteella ei kumppania valita, rohkeasti vaan naisten juttusille. Naiset on arkoja tekemään aloitteita joten miehen on uskallettava ottaa ensi askel.

• SinkkumiesKokkolan

Jahas.... Mä luulin, et naiset on rohkeampia, mutta jättävät aloitteen tekemisen miehelle.
        Olenko mä tehnyt sit aloitteen, kun ihastuin yhteen naiseen, aluksi moikkasin aina kun hänet näin ja nähty on ainaski 20 kertaa, ennekuin rohkenin sanoo muutakin, kuin pelkkä moi ja heippa.
        Et arvaa kuinka jännitti ensimmäinen keskustelu ihastuksen kanssa.
        Dallarin vaan ulkona vallitsevasta säästä ja nainekin kommentoi säätilaa.
        Sit diilasin, et täytyy keksii muutakin juttua, kun säästä puhuminen, alkaa varmaan naista kyllästyttään mies, joka jauhaa vaan ulkona vallitsevasta säätilasta.
        Nainen varmaan tykkää, jos mies kyselee hänen kuulumisiaan, eikös se tarkoita, et mies on kiinnostunut silloin naisen elämästä.
        Ei oo hirveesti voinu jutella tän ihastuksen kanssa, kun hetken kerrallaan olosuhteiden pakosta, mut kai sekin on parempi, kuin ei puhuis mitään.

Onks nyt niin, et mies, joka rohkenee alkaa puhuun naisen kanssa, niin onks se rinnastettavissa aloitteeseen, vai kiinnostuksen osoitukseen naista kohtaan????
        En mä hae mitään panopuuta, vaan ensiks ystävyys suhdetta naisen kanssa.
        Kuin vaikee on saada naisesta ystävä, ystävän merkityksessä???
        Mä oon hakenut facebookista tän naisen kuvaa, kun en mä hänen nimeään tiedä, et jos säkällä tulis vastaan, mut en oo arvannu kysyy hänen nimeään, jos hän käsittää sen tunkeilevaksi, kun nimestähän selvii osoitetiedot ja kaikki.
        Ei naisen tarvi pelätä, että tunkeutuisin hänen kotiinsa, vaikka osoitteen tietäisin, senverran kunnioitan naista, etten halua hänen elämää häiritä, varsinkaan ahdistella.
        Ihastukseni kyllä tietää mun nimen ja nimelläni löytää facebookin, puhellin numeron ja osotteen.

• SinkkumiesKokkolan kirjoitti:

Jahas.... Mä luulin, et naiset on rohkeampia, mutta jättävät aloitteen tekemisen miehelle.
        Olenko mä tehnyt sit aloitteen, kun ihastuin yhteen naiseen, aluksi moikkasin aina kun hänet näin ja nähty on ainaski 20 kertaa, ennekuin rohkenin sanoo muutakin, kuin pelkkä moi ja heippa.
        Et arvaa kuinka jännitti ensimmäinen keskustelu ihastuksen kanssa.
        Dallarin vaan ulkona vallitsevasta säästä ja nainekin kommentoi säätilaa.
        Sit diilasin, et täytyy keksii muutakin juttua, kun säästä puhuminen, alkaa varmaan naista kyllästyttään mies, joka jauhaa vaan ulkona vallitsevasta säätilasta.
        Nainen varmaan tykkää, jos mies kyselee hänen kuulumisiaan, eikös se tarkoita, et mies on kiinnostunut silloin naisen elämästä.
        Ei oo hirveesti voinu jutella tän ihastuksen kanssa, kun hetken kerrallaan olosuhteiden pakosta, mut kai sekin on parempi, kuin ei puhuis mitään.

Onks nyt niin, et mies, joka rohkenee alkaa puhuun naisen kanssa, niin onks se rinnastettavissa aloitteeseen, vai kiinnostuksen osoitukseen naista kohtaan????
        En mä hae mitään panopuuta, vaan ensiks ystävyys suhdetta naisen kanssa.
        Kuin vaikee on saada naisesta ystävä, ystävän merkityksessä???
        Mä oon hakenut facebookista tän naisen kuvaa, kun en mä hänen nimeään tiedä, et jos säkällä tulis vastaan, mut en oo arvannu kysyy hänen nimeään, jos hän käsittää sen tunkeilevaksi, kun nimestähän selvii osoitetiedot ja kaikki.
        Ei naisen tarvi pelätä, että tunkeutuisin hänen kotiinsa, vaikka osoitteen tietäisin, senverran kunnioitan naista, etten halua hänen elämää häiritä, varsinkaan ahdistella.
        Ihastukseni kyllä tietää mun nimen ja nimelläni löytää facebookin, puhellin numeron ja osotteen.

No meikä sanoisi että se on rinnastettavissa peruskohteliaisuuteen lähinnä, aloite kun se ei missään nimessä vielä ole. Näin joulun alla puheenaiheita voit laajentaa lahjatoiveisiin, tuleviin pyhiin, kysellä leipooko piparkakkuja ja muuta sen suuntaista. Juttelu kannattaa pitää suhteellisen kevyenä tässä vaiheessa. Naiset lämpiävät parhaiten hiukkasen passiivisiin miehiin elikkä anna jutun kehittyä rauhassa. Onnea matkaan.. :-)

• SinkkumiesKokkolan

Oot muuten oikeessa. Parempi edetä hitaasti ja rauhassa, eikä kiirehtimällä.
        Jos mies kiirehtii ja hosuu, niin varmaan tulee sellainen vaikutelma, et mies haluu vaan naisesta sitä yhtä ja päästä sänkyyn, mikä vähentää naisen kiinnostuksen mieheen ja voi kokonaan sen sammuttaa.
        Ystävyys suhdekin ei synnyt lyhyessä ajassa ja vaatii luottamusta mieheen.
        Naista varmaan kannattaa aina välillä kehua, varmaan nainen kokee kehumisen vähän eri tapaa, kuin mies silleen imartelevana ja naisen arvoa kohottavana.
        Onks huolestuttavaa, jos nainen vaikuttaa ilahtuvan minut nähdessään ja keskusteleminen tuntuu luonnistuvan jo paremmin, kuin ekalla kertaa,, onko suunta oikea???
        Naiselle ei tietty kannata mennä sanomaan, mitään mikä tuntuu naisesta vaatimukselta.

Tänään tuli jo joulukortteja postilaatikkoon, ei siis naisilta, vaan ihan sukulaisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3136
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2573
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2561
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2228
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1914
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1871
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1855
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1694
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1617
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1472
    Aihe