Ihan,oikeasti

voimahoton

Eikö Iltasanomilla ja Iltalehdellä ole muuta kirjoitettavaa kuin Teuvo Hakkarais uutisia?Myös avustajan pikkujoulu kännit ovat täysin naurettavia.

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montanimeä

Ilta-Sanomat voisi muuttaa "herra Hakkarais Sanomat."

• Kommaritinisee

Lehdet kirjoittaa siitä mikä vetää lukijoita ja tuo mainostajia. Se markkinataloutta. Siitä ininä kommaritouhua.

• NellinLetit

Aikuisväestöä tuskin eduskunnan tai hallituksen hiekkalaatikko riidat kiinnostavat. Kyllä on maailma mallillaan.

• Ne ei kerro kunnon tarinoita, kuten sitä että Teuvo veti avustajaa perseeseen niin että veri tahri seinät. Niin homoilee persu.

• parastauutista

Lehdet nyt kertoo uutisena sekin kun joku povimissi makaa rannalla vähissä vaatteissa huulet töröllään. Jos se kova juttu.

Ja jos vertaa vaikka Hakkaraisen juttuja Seiskan tai MV-lehden paljastuksiin, onhan siinä kyllä ainesta. Kun naiskansaedustajilta, hienoilta naisilta otetaan pusu väkisin, revitään heitä hiuksista pillun toivossa, pyritään homoeroottiseen suhteeseen mieskansanedustajan kanssa sekä pyritään kännissä eduskunnan istuntoon. Sehän jymyjuttu! Sehän oikein uutisten aatelia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      60
      1782
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      141
      1501
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      72
      1258
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      12
      883
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      67
      840
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      86
      752
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      551
    8. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      55
      538
    9. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38