Eikö näitä päivityksiä saisi asennettua mitenkään nopeammin? Eilen illalla päivitti yli puolituntia, eli kone käyttökelvottomassa tilassa sen aikaa, ja tänään kun koneen laittoi päälle sama jatkuu, pian tunti täynnä. Ihmeellistä. Onko Windowssiin (10) tullut eilen jotain suurtakin päivitystä, kun näin hidasta?
Windows päivittää?
29
131
Vastaukset
- WIN-DOShit
Ei, se on sen OMINAISUUS
Kun Ubuntu päivittää minuutin, Windows 10 tekee tunnin jos sekään riittää.
Kannatta mittiä heittääkö pois koko windowsin.- werte5tye
Ubuntu rikkoo koneen:
" Älä missään nimessä yritä asentaa Ubuntua"
https://www.mikrobitti.fi/2017/12/loytyyko-taloudesta-lenovon-valmistama-tietokone-ala-missaan-nimessa-yrita-asentaa-ubuntua/ - fdsfdsgh
werte5tye kirjoitti:
Ubuntu rikkoo koneen:
https://www.mikrobitti.fi/2017/12/loytyyko-taloudesta-lenovon-valmistama-tietokone-ala-missaan-nimessa-yrita-asentaa-ubuntua/Mikrobitti klikkihuoraa. Tuo koskee vain uutta 17.10- versiota. Ubuntu 16.04 LTS on turvallinen. Kuka idiootti muutenkaan asentaa mihinkään tärkeään koneeseen jotain kehitysversiota. Minä en edes unta näkisi asentavani käyttökoneeseen muuta kuin LTS-version.
- SellanenWindows
werte5tye kirjoitti:
Ubuntu rikkoo koneen:
https://www.mikrobitti.fi/2017/12/loytyyko-taloudesta-lenovon-valmistama-tietokone-ala-missaan-nimessa-yrita-asentaa-ubuntua/Vittukos tänne postaat valeuutisia!
Windows 10 on paskonut bioksen ennen ubuntun asentamista, mullakin yks sellainen pakopäivityksen paskoma, se ei suotu enään ottaan seiskaa vastaan!
Eikä myöskään HP :n Biosta! - Buahhahahahahahahah
werte5tye kirjoitti:
Ubuntu rikkoo koneen:
https://www.mikrobitti.fi/2017/12/loytyyko-taloudesta-lenovon-valmistama-tietokone-ala-missaan-nimessa-yrita-asentaa-ubuntua/Paskaa, Meidän taloudessa on kolme erilaista lenovo yoga tietokonetta, Kaikissa on ubuntu ja hyvin toimii!
- helppoaseoon
Laita kone päivittämään silloin kun et tee sillä mitään. Esim jos alat käyttämään klo 10.00 niin käynnistä kone klo 8.00 ja klikkaa "Tarkista päivitykset" ja kun alat hommiin klo 10.00 niin kone on päivitetty.
Näin iisiä on tää kympin päivitys.- enarvostaenää
??
toi ei ole oikeasti enää aikuisen
ihmisen työväline
vaan teinin sekava hapero
edes mun reikäset sukat ei ole noin kurjia
kun W10 on nykyään
Otan osaa, jos käyt herättelemässä konetta 2 ennen kuin alat hommiin.
Tovottavasti kommenttisi oli vitsi. - ubuntu-niinkun
Olen huomannut että on paljon iisimminkin päivitettäviä käyttöjärjestelmiä.
- EIpystymitään
Ei
otin koneen pois verkosta jo 3 pv sitten ja tänä
aamuna kun yritin käynnistää konetta, sen akku oli tyhjä.
Se oli tusannut jotain koko tän ajan- mitä lie - en tiedä kauanko.
Kun sain siihen virtaa, se tarjosi HETI uusinta winukan päivitystä
vaikka olin ottanut sen verkosta (WLAN oli unohtunut päälle).
Yhteysmerkki oli punaisella - yleensä se tarkoittaa sitä, että kone ei ole yhdistetty internettiin.
Otin myös koneen WLANin pois päästä. Katsotaan
onko se niin mikrosoft niin epeli, että se menee silti läpi siitä.
Katsotaan tänään - jos käynnistän sen uudelleen - se yrittää asentaa sen mikä siellä on puskurissa.
Minusta tuo on jo laiton ja täysin arvaamaton peli. - fiin
Yli 2h mennyt ja viimein liikahti 18% -> 21%, eli ei ole ainakaan jumittanut. Menee vain tärkeää aikaa hukkaan. Vaikea ennakoida, että yhteen päivitykseen täytyy kuluttaa useita tunteja.
- työaikaameneehukkaan
ilmankos verkkoliikenne on tukossa
aika monissa ryhmissä ilmoitetaan, että yhteydet jumettaa.
tuleeko sieltä taas korjausarjaa
vai jotain EU vakoiluhässäkkää?
kuka tietää
oikeasti, tää on siinä ja siinä, että winukka on roskapostiongelma -luokassa.
- hermo_lepää
Kannattaa laittaa Ubuntu jos nopeasti toimivia päivityksiä haluaa. Ubuntussa menee muutama minuutti korkeintaan.
- NYTSAATANARIITTI
kone älähti äsken, vaikka otin siitä aamulla WIFIN pois päältä
SE OLI TAUSTALLA ASENTANUT JONKUN SÄHKÖPOSTIN JA
YHTEYSTIETO-OHJELMAN.
Siis mä olen ottanut KYKYNI MUKAAN SIITÄ AUTOMAATTISET ASENNUKSET POIS!!
MISSÄ ON MIKROSOFTIN PUHELINNUMERO
NYT LÄHTEE HAASTE VETÄMÄÄN- OLEKOVANA
OIKEIN!!!!
- kannustaja
hyvin toimii windows 10. ei mitään ongelmia
- eiVoi
Voit ottaa päivitykset pois päältä 30 päiväksi ja laittaa asentumaan päivitykset kun tiedät että et ole koneella. Haet vain päivityksiä windows updatella kun haluat päivitää.
- EIENÄÄYHTÄÄN
Mä kirjoitan haasteen Mikrosoftille,
mä en ostanut mitään pilipali air versiota vaan tietokoneen
NE MAKSAA MULLE TONM KONEEN HINNAN
Tyhjennän koneen ja sitten lähtee kone takaisin
sinne mitä tuli - fiin
Viimein päivitysprosessi päätöksessä! Kiitos avusta ja tuesta!
Sille pitää antaa aikaa hoitaa niitä. Parasta että ei sammuta ikinä laitetta vaan antaa sen mennä itsekseen nukkumaan ei koske vähintään 30min aikana koneeseen. Sitten vaan kerran kuukaudessa käynnistää uudelleen.
Tuo näyttää ratkaisevan nuo asiat tehokkaasti. Jos haluaa tosi nopeaksi sen päivittämisen niin varmista onko SSD levy, se nimittäin nopeuttaa sitä.- parempia-vaihtoehtoja
"Älä sammuta konetta jotta se ei särkyisi", pitäisi kai kirjoittaa kovin suurella tekstillä jokaiseen Windows 10:llä varustettuun koneeseen.
Onneksi on muitakin vaihtoehtoja. parempia-vaihtoehtoja kirjoitti:
"Älä sammuta konetta jotta se ei särkyisi", pitäisi kai kirjoittaa kovin suurella tekstillä jokaiseen Windows 10:llä varustettuun koneeseen.
Onneksi on muitakin vaihtoehtoja.Ei kyse ole mistään särkymisen estämisestä vaan siitä, että ei tarvitse odotella. Se kun toimii automaattisesti taustalla silloin kun ei itse tee mitään.
Anna Windowsin päivittää itsensä automaattisesti yöaikaan, jolloin olet todennäköisesti itsekin poissa koneen ääreltä. Näin päivittämiseen kuluva aika ei ole pois koneen varsinaisesta käyttöajasta.
- mitäsätiedätwinukasta
"anna päivittää se yöaikaan"
no miksi se ei sitten tee sitä yöllä?
mikä sitä estää päivittämästä yöllä?
eihän käyttäjä enää pääse asentamaan sitä sellaiseksi.
MITÄ NE winukkahörhöt selitätte?
oletteko tekin huumeissa vai ilman lääkitystä?
mitä sä tiedät siitä oikeasti? mitäsätiedätwinukasta kirjoitti:
"anna päivittää se yöaikaan"
no miksi se ei sitten tee sitä yöllä?
mikä sitä estää päivittämästä yöllä?
eihän käyttäjä enää pääse asentamaan sitä sellaiseksi.
MITÄ NE winukkahörhöt selitätte?
oletteko tekin huumeissa vai ilman lääkitystä?
mitä sä tiedät siitä oikeasti?"no miksi se ei sitten tee sitä yöllä?"
Jos vaikka sammutat sen tai katkaiset netin tai jotain muuta vastaavaa mitä nyt olet selittänyt.
Käyttöönotto menee niin, että ensiksi käsin päivitetään ja uudelleen käynnistetään niin kauan kuin päivityksiä löytyy. Sen jälkeen vain käytetään eikä sammuteta vaan antaa sen mennä itsekseen lepotilaan vähintään 30min sen jälkeen kun ollut kone koskematta. Sitten se itsekseen taustalla tekee ylläpitotöitä. Kerran kuussa sitten vaan käynnistää uusiksi.
Jos et tee käyttöönottoa niin siellä on varmaan viisi uutta Windows versiota odottamassa asentumista ja niitä tippuu vaikka parin viikon välein tms. ja jos aina suljet koneen heti kun et koske siihen niin sille ei jää aikaa hoitaa automaattisia ylläpitotoimia.
Joka tapauksessa vika on sinussa kun käytät jotenkin omituissesti.
- surkeewindows
Windows päivitys on ollut yhtä tuskaa koko sen olemassaolon ajan! Jopa lumiossa samaa paskaa.
- 272
Mun seiska on päivittynyt aina näin; Päivityksiä tulee kun tulee (päivityksien lataus) ja kun sammutan koneen niin kone asentaa päivitykset (päivityksien asennus) ja sammuu vasta sitten.
Helppoa. Asetuksista olen laittanut niin että muut päivitykset asennetaan paitsi ei valinnaisia.- eityövälineeksi
niin 7 toimiin, mutta ei 10
10 herää silloin kun käyttäjäkin ja
se aloittaa päivityksen silloin kun käyttäjä avaa koneen
ja se jauhaa ja jauhaa ja jauhaa sitä
niinkuin kotikäyttäjän koneesta olis tullut tukiasema
tai itsetarkoitus mikrosoftin muulle toiminnalle
kaikki tausta-asetukset on käyty läpi ja alan tulla siihen tulokseen, että
winukka on feikki
siinä on sellaisia virheitä, ettei voi uskoa todeksi
Älkää luopuko 7:sta jos teillä on vielä sellaisia eityövälineeksi kirjoitti:
niin 7 toimiin, mutta ei 10
10 herää silloin kun käyttäjäkin ja
se aloittaa päivityksen silloin kun käyttäjä avaa koneen
ja se jauhaa ja jauhaa ja jauhaa sitä
niinkuin kotikäyttäjän koneesta olis tullut tukiasema
tai itsetarkoitus mikrosoftin muulle toiminnalle
kaikki tausta-asetukset on käyty läpi ja alan tulla siihen tulokseen, että
winukka on feikki
siinä on sellaisia virheitä, ettei voi uskoa todeksi
Älkää luopuko 7:sta jos teillä on vielä sellaisiaWindows 10:ssä on tarkoitus säätää vain niitä asetuksia mitä voi tehdä siitä rataan kuvasta. Niitä on suhteellisen vähän, niinkuin vaikka iPadissa.
Windowsissa on tarkoitus käyttää sovelluksia Edge selaimella tai ladata Windows storesta. Kaikki muu on harvinaista poikkeusta tai väärinkäyttöä. Ei ole tarkoitus että ladataan jostain nettisivuilta mitä tahansa paskaa ja asennellaan, eikä yleensäkään käytetä järjestelmänvalvojana mitään. Edes niitä sovellusten asennuksia. Windowsin tarkoitus on ajaa niitä sovellusten käyttöliittymäosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628