Apua....!!!1

...

OIkeesti.sain nelosen kokeesta.Matikan.Vittu mua niin vituttaa koko paska saatanan aine!!
sit mutsi yritti totta kai sanoa mulle,kun itkin sitä että en älyy matikkaa..
et mene tukiopetukseen,poh´diskele ja tutki matikkaa hyvin,Jne! jso otan matikan kirjan käteeni,mun tekis mieli repii se vittu palasiks!
nytkin mä kiehun raiovsta,kun aattelen huomista! matikkaa,matikkaa matikkaa saatana!
vittu auttakaa...!
saan aina nelosii,oon iha paska jne..mite parantasim mun ajatusta?jos joku yrittää samaa kun mun mutsi,niin paskat! en ä osaa olla sillee njuu nyt mä opin tän asian jes jes ..vittu EN OSAA!!!!!!!!MUA VITUTTAA MATIKKA! help me.

8

473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matikka...

mee nyt aluksi vaikka nukkumaan niin jaksat aamulla kouluun!

• mie

Ei sulla hirveesti liene vaihtoehtoja. Mutta sen mää sanon, että jos ihan raivoissas aina oot kun alat kattomaan matikan asioita ni et todellakaan tajuu. Siinä vaan menee hermot eikä kiinnosta yrittääkkään. Mun mielestä joku tukiopetus tai yksityisopetus ois asiaa, mutta jos ei siihen oo kiinnostusta ja pystyt itse ottamaan itseäsi niskasta kiinni niin keskity kotona laskuihin. Lue hiljasuudessa teoriat ja pohdi laskuja. Mulla se ainakin auttaa. Jos on huono opettaja enkä tunneilla tajua niin kotona yllättäen tajuaakin asian..

• nnn

osaatko jako kulmaa

• mimmu-92

mä oon 6:lla ...ja saan melkeen kaikista matikan kokeista 6 taj 4. vittu ärsyttää ihan saatanasti
      mul on matikan numero todituksessa 6, et aika hyvin mulla menee..
      matikka on niin vitusta että vittu vittu.

• ....

Niimpä..matikka on ihan perseestä revittyy..
        mis päin asut?

• yks vaa

mäki sain viime matikan kokeest aika huonon viis puolen ja sit ku mun kaveri kehu samal kokeel et se oli helppo ja nii edelee ku tää kaveri oli saanu siit kokeest ysi puolen....vähä v*tutti

• Internetissä valittaminen ei edesauta oppimista millään muotoa, kaikilla on se aine jossa ei vain pärjää hyvin, ja sillä se. Sinun asemassasi ei auta kuin keskittyä ja opetella.

Ja kirosanat eivät ole välttämättömyys viesteissä, sanon nyt tähän väliin, jotta vastaisuudessa mahdollisesti osaatte pitää kirjoituksenne asiallisen puolella, oli aihe mikä tahansa, ja olipa tunne tilanne mikä tahansa.

• Minde88

oon samaa mieltä matikka on ihan paskamaista mut jos saan siit huonon numeron kokeeseen ni mä saan kotiarestii et joo..viimeks olleest matskun kokeest mä sain kasi puolen..todistukseen kasin..et juu..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      67
      5749
    2. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      50
      4025
    3. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      85
      3549
    4. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      114
      2958
    5. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      66
      2473
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      43
      1844
    7. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      107
      1819
    8. Mikä ihmeen v&v megastore?

Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.
      Järvenpää
      1
      1378
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1365
    10. Miksi kastetaan luterilaisia ?

Tiesitkö että helluntailaiset ja jehovantodistajat kastavat luterilaisia saadaksen uusia maksavia jäseniä ? Tätä hellunt
      Kaste
      180
      1091
    Aihe