Älä aloita tissuttelua vielä Joulun aatonaattona, silla jos sen teet, et ole aattona ajokunnossa mennäksesi hautausmaalle ja vaikka Alma-täti on maannut haudassa jo viisitoista vuotta, hän kyllä haistaa pahanhajuisen hengitysesi varmasti. Jos kuitenkin sen teet, älä riehu hautausmaalla, sillä tiedämme vanhastaan, että sinun riuhuntasi saa vainajatkin heräämään henkiin ja sen jälkeen hautuumaalla ei kellään enää ole kivaa.
Vaikka et muista edellisistä jouluista mitään, me tiedämme, että juuri sinun kannattaisi sijoittaa joulukuusi joko pihalle tai parvekkeelle, sillä sinä kaadat sen kännipäissäsi kuitenkin ja puolisosi ei uskalla sen jälkeen näyttäytyä naapureillenne puoleen vuoteen.
Joulu on perhejuhla, joten älä mene edellisten Joulujen tapaan soittelemaan naapureidesi ovikelloja kutsuaksesi heidät bileisiin. He eivät tule, vaikka kuinka uhkaisit katkaista ystävyyssuhteesi heihin. He EIVÄT olleet ystäviäsi ennenkään.
Lopeta ryyppääminen joulupäivänä, sillä muuten et pääse lähipubiin Tapanintansseihin tänäkään vuonna, sillä kapakan portsari muistaa kuinka viime vuonna yritit sinne väkisin ja sait aikaan mellakan karaokeravintola Räkättirastaan ovella ja paikalle jouduttiin kutsumaan poliisi. Jos kuitenkin sen teet, älä sano poliisille, että tienaat kuukaudessa enemmän kuin tämä vuodessa, sillä siitä poliisi ei pidä ja vietät seuraavan yön putkassa kuten kaikkina jouluina viimeiset kymmenen vuotta.
IPLS on saanut vihiä, että Joosef olisi sittenkin puhunut Pietarin kanssa sovinnollisesti ja olisi valmis myöntämään, että Maria petti häntä tallirengin kanssa ja siksi ensi vuodesta lähtien Joulu olisi peruttu ja muutettaisiin tavalliseksi muinaiseksi keskitalven taittumisen juhlaksi. Se ei kuitenkaan muuttaisi sinun juhlintaasi mitenkään, sillä ammattijärjestöt eivät yleislakon uhalla ole valmiit luopumaan useamman päivän kestävästä ryyppyputkesta, joka normaalisti on alkanut 23.12. ja päättynyt katkaisuhoitoasemalle 2.1.
Joulumuisto 3,0
2
102
Vastaukset
- Kansan-opin-mukaisesti
Kun ryyppää koko vuoden niin sanotusti pohjia, niin joulunahan sitä on hyvässä iskussa, kunto kohdallaan ja nousuhumalakin alkaa vasta kolmen promillen kohdilla.
Huippua voi loiventaa kohti Uutta vuotta jolloin voi tehdä sen perinteisen lupauksen, tipattomat housut tammikuussa - jos muistaa ravistaa ennen esineen piilottamista sepaluksen sisälle.
Helmikuussa ei enää huippaa, eikä maaliskuussakaan maksa vingu yhtä pahasti kuin vaikkapa tapaninpäivänä. Vappuna sima maistuu jo kummasti, terästetty sima nimenomaan. Muuten voi alkaa tapahtua elimistössä hylkimisreaktioita.
Kesällä kiljukin on pönäkämpää kuin kaupan viiden ja puolen voltin neloset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882