Miten saada lapsisim keskittyneeksi?

Mehmehh

Teetaika-keitintä ei ilmeisesti voi lapset käyttää, tietokoneeseen ei ole rahaa... Onko olemassa mitää muita keinoja kuin simpedian selailu? Nelosesta siis kyse.

5

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sims4pelaaja

      Läksyjä tekemällä tulee yleensä keskittyneeksi.

      • Shakkipelin siirtoja miettimällä tulevat lapsetkin keskittyneiksi - ja ovat olleet sitä parisen tuntia jälkeenkin. (Sama vaikutus lienee videopelien pelaamisella.)
        Joillakin maasta löydetyillä kristalleilla ja aarteilla, ostetuilla ja itse keskittyneenä maalatuilla tauluilla ja sisustusesineillä yms. on myös keskittymistä lisääviä auroja kunhan ne käynnistää, mutta mulla on käsitys etteivät monet niistä toimi juuri muuta kuin silloin kun simi on niiden "lähellä" (samalla tontilla niiden kanssa).

        Modeilla ja koodeilla saa tietenkin simin keskittyneeksi pitkäksikin aikaa, jos sellaisia haluaa käyttää - ja luonteenpiirteitä muuttamalla voi vaikuttaa siihen kuinka helposti ja usein simit yleensä ovat keskittyneitä.


      • jokulaiskahilb
        Simahtanut kirjoitti:

        Shakkipelin siirtoja miettimällä tulevat lapsetkin keskittyneiksi - ja ovat olleet sitä parisen tuntia jälkeenkin. (Sama vaikutus lienee videopelien pelaamisella.)
        Joillakin maasta löydetyillä kristalleilla ja aarteilla, ostetuilla ja itse keskittyneenä maalatuilla tauluilla ja sisustusesineillä yms. on myös keskittymistä lisääviä auroja kunhan ne käynnistää, mutta mulla on käsitys etteivät monet niistä toimi juuri muuta kuin silloin kun simi on niiden "lähellä" (samalla tontilla niiden kanssa).

        Modeilla ja koodeilla saa tietenkin simin keskittyneeksi pitkäksikin aikaa, jos sellaisia haluaa käyttää - ja luonteenpiirteitä muuttamalla voi vaikuttaa siihen kuinka helposti ja usein simit yleensä ovat keskittyneitä.

        Lisäksi, jos pistää vanhemman simin auttamaan läksyissä, tulee automaattisesti keskittynyt tunnelma.


    • jasusims4

      mihin sen tee taika keittimen voi laittaa tai siis ku siihen tulee että sijoitetaan tietyn esineen päälle

      • jokulaiskahilb

        En oo tullut kokeilleeksi koko settiä, mutta veikkaan vahvasti keittiötasoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe