Jooh kysykää mitä vaan yritän vastata
Kysykää mitä vaan 15v pojalta
10
132
Vastaukset
- kyselijä22
Onks sulla verkkareita ja mikä on sun seksuaalinensuuntaus?
- 918373
On verkkarit ja hetero
- tumputa
Ootko juoppo kokki vai uudet stereot saanut latvis?
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
Miksi koit merkittäväksi kertoa etukäteen juuri iän ja sukupuolen?- ååli
Todennäköisesti aloittaja ei ole 15, vaan joku vanhempi pervo.
- 918373
Koska tylsyys, ja koin merkittäväksi kertoa iän ja sukupuolen koska miksei, kysymykset voi olla erilaisia jos en kertois
- ihmekirkiisiseon
ååli kirjoitti:
Todennäköisesti aloittaja ei ole 15, vaan joku vanhempi pervo.
Ihan samaa mieltä aloittajasta. Näitä on ilmestynyt vuosi vuodelta tupalapyhien aikana. Pappa on kyllästynyt vanhana olemiseen. Takuulla ei monta vuotta puutu sen 80 tasavuosista.
Yleensä sitä kiinnostaa poikien pippelien koot. Pervo mikä pervo.
- skaterdude
Harrastukset?
- dsfgdsfg
Mikä on Lada 1200:sten yleisin pomppaussyy katsastuksissa?
Montako Sergei Ivanovia asuu Moskovassa?
Mikä eläinpari meni ensimmäisenä Nooan arkkiin?
Montaako eri Nike-kenkäparia namipialainen juoksija Frankie Frederics on pitänyt jaloissaan?
Montako kiloa kauraa Lumijoella kylvettiin pelloille vuonna 1952?
Mitä piisiä Nuuskamuikkunen yleensä soittaa harpullaan?
Monenko kuukauden iäsä Ukko-Nooan isoäiti oppi kävelemään?
Montako vasikkaa nupotettiin Karstulassa lokakuussa 1976?
Kuka syntyi 2.9.1987 klo 10.12 ja kuoli 5.12. 1999 klo 5.32 ?
Montako kiloa on tervaa yhteensä kaikkien indonesialaistupakoitsijoiden keuhkoissa? - 22214
Oot kerta hetero, niin ootko silti joskus vilkassu esim koulu-uinnissa kavereiden peniksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142032
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1662028- 77931
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46797Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35756Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156732Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢108723Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30716- 43694
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50664