Olemme etsimässä laumamme ihmissusi ja myös huomioidaan ihmiset jotka ovat valmiit muuttumaan ihmissusiksi. Laittakaa viestiä jos heräsi kiinnostus---
Etsimme laumaan uusia jäseniä
32
769
Vastaukset
- poisssusihölkinät
Ei tuollaisia ole olemassa. Ihminen on ihminen ja susi on susi. Etsikää Jumalan valtakuntaa Jeesuksen Kristuksen kautta.
- hjjhgjhjh
Pikemminkin niiden pitäisi etsiä jostain helvetin pätevä psykiatri.
- jdfhgdkfjghl
Sinulla on kokemusta noista psykiatreista. Otas vaan ne ilta lääkkeet tuplana.
- susihullu
Pääsenkö minä? Ulkonäköni on: vähän vanttera ja vaaleat tuuheat hiukset
- susihullu
Okei no tarkennetaan sen verran et ite oon vampyyri mut mun kaveri on ihmissusi eli pääseekö se???
- 46746879
Pääsee laumaan jos haluaa.
- Wanttobeewolf
Missä päin teidän lauma on oisin meinaan valmis muuttu sudeks jos joku vaan suostuu muuttaa
Sä et tiedä kuinka syvissä vesissä uit. Jos olet elänyt ihmissutena monet vuotta, ja muuttuisi sudeksi, elämäsi muuttuu hyvin paljon. Entä se, Milla ne fiilis sulle tulee kun kuulet kuinka kaverisi puhuvat sinusta pahaa selkäsi takana, kuulet poika/tyttöystäväsi sykkeestä jos hän valehtelee... Se kaikki muuttaa ihmistä. Se satuttaa...
Muutos sattuu, Suden hallitsemisen harjoittelu vie aikaa...
- Wanttobeewolf
Vastatkaa pliiiis jos näätte tän
- Wanttobeewolf
Tiiän et oikeet sudet ei ota tälläsii viestei tosissaan mut jos mä pääsisin sudeks niin olisin todella onnellinen ja mun elämällä ois
isompi merkitys joten pyydän jos joku ihmissusi näkee tän kerro voitko muutta mut/miten voin muuttua.- wolf45
Hei! Olen ihmissusi ja tiedän paljon näistä asioista. Valitettavasti sinun täytyy tehdä sudeksi muuttumis rituaali jos et ole syntynyt ihmissutena. Voin kyllä kertoa ohjeet rituaaliin, mutta ole varma että haluat sudeksi, koska takaisin ei ole paluuta.
Ensimmäisenä sinun täytyy mennä ulos täysikuun aikaan.
Kun olet ulkona, sinun täytyy mennä ostamaan Logan Paulin t-paitoja 300€ edestä.
Kun olet ostanut t-paidat, ala ulvoa niin kovaa, että koko naapurusto herää.
Tämän jälkeen sinun täytyy hyväksyä se, että ihmissudeksi ei muututa vaan synnytään.
Hyvää päivänjatkoa sinulle vain ja toivon, että elät mukavan elämän ihmisenä!
- Uusi_arpi
Minua kiinnostaa, vaikka olenkin vielä ihminen. Missä päin laumanne on?
- varotanteitä
Tuo kaikki susijutut ovat saatanan palvontaa. Älkää missään nimessä lähtekö mukaan moisiin paholaisen juoniin vaan etsikää Raamatun Jumalaa.
- Nugetinpalvoja
Tuo ei ole saatananpalvontaa. Se on typeryyttä :)
- Rubiinikynsi
No missäpäin asut ite asun kirkkonummella.En ehkä liity laumaan koska minulla on jo oma missä minulla on hyvin tärkeä tehtävä mutta olisin kiitollinen jos esim kertoisit miten muutuit ihmissudeksi
- lauma_poikineen
On täällä suomessa susi-ihmisiä paljonkin. Kyl mää ainaki tunnen monta. Kertoohan sen jo vanha sananlaskukin. (Susi jo syntyessään).
- Uuno.on.nro1
Varmaan tuo porukka ajaa Fiateilla, Fiat, petojen sukua, susi jo syntyessään...
- zillee
Uuno.on.nro1 kirjoitti:
Varmaan tuo porukka ajaa Fiateilla, Fiat, petojen sukua, susi jo syntyessään...
Se on taas eri juttu. Pandalaumat eivät halua julkisuutta pitäkää mielessä.
- hopealuotejakehiinvittu
oon aina miettiny millasia urpoi ootte irl
- Wantarewolf
MINÄ HALUAN OLLA IHMISSUSI!!! Onko mitään mahdollisuutta että minut voi muuttaa?? Tai onko jotai taika litkua minkä voin ottaa että muutun??
- fjjfyjyk
Minä täytin kaavakkeen, mutta hukka vei sen...
- Laumanpuolesta
Haluaisin laumaan kovasti! Olen valmis muuttumaan, ja tekemään mitä vain lauman edestä! Olkaa kilttejä ja ottakaa minut mukaan. Kuten jo sanoin, olen valmis
- Wolfwolf
Minä myös haluun muuttua ja kuulua johonkin laumaan!!
Sä oot samanlainen kun mä vuosi sitten. Olin ihan hulluna ihmissusiin (olen yhä) mutta silloin haluisin ihan sikana sudeksi. Elämä ihmissutena voisi olla taivaallista. Kaikki se voima, wau, ketteryys, huisii, ja ne aistit, Huhhuh. Mutta kun sain infoa ihmissusi-elämästä mielipiteeni muuttui. Jos on ihmissusi, elämä muuttuu TODELLA paljon, ja eikä paluuta takaisin ehkä ole.. 🐺💕
- Hauvuh
Meidän Mustikoira haluaa liittyä laumaanne.
- Noitaoppilas
Itse olen toisen vuoden noitaoppilas ja olen kuullut näistä mutta en tiennyt että ihmissusia on suomessakin. Olen kiinnostunu! Sc. Inzu_pinzu
- Täyssusi
Toiset on susia jo syntyessään.
Mä tahdon en oo siis ihmissusi mut jos tuut muuttaa mut ni ois kiva uskon 101% et niitä on mun ig on @oona_eveliina__ tai wolf_and_dragon_lover__ ni ota yhteyttä :)
- Sudenverinen
Haluun mielelläni laumaan, oon 11 v mut haittaaks et oon niin nuori? :3 Mä en tiiä oonko ihmissusi. Siis onko mahdollista et olisin syntymästä asti mut en vaan oo ikinä muuttunut sillä oon aina ollu tosi susimainen luonteelta ja välillä mä oikeestaan ehkä melkeen muutunki siis kun välillä vihasta must tuntuu et mun sisäinen susi pyrkii ulos tai jotain. Jos joku ihmissusi osaa niin voisko joku auttaa. Missä päin se lauma muuten on? Ite asun turun seudulla
Heij!
Jos olisit syntynyt, ihmissutena, tietäisit sen kyllä varmasti. Jos oisit ihmissusi, sinä muuttuisi A I N A täytenäkuuna, se on pakollinen muutos.
Ehkä sinulla on voima eläin joka on susi, ja välillä sinusta tuntuu että sutesi pyrkii esiin. Yritä ottaa yhteyttä voima eläimeesi.
- Anonyymi
lol,nyt ovat jotkut katsoneet animea vähän liiankin paljon,vai että oikein ihmissusi.ihan kuin vampyyyreissä ei olisi ollut tarpeeksi:D uskon yliluonnollisiin juttuihin mutta nämä menevät vähän yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773