Etsimme laumaan uusia jäseniä

Hukat

Olemme etsimässä laumamme ihmissusi ja myös huomioidaan ihmiset jotka ovat valmiit muuttumaan ihmissusiksi. Laittakaa viestiä jos heräsi kiinnostus---

32

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poisssusihölkinät

      Ei tuollaisia ole olemassa. Ihminen on ihminen ja susi on susi. Etsikää Jumalan valtakuntaa Jeesuksen Kristuksen kautta.

      • hjjhgjhjh

        Pikemminkin niiden pitäisi etsiä jostain helvetin pätevä psykiatri.


      • jdfhgdkfjghl

        Sinulla on kokemusta noista psykiatreista. Otas vaan ne ilta lääkkeet tuplana.


    • susihullu

      Pääsenkö minä? Ulkonäköni on: vähän vanttera ja vaaleat tuuheat hiukset

      • susihullu

        Okei no tarkennetaan sen verran et ite oon vampyyri mut mun kaveri on ihmissusi eli pääseekö se???


      • 46746879

        Pääsee laumaan jos haluaa.


    • Wanttobeewolf

      Missä päin teidän lauma on oisin meinaan valmis muuttu sudeks jos joku vaan suostuu muuttaa

      • Sä et tiedä kuinka syvissä vesissä uit. Jos olet elänyt ihmissutena monet vuotta, ja muuttuisi sudeksi, elämäsi muuttuu hyvin paljon. Entä se, Milla ne fiilis sulle tulee kun kuulet kuinka kaverisi puhuvat sinusta pahaa selkäsi takana, kuulet poika/tyttöystäväsi sykkeestä jos hän valehtelee... Se kaikki muuttaa ihmistä. Se satuttaa...
        Muutos sattuu, Suden hallitsemisen harjoittelu vie aikaa...


      • Ihmisenä monta vuotta**


    • Wanttobeewolf

      Vastatkaa pliiiis jos näätte tän

    • Wanttobeewolf

      Tiiän et oikeet sudet ei ota tälläsii viestei tosissaan mut jos mä pääsisin sudeks niin olisin todella onnellinen ja mun elämällä ois
      isompi merkitys joten pyydän jos joku ihmissusi näkee tän kerro voitko muutta mut/miten voin muuttua.

      • wolf45

        Hei! Olen ihmissusi ja tiedän paljon näistä asioista. Valitettavasti sinun täytyy tehdä sudeksi muuttumis rituaali jos et ole syntynyt ihmissutena. Voin kyllä kertoa ohjeet rituaaliin, mutta ole varma että haluat sudeksi, koska takaisin ei ole paluuta.
        Ensimmäisenä sinun täytyy mennä ulos täysikuun aikaan.
        Kun olet ulkona, sinun täytyy mennä ostamaan Logan Paulin t-paitoja 300€ edestä.
        Kun olet ostanut t-paidat, ala ulvoa niin kovaa, että koko naapurusto herää.
        Tämän jälkeen sinun täytyy hyväksyä se, että ihmissudeksi ei muututa vaan synnytään.
        Hyvää päivänjatkoa sinulle vain ja toivon, että elät mukavan elämän ihmisenä!


    • Uusi_arpi

      Minua kiinnostaa, vaikka olenkin vielä ihminen. Missä päin laumanne on?

      • varotanteitä

        Tuo kaikki susijutut ovat saatanan palvontaa. Älkää missään nimessä lähtekö mukaan moisiin paholaisen juoniin vaan etsikää Raamatun Jumalaa.


      • Nugetinpalvoja

        Tuo ei ole saatananpalvontaa. Se on typeryyttä :)


    • Rubiinikynsi

      No missäpäin asut ite asun kirkkonummella.En ehkä liity laumaan koska minulla on jo oma missä minulla on hyvin tärkeä tehtävä mutta olisin kiitollinen jos esim kertoisit miten muutuit ihmissudeksi

    • lauma_poikineen

      On täällä suomessa susi-ihmisiä paljonkin. Kyl mää ainaki tunnen monta. Kertoohan sen jo vanha sananlaskukin. (Susi jo syntyessään).

      • Uuno.on.nro1

        Varmaan tuo porukka ajaa Fiateilla, Fiat, petojen sukua, susi jo syntyessään...


      • zillee
        Uuno.on.nro1 kirjoitti:

        Varmaan tuo porukka ajaa Fiateilla, Fiat, petojen sukua, susi jo syntyessään...

        Se on taas eri juttu. Pandalaumat eivät halua julkisuutta pitäkää mielessä.


    • hopealuotejakehiinvittu

      oon aina miettiny millasia urpoi ootte irl

    • Wantarewolf

      MINÄ HALUAN OLLA IHMISSUSI!!! Onko mitään mahdollisuutta että minut voi muuttaa?? Tai onko jotai taika litkua minkä voin ottaa että muutun??

    • fjjfyjyk

      Minä täytin kaavakkeen, mutta hukka vei sen...

    • Laumanpuolesta

      Haluaisin laumaan kovasti! Olen valmis muuttumaan, ja tekemään mitä vain lauman edestä! Olkaa kilttejä ja ottakaa minut mukaan. Kuten jo sanoin, olen valmis

    • Wolfwolf

      Minä myös haluun muuttua ja kuulua johonkin laumaan!!

      • Sä oot samanlainen kun mä vuosi sitten. Olin ihan hulluna ihmissusiin (olen yhä) mutta silloin haluisin ihan sikana sudeksi. Elämä ihmissutena voisi olla taivaallista. Kaikki se voima, wau, ketteryys, huisii, ja ne aistit, Huhhuh. Mutta kun sain infoa ihmissusi-elämästä mielipiteeni muuttui. Jos on ihmissusi, elämä muuttuu TODELLA paljon, ja eikä paluuta takaisin ehkä ole.. 🐺💕


    • Hauvuh

      Meidän Mustikoira haluaa liittyä laumaanne.

    • Noitaoppilas

      Itse olen toisen vuoden noitaoppilas ja olen kuullut näistä mutta en tiennyt että ihmissusia on suomessakin. Olen kiinnostunu! Sc. Inzu_pinzu

      • Täyssusi

        Toiset on susia jo syntyessään.


    • Mä tahdon en oo siis ihmissusi mut jos tuut muuttaa mut ni ois kiva uskon 101% et niitä on mun ig on @oona_eveliina__ tai wolf_and_dragon_lover__ ni ota yhteyttä :)

    • Sudenverinen

      Haluun mielelläni laumaan, oon 11 v mut haittaaks et oon niin nuori? :3 Mä en tiiä oonko ihmissusi. Siis onko mahdollista et olisin syntymästä asti mut en vaan oo ikinä muuttunut sillä oon aina ollu tosi susimainen luonteelta ja välillä mä oikeestaan ehkä melkeen muutunki siis kun välillä vihasta must tuntuu et mun sisäinen susi pyrkii ulos tai jotain. Jos joku ihmissusi osaa niin voisko joku auttaa. Missä päin se lauma muuten on? Ite asun turun seudulla

      • Heij!

        Jos olisit syntynyt, ihmissutena, tietäisit sen kyllä varmasti. Jos oisit ihmissusi, sinä muuttuisi A I N A täytenäkuuna, se on pakollinen muutos.

        Ehkä sinulla on voima eläin joka on susi, ja välillä sinusta tuntuu että sutesi pyrkii esiin. Yritä ottaa yhteyttä voima eläimeesi.


    • Anonyymi

      lol,nyt ovat jotkut katsoneet animea vähän liiankin paljon,vai että oikein ihmissusi.ihan kuin vampyyyreissä ei olisi ollut tarpeeksi:D uskon yliluonnollisiin juttuihin mutta nämä menevät vähän yli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe