mä puunaan ja keitän ja hoidan huushollia ja lapsetkin joulua pitämässä täällä kuka milloin. Minä passaan ja laitan, mies ei sellaista, tulee paikalle kun laitan juttuja, posituu ja sanoo ai täällä on kesken, tulisi apuun helvetti ennkuin näännyn.kyllä se mies tekee ahlerasti töitä, liikaaa mutta ei aina hauskaa sellainenkaan.
helvetti mä näännyn tuon työhullun miehen kanssa
12
156
Vastaukset
Pienillä saksilla ja kynsi-leikkureilla ehkä saat kesäksi Bonsain.
H.- Eernesti
Jätä ukko viikoksi siivoilemaan ja passailemaan itse itseään. Lähdetään lappiin pariksi viikoksi lepäämään ja katselemaan komeita maisemia. Syödään hyvin ja illat tanssitaan ja pidetään hauskaa. Jaksaa taas passata ukkoa ja niitä lapsukaisia. Ai niin, ja minä maksan kaiken,
- aulikkiuu
ei se tupahommiin ala eikä kerkeä, se huhkii aina miesten töitä.
aulikkiuu kirjoitti:
ei se tupahommiin ala eikä kerkeä, se huhkii aina miesten töitä.
saattashan sitä viikossa nälkä tulla ja tupahommatkin ainakin siltä osin maistua
- hyvää_uutta_vuotta
Miehiä on niin erilaisia. Tuttavamme vaimon lonkka alkoi kulumaan ja kului vuodessa melkein sänkykuntoon, silloin mies alkoi auttamaan kun ei halunnut menettää kymmeniä vuosia säästettyjä rahoja ulkopuoliselle palvelulle.
Meillä on kyllä kilpailu kuka saa laittaa ruokaa tai kattaa pöytää, kun tulee jälkeläisiä.
Muuten me laitamme aivan itse omat ruokamme, syömme kuin lentäjät. Minä syön kasviksia ja lihaa, teen viikon ruoat, laitan pakkaseen ja näin talvella ulos. Vaimo laittaa joka päivä 2 kertaa ruan.- 7469
Eri sapuskoissa.
Syömme vaimoni kanssa samat pöperöt joiden suunnittelussa ja valmistuksessa otan huomioon hänen rajoitteensa K-vitamiinin ja raudan suhteen.
Allergian asettamiin rajoitteisiin on ollut helppo tottua.
Vaimon ollessa omilla matkoillaan minä herkuttelen "boikotti" pöperöillä kuten silakalla, kaalilajikkeilla, sisäelimillä, verivalmisteilla, joitakin mainitakseni.
Maitoa juon päivittäin noin 1,5l. Vaimollani on laktoosihäiriö.
- EpäterveKIlpailija
Jopas tulee apetta 4 kertaa päiväs , eikö ahky ala vaivaa
- flegmaatti
Ymmärrän karmean kohtalosi koska elän vastaavassa tilanteessa.
Minä näännyn taakkani alle eläessäni kaikkea ponnistelua ja vastuuta välttelevän naisen kanssa.
Minä vastaan valtaosasta perheemme tuloja.
Hoidan kuljetukset, ruokahuollon marketista kaappiin, valmistukseen ja tarjoiluun.
Poikkeuksena ainoastaan aamutee jonka vaimoni keittää itse sekä omat leipänsä ja banaaninsa.
Siivouksessa hänen osuutensa rajoittuu satunnaiseen pölyjen pyyhkimiseen.
Edes silloin kun minulla syöpäleikkauksen jälkeen oli paskapussi kupeessa 3kk, täyti minun siirtää mm. oh:n nojatuolit.
Aamulla kuljetan vaimoni hammaslääkäriin siten jättäen salikeikkani väliin.
Matkoillamme tulkin ja asioiden hoitamisen rooli on minun vastuullani paitsi latinoalueilla.
Kaikkinensa minun päätöstäni kaivataan likimain kaikessa, jopa sistukseen liittyvissä asioissa kuten sohvakaluston valinnassa. Rättien osteluun ei sentään tarvitse osallistua.
Tälläisen takan alle sortuisi jo nuorempi ja parempikuntoinenkin!- Jämpti.on.näin
Siitäs sait, mitäs aloit, sulla ei oo miun luontoo, jämäkkä, rehellinen ja periks antamaton omissa päätöksissä, joustava laaja-alaisella kentällä, mutta ei akkain kiukun ja ylpeyden alle ikuna jäänyt.
- lämpöjalempi
Kaikki loppuu aikanaan. Olen saattanut 2 miestä viimeiselle matkalle. Lämmöllä muistelen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612