DNA mainostaa jossakin liittymissä tekstiviestin maksavan 6,9 senttiä / kpl.
Todellisuudessa näin ei ole.
Kysyttäessä asiaa DNA asiakaspalvelusta niin vastaus oli:
Hinta pyöristetään 7 senttiin !!
Eli pyöristystä ei tehdä loppusummaan vaan yksittäisen tekstiviestin hintaan !!
Tämä on huijausta ja lisäksi laitonta.
Asia on lähtenyt kuluttajasuojavirastoon tutkittavaksi.
Kannattaa teidän muidenkin tarkistaa laskunne.
Ja ei muuta kuin yhteys kuluttajasuoja-asiamieheen !!
DNA huijaa
9
1011
Vastaukset
- dna
Itse asiassa huomasin saman tapaisen jutun laskussa kun huvikseen ynnäsin niitä yhteen. yksittäisiä viestejä ei pyöristetä vaan yksittäinen laskurivi pyöristetään. esim. siis tekstiviestit dna ja soneran liittymiin.
Loppusummana tekstiviestien osalta 0,01 euroa veloitettu liikaa. Periaatteessa en tykkää tällaisesta ollenkaan, mutta käytännössä... i don´t give a shit. dna pysyy silti.- Pennitön
Ajattelin tämän asian saavan enemmänkin huomiota ja vastauksia, mutta ilmeisesti ihmiset eivät koe asiaa olennaisena. Tahi eivät kehtaa myöntää joutuneensa huijatuksi.
Tämä taitaakin olla väärä palsta dna-negatiivisten asioiden esille tuomiseksi.
Niin kuin sinunkin viimeinen lause: " dna pysyy silti". Merkkiuskollisuus on yli kaiken.
Sori, en tiennyt että tämä on fanipalsta.
Eli kaikille dna-faneille tiedoksi, niin tuo minun alkuperäinen viestini oli täyttä sontaa, siinä ei ole yhtä toden sanaa, sorry, että pilkkasin Dumalaa. Pyydän vielä anteeksi, dorry. - huomio..
Pennitön kirjoitti:
Ajattelin tämän asian saavan enemmänkin huomiota ja vastauksia, mutta ilmeisesti ihmiset eivät koe asiaa olennaisena. Tahi eivät kehtaa myöntää joutuneensa huijatuksi.
Tämä taitaakin olla väärä palsta dna-negatiivisten asioiden esille tuomiseksi.
Niin kuin sinunkin viimeinen lause: " dna pysyy silti". Merkkiuskollisuus on yli kaiken.
Sori, en tiennyt että tämä on fanipalsta.
Eli kaikille dna-faneille tiedoksi, niin tuo minun alkuperäinen viestini oli täyttä sontaa, siinä ei ole yhtä toden sanaa, sorry, että pilkkasin Dumalaa. Pyydän vielä anteeksi, dorry.Jos laskun loppusumma kuitenkin on oikein, niin onko sillä väliä jos laskuriveillä ilmoitetaan tuo pyöristettynä? Luin nimittäin täysin vastaavaa tarinaa Matkapuhelinfoorumilta, siellä todettiin että laskussa on veloitettu tekstareista 7 c/kpl, kuitenkin loppusummassa tekstarit oli veloitettu oikein eli 6,9 c/kpl kuten kuuluukin.
Kannattaa siis tarkistaa laskun loppusumma ennenkuin alkaa valittaa millekään taholle.
- Huijattiinko ?
Olen jo tällä palstalla kertonut, että kolmesta perheemme liittymistä tuli yhteensä laskua 23,06e
kuukausimaksuineen.
Meillä on dna helmet kaikilla
En tiedä pyöristyksistä, mut oisivat voineet pyöritää 23,10:een, enkä olis itkenyt, on niin halpaa:)) - ex Elisa
perheessä nyt kolme Helmeä ja yksi dna prepaid.
Monta vuotta oltiin Elisalla ennen tätä. Vaihdon seuraus: laskut puolittui. Pari kertaa on pitänyt soitaa asiakaspalveluun, kummallakin kerralla alle minuutin jonotus ja asiat saatu kuntoon.
Ei paljon centin kymmenykset tunnu kusetukselle kun kun laskusta voi leikata puolet aikaisemmasta pois. - oliko tää UUSI uutinen
eli että dna huijaa? Kaikkihan sen tietää.
- Näin on käynyt
Minua on dna huijannut lähes jatkuvasti.
Aina tulee pienempiä laskuja, kuin odotan!
On tämä hirveän väärin - Juha
Näin on käynyt kirjoitti:
Minua on dna huijannut lähes jatkuvasti.
Aina tulee pienempiä laskuja, kuin odotan!
On tämä hirveän väärinVälillä on aivan kauheita kuukausia, kun laskua ei tulekaan! Tosi paskamaista ;)
Juha kirjoitti:
Välillä on aivan kauheita kuukausia, kun laskua ei tulekaan! Tosi paskamaista ;)
Eipä tullut laskua kolmeen kuukauteen. Ja sitten kun tuli, se oli 13 euroa. Sonera repi joka kuukausi 12-14 euroa. Perusmaksu teki sen suurimman hintaeron. 3.99 e/kk muuttui .66 e/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617760- 1334474
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323727- 213078
- 232632
- 272573
- 502246
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322049