DNA huijaa

Pennitön

DNA mainostaa jossakin liittymissä tekstiviestin maksavan 6,9 senttiä / kpl.
Todellisuudessa näin ei ole.

Kysyttäessä asiaa DNA asiakaspalvelusta niin vastaus oli:
Hinta pyöristetään 7 senttiin !!

Eli pyöristystä ei tehdä loppusummaan vaan yksittäisen tekstiviestin hintaan !!

Tämä on huijausta ja lisäksi laitonta.

Asia on lähtenyt kuluttajasuojavirastoon tutkittavaksi.

Kannattaa teidän muidenkin tarkistaa laskunne.
Ja ei muuta kuin yhteys kuluttajasuoja-asiamieheen !!

9

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna

Itse asiassa huomasin saman tapaisen jutun laskussa kun huvikseen ynnäsin niitä yhteen. yksittäisiä viestejä ei pyöristetä vaan yksittäinen laskurivi pyöristetään. esim. siis tekstiviestit dna ja soneran liittymiin.
      Loppusummana tekstiviestien osalta 0,01 euroa veloitettu liikaa. Periaatteessa en tykkää tällaisesta ollenkaan, mutta käytännössä... i don´t give a shit. dna pysyy silti.

• Pennitön

Ajattelin tämän asian saavan enemmänkin huomiota ja vastauksia, mutta ilmeisesti ihmiset eivät koe asiaa olennaisena. Tahi eivät kehtaa myöntää joutuneensa huijatuksi.

Tämä taitaakin olla väärä palsta dna-negatiivisten asioiden esille tuomiseksi.
        Niin kuin sinunkin viimeinen lause: " dna pysyy silti". Merkkiuskollisuus on yli kaiken.

Sori, en tiennyt että tämä on fanipalsta.

Eli kaikille dna-faneille tiedoksi, niin tuo minun alkuperäinen viestini oli täyttä sontaa, siinä ei ole yhtä toden sanaa, sorry, että pilkkasin Dumalaa. Pyydän vielä anteeksi, dorry.

• huomio..
        Pennitön kirjoitti:

Ajattelin tämän asian saavan enemmänkin huomiota ja vastauksia, mutta ilmeisesti ihmiset eivät koe asiaa olennaisena. Tahi eivät kehtaa myöntää joutuneensa huijatuksi.

Tämä taitaakin olla väärä palsta dna-negatiivisten asioiden esille tuomiseksi.
        Niin kuin sinunkin viimeinen lause: " dna pysyy silti". Merkkiuskollisuus on yli kaiken.

Sori, en tiennyt että tämä on fanipalsta.

Eli kaikille dna-faneille tiedoksi, niin tuo minun alkuperäinen viestini oli täyttä sontaa, siinä ei ole yhtä toden sanaa, sorry, että pilkkasin Dumalaa. Pyydän vielä anteeksi, dorry.

Jos laskun loppusumma kuitenkin on oikein, niin onko sillä väliä jos laskuriveillä ilmoitetaan tuo pyöristettynä? Luin nimittäin täysin vastaavaa tarinaa Matkapuhelinfoorumilta, siellä todettiin että laskussa on veloitettu tekstareista 7 c/kpl, kuitenkin loppusummassa tekstarit oli veloitettu oikein eli 6,9 c/kpl kuten kuuluukin.

Kannattaa siis tarkistaa laskun loppusumma ennenkuin alkaa valittaa millekään taholle.

• Huijattiinko ?

Olen jo tällä palstalla kertonut, että kolmesta perheemme liittymistä tuli yhteensä laskua 23,06e
      kuukausimaksuineen.
      Meillä on dna helmet kaikilla
      En tiedä pyöristyksistä, mut oisivat voineet pyöritää 23,10:een, enkä olis itkenyt, on niin halpaa:))

• ex Elisa

perheessä nyt kolme Helmeä ja yksi dna prepaid.

Monta vuotta oltiin Elisalla ennen tätä. Vaihdon seuraus: laskut puolittui. Pari kertaa on pitänyt soitaa asiakaspalveluun, kummallakin kerralla alle minuutin jonotus ja asiat saatu kuntoon.

Ei paljon centin kymmenykset tunnu kusetukselle kun kun laskusta voi leikata puolet aikaisemmasta pois.

• oliko tää UUSI uutinen

eli että dna huijaa? Kaikkihan sen tietää.

• Näin on käynyt

Minua on dna huijannut lähes jatkuvasti.
        Aina tulee pienempiä laskuja, kuin odotan!
        On tämä hirveän väärin

• Juha
        Näin on käynyt kirjoitti:

Minua on dna huijannut lähes jatkuvasti.
        Aina tulee pienempiä laskuja, kuin odotan!
        On tämä hirveän väärin

Välillä on aivan kauheita kuukausia, kun laskua ei tulekaan! Tosi paskamaista ;)

• Juha kirjoitti:

Välillä on aivan kauheita kuukausia, kun laskua ei tulekaan! Tosi paskamaista ;)

Eipä tullut laskua kolmeen kuukauteen. Ja sitten kun tuli, se oli 13 euroa. Sonera repi joka kuukausi 12-14 euroa. Perusmaksu teki sen suurimman hintaeron. 3.99 e/kk muuttui .66 e/kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      144
      4857
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3546
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      30
      2545
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2223
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2061
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1981
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1973
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1458
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      99
      1262
    Aihe