DNA huijaa

Pennitön

DNA mainostaa jossakin liittymissä tekstiviestin maksavan 6,9 senttiä / kpl.
Todellisuudessa näin ei ole.

Kysyttäessä asiaa DNA asiakaspalvelusta niin vastaus oli:
Hinta pyöristetään 7 senttiin !!

Eli pyöristystä ei tehdä loppusummaan vaan yksittäisen tekstiviestin hintaan !!

Tämä on huijausta ja lisäksi laitonta.

Asia on lähtenyt kuluttajasuojavirastoon tutkittavaksi.

Kannattaa teidän muidenkin tarkistaa laskunne.
Ja ei muuta kuin yhteys kuluttajasuoja-asiamieheen !!

9

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dna

Itse asiassa huomasin saman tapaisen jutun laskussa kun huvikseen ynnäsin niitä yhteen. yksittäisiä viestejä ei pyöristetä vaan yksittäinen laskurivi pyöristetään. esim. siis tekstiviestit dna ja soneran liittymiin.
      Loppusummana tekstiviestien osalta 0,01 euroa veloitettu liikaa. Periaatteessa en tykkää tällaisesta ollenkaan, mutta käytännössä... i don´t give a shit. dna pysyy silti.

• Pennitön

Ajattelin tämän asian saavan enemmänkin huomiota ja vastauksia, mutta ilmeisesti ihmiset eivät koe asiaa olennaisena. Tahi eivät kehtaa myöntää joutuneensa huijatuksi.

Tämä taitaakin olla väärä palsta dna-negatiivisten asioiden esille tuomiseksi.
        Niin kuin sinunkin viimeinen lause: " dna pysyy silti". Merkkiuskollisuus on yli kaiken.

Sori, en tiennyt että tämä on fanipalsta.

Eli kaikille dna-faneille tiedoksi, niin tuo minun alkuperäinen viestini oli täyttä sontaa, siinä ei ole yhtä toden sanaa, sorry, että pilkkasin Dumalaa. Pyydän vielä anteeksi, dorry.

• huomio..
        Pennitön kirjoitti:

Ajattelin tämän asian saavan enemmänkin huomiota ja vastauksia, mutta ilmeisesti ihmiset eivät koe asiaa olennaisena. Tahi eivät kehtaa myöntää joutuneensa huijatuksi.

Tämä taitaakin olla väärä palsta dna-negatiivisten asioiden esille tuomiseksi.
        Niin kuin sinunkin viimeinen lause: " dna pysyy silti". Merkkiuskollisuus on yli kaiken.

Sori, en tiennyt että tämä on fanipalsta.

Eli kaikille dna-faneille tiedoksi, niin tuo minun alkuperäinen viestini oli täyttä sontaa, siinä ei ole yhtä toden sanaa, sorry, että pilkkasin Dumalaa. Pyydän vielä anteeksi, dorry.

Jos laskun loppusumma kuitenkin on oikein, niin onko sillä väliä jos laskuriveillä ilmoitetaan tuo pyöristettynä? Luin nimittäin täysin vastaavaa tarinaa Matkapuhelinfoorumilta, siellä todettiin että laskussa on veloitettu tekstareista 7 c/kpl, kuitenkin loppusummassa tekstarit oli veloitettu oikein eli 6,9 c/kpl kuten kuuluukin.

Kannattaa siis tarkistaa laskun loppusumma ennenkuin alkaa valittaa millekään taholle.

• Huijattiinko ?

Olen jo tällä palstalla kertonut, että kolmesta perheemme liittymistä tuli yhteensä laskua 23,06e
      kuukausimaksuineen.
      Meillä on dna helmet kaikilla
      En tiedä pyöristyksistä, mut oisivat voineet pyöritää 23,10:een, enkä olis itkenyt, on niin halpaa:))

• ex Elisa

perheessä nyt kolme Helmeä ja yksi dna prepaid.

Monta vuotta oltiin Elisalla ennen tätä. Vaihdon seuraus: laskut puolittui. Pari kertaa on pitänyt soitaa asiakaspalveluun, kummallakin kerralla alle minuutin jonotus ja asiat saatu kuntoon.

Ei paljon centin kymmenykset tunnu kusetukselle kun kun laskusta voi leikata puolet aikaisemmasta pois.

• oliko tää UUSI uutinen

eli että dna huijaa? Kaikkihan sen tietää.

• Näin on käynyt

Minua on dna huijannut lähes jatkuvasti.
        Aina tulee pienempiä laskuja, kuin odotan!
        On tämä hirveän väärin

• Juha
        Näin on käynyt kirjoitti:

Minua on dna huijannut lähes jatkuvasti.
        Aina tulee pienempiä laskuja, kuin odotan!
        On tämä hirveän väärin

Välillä on aivan kauheita kuukausia, kun laskua ei tulekaan! Tosi paskamaista ;)

• Juha kirjoitti:

Välillä on aivan kauheita kuukausia, kun laskua ei tulekaan! Tosi paskamaista ;)

Eipä tullut laskua kolmeen kuukauteen. Ja sitten kun tuli, se oli 13 euroa. Sonera repi joka kuukausi 12-14 euroa. Perusmaksu teki sen suurimman hintaeron. 3.99 e/kk muuttui .66 e/kk.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7760
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4474
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3727
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3078
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2632
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2573
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2246
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2150
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2113
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe