Osaako kukaan sanoa mihin tarvitsemme kyseistä liikettä.
Liikkeestä on tehty lakkautimispäätös, nyttemmin johto valitti päätöksestä.
Onko tämä liike yleishyödyllinen, missä tilanteessa luulisit tarvitsevan heidän apuaan.
Pohjoismainen vastarintaliike
12
355
Vastaukset
- EpätietoinenTäs
1) Mitä on äärioikeistolaisuus?
2) Onko Pohjoismainen vastarintaliike sitä? - En.hyväksy
Vertaisin Lapuan liikkeen tai natsien ja fasistien harjoittamaan toimintaan, meillä on yksi puolue joka on hyvin myötämielinen näille ajatuksille,
- justii.na
Komealta kalskahtavaa nimeä tuo vastaranta liike mainostaa Kansallisella nimityksellään! Huhhuh turhaa mahtipontisuutta, vaikka mistään ei käy ilmi mitä nämä kansan kiihkoittajat tyytymättöminä edes vastustaa?
- Salaseura.kadulla
Kurkkasin joitakin videoita. Eivät sano niissä mitään. Jakoivat vaatteita köyhille Oslon kadulla, Kuvassa näkyy yhdet sormikkaat ja muutama ihminen.
Eipä heillä tunnu olevan suuriakaan tavoitteita, kun ei sanaakaan sanota ja mielenosoitusten julisteet esitetään kasvot peitettyinä.
Häpeävät itsekin itseään.
Ilmeisesti suuntaus sama joka puolella. Tanskalaistenkaan uudenvuodentervehdyksessä ei puhuttu mitään eikä kasvoja näytetty.
Mihin mahtanevat pyrkiä. - Reipasta.nuorisoa
Tervettä, reipasta nuorisoa ovat ja siksipä kulttuurimarksilaisia harmittaakin. Eikä kommunistien mölylle ja riehunnalle loppua tule, elleivät saa kunnolla köniinsä. Tässä tarkoituksessa PVL olisi paikallaan, kunhan vain uskaltaisivat panna valejutkujen provokaattorien läskin lätisemään. Rikollinen poliittinen eliittimme heitä siksi vainoaa, mutta nähdään me ne sitten aikanaan montun reunalla. Turha on NWO:n fasistien sitten itkeä, rikoksista tullaan tuomitsemaan ja tuomiot toteuttamaan!
- Ei.onnistu.suomessa
Suomessa ei tulla hyväksymään tämän tyylisiä liikkeitä.
- EpätietoinenTäs
Käsittääkseni oikeistolainen kannattaa enemmässä määrin kapitalistista talousjärjestelmää.
Mieleen tulee sinnepäin olevana esim. 50-luvun USA
http://liberalismi.net/wiki/Kapitalismi
He mm. vastustavat kapitalismia
http://www.vastarinta.com/vastarintaliike/vastarintaliikkeen-poliittinen-manifesti/Vain "Rikolliskapitalistisen maailmanjärjestyksen sekä sionismin vastustaminen". Ei kapitalismia tietenkään, vaan juutalaisten "rikollista" kapitalismia niin kuin Saksan natsitkin.
- Työ.vapauttaa
Saksan natsit muuten olivat erittäin hyvissä väleissä näitten itseään juutalaisiksi valehtelevien kasaarien kanssa. Ottaisit sinäkin edes vähän selvää asioista ennekuin tulet tänne pätemään tyhmyydelläsi.
- EpätietoinenTäs
Työ.vapauttaa kirjoitti:
Saksan natsit muuten olivat erittäin hyvissä väleissä näitten itseään juutalaisiksi valehtelevien kasaarien kanssa. Ottaisit sinäkin edes vähän selvää asioista ennekuin tulet tänne pätemään tyhmyydelläsi.
"Työ.vapauttaa"
Kenelle viestisi oli?
- NWOko
"Omavaraisuuteen perustuva sekatalous on terve vaihtoehto kapitalismille ja kommunismille."
Tuo kohta tyrmää kapitalismin hyväksynnän kokonaan eikä vain "juutalaisten kapitalismia" .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683