Missä pizzeriassa on Äänekosken paras kebabrulla? Boron, haney, sabe pizza kebab, gulav midia vai ata ravintolassa?
Äänekosken paras kebabrulla?
16
1809
Vastaukset
- Gjklkg
Minusta boron
- Kfkdkdkdkdn
Omko halai teurastettua lihaa?
- 4564f
Boronin kebabrulla on vähän kuiva. Eivät laita sinne mitään kastiketta.
- Mhauskojapaskahetkkö
Samasta tukusta tulee teurasjäte kaikkiin suomen kebuloihin. Joten vastaus on lähin.
- Ettäniin
Ei muuten tuu samasta tukusta
- Romukorva
Vanhan ukon aikaan oli boron hyvä, nykyään aika kälysiä annoksia. Nooh toiset tykkää ku iso pohja, vähän täytteitä. Atassa parhaimmat ruuat, kebabi ei oo mitää kuivaa , vaan kosteaa ja maukasta
Gulavin kebabrulla oli yhteen aikaan sellainen, että rullan pinta tuntui jauhoiselta ja kastike oli ohutta "vesilitkua" joka valui jossain vaiheessa rullan toisesta päästä sormille. Haneyssä oli tarjolla kebabrullaa aurajuustolla, joka mielenkiintoinen makuelämys kun sen eka kertaa söin, lisäksi siellä oli tarjolla eri kastike vaihtoehtoja kebabrullaan. Atassa on hyvä kebabia, sabeb kebabia en ole maistanut. Mutta, sanoisin, että Haneyn rulla olisi paras.
- heluna4
Toi tais olla sillo ihan gulavin alussa tai ainakin joskus 13vuotta sitten. se rulla oli pienin mitä koskaan nähnyt lisäks puolitettu ja vuoti sitä litkua :D... myös kebabranskikset olivat aivan olemattomat.
- Zennisusanna
Haneyssa on parhaimmat. Isot annokset ja täytettä tarpeeksi. Isona plussana siisti ja osittain uusittu ravintola.
- Töönerpiza
Suomipizza, vai mikä onkaan, ledi nauhakattoon, uusi ruokalista, kalliimmat mafia hinnat, uusi starttiraha omistaja, eli tosiaankin osittain uusittu ravintola
- Zzzzzzzzzzzxxx
Koskettaako tämä sinua jotenkin henkilökohtaisesti vai miksi noin negatiivinen asenne?
- water-magick
Boronin kanarulla oli tosi hyvä. Ostan varmasti jatkossakin. Helevetin hyvä.
- Pizzarohmu
Kyllä on menny äänekosken pizzapaikkojen taso todella alas. Hintoja nostetaan, kerran vuoteen vaihtuu omistajat, täytteitten määrää vaan vähennetään jatkuvasti...... Kävisivät ottamassa mallia jyväskylän puistokadun pizzeriasta, että millaisia niitten annoksien kuuluu olla.
Kyllä aina huomaa milloin tulee liikkeisiin uusia pizzanpyörittäjiä tai omistaja vaihtuu, annoksien laatu laskee heti.
Näin kävi atassa, sabessa, boronissa ja haney tai äänekoski pizzeriassa. Täytyy vissiin siirtyä gulavin asiakkaaks - zounsi
äänekosken kebabrulla!on teillä juntit murheet.kuvaa hyvin "kaupunkia"
- purokatu
Strönbäsanoetboronilopettaaliekötotta!
- tulinen
ei ainakaan sabessa... mauttomia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437