Satakunnan alueelta +60v Naista 45v miehelle!

tepitsy-72

Moikka! Haluaisin saada seuraa 60v Naisesta! Toivottavasti vielä sellaisen löydän ihan oikeasti etsin ja haluan vanhemman Naisen seuraa.

14

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillainenMiesJaNainen

      Minkälainen mies sinä olet?
      Haetko vakiseuraa ja yhden kerran kumppania?
      Mitä tekisit yhdessä naisen tai ehkä tulevaisuudessa oman naisesi kanssa?
      Millaisia kuvioita haluaisit ?

      • Olen 45v/176/79,luotettava,hauska,rento,terve mies.Vakituista seuraa haluaisin mielummin.Voitko mailia laittaa minulle nimimerkki tämän sivun tunnus.


    • 1lesken

      Minä olisin varmasti sopiva. Olen 63-vee, mutta menen hämärässä viisikymppisestä. En ole missi enkä malli, mutta rotunainen. Karismaattinen leski, joka tykkää huumorintajuisesta, rehdistä suomalaisesta miehestä. Mammanpojat ja nössöt saa pitää joku rauhallisempi naisihminen. Itse pidän äksönistä, koirista, hevosista ja maalla asuvista miehistä. Miehellä pitää pysyä vasara ja moottorisaha käsissä. Elikkä perusjamppa on mieleeni.

    • Ottakaa yhteyttä nimimerkki ja sivun tunnus jos oikeita naisia olette!!

      • kiinnostunut70v

        Laitoin sinulle smeil talkkia täältä kainuun korvesta. Mutta, jos seuraat ajankulua, tiedät varsin hyvin, että tykkylumi on kirous, taivuttanut puut puhelinlangoille, jota lauloin nuorempana. Nykyisin en uskalla laulaa koska silloin naapuri kanalan kanat lehahtavat siivilleen ja lentävät Talvivaaran kaivannolle saakka.


    • Miranda66v

      Täällä odottelen pimppa paljaana sinua poju! Tehdäänkö lapsiakin?🤰

    • En-uskalla-vastata

      Koska.
      Tämä viesti poistetaan alapään sääntöjen vastaisena.

    • MirjaminValssi69v

      Meinasin poistattaa kierukan, mutta jospa antaisin vielä olla :D

      • Polvi.vitsari

        Polvikierukat, etenkin jos ne on hitsattu toisiinsa kiinni, ehkäisee mahdolliselta raskaudelta mutta ainakin sukupuolitaudeilta. Toki on muistettava nukkuakin selällään.


    • Voi harmi, olet väärästä maakunnasta, muuten saattaisit tulla kysymykseen. Olen hieman kranttu, nääs!

      • suden-komea

        Joo ja miä olen MIES, joka rakastaa itseäänkin vaan ei muita miehiä.


      • Otahan yhteyttä vaikka eri maakunnasta olet.


      • Bengalitikku

        Näin suurta ikäeroa en osaisi ajatella. Sinä 45-v. olet ryöminyt kakkavaipoissa, kun olen käynyt rippiskoulua.
        Kun olet mennyt kouluun ensimmäiselle luokalle ja opetellut aakkosia, olen jo ensimmäisessä vakityöpaikassa.
        Ajattelen, että samanikäisten leikit sujuu jotenkin paremmin.
        Minä, vanha pieru, ajattelen näin.


      • Bengalitikku kirjoitti:

        Näin suurta ikäeroa en osaisi ajatella. Sinä 45-v. olet ryöminyt kakkavaipoissa, kun olen käynyt rippiskoulua.
        Kun olet mennyt kouluun ensimmäiselle luokalle ja opetellut aakkosia, olen jo ensimmäisessä vakityöpaikassa.
        Ajattelen, että samanikäisten leikit sujuu jotenkin paremmin.
        Minä, vanha pieru, ajattelen näin.

        Ei minusta ikäero mahdoton ole.
        Katri-Helena. Marion ja monet muut ovat ottaneet paljon tuota nuoremman kumppanin.
        Yleensä tämän ikäinen on kranttu, tietää jo jotain elämästä eikä ole niin paljon tunteidensa vietävänä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe