Kysymys bi-seksuaaleille?

MietinVaanKummastellen

Koetteko tarpeelliseksi kertoa työpaikalla seksuaalisen suuntautumisen muille, vaikka olisitte parisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tai ylipäätään kelle koette tarpeelliseksi sen kertoa?
Ärsyttää kyllä itseäni suunnattomasti kun oletus on että siitä pitää kaikille toitotella, mitä se asia oikeestaan kellekkään kuuluu, kysympähän vaan ;D

16

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihanhomonabisse

      Olet vuohen aivoilla varustettu ahdasmielen kaappibisse.
      Mitä se sinulle sitten kuuluu jos toiset haluat avoimesti kertoa olevansa bisse?

    • Qwasi

      En ole kuulutellut mutta vastaan kyllä jos joku kysyy suuntautumistani. Eipä ole kysellyt kukaan vielä.

      • Näin. Tuskin muuten uskaltaisivat kysyä. :D


      • ... tarkoitin, että enpä usko sitä kenenkään kysyvän. Vastaisin ihan rehellisesti, mutta ehkä aika räväkästi (ja kyselisin samalla kaikki muutkin läpi ;)


    • maäkmäalsfkm

      Ihan oman maun mukaan. Itsellä ei ole ollut tarvetta kuulutella asiaa työpaikalla oma-aloitteisesti. Jos aihe tulee puheeksi niin en kyllä esitäkään muuta kuin olen.

    • bear.is.the.best

      Ei sitä käytännössä tarvitse pohtia kuin yhdessä tilanteessa. Eli jos pomo pyytää jäämään kanssaan ylitöihin ja sille vastakkaiselle parisuhteelle kotona täytyy keksiä joku hyvä selitys tämän takia.

    • mies85

      No ei kyllä kuulu työnantajalle pätkän vertaa mitä meikäläisen sängyssä tapahtuu eikä yksityiselämä muutenkaan.

    • En ole töissä kenenkään kuullut kertovan että on hetero?

      • bear.is.still.the.best

        Heteron on vaan niin tavattoman vaikeaa tulla ulos kaapista.

        Yleensä heteron seksuaalisuus vaatii ilmetäkseen paljon viinaa, että hetero edes kiinnostuu ja sittenkin moni hetero alkaa kaulailla miespuolista ryyppykaveriaan, eikä edes sitä naista...


      • wowjopasnyt
        bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Heteron on vaan niin tavattoman vaikeaa tulla ulos kaapista.

        Yleensä heteron seksuaalisuus vaatii ilmetäkseen paljon viinaa, että hetero edes kiinnostuu ja sittenkin moni hetero alkaa kaulailla miespuolista ryyppykaveriaan, eikä edes sitä naista...

        Eikö silloin ole kyseessä biseksuaali tai homo? Vai onko yleistä, että heterot riittävien rohkaisuryyppyjen jälkeen alkavat kaulailemaan samaa sukupuolta olevien kanssa?


      • Anonyymi
        wowjopasnyt kirjoitti:

        Eikö silloin ole kyseessä biseksuaali tai homo? Vai onko yleistä, että heterot riittävien rohkaisuryyppyjen jälkeen alkavat kaulailemaan samaa sukupuolta olevien kanssa?

        Juuri tuota hän tarkoittaa. Moni homo haaveilee heterosta.


      • bear.is.still.the.best kirjoitti:

        Heteron on vaan niin tavattoman vaikeaa tulla ulos kaapista.

        Yleensä heteron seksuaalisuus vaatii ilmetäkseen paljon viinaa, että hetero edes kiinnostuu ja sittenkin moni hetero alkaa kaulailla miespuolista ryyppykaveriaan, eikä edes sitä naista...

        Ei se oo helppoa.


    • Anonyymi

      Juu,minä kerron heti ja näytän vielä käytännössä mitä se tarkoittaa!!

    • Anonyymi

      Jos joku kyselee, niin vastaan. En kuitenkaan näe tarvetta tuoda asiaa esille proaktiivisesti mitenkään.

    • Anonyymi

      Miksi se pitäisi erikseen kertoa. Tulee esiin jos tulee.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ei ole työasia. Enkä ihan helpolla kertoisi. Vaimolle olen kertonut ja lähiystävät tietävät.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe