Taas nähtiin ja koettiin yksi viisauteni. Ampumahiihdossa suurin virhe on tähtäinten "napsuttelu". Kun ase on kohdistettu pari tuntia ennen, niin luoti osuu "kymppiin". Jokainen oppii ampumaan kunhan muistaa, ettei nykäise liipaisinta. Etuveto pois ja "naps". Osuma on aina napakympissä.
Uskokaa jo
9
260
Vastaukset
Sinun päässäsi on napsahtanut.
- KokkolanArvostelija
Kuka on niin Tahvo, että viittii mitään ampumahiihtoja katella. Istua nyt tv-ruudun äärellä tuijottamassa jotain typerää ampumahiihtoa tuntitolkulla.
En ole sekuntiakaan ampumahiihtoa, enkä mitään muitakaan hiihtoja katellut, enkä ole huomannut mitään menettäneeni.
Mielummin lähden liikkelle ja menen katselemaan vaikka naisia, kuin mitään ampumahiihtokilpailuja, joista ei ole ihmiselle yhtään mitään hyötyä.
Ne jotka ampumahiihtoja katselee, niin kysynkin, että mitä jäi käteen, kun ampumahiihtokilpailut ovat ohi, jäikö mitään käteen, häh ???? - TosirealistiKokkolan
Hah. voitin ala-asteella Perhossa appelsiinihiihdot ainakin kolmena vuonna. Osallistujia oli usein toistakymmentä ja tytöistä ei ollut vastusta. Ampumahiihtoa harrastin puolustusvoimissa ja olin usein palkintosijoilla. Nyrkkeilyssä voitin armeijan alokas sarjan Suomenmestaruuden alle 54 kg painoluokassa, hah hah haaa!!!...
- anemiaa
No jaa nyt voit sitten laskea paljonko ylipainosi heittää normaalipainosta.
No joo eihän suomalinen sotilas voi painaa alle 54 kg. - KokkolanArvostelija
HAH, HAH, HAAAAA sanon minä. Vai että oikeen appelsiinihiihdot, jo repesin nauruun Realistin hiihtokilpailujen nimestä.
Appelsiiniämpärinkö Realisti voitti appelsiinihiihdoista, täh, vai kilpailtiinko siitä, kuka syö eniten appelsiineja yhden hiihdon aikana.
No ei ole mikään ihme, että Realistista on tullut omanlaisensa kylähullu Halkokarille, kun appelsiini hiihtoihin on osallistunut ja vielä Perhossa.
Olisit pysynyt siellä Perhossa appelsiiniesi kanssa.
- Ressunihailijatar
Olen nähnyt Ressun nyrkkeilevän naapurin kanssa ja Ressu olisi voittanut ilman poliisien väliintuloa.
- TosirealistiKokkolan
Mahottomat kiitokset Börje!
- TOSItahavo
Eikö Tahavo ole vieläkään muuttanut!
- Tosirealistikokkolan
Minut ympärileikattiin Perhossa, jo -50 luvulla. Rakas vaimoni pitää mulkustani huolta, ja Möttösen koulun talonmies myös. Hah...hah haaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447