Uskokaa jo

TosirealistiKokkolan

Taas nähtiin ja koettiin yksi viisauteni. Ampumahiihdossa suurin virhe on tähtäinten "napsuttelu". Kun ase on kohdistettu pari tuntia ennen, niin luoti osuu "kymppiin". Jokainen oppii ampumaan kunhan muistaa, ettei nykäise liipaisinta. Etuveto pois ja "naps". Osuma on aina napakympissä.

9

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun päässäsi on napsahtanut.

    • KokkolanArvostelija

      Kuka on niin Tahvo, että viittii mitään ampumahiihtoja katella. Istua nyt tv-ruudun äärellä tuijottamassa jotain typerää ampumahiihtoa tuntitolkulla.
      En ole sekuntiakaan ampumahiihtoa, enkä mitään muitakaan hiihtoja katellut, enkä ole huomannut mitään menettäneeni.
      Mielummin lähden liikkelle ja menen katselemaan vaikka naisia, kuin mitään ampumahiihtokilpailuja, joista ei ole ihmiselle yhtään mitään hyötyä.
      Ne jotka ampumahiihtoja katselee, niin kysynkin, että mitä jäi käteen, kun ampumahiihtokilpailut ovat ohi, jäikö mitään käteen, häh ????

    • TosirealistiKokkolan

      Hah. voitin ala-asteella Perhossa appelsiinihiihdot ainakin kolmena vuonna. Osallistujia oli usein toistakymmentä ja tytöistä ei ollut vastusta. Ampumahiihtoa harrastin puolustusvoimissa ja olin usein palkintosijoilla. Nyrkkeilyssä voitin armeijan alokas sarjan Suomenmestaruuden alle 54 kg painoluokassa, hah hah haaa!!!...

      • anemiaa

        No jaa nyt voit sitten laskea paljonko ylipainosi heittää normaalipainosta.
        No joo eihän suomalinen sotilas voi painaa alle 54 kg.


      • KokkolanArvostelija

        HAH, HAH, HAAAAA sanon minä. Vai että oikeen appelsiinihiihdot, jo repesin nauruun Realistin hiihtokilpailujen nimestä.
        Appelsiiniämpärinkö Realisti voitti appelsiinihiihdoista, täh, vai kilpailtiinko siitä, kuka syö eniten appelsiineja yhden hiihdon aikana.
        No ei ole mikään ihme, että Realistista on tullut omanlaisensa kylähullu Halkokarille, kun appelsiini hiihtoihin on osallistunut ja vielä Perhossa.
        Olisit pysynyt siellä Perhossa appelsiiniesi kanssa.


    • Ressunihailijatar

      Olen nähnyt Ressun nyrkkeilevän naapurin kanssa ja Ressu olisi voittanut ilman poliisien väliintuloa.

      • TosirealistiKokkolan

        Mahottomat kiitokset Börje!


    • TOSItahavo

      Eikö Tahavo ole vieläkään muuttanut!

    • Tosirealistikokkolan

      Minut ympärileikattiin Perhossa, jo -50 luvulla. Rakas vaimoni pitää mulkustani huolta, ja Möttösen koulun talonmies myös. Hah...hah haaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe