Uskokaa jo

TosirealistiKokkolan

Taas nähtiin ja koettiin yksi viisauteni. Ampumahiihdossa suurin virhe on tähtäinten "napsuttelu". Kun ase on kohdistettu pari tuntia ennen, niin luoti osuu "kymppiin". Jokainen oppii ampumaan kunhan muistaa, ettei nykäise liipaisinta. Etuveto pois ja "naps". Osuma on aina napakympissä.

9

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun päässäsi on napsahtanut.

• KokkolanArvostelija

Kuka on niin Tahvo, että viittii mitään ampumahiihtoja katella. Istua nyt tv-ruudun äärellä tuijottamassa jotain typerää ampumahiihtoa tuntitolkulla.
      En ole sekuntiakaan ampumahiihtoa, enkä mitään muitakaan hiihtoja katellut, enkä ole huomannut mitään menettäneeni.
      Mielummin lähden liikkelle ja menen katselemaan vaikka naisia, kuin mitään ampumahiihtokilpailuja, joista ei ole ihmiselle yhtään mitään hyötyä.
      Ne jotka ampumahiihtoja katselee, niin kysynkin, että mitä jäi käteen, kun ampumahiihtokilpailut ovat ohi, jäikö mitään käteen, häh ????

• TosirealistiKokkolan

Hah. voitin ala-asteella Perhossa appelsiinihiihdot ainakin kolmena vuonna. Osallistujia oli usein toistakymmentä ja tytöistä ei ollut vastusta. Ampumahiihtoa harrastin puolustusvoimissa ja olin usein palkintosijoilla. Nyrkkeilyssä voitin armeijan alokas sarjan Suomenmestaruuden alle 54 kg painoluokassa, hah hah haaa!!!...

• anemiaa

No jaa nyt voit sitten laskea paljonko ylipainosi heittää normaalipainosta.
        No joo eihän suomalinen sotilas voi painaa alle 54 kg.

• KokkolanArvostelija

HAH, HAH, HAAAAA sanon minä. Vai että oikeen appelsiinihiihdot, jo repesin nauruun Realistin hiihtokilpailujen nimestä.
        Appelsiiniämpärinkö Realisti voitti appelsiinihiihdoista, täh, vai kilpailtiinko siitä, kuka syö eniten appelsiineja yhden hiihdon aikana.
        No ei ole mikään ihme, että Realistista on tullut omanlaisensa kylähullu Halkokarille, kun appelsiini hiihtoihin on osallistunut ja vielä Perhossa.
        Olisit pysynyt siellä Perhossa appelsiiniesi kanssa.

• Ressunihailijatar

Olen nähnyt Ressun nyrkkeilevän naapurin kanssa ja Ressu olisi voittanut ilman poliisien väliintuloa.

• TosirealistiKokkolan

Mahottomat kiitokset Börje!

• TOSItahavo

Eikö Tahavo ole vieläkään muuttanut!

• Tosirealistikokkolan

Minut ympärileikattiin Perhossa, jo -50 luvulla. Rakas vaimoni pitää mulkustani huolta, ja Möttösen koulun talonmies myös. Hah...hah haaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe