POSTI EI TOIMI

potuttaa

Suomi24-sähköposti ei toimi millään selaimella. Vika alkoi eilen ja jatkuu...
Sisäänkirjautumiseen pääsee, mutta sen jälkeen melko nopeasti kone ilmoittaa, että gateway
Mitään tiedotteita ei ole näkynyt eikä vastausta yhteydenottoon ole kaksneloselta tullut!!!!

20

3658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi

      Niin totta on tuo. Posti takkuaa nykyään liian paljon. Joka päivä on joatain vikaa.

    • Hei kaikki
      Eilen ja tänään sähköposti ei ole toiminut.Aikaisemmin minun sähköpostissa ei ole ollut mitään häikkää.Posti on toiminut hyvin,kiitos siitä.
      Nyt toivon,että vika löytyy mahdollisimman pian.
      Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

    • Kirjoottaja

      Ottaa päähän, kun ei toimi. Samalla tavalla ilmoittaa koodin 504 ja aikakatkaisua. Ryhmäpostin lähettäminen on takkuillut kesästä 2017 alkaen.

    • Veliamola

      Sama tilanne,olen yrittänyt ,3 päivää päästä sivulle mutta millään en päässyt,mikähän mättää?

    • ärsyyntynyt

      Ei toimi ei, mutta mitä tekee ylläpito; ei niin yhtikäs mitään. Olisi ehdottoman tärkeää laittaa edes jotain viestiä etusivulle, että älä turhaan yritä postiisi.

    • Täältä siis löytyi tieto ettei toimi muillakaan. Mulla alkoi ongelmat jo la. Eilen pääsin illalla kerran sisään, ehkä kolmannella kymmenennellä yrityksellä.. Tietysti olettaisi että asiasta tiedotettaisiin jotenkin.

    • TYÖviikkoalkaa

      Posti ei ole toiminut muutamaan päivään, minäkin etsin tiedotusta sivuilta, mutta ei mitään selvitystä asiaan löydy. Toivottavasti alkaa pian toimimaan!

    • Ei toimi alkoi tökkiä 20.1. koodi 504

    • Toimeentulo

      TÄMÄ EI VOI TOIMIA NÄIN!
      MIKSI ETTE TIEDOTA!!!!
      Hyvät ihmiset jos telle on sähköpostin toimiminen tärkeää siirtykää toiselle operaattorille!!!
      Niin ainakin minä teen heti kun saan täällä postin auki!

    • mulla-ainakin-toimii

      Itselle ainakin postit tulee, käytän Windowsin postisovellusta. Tuo kirjautuminen jää pois, eikä tarvitse selaimella käyttää.

    • vaihdaIhmees

      windows 10 käyttäjälle kannataa hankkii microsoftilta email.

      Googleltakin saa ilmasen sekin kanttaa hankkii. Jos et muista käyttäjii salasanoi, tee lappu kotona ja laita talteen. Kannattaa ainakin 2 lappua tehdä jos hukkuu toine.

    • tinttips

      Mulla on toiminut tähän asti, mutta tänään 26.1 mikään posti ei tule perille...pääsen kyllä spostiini, mutta viestit ei tule sinne..?? Pitäiskö nyt asialle oikeasti tehdä jotain??

      • Minä voi lähettää postia, mutta en saa postia. Kerrankin roskaposti on lakossa.


    • Naurettavasivusto

      HAHAHAHAHHA, onko tuo jotain uutta, koska suomiposti toiminut kunnolla tai luotettavasti. Ei koskaan, sama koskee koko suomi 24 lääväsivustoja. Milloinhan no perslävet oppii ohjelmoimaan nykytavalla eikä sillä iänikuisella tumpelotyylillä jolla sivustot tehty. Eikä ne edes älyä sitä että nimimerkkin sanojen välillä tulee olla tyhjä tavu, eipötköönkirjoitettunakutentäälläonvuosiatehty.

      • Arvaustoimisto

        Ehkä ne tekee tarkoituksella sellaista koodia, joka latailee mainoksia, jotka vähän väliä päivittyy. Sitten tulee erikokoisia ja joskus osuu klikkaus vahingossa mainokseen. Ärsyttää kun pomppaa kaljuuntumisestomainos, minulla ei ole tarvetta sellaiselle.

        Ei kai ilmaiselta palvelulta turhan korkeata tasoa voi odottaa.


    • Nyppii

      Kun Ylläpito täälä poistelee viestejä niin eikö samalla voisi jotain ilmoittaa Sattuu vaan on lemaan tärkritä viestejä Postissa mihin ei pääse !!!

    • vanha-ketju

      Onko tuo vika kestänyt jo vuoden vai? Itse käytän sovellusta ei tarvitse kirjautua ja postit on aina tulleet perille.

    • eeetoimi

      Onko Postin sivut nurin juuri nyt?

    • Anonyymi

      Ei pääse lähettämään sähköpostia.

      • Anonyymi

        Tämä sähköpostipalvelu toimii juuri kuten muukin tässä maassa !

        Elikkä, mikään ei toimi , eikä enää osata tuoda edes tavallista postiakaan vastaanottajalle?

        Miten helvetti ne jenkit on käynyt kuussakin jo 60-luvulla, ja sieltäkin saatiin viestit maahan , mutta tänään ei saada viestejä OK-talossa alakerroksesta yläkerrokseen ?

        Tulevaisuus on näköjään huonompi kun ennen!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe