kun sanotaan jonkin tuotteen nimi. Monet kerrat täällä myös sanotaan tuotteen nimi, minkä joku mamma ostanut tai muuta vastaavaa, eikä aleta haukkumaan että mainostaa. Miss se ero menee koska kiellettyä puhua tuotteesta koska ei ettei mianosta?
Joskus täällä haukutaan mainostamisesta
21
297
Vastaukset
- serkkupoika
ja sekin ett saako fasebookissa mainostaa ihan noin vaan? Usein siellä joku mainostaa omaa tuotettaan tai yritystään, onko se ilamista ja sallittua?
- henrjii
Niikuin tuo punainen tupa, ja perunamaa, kin kö
- viiltävät.veitset
Älä välitä aloittaja. Lattiasi on omasi.
Kyllä Facessa saa mainostaa ja myydä esim. omia tuotteitaan ja tavaroitaan. Suuri osa Facea onkin juuri kaupallista ja joka ainoalla yrityksellä on nykyisin oma Facebook-sivu.
Eikö se mainostaminen tarkoita , että tuotteen esilläpitämisestä saa palkkaa, tai paremmin oman tuotteen kaupaksi.
Mutta, jos on ostanut tuotteen, ja saanut siitä hyviä kokemusia, ja sen kertoo, nii se on minun mielestä toteamus.
Monesti vaan on niin, että odotukset ostoille on niin korkeat, että enemmän menee, jos ei haukkumisen, niin ainakin moittimisen puolelle.
Täällä ainakin politiikanmainostajat on niin typeriä, että tekevät hallaa omalle asialleen.
Sen kun muistaa, ettei halpaa ja hyvää ole olemassa, niin ei pettymyksiä tule..- sikalätt
&Eikö se mainostaminen tarkoita , että tuotteen esilläpitämisestä saa palkkaa, tai paremmin oman tuotteen kaupaksi.&
siis että mitä? Totta, halpaa ja hyvää ei ole olemassa. Kun jokin kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei myöskään ole sitä. Joten, älä mene halpaan.
- Lumi-esimies-parkki
Parkkipaikallani tänään käytin lumikolaa ja lumiharjaa ja lohko -ja sisätilan lämmitintä. Autossa.
Turhaa työtä tietysti koska en liiku metriäkään ja illaksi ja yöksi ja huomi-seksi on luvattu JO keväistä vesisadetta.
Onko teillä kokemusta hyvistä lumikolista? Minkä merkkinen olisi parhain? Entä lumiharjasta. Ei sitä ihan kaikilla katuluudilla voi raapia autoaan.
Entä vesikola ja vesiharja ja auton sisätilojen vedenlämmitin?- Bengalitikku
Whiskycola oli joshain vaiheessa jäillä ja shitruunasiivulla eriti hyvä - ei lumella nautittavaksi.
- piimäfanta_sia
Bengalitikku kirjoitti:
Whiskycola oli joshain vaiheessa jäillä ja shitruunasiivulla eriti hyvä - ei lumella nautittavaksi.
Mutta terävistä suht yleisin lie kossucola tai kossuvichy.
- Honeybb
Minulla lämmin autotalli, oli mukavaa ajaa auto sieltä ulos. Mutta voi pahus, hetken parkkipaikalla seisottuaan, piti raapia ikkunoita. Kirottu talvi!
- Honeybb
Honeybb kirjoitti:
Minulla lämmin autotalli, oli mukavaa ajaa auto sieltä ulos. Mutta voi pahus, hetken parkkipaikalla seisottuaan, piti raapia ikkunoita. Kirottu talvi!
Ou nou, onko lämmin autotalli mainostamista?!
- Nautinnot.maksimiin
Honeybb kirjoitti:
Niin-päh ja pöh.
Kyllä talvikylmä auto kesähelteet voittaa.
Ja se odotuksen kihelmöivä tunnelma, monenko ajokilsan jälkeen puhaltimet alkavat luovuttaa lämmintä syöden höyrystyneet ikkunat kirkkaiksi?
"valitse kuvat joissa näkyy henkilölautoja" Hä! Lukivirhe.
- Heikunkeikku
Turha tommosia miettiä, että kuka mitäkin palstalla sanoo. Se sanoo, ken sanoo.
Jos jostakin tuotteesta tykkään, niin sen sanon. Olkoot mainostamista tahi ei.
Totean ja annan vinkin muille ja muut sitten ottaa vaarin vinkistä tai ei. Ei sen kummempaa.
Oikeastaan minua hieman ärsyttää, kun jotkut vetelevät kirjaimia siihen malliin, että sanovat ja neuvovat mitä kukin saisi sanoa. Joku voi kenties jättää jotakin sanomatta, koska ei uskalla.
Minusta parasta on se, että sanotaan niin, kuten tuntuu. Jos aidosti on jotakin mieltä, niin ei se maailmaa kaada jos sen sanoo, vaikka joku herneitä alkaisikin tukkimaan reikiinsä. Tukkikoot, aatesken minä.- vili.haitarinen
Mutta jos vetää herneitä hanuriinsa, sinne mahtuu muutama palko enemmän, ennen kuin tukkeutuu.
- Heikunkeikku
vili.haitarinen kirjoitti:
Mutta jos vetää herneitä hanuriinsa, sinne mahtuu muutama palko enemmän, ennen kuin tukkeutuu.
Minulle aivan sama, montako palkoa vetelee.
Niin tai näin, niin sanon silti niin, kuten ajattelen. - hompsantuusa_
Mä olen jäänyt koukkuun ruisleipään. Ne ovat paketissa jossa lukee "sitkeään rukiin himoon" tai jotain sinne päin. Ne ovat ohuen ohuita palasia. Paketissa lukee vielä paikka josta nimimerkki Heikunkeikku kertoo kirjoittelevansa.
- pikkupiruna
hompsantuusa_ kirjoitti:
Mä olen jäänyt koukkuun ruisleipään. Ne ovat paketissa jossa lukee "sitkeään rukiin himoon" tai jotain sinne päin. Ne ovat ohuen ohuita palasia. Paketissa lukee vielä paikka josta nimimerkki Heikunkeikku kertoo kirjoittelevansa.
Sama täällä, nuo ohuet ovat ihania. Ainoastaan tämä sitkeä kurkkukipu haittaa ja jotain pehmeää on syötävä välillä.
Minulle saa mainostaa vapaasti korva-kurkku & urtikaria -lääkkeitä. - Bengalitikku
Käytän kyllä valmistajien toiminimiä, jos keskustelu on sisällöltään sellainen. En pidä sitä kummemmin mainostamisena. Ehkä siihen sisältyy tietynlaista ylpeyttäkin, kun jokin tuote on tullut tunnetuksi maailmalla ja saanut palkintojakin suunnittelusta. Lukija ymmärtää heti, mistä on kyse.
Enemmin huomaa, että mainoksiksi blokkautuu paljon sellaisia, mitkä sivuavat aihetta.
Jos neuroottisesti yrittäisimme vältellä, muuttuisi keskustelu=kirjoittaminen
arvoitukselliseksi, mistä ei tulisi tolkkua.
Esim. Ne sakset, missä on orassit ottimet tai ne veitset, missä on pieni tunnusmerkillinen oranssi raita siinä terän tyvessä.
Kun selaan esim. ulkolaisia sisustuslehtiä ja siellä on kotimaisia design-tuotteita, melkein menee kylmät väreet. Hyväksyttyys? - Heikunkeikku
hompsantuusa_ kirjoitti:
Jepulis, täällä leivotaan hyvää leipää. Ruis-sitkeydet ovat todella hyviä.
Luin juuri Iltasanomista suositusta "tillimakaroonista", jota on täällä jokaisessa Pizzeriassa. Tuo pitää paikkansa, vaikka minne paikkaan menisi Pizzalle, niin jokaisesta löytyy tuota tillimakaroonia. En tiennyt, että sitä ei ole muualla Suomessa, luulin päinvastoin, että kyseinen "salaatti" kuuluu kaikkien Pizzerioiden valikoimaan. - Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
Jepulis, täällä leivotaan hyvää leipää. Ruis-sitkeydet ovat todella hyviä.
Luin juuri Iltasanomista suositusta "tillimakaroonista", jota on täällä jokaisessa Pizzeriassa. Tuo pitää paikkansa, vaikka minne paikkaan menisi Pizzalle, niin jokaisesta löytyy tuota tillimakaroonia. En tiennyt, että sitä ei ole muualla Suomessa, luulin päinvastoin, että kyseinen "salaatti" kuuluu kaikkien Pizzerioiden valikoimaan.Eiku siis ei-ei. Ei Ilta-Sanomat VAAN Iltalehdestä luin tillimakaronista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412348Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse691623Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631164
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901020Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862