apuvaaaaaa...koiran raskaus

koiranastutus

hei olen käyttänyt 2,2v narttuani uroksen tykönä astutuksessa. kummatkin ekakertalaisia. Uros on hypännyt nartun päälle ja ekalla kerralla koirat jäivät kiinni mutta irtosivat heti ja toisella kerralla samalla lailla mutta kolmannella uros ja narttu olivat vähän outoja eivät tehneet mitään kun vaan leikkivät. neljännellä kerralla narttu oli kokoajan äreä urokselle.......eli en tiedä että onnistuiko astutus vai ei.

9

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narttu voi tiinehtyä, vaikka uros ei jäisikään nalkkiin.

Tapahtuiko nämä astumiset tai yritykset samana vai eri päivinä? Narttu ei välttämättä enää anna astua, kun otolliset päivät on ohi eikä silloin enää kannatakaan yrittää.

• koiranastutus

astutukset tapahtui kahtena peräkkäisenä päivänä

• mixmaxmixariko

Jos sulla tulee jatkossa ongelmia koirasi, sen penikoimisen yms,kanssa.Soittele asioista eläinlääkärille tai kasvattajalle.Ei kannata luottaa, että täällä joku auttaa, neuvoo, pelastaa, kun oikeasti on ongelmia.

Ekakertalaisilta vaikutatte tosin kaikki, kysymyksistä se on helppo päätellä.
      Aika nuori narttu.Onhan se käytetty tarvittavissa terveys tutkimuksissa, ja sama koskee myös urosta?
      Jos kyse sekotusmikseleistä, niin niitä löytyy jo paljon kodinvaihtajissa.Sinne ne mixelit helposti päätyy.Johtuen halvasta hinnasta, ja hetkenmielijohteesta jonka vuoksi sellaisia ottavat.Monet mixaukset eivät aikuisena enää ulkonäöltään, tai luonteiltaan miellytäkkään ostajia.
      Ja sitten ne päätyvät kiertolaisiksi.Jotkut vaihtavat kotia useammankin kerran, kun haastavan ja huonosti harkitun yhdistelmän luonteen vuoksi, ei kellekkään oikein lopulta kelpaa.

• Kiinnostaapennut

Minkä rodun pennuista on kyse?
      Ja missäpäin suomea pennut tulevat mahdollisesti myyntiin?

Ollaan suunniteltu lähiaikoina koiran ottoa, siksi kyselen.Rotu on tietysti tärkeä, kun pitää miettiä että sopii meidän perheen elämään, ja harrastaakkin sen kanssa on tarkoitus.
      Agility, toko, mejä ja näyttelytkin kiinnostaa.Eli rotuvaihtoehtoja meillä on useampiakin.

• sakemannipennut

hei...ne on saksanpaimenkoiran pentuja.... emä harrastaa etsintöjä ja agilitya ja isä nayttelyitä......emä on paperiton

• kesh

Paperiton koira ei ole saksanpaimenkoira vaan sekarotuinen. Rotukoiralla on aina paperit. Aina.

• Omapaperitonsaku
        kesh kirjoitti:

Paperiton koira ei ole saksanpaimenkoira vaan sekarotuinen. Rotukoiralla on aina paperit. Aina.

No tämän koiran kohdallahan on voinut käydä niin että sen emälle tai isälle ei olla edes haluttu hankkia papereita... omalle sakulle ei olla vaikka vanhemmat paperillisiä

• Koiranastutus

Hei vaan kaikki olen kysynyt teiltä että mistä sen koiran raskaus jutun tietää mutta te alatte riitelen täällä ja mulle on ihan sama onko mun koira paperiton vai paperillinen kunhan mä tiedän et se on sakemanni

• Anonyymi
        kesh kirjoitti:

SUlla on mennyt nuppi sekasin. Tietenkin se on saksanpaimenkoira jos sillä on sellaiset vanhemmat.
        Pöhkö!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3994
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2679
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2667
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2393
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      312
      2230
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1592
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe