Kuka poistattaa

mietitäänpäs

ja miksi ? Onko niin vaikea sulattaa hyviä kirjoituksia ja kirjoittajia ?

7

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstalla ei ole sefua, joten poistamisesta huolehtii ylläpito. Luultavasti siellä löytyy harkintakykyä.

• vainiinmeinaat

Nämä ”jätkäkinosaa” nikillä aletun ketjun poistetut kirjoitukset olivat erittäin hyviä ja asiallisia, ei mitään eikä ketään loukkaavia. Sen sijaan täällä saa rehottaa ketjut, joissa toisia haukutaan älykääpiöiksi ja narreiksi. Sitäkö se harkintakyky on ?

• vm39
        vainiinmeinaat kirjoitti:

Nämä ”jätkäkinosaa” nikillä aletun ketjun poistetut kirjoitukset olivat erittäin hyviä ja asiallisia, ei mitään eikä ketään loukkaavia. Sen sijaan täällä saa rehottaa ketjut, joissa toisia haukutaan älykääpiöiksi ja narreiksi. Sitäkö se harkintakyky on ?

Kun joku nimittää täällä toista tuhatnikiksi, narriksi ja älykääpiöksi, niin tuskinpa siitä nimityksen kohde paljoa piittaa. Nimityksethän on osoitettu nikille ei henkilölle. On ihan eri asia, mitä tuollaiset nimitykset heijastavat niiden kirjoittajasta ja hänen keskustelutaidostaan.

"Älykääpiöstä" puhuminen on loukkaavaa lyhytkasvuisia yhtä hyvin kuin vammaisiakin ihmisiä kohtaan. Joltakin 10-vuotiaalta lapselta tuollaista kielenkäyttöä voisi odottaa, mutta eipä uskoisi, että päälle 70-vuotias kansalainen syyllistyy tuollaiseen sananviljelyyn.

• ajankuluksijoskus

Parhaitten keskustelijoiden kirjoituksia täällä on aina mollattu, vieläpä kirjoittajaa joka on varmasti tuikituntematon saanut osakseen harvinaisen ilkeää nimittelyä. Olen aikaisemmin kirjoitellut melkeinpä päivittäin ja seurannut palstaa, täällä on kukoistanut viidakon lait.
      Vain pyyntö ylläpitoon riittää ja kirjoitus postetaan, tämän vastauksen sain kun yhden ainoan kerran sain kai vahingossa ylläpitoon yhteyden. Ei niitä ehditä lukea ja tarkistaa, pyyntö on pyyntö!!

• Minulle ylläpito vastasi sähköpostiini kun kysyin selvästi virheellisestä viestini poistosta musiikkiketjussa.
      Tässä osa ylläpidon vastauksesta:
      "Hei,
      kiitos viestistäsi!
      Käytössämme oleva tekoäly poistaa viestejä monista eri syistä. Toisinaan virheellisiä poistoja tulee, ja siksi ihmisen tekemä tarkistus onkin joskus paikallaan. Viestisi on nyt palautettu palstalle.
      Ystävällisin terveisin Käyttäjätuki."

Poistorobotti tarvitsee ilmeisesti säätöä, sillä virhepoistoja näyttää tekevän.

• Mitähän avainsanoja robotti tarvitsee, koska joskus olen pyytänyt poistamaan jonkun törkeän herjan, joka on kohdistunut nimettyyn julkisuuden henkilöön, niin eipä ole poistunut.

• Hallaahon.äänestäjä44

kokemuksen mukaan jos on viitteitä lähtee helposti
      mitään keskustelua ei valvojan kanssa tarvitse käydä tai perustelua tai spostien vaihtelua,
      kysehän on tekoälyn älyttömästä poistosta

riittää kun valittaa ja voi saada takaisin JUURI SITEN KUIN KÄYTTÄJÄ KERTOO
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15160373/kuka-poistattaa#comment-92618909

eli TÄMÄ POSTI VOI KADOTA KOSKA TÄSSÄ VIITATAAN SUOMI24 PALSTAAN

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      228
      7620
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5070
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4792
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3448
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1900
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1687
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1619
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      149
      1376
    Aihe