Tuhoa säteilylämmitin! TSI ja TDI lämpiää heti

touransulaaVWskoda

18

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylskap

      Ja jäähtyy jääkaapiksi heti liikkeelle lähdön jälkeen?

    • TSI2012

      ei riitä lämmityslaite edes 5asteen pakkaseen. turha sitä autoa on siis lämmittää siinä vuokrataloyhtiön parkkipaikalla kun autot ovat ajossa kylmiä.

      • palmunaltajopatditsi

        moottori on tunnin lämmityksen jälkeen 60 astetta lämmin-jos tuo VW mittari nyt oikein näyttää-tki sisälämppäriä et voi välttämättä käyttää kun kiertovesilämmitin vie virtaa jo 1000w


    • volkkarit on tosi kylmiä autoja. viimeisin lämmin vw oli vento jonka valmistus lopetettiin 1997. miksi ihmiset haluavat kärsiä noissa kylmissä kabiineissaan? talviautoilussa ohjaamon pitää olla lämmin. 5l/100km bensiinin tai dieselin kulutuksella auton ohjaamon saa kovallakin pakkasella todella kuumaksi, lämmityslaitteen kennosta se on vaan kiinni.

      • romut.romikselle.vw

        Jep, vaikka volkkarin esilämmittää pakkasilla, niin kabiini jäähtyy ennen kuin pääsee duunipaikalle vaikka matkaa kymmeniä kilometrejä, uskomatonta ettei suomeen tuotavat vv autot lämpene omin voimin vaan lämpö pitää kantaa sisään hölmöläisten tapaan. Olisko vielä surkea tiivistys ja lämpöeritys huonon äänieristyksen lisäksi kaupanpäälisiä kun surkeita romuja ostellaan. Rengasmelu vaatii kuulosuojaimet motarilla, voi jumalauta mitä ropposia. Kerran oli Skoda koeajossa vajaan tunnin, hermosto vaurioitui pysyvästi meluhaitan takia.


      • webastonkorvikeVW
        romut.romikselle.vw kirjoitti:

        Jep, vaikka volkkarin esilämmittää pakkasilla, niin kabiini jäähtyy ennen kuin pääsee duunipaikalle vaikka matkaa kymmeniä kilometrejä, uskomatonta ettei suomeen tuotavat vv autot lämpene omin voimin vaan lämpö pitää kantaa sisään hölmöläisten tapaan. Olisko vielä surkea tiivistys ja lämpöeritys huonon äänieristyksen lisäksi kaupanpäälisiä kun surkeita romuja ostellaan. Rengasmelu vaatii kuulosuojaimet motarilla, voi jumalauta mitä ropposia. Kerran oli Skoda koeajossa vajaan tunnin, hermosto vaurioitui pysyvästi meluhaitan takia.

        Älä osta VWskodaa ilman vesikiertolämmitintä-kyllä se myyjä asennuttaa sen kun et muuten osta!


    • wilposta

      Turbo vehkeissä hukkalämpö katoaa harakoille, paitsi jos käyttää wiimasuojaa jotenkin tarkenee, ilman karvalakkii!

      • näillä_mennään

        Maskisuoja ja Webasto pitää nuukankin dieselin lämpöisenä millä pakkasella tahansa.


      • Anonyymi

        Turbo vehkeissä hukkalämpö katoaa harakoille, Mitä tekemistä turbolla on tuon asian kanssa. Ne ovat hukkalämmöltään samanlaisia tavallisen dieselin kanssa !!


    • äläostaVWtuotetta

      EA888 moottorista 9000e alennus jos sellainen skodassa tai muussa VW autossa,vesikiertolämmitin pitää ostaessa olla jne

      VW muistilistaa ostohetkeen

    • kuumamoottoriVW

      Juu ei se hytti lämpene ikinä pakkasessa mutta moottori sentään on kuuma.

    • kaasupoljinnapsVWskoda

      Ja muista putsata muovinen kaasupoljin!

    • seataudiskodaVWsama

      ainoa oikea VW autoihin

      • totta.viserrät

        Kaikki muiden valmistamat lisävarusteet parantavat VW laatuvaikutelmaa, tosin ei VW osien laatua. AutoBildin mukaan Volkkareissa on havaittavissa laatuvaikutelma, mutta laadusta ei puhuttu mitään.


      • vesipysyysisälläVW
        totta.viserrät kirjoitti:

        Kaikki muiden valmistamat lisävarusteet parantavat VW laatuvaikutelmaa, tosin ei VW osien laatua. AutoBildin mukaan Volkkareissa on havaittavissa laatuvaikutelma, mutta laadusta ei puhuttu mitään.

        ahaa


    • ostapois

      hyvä laite ja halpa

    • thermoaVWskoda

      kylmyys saapuu

    • Anonyymi

      soon talvi eessä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe