Olen täysi-ikäinen nuori nainen. Olin vähän aikaa sitten yhdessä paikassa viettämässä iltaa yhden porukan kanssa. Siellä oli yksi mies, jonka tiedän mutten tunne enkä ollut aikaisemmin puhunut tälle. Kuitenkin nyt puhuin (hän oli tosin humalassa, mutta erittäin asiallinen tästä huolimatta) ja oli erittäin mukava ja vaikutti todella kiinnostuneelta minusta sillä puhui ja kyselikin paljon. Katsoi suoraan silmiin ja oli jotenkin erityinen. Itse en helposti ihastu, saati edes kiinnostu kenestäkään, mutta nyt kolahti tämän miehen kohdalla heti. Tiedän, että on tyhmää ihastua/kiinnostua miehestä, joka on ollut humalassa ja ei välttämättä mitään muista, mutta asiallehan ei voi mitään jos jokin jossain ihmisessä saa ihon kananlihalle. Olin itsekin ottanut jonkin verran, mutta ihan tietoinen olin kaikesta ja hyvin selvinpäin koko ajan. Huolehdin tästä tyypistä sitten koko illan ja yön kun sammui, oli jotenkin semmonen vahva olo, että tästä mä haluan huolehtia. Aamulla lähdin aikasin tuolta pois, ei keretty kun huomenet toivottaa toisillemme. Hän ei varmaan muista keskustelujamme, mutta minut luultavasti kyllä muistaa. Nyt en voi edelleenkään ajatella kun tätä kyseistä miestä vaikka hän on varmaan unohtanut kaiken. En ole mikään hänen kaverinsakaan, että tietäisin missä tämä pyörii tai viettää aikaansa. Inhoan tällaisia nettikeskusteluja missä ihmiset kysyvät apua näin "yksinkertaisiin" asioihin, mutta nyt sorrun samaan itse. Toivon, että joku osaa vastata kysymykseeni; mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö tuollainen vaan unohtaa kokonaan vai oliko siinä jokin kun sillä tavalla sisällä kolahti kun yleensä kukaan ei oo saanut tätä aikaan. Itse en osaa nyt mitään tehdä kun on niin epätodellinen olo tuon yön ja tämän olon jäljiltä. Kiitos jos osaat auttaa.
En mielestäin sua saa!
3
72
Vastaukset
Yritä toki tutustua häneen. Laita vaikka jossain somessa viestiä ja yritä sopia tapaaminen jossain.
- äiti_tietää
Jos mies sammuu bileissä, niin juoppohan se on, vaikka olisi miten mukava ja hyvännäköinen. Vaikutat ihan järkevältä naiselta. Mitä tuollaisen perään haikailet! Siinä sitten on sinulla ukko, joka sammuu tämän tästä ja laskee alleen. Et kerkiä muuta kuin likapyykkiä pesemään.
- Piitro
Joo jos kerran kolahti, nii kannattaa ainaki yrittää ja katsoa mitä tulee :) ehkä seki saattaa aatella, että ehkä pitäis vaa unohtaa tuo naikkonen kun ei tiiä susta sen enempää kun säkää siitä. Nykyään kun lähes kaikki on somessa, nii koeta ettiä kaveri vaikka Facebookista tai kyselet siitä yhteisten tuttujen kautta. Jottei tule suuria pettymyksiä, nii pienellä varauksella ja odottamatta liikoja kattelet kaveria :d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203764
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243139En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322355- 922139
- 191976
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411611- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414