Olen täysi-ikäinen nuori nainen. Olin vähän aikaa sitten yhdessä paikassa viettämässä iltaa yhden porukan kanssa. Siellä oli yksi mies, jonka tiedän mutten tunne enkä ollut aikaisemmin puhunut tälle. Kuitenkin nyt puhuin (hän oli tosin humalassa, mutta erittäin asiallinen tästä huolimatta) ja oli erittäin mukava ja vaikutti todella kiinnostuneelta minusta sillä puhui ja kyselikin paljon. Katsoi suoraan silmiin ja oli jotenkin erityinen. Itse en helposti ihastu, saati edes kiinnostu kenestäkään, mutta nyt kolahti tämän miehen kohdalla heti. Tiedän, että on tyhmää ihastua/kiinnostua miehestä, joka on ollut humalassa ja ei välttämättä mitään muista, mutta asiallehan ei voi mitään jos jokin jossain ihmisessä saa ihon kananlihalle. Olin itsekin ottanut jonkin verran, mutta ihan tietoinen olin kaikesta ja hyvin selvinpäin koko ajan. Huolehdin tästä tyypistä sitten koko illan ja yön kun sammui, oli jotenkin semmonen vahva olo, että tästä mä haluan huolehtia. Aamulla lähdin aikasin tuolta pois, ei keretty kun huomenet toivottaa toisillemme. Hän ei varmaan muista keskustelujamme, mutta minut luultavasti kyllä muistaa. Nyt en voi edelleenkään ajatella kun tätä kyseistä miestä vaikka hän on varmaan unohtanut kaiken. En ole mikään hänen kaverinsakaan, että tietäisin missä tämä pyörii tai viettää aikaansa. Inhoan tällaisia nettikeskusteluja missä ihmiset kysyvät apua näin "yksinkertaisiin" asioihin, mutta nyt sorrun samaan itse. Toivon, että joku osaa vastata kysymykseeni; mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö tuollainen vaan unohtaa kokonaan vai oliko siinä jokin kun sillä tavalla sisällä kolahti kun yleensä kukaan ei oo saanut tätä aikaan. Itse en osaa nyt mitään tehdä kun on niin epätodellinen olo tuon yön ja tämän olon jäljiltä. Kiitos jos osaat auttaa.
En mielestäin sua saa!
3
89
Vastaukset
Yritä toki tutustua häneen. Laita vaikka jossain somessa viestiä ja yritä sopia tapaaminen jossain.
- äiti_tietää
Jos mies sammuu bileissä, niin juoppohan se on, vaikka olisi miten mukava ja hyvännäköinen. Vaikutat ihan järkevältä naiselta. Mitä tuollaisen perään haikailet! Siinä sitten on sinulla ukko, joka sammuu tämän tästä ja laskee alleen. Et kerkiä muuta kuin likapyykkiä pesemään.
- Piitro
Joo jos kerran kolahti, nii kannattaa ainaki yrittää ja katsoa mitä tulee :) ehkä seki saattaa aatella, että ehkä pitäis vaa unohtaa tuo naikkonen kun ei tiiä susta sen enempää kun säkää siitä. Nykyään kun lähes kaikki on somessa, nii koeta ettiä kaveri vaikka Facebookista tai kyselet siitä yhteisten tuttujen kautta. Jottei tule suuria pettymyksiä, nii pienellä varauksella ja odottamatta liikoja kattelet kaveria :d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654