Edes sovellusten ja selainten valvonta ei ole päällä Defenderissä, ja silti se estää haluamani lataukset.
Palaan takaisin käyttämääni Panda Antivirukseen, se kun ei häiriköi ja pilvipalvemisesta toimivana on kevyt.
Milläs Defenderin saa pois päältä?
28
305
Vastaukset
- mmTossa
Ohjeita on netti täynnä!
https://www.howtogeek.com/howto/15788/how-to-uninstall-disable-and-remove-windows-defender.-also-how-turn-it-off/- PoisPoisPois
Wauuuuuu
Kyse voi olla tästä http://bot.fi/2anx -------------------- http://bot.fi/2any
- ManitBoys
Suomen yritysten it käytännöt on niin sekavat ja älyttömät että suojaa haetaan epätoivoisin keinoin! Se on osoitus ITC-osaston osaamattomuudesta!
Ne uskoo että Windowsin saa tuvalliseksi kun ollaan tarpeeksi vittumaisia!
Se ei ole Yrityksen etu!
Nyt on alkanut vapaan lähdekoodin ohjelmat vallata yrityksiäkin! se on se suunta joka maksaa vähemmän ja takaa paremman palvelun. Lisensien hinnalla saa omaa ITC-tukea!
Ekonomistit pikkuhiljaa alkaa uskoa, että se ulkoistus ei ole kainen autuus.
Windows on yritysalaisuus ongelma. - BelleHeerMan
BelleHeerMan kirjoitti:
ÖÖööö mikä toi ON
- Böööörb
Defenterin ärsyytävin ominaisuus on tarkastaa muistitikun tai usb kovalevyn sisältä, ja jumalauta se kestäää.ääääää.
Seuuraavaksi ärsyytävin on että sen pitäsi ms:n mukaa torjua haitakkeen, mutta kappas, juuri sen niminen pääsee koneeseen ja se ei saa sitä pois.
kolmanneksi Defenter estää joidenkin ohjelmien asennuksen! ilman syytä. eli ei ole saastunut.
Neljänneksi Defender ja Edge estää sivuja avautumasta, mutta edgehän saa olla omissa oloissaan, kuka sellasta kuraa käyttäs. missä on juku ms-poliitinen estojärjestelmä!
Mutta sopii mainiosti w10, jonka muukin laatukin laatu on ihan samaa luokkaa!
kaikki on vän sinnepäin ja päibityskäytäntökin on suoraan 80 luvulta!
Päivitykset jatkuvasti rikkinäisiä ja reikiä tuelee enmmän kuin paikaantuu.
Järjestelmä turvonnut sellaisiin mittoihin ettei mitään jakoo, kaikkee saatanan paskaa kone täynnä! Nyt windows yrittä pakotaa omaan sovelluskauppaan, se on ihan sairasta!
iPad on tällainen ja Microsoft itse sanoi ettei se ole tietokone. eikä olekkaan! Mutta onko windows enään? Ei ole. Laaja vakoilu ei kuulu pc mailmaan ja etähallittu windows jonka hallista on yhtä helvetin tuskaa.
Onko mm. Ubuntu perempi. No todellakin on! - DefenteronHelvettiin
MS:n mukaan näin!
https://www.windowscentral.com/how-permanently-disable-windows-defender-windows-10
Katookose? ei. se palaa päivityksissä!- WinTuskailua
Miten vitun hankalaa on windowsin säätäminen ja tuskailu?
- Vitunittu
Pitäisi defenderin lähtee
- PoisPoisPois
Wauuuuuuu
- BelleHeerMan
Defenter joutaa kuikkaan
- trollitkuikkaan
BelleHeerMan kirjoitti:
Defenter joutaa kuikkaan
Joulukuu 2017, 100% suojelu Defenderillä, mutta ei se riitä, kun pitää saada taas joku hidastava
haittaohjelma tilalle, mille annetaan asennuksen yhteydessä LUPA tehdä koneella mitä lystää.
Kohta porataan taas, päivitykset jumii, kone hidas, jne.
- DejavuWindows
w10 lite poistaa minkä vaan osan!
Kunnes se palaa päivityksiissä! - tosiheavy
Vai on Panda kevyt? Testeissä eniten tietokonetta hidastava, jopa 20% hitaampi kuin Defender.
- kuis.on
Soopaa
Tehtävienhallinnassa Pandan keskusmuistin käyttö on vain 0,1-3 Mt ja se on todella vähän. - tosiheavy
kuis.on kirjoitti:
Soopaa
Tehtävienhallinnassa Pandan keskusmuistin käyttö on vain 0,1-3 Mt ja se on todella vähän.Katso tuosta toista saraketta:
https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/
Valitsit siten testien hitaimman? Voihan sitä tietokonetta noinkin hidastaa.
- Palaapäivityksissä
Siinähän se olimlinkissä!
vähäksiaikaa ähtee!- Älä-pissi-allesi
Pitääkö ihmiset sinua siviilissä vähän omituisena ?
- EiDefenderiä
Kahta virustorjubtaa ei kuulu oolla päälläa
- kuis.on
Arvelin, että Panda Antivirus potkaisee Defenderin pois päältä, kuten se tekikin. Ei tarvittu mitään kikkailuja Defenderin ottamiseksi pois päältä.
Windows itse ilmoittaa:
"Virusten ja uhkien torjunta
Panda Protection
Panda Protection on asennettu virustentorjunnan palveluntarjoajaksi"
Windowsin oma palomuuri on päällä. - zyz1
Mihin tarvitsette virustorjuntaa?
- iivari.julma
Eikö se ole aika selvää näin flunssaaikana?
- kuis.on
Windows tarvitsee virustorjunnan.
Toki koneideni kiintolevyn osioilla on myös Linux, ja se ei todellakaan tarvitse mitään virustorjuntaa.
- tähhhh
Mitä ne semmoset Defenderit ja Panda Antivirukset on, ei mulla oo Ubuntussa semmosii, en mä tarvi. Ai joo, kyllä mä pandan tiedän, niitähän tuli just 2 Kiinasta. Ai niin, kyllä mä antiviruksenki tiedän, se on se flunssapiikki, minkä saa terkkarista, mut en mä ottanu. Mut mitä nää kaks liittyy tietsikkaan?
- Sehänlähteeee
Poistamalla koko windowsin :D
- PoisPoisPois
Waaauuuuuuu
- ihmeeeellliisikysym
Samalla lailla kun XP,Vista ja 7 versioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823732
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322549Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942116Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201637Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671367Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101257Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201241