Pano autossa naisen kanssa olisi ihana

Autossa

Löytykö Varsinais Suomesta naista joka haluaisi rakastella autossa.Ikä sivuseika!

15

7238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuumaTurusta

Heippa hei
      Olisin todella innostunut ja itsekkin olen tästä haaveillut. Ikää on 68, mutta ikähän oli sivuseikka
      Puuma turusta

• Nuori_mies_02

Hei puuma, täällä olisi halukas nuori mies joka voisi lähteä kanssasi ajelulle....

• Minäkin olisin kiinnostunut, miten puumaan saisi yhteyden

• halukaskin

täällä myös mies 50 v Turusta olen todella kiinostunut. Tule sokkotreffeille klo. 11,30 ja etsi mies 50 v varsinaissuomi tai anna yhteystietosi.

• Niin olisi myös täällä Pirkanmaaalla. kuuskymppinen nuorimies valmiina autoilemaan. Naiset, ikään ja kokoon katsomatta, ottakaa yhteyttä.

• puumanainen

Täällä olis kanssa kiinnostunut puuma. Ah, ah. Haluatko mua?

• Ukkeli60

Mistäs sinä...

• abcdfsgh

Täällä olis 16v tyttö pirkanmaalta, jota kiinnostaisi

• Anonyymi

Miten saa yhteyden?

• Anonyymi

TÄÄLLÄ OLISI 17V POIKA, KIINNOSTAISI YHTEYDEN OTTO

• Tännekkin voisi naisilta pyytää yht.ottoja nikki toimii s.postissa tääl... Satakunnasta olen

• Turun suunnalta löytyy viiskymppinen mies. Haluisin antaa kyydit naiselle.

• Oisiko naista lähtemään tänään ilta-ajelulle? Ikä sivuseikka.

• Oisko tänään naista mukaan? Jos mukavaa yhdessä niin tavataan useamminkin. Seuraavalla kerralla jossain paremmassa paikassa.

• valmiina

Vieläkö jotain naista kiinnoistais 52v turusta

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      125
      5242
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4961
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3444
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1747
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1315
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1299
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1010
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      947
    Aihe