Löytykö Varsinais Suomesta naista joka haluaisi rakastella autossa.Ikä sivuseika!
Pano autossa naisen kanssa olisi ihana
15
7262
Vastaukset
- PuumaTurusta
Heippa hei
Olisin todella innostunut ja itsekkin olen tästä haaveillut. Ikää on 68, mutta ikähän oli sivuseikka
Puuma turusta- Nuori_mies_02
Hei puuma, täällä olisi halukas nuori mies joka voisi lähteä kanssasi ajelulle....
- halukaskin
täällä myös mies 50 v Turusta olen todella kiinostunut. Tule sokkotreffeille klo. 11,30 ja etsi mies 50 v varsinaissuomi tai anna yhteystietosi.
Niin olisi myös täällä Pirkanmaaalla. kuuskymppinen nuorimies valmiina autoilemaan. Naiset, ikään ja kokoon katsomatta, ottakaa yhteyttä.
- puumanainen
Täällä olis kanssa kiinnostunut puuma. Ah, ah. Haluatko mua?
- Ukkeli60
Mistäs sinä...
- abcdfsgh
Täällä olis 16v tyttö pirkanmaalta, jota kiinnostaisi
- Anonyymi
Miten saa yhteyden?
- Anonyymi
TÄÄLLÄ OLISI 17V POIKA, KIINNOSTAISI YHTEYDEN OTTO
Tännekkin voisi naisilta pyytää yht.ottoja nikki toimii s.postissa tääl... Satakunnasta olen
Turun suunnalta löytyy viiskymppinen mies. Haluisin antaa kyydit naiselle.
Oisko tänään naista mukaan? Jos mukavaa yhdessä niin tavataan useamminkin. Seuraavalla kerralla jossain paremmassa paikassa.
- valmiina
Vieläkö jotain naista kiinnoistais 52v turusta
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2367144Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1373600Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1132122- 321334
- 241316
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251238Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3181108Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141962Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23898Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7867