Firefox selain ja W7

tietoakokemuksiaTarv

W7 kannettava on käytössä ja siinä Internet Expoler 11 selaimena. Voiko Firefoxin asentaa ja mitä hyötyä ja haittaa siitä olisi? Windows päivitykset? Olen käyttänyt vain Windows selaimia ja Androidi tableteissa ja puhelimessa on Chrome, jota en halua kuitenkaan W7 asentaa. W7 käytän niin kauan kuin tietoturva päivityksiä tulee.
Entä W10 sopivat selaimet? W10 käyttöjärjestelmä on todella sekava mitä siitä olen kuullut,lukenut. Windows on sössinyt asiansa 10. Vista Basic Home on ollut selkein paras käyttis.

12

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteaja-

Windows 10 ei ole sen sekavampi kuin muutkaan. ei kannata uskoa kaikkea mitä röllit kirjoittaa.

• vastauksiaosotetaan

HUOM. Aloitus koskee W7 ja Firefox selainta.

• ei_tiedossa_pulmia

Ei ole mitään ongelmia ollut uusimmallakaan Firefoxilla Windows 7:n kanssa.

• mattitulee

Kohta Matti tulee ja kertoo kuinka ei saa käyttää muuta kuin IE:ia

Hyvin toimii Firefox ja Windows 7

• bugisiaovat

Näyttää tulevan Firefoxiinkin viikon välein päivityksiä, ei hyvältä näytä.
      Kyllä sitä silti kannattaa käyttää ennen kuin IE:ä.

• imepitkäänperäsuolta

Tietoturvapäivityksien tuleminen voisi aikaistaa tulevan heti. Elikkä kun saadaan koodi korjattua niin korjaus jakoon välittömästi.

• Firefox ESR sopii hyvin Windows 7:n tekohengitykseksi tai jos haluaa vaihtaa toisen merkkiseen käyttöjärjestelmään missä on Firefox.

Tietysti jos haluaa käyttää Windowsia jatkossakin niin pienempi muutos siirtyä IE:stä suoraan Edgeen.

• isdufd

Edgellä toimii siis kaikki W10?

• isdufd kirjoitti:

Edgellä toimii siis kaikki W10?

Toki, sen kanssahan niitä testataan Windowsissa.

• Ainakin ESR-versio toimii vielä myös XP:ssä.

• Linuxander.Fatipää kirjoitti:

Ainakin ESR-versio toimii vielä myös XP:ssä.

Kesän jälkeen loppuu turvapäivitykset siitä.

• jepjepjepjepk

Kannattaa asentaa joko mozilla firefox tai google chrome. Jos haluat nopeuttaa konetta ota visuaalisia tehosteita pois päältä. win r -> msconfig -> käynnistys välilehti/tab -> piilota microsoftin palvelut -> ota pois päältä turhat. Tämäkin nopeuttaa konettasi.

Windows 10 on parempi kuin windows 8.

Windows Vistaan ei saa useita nykypäivän softia asennettua. Voit käyttää windows 7 niin kauan kuin haluat.

Jos haluat windows 10, saat sen ilmaiseksi asentamalla microsoftin sivuilta windows 10 iso:n ja aktivointiin käytät läppärisi windows 7 tuoteavainta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5231
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4961
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3444
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2312
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1747
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1315
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1299
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1010
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      937
    Aihe